Ätmillä monta estettä edessä

Anonyymi

Ätmin naisen saannissa on monta estettä edessä.
Jos joku nainen ätmin kelpuuttaa, niin se ei ole vielä varmuus, että ätmi saisi naisen.
Ätmin on vielä saatava hyväksyntä naisen vanhemmilta, jotka eivät todennäköisesti kelpuuta ätmiä tyttärelleen.
Jos kelpuuttavat, niin joku naisen sukulaisista voi ilmoittaa, etteivät hyväksy ätmiä sukuun.
Ätmillä on siis tiukat paikat edessä senkin jälkeen jos nainen ätmin kelpuuttaa, niin se ei vielä takaa sitä, että ätmi saisi naisen.
Hääjuhla on ätmin elämässä lähes painajaismainen tapahtuma, olla kaikkien sukulaisten silmien edessä patsasteltavana ja arvosteltavana.
Varmaa on, että kauempaa tulleet häävieraat ihmettelevät ätmiä ja kuiskivat toisillee, että missäs se oikea sulhanen on ja vaativat miehiä poistamaan kuokkavieraan häistä eli ätmin.
He myös kuiskivat toisilleen, että kylläpäs on morsian löytänyt harvinaisen pöljän oloisen miehen, että kannattaa ottaa ero mahdollisimman nopeasti ja valita komea mies.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensiksi: Ei ole olemassakaan mitään "ätmiä". Eikä varmaan kenelläkään naisella ole niin ällöttävän tyhmiä sukulaisia, että alkaisivat moittimaan sulhasta.

• Anonyymi

Haha hah, se olen minä joka miehen valitsee eikä minun sukulaiset. Vanhempani eivät sano kenen kanssa seurustelen. Jos ätmi on fiksu ja mukava niin kelpaa minulle, osan valita miehen kyllä ja luonteesta otan monta kertaa selvää ettei ole mikään pahis joka hermostuu joka asiasta.

• Anonyymi

Siks ei kannata tehdä horosta vaimoo, onhan noit jalkavaimoja ollu.

KilttiMiäs89

• Anonyymi

Ei ole ätmejä, on vain ätnejä, mitä nekin ovat, minä tiedän vain että pankkiirit ovat luusereita eli kuten seteleitä sylkeviä pankkiautomaatteja eli ATM, kun eivät muuta osaa nuo pankkiirit kuin sylkeä rahoja...

ÄTNI mikähän se on?

• Anonyymi

Pankkiiri? Mutta sehän on automatic teller machine. Kiltti on skotlantilainen hame jota miehet käyttää.

KilttiMies89

• Anonyymi

Jos pelkää naisia ja parisuhdetta, niin sitten se on vaikeaa.
      Muuten ei niin vaikeaa, live-elämässä.
      Ainut että katsoo ettei vasemmassa nimettömässä ole sormusta.
      Sitten vaan kun mieleinen löytyy, käy sanomassa että me jatketaan nyt iltaa toisissa merkeissä.

Ei kannata jäädä kuuntelemaan mitään diivailua, vaan koppasee syliinsä.

Jälkeepäin nainen kertoo että se vei vaan jalat alta.

Toimii aina.

• Anonyymi

On selvää, että naiset suosivat rohkeaa reipasta miestä. Siis miehen kannattaa olla rohkea ja oma-aloitteinen. Jos joku nainen joskus antaa pakit, niin se on 100-prosenttisesti sen naisen oma ongelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe