Ei ne sun rumat tatskas nuorenna sua eikä viehätä sua niin ne on täyttä paskaa. Ja sä olet myös paska!
Sun tatskasi ovat rumistus ja naamasi kauhistus!
Tatska-akka!
4
<50
Vastaukset
Ime parsaa. 😆
Kiukutikiukutikiu!
Voi että kun (ehkä) aikuista ihmistä kiukuttaa noin paljon muut ihmiset. 😬
Toivottavasti joskus kasvat henkisestikin...- Anonyymi
Tatskani ovat minun ja vain minun. Se mitä sinä niistä ajattelet on minulle yhdentekevää. En muutenkaan sinua huolisi, eikä varmaan kukaan muukaan, noin rumaa ihmistä. Sisäinen rumuutesi paistaa myös päälle ja karkottaa kaikki.
Mikä sinut ihmisparan on noin katkeroittanut? Mietipä vähän omaa itseäsi, käytöstäsi ja ajatuksiasi sekä suhtautumistasi muihin. Olisiko siinä korjaamisen varaa? Olisiko siitä apua kun seuraavan kerran yrität tutustua naiseen?
Nyt pyörit omassa katkeruuden oravanpyörässäsi irti pääsemättä. Teet kuule hallaa itsellesi ystäväiseni! kukaan muu kuin sinä itse ei tuosta kärsi.- Anonyymi
Äläs luule että voit peittää itsesi rumilla kuvillasi ja silti odottaa hyvää käytöstä muilta sinua kohtaan! Luuletko eläväsi tyhjiössä jossa rumat tatskasi eivät aiheuta reaktioita ja aktioita.
Sinä akka niin luulet että olet niin korkealla jalustalla että voit sieltä näyttää niin rumalta kuin vain tahdot....vielä sinä opit...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828