Menin ihan normaalisti jutteleen 2 naiselle ja kysyin olenko ruma jne.. naiset oli kauniita. sieltä tuli olet ruma ja siinä oli vielä niiden kans mies joka nauro mulle varmaa mikä pelle. Siis no miten törkeetä käytöstö naisilta. Lähdin vaa kotia alko niin masentuu. Sit kysyin naiselta ulkoa kun lähdin hän sanoi etten ole ruma. Kannattaa vaan pysyä ikuisesti naisista ja baareista erossa.
Uskomatonta miten törkeitä naidet baarissa.
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mä oon todella allapäin jos oon oikeesti ruma ja lihava ja vielä kaljuuntunut, en mä sille voi mitää. Nyt ainaski tiedän olevani ikisinkku.
- Anonyymi
Todellaki suosittelen olemaan naisista eros käytös on tollasta et sanotaa jo että lyönkä tai huitastaa pullolla päähän.
- Anonyymi
Älä masennu. Käyny itelle miljoona kertaa mut aivan sama... Niitä oli 3 ja ne oli kännissä joten siinä oli myös niiden oma esitys toisilleen mukana. Unohda koko homma
- Anonyymi
Joo en voi unohtaa musta tuntuu tosi pahalta ku haukutaab rumaksi. Itekki hsukun, mjt en hauku enää, ja sit juttelen naisille eipä niitä kiinnosta.
- Anonyymi
Ja vielä vähä pyöreemmätki naiset anto pakkeja. Ollaan tyttöjenkää ei kiinnosya, sellasia monet. Omst kaverit kiinnostaa. Aina törkeesti vaan että mee pois ei kiinnosta.
- Anonyymi
Istuin vaa nurkassa eikä naisis kiinnostanu yhtää. Niinku ei koskaa. Joskus mietin ettei niitä kiinnosta ku tanssia js omat kaverit. Ei päässy edes juttelemaan naisille ku ei niitä kiinnosta. En ees halunnu jutella. Lähin vaan vittuun.
- Anonyymi
Joskus mietin että missää ei ole mitää järkee ,kun ei voi tutustus naistenkaa ku ei niitä koskaa kiinnosta.
- Anonyymi
Kehuin naisia kauniiksi ne sanoo vaa kiitos. Sit on kiire himaa ku ei kiinnosta. Ja tolleen siis helvetti mitä paskaa. Kauhee kiire vaan omien kavereiden luo.
- Anonyymi
Kukaan ei sitten halunut leikkiä sun kanssa vaikka sulla on ihan uus hiekkaämpäri ja hieno lapio! Äirelle kertomaan että ne ei oo mun kans!
Voi hel-etti sentään, eikö enää saa valita kenen kanssa haluaa olla! Suomessa kuule naisillakin on vapaus ja lupa olla omien ystäviensä seurassa rauhassa ja sanoa ei kiitos jos joku valopää siihen alkaa väkisin tunkea!
Kuka hullu menee kapakassa tekemään jotain galluppia olenko ruma?! Opettele sosiaaliset taidot.- Anonyymi
"Kuka hullu menee kapakassa tekemään jotain galluppia olenko ruma?!"
Niinpä. Aloitus oli hikisessä yksiössä ja kännissä väsätty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuka hullu menee kapakassa tekemään jotain galluppia olenko ruma?!"
Niinpä. Aloitus oli hikisessä yksiössä ja kännissä väsätty.Kyllä Allu menee kysymään, ei tuo ihme ole. Onhan miehen jutut jo nähty.
- Anonyymi
Ylipainoon on hyvä ratkaisu: kuntoileminen ja roskaruuan syömisen vähentäminen. Se tekee jo paljon. Kuntoileminen antaa myös hyvän fiiliksen. Suosittelen.
- Anonyymi
Toi on aika huono keskustelun avaus ja muutenkin on huono edes kysellä noita asioita tuntemattomilta,hetken mielijohteesta, koska monet siinä tilanteessa pinnallisesti ajattelevia ja tyyliin voisiko vähempää kiinnostaa, jollet ole julkkis tai fyrkkamiehiä.
Parempi vain aistia tilanteita etäältä ja jos saat flirttiä tai muuta kiinnostuksen osoitusta toiselta niin silloin lähestyt vasta toista, mut älä silloinkaan lähde tolle linjalle, jolla pelaat itsesi helposti ulos pelistä. Koita relaa enempi, jäykkä jutustelu toisen kanssa työntää toisen etäämmälle sinusta. Näin ajattelen pks:lla. - Anonyymi
Pelle on uusnimi uusia nimiä metsästäessä. Vaatii meinaan näköä erottaa ruma pelle nätist pellestä pellemetsällä.
- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta ne naiset eivät olleet kauniita. Heillä oli kaikki huijausvarusteet päällä.
Siitä huolimatta sinun olisi pitänyt hakata ne naiset niin, että olisi tullut ambulanssireissu - Anonyymi
"Menin ihan normaalisti jutteleen 2 naiselle ja kysyin olenko ruma jne.. "
Vähän ristiriitaa tässä... Tuollaisen sanominen ei ole ihan normaalia juttelua... No mitäs menit kyselemään tuosta vaan tuollasta.... Mitä törkeää tuossa loppujen lopuksi on? Jos kysyt kysymystä, mihin vastaus on joko a. Et ole ruma b. Olet ruma, niin miksi edes kysyt, jos ainoa oikea vastaus olisi a. Ja muista vastauksista pahoitat mielesi ja tulet sen kirjoittamaan tänne....
No onpahan sullakin jotain tekemistä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910