Rikas vai komea?

Anonyymi

Onko nyt niin että naisten huomion saa siis vain rahalla?
Vai sillä ulkonäöllä?

Palstalla tuntuu elävän kaksi erilaista käsitystä asiasta.

Osa väittää että ihan sama minkänäköinen ja vaikka miten huonokäytöksinen ja tyhmä mies on, kunhan sillä on rahaa niin naisia riittää. Naiset kun juoksee aina vaan pullean lompakon perässä

Osa taas väittää että vain hyvännäköiset miehet saa naisia.
Että naiset kellahtaa komean jännämiehen edessä vaikka olisi millainen työtön nisti. Vaikka tarjolla olisi palstan kunnollisia, kilttejä ja töissä tienaavia taviksiakin.

Miten on? Kummat nyt siis on niitä joihin aivan kaikki naiset poikkeuksetta haksahtaa?
Rikkaat vai komeat?

36

852

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisen huomion saa huomioimalla naisen. Ei rakettitiedettä.

-flowersreally-

• Anonyymi

Mustavalkosta ajattelua, ite ottaisin mieluiten kummallakin ominaisuudella varustetun. Elämä olis paljon helpompaa, kun olis rahaa ja toinen pois pyörimästä tieltä ja niillä rahoilla vois sit tehdä kaikenmoista hyväntekeväisyystyötä ja tukea jotain vähempiosaista miestä ja saada ite hyvää oloa. Suomi nousuun!

• Anonyymi

Unohdit joukosta ison elimen. Isolla elimelläkin saa kuulemma kaikki naiset.

Palstan mielipide siitä millasta miestä kaikki naiset haluu muuttuu aina tarpeen mukaan. Jos otsikoissa joku rikas deittaa nuorta likkaa, sillon naiset on tilin perässä. Jos taas jollain söpöllä jännäpojalla on malli kainalossa, sillon naiset on vaan ulkonäön perässä.

• Anonyymi

Naisiltahan tätä on turha kysyä. Palstamiehet tietää paremmin mitä naiset tahtoo. Vaikka niillä kenelläkään ei ole ikinä naista ollutkaan

Itse olen sitä mieltä, että kaikkea olis hyvä olla sopivasti, muttei liikaa. En osaisi luottaa sellaiseen mallinkomistukseen. Kokisin alemmuudentunnetta, jos mies olisi minua kauniimpi ja asuisi peilin edessä. Raha on myös kivaa ja sitä on sopivasti, kun ei tarvii joka päivä miettiä. Liika raha tuottaa kuitenkin vain harmia.

J.K. Mitä tuohon isoon "varustukseen" tulee, niin siinäkin liika on liikaa.

• Anonyymi

Ei ei ei. Kaikkea ei voi saada. Yksi piirre vain pitää valita ja juosta sitten sen perässä. Palsta käskee näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ei ei. Kaikkea ei voi saada. Yksi piirre vain pitää valita ja juosta sitten sen perässä. Palsta käskee näin.

Jaa ... no mä valitsen sitten vaikka kengännumeron ja pituuden välisen suhteen. Mitä isompi kenkä, suhteessa pituuteen, niin sitä parempi mies!

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa ... no mä valitsen sitten vaikka kengännumeron ja pituuden välisen suhteen. Mitä isompi kenkä, suhteessa pituuteen, niin sitä parempi mies!

Pysyy varmaan paremmin pystyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, pitkähän miehen on myös oltava. Palstatotuushan on ettei lyhyet miehet ikinä saa naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, pitkähän miehen on myös oltava. Palstatotuushan on ettei lyhyet miehet ikinä saa naista.

Et nyt tainnut oikein ymmärtää. Kengän koko suhteessa pituuteen ... ihan sama onko mies pitkä vai lyhyt, kunhan jalka on iso suhteessa pituuteen. Tuossa lyhyemmän miehen on periaatteessa paljon helpompi olla parempi, kunhan vaan omistaa ison jalan. Pitkä mies tarvii jo sitten valtavan kanootin, ollakseen parempi.

• Anonyymi

Palstamiehet tietää mitä naiset tahtoo vaikka niillä kenelläkään ei ole ikinä naista ollutkaan.

Pitää paikkansa. Katsos kun niillä palstamiehillä on silmät päässä!

Ruma mies joka pukeutuu kalliisti, saa naista, koska osoittaa rikkautensa.
        Komea mies joka pukeutuu normaalisti, saa naista, koska näkyy kauas.
        Komea ja rikas mies saa kenet haluaa.

Ei tuota varten tarvitse käydä naista panemassa.

Se että tulit tuollaisella argumentilla esille, kertoo siitä kuinka kokematon olet, katsos kun sinä olet nainen. Sinä et tiedä mitä miehet näkevät teidän käyttäytymisessä. Sinä et edes näe ätmejä koska se on naiselle täysi mahdottomuus.

Sinä näet miehiä, mutta ne miehet ovat pelkästään sinun tasoasi tai sitä korkeammalla tasolla. Kaikki sinun tasoa alempana olevat eivät ole miehiä ensinkään. Sinä et heitä näe, koska he ovat pelkkiä olentoja. Mutta se sinun tasosikaan ei ole kovin korkealla, koska väität että liika raha tai komeus on liikaa ja aiheuttaa harmia (eli pettämistä). Kokisit alemmuuden tunnetta, koska tietäisit että sinä keskitasoisena naisena joutuisit muiden parempitasoisten naisten yliajamaksi samantien kun mies lähtisi jonnekin ulos ihmisten seuraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstamiehet tietää mitä naiset tahtoo vaikka niillä kenelläkään ei ole ikinä naista ollutkaan.

Se että tulit tuollaisella argumentilla esille, kertoo siitä kuinka kokematon olet, katsos kun sinä olet nainen. Sinä et tiedä mitä miehet näkevät teidän käyttäytymisessä. Sinä et edes näe ätmejä koska se on naiselle täysi mahdottomuus.

Sinä näet miehiä, mutta ne miehet ovat pelkästään sinun tasoasi tai sitä korkeammalla tasolla. Kaikki sinun tasoa alempana olevat eivät ole miehiä ensinkään. Sinä et heitä näe, koska he ovat pelkkiä olentoja. Mutta se sinun tasosikaan ei ole kovin korkealla, koska väität että liika raha tai komeus on liikaa ja aiheuttaa harmia (eli pettämistä). Kokisit alemmuuden tunnetta, koska tietäisit että sinä keskitasoisena naisena joutuisit muiden parempitasoisten naisten yliajamaksi samantien kun mies lähtisi jonnekin ulos ihmisten seuraan.

Ätmit ei ymmärrä naisista yhtään mitään :D Eikä kyllä tavallisista miehistäkään. Tai ylipäätään mistään normaalista elämästä ja ihmisten tavallisesta kanssakäymisestä keskenään.

Ätmi on ihan oma lajikkeensa jolla ei ole mitään tekemistä muun maailman ja normaalien ihmisten kanssa. Onneksi teillä on nettipalstat missä voitte rauhassa vaipua epätoivoon ja kieriskellä itsesäälissä. Ihanaa että teillä on toisenne, voitte taputella toistenne selkiä ja haukkua kateuksissanne normaaleja ihmisiä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ätmit ei ymmärrä naisista yhtään mitään :D Eikä kyllä tavallisista miehistäkään. Tai ylipäätään mistään normaalista elämästä ja ihmisten tavallisesta kanssakäymisestä keskenään.

Ätmi on ihan oma lajikkeensa jolla ei ole mitään tekemistä muun maailman ja normaalien ihmisten kanssa. Onneksi teillä on nettipalstat missä voitte rauhassa vaipua epätoivoon ja kieriskellä itsesäälissä. Ihanaa että teillä on toisenne, voitte taputella toistenne selkiä ja haukkua kateuksissanne normaaleja ihmisiä :D

Etkö osaa perustella argumenttejasi lainkaan vaan "keskustelet" pelkillä henkilökohtaisuuksilla? Luulitko että tuo jotenkin loukkaisi minua?

Ihmisten käyttäytymistä näkee kyllä ilman että ihmistä panee tai ymmärtää.

Jokainen näkee sen ihan omin silmin että ruma mies, joka pukeutuu kalliisti ja osoittaa näin rikkautensa, saa naisia. Koska ne naiset näkevät sen ruman miehen rikkauden.

Aivan samoin, kaikki näkevät että komea mies saa naisia, koska hänen komeutensa näkyy ulospäin. Ei sitä miestä tarvitse lähteä panemaan että näkisi kuinka naiset pörräävät hänen ympärillään.

Ei tuon havaitsemisessa tarvita mitään ymmärrystä naisista ja kuka on edes väittänyt että tarvitsisi. Riittää kunhan sukupuolet osaa erottaa toisistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkö 195 cm mies en saa naisia.

T. ALLU

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän "käyttäytymistä" sinä sitten oikein näet? Jos kuljet kaupungilla ja näet vaikkapa yhdessä käveleviä, tai kahvilla istuvia ihmisiä, niin mistä tiedät mikä noiden ihmisten suhde toisiinsa on? Itse törmään jatkuvasti siihen, miten ihmiset olettavat asioita, ilmaan mitään todellista tietoa. Tietäisitpä vaan kuinka monta kertaa olen esim. "vaihtanut poikaystävää" tai "istunut treffeillä" miespuolisen työkaverin tai asiakkaan kanssa. Se, että juttelen tai jopa tanssin jonkun kanssa yökerhossa, ei myöskään kerro mitään. Edes se, että menen samaan taksiin jonkun kanssa ei kerro mitään illan jatkosta.

Minä näen miehiä ihan joka "tasolta". On pätkää on pitkää, on pulleaa on hoikkaa, on vanhempaa on nuorempaa, on vaaleaa on tummaa, on köyhempää ja on varakkaampaa. Ainoa asia, joka minulle oikeasti merkitsee on se kuinka mukava mies on. Ulkonäköön voi viehättyä, mutta joskus viehätys karisee heti kun mies alkaa puhua. Toinen voi olla aluksi aivan "harmaa hiiri", mutta hetken juttelun jälkeen tyyppi osoittautuu ihan superihanaksi.

Hyvä, että sinä tiedät tasoni. Itse kun en ole siitä tietoinen. Koko tasokuvio on minulle ihan hepreaa. Kauniiksi minua on aina kehuttu, varsinkin niiden miesten taholta joiden kanssa olen ollut kimpassa. Oletan, että miehet katselevat pitkään kaikkia naisia, joten katseiden varaan en paljon laske. Olen tavannut vain muutaman oikeasti tosi komean miehen, jotka eivät tiedostaneet komeuttaan. Muut ovat sen tienneet ja tuoneet selvästi ilmi. On minulla ollut myös varakas poikaystävä. En tosin tiennyt hänen (isänsä) varoista, kun aloimme tapailla. Se kävi kuitenkin nopeasti ilmi, enkä lopulta pitänyt lainkaan hänen tavastaan suhtautua minuun rahan kautta. En halua parisuhdetta, jossa käydään valtapeliä ulkonäön tai varakkuuden kautta. Olen ehkä outo.

• Jos miehen on heilutettava setelitukkoa tai osoitettava itseään (komeuttaan) saadakseen naisen huomion...

Lyö halvan kuvan koko miehestä.

Mielestäni kertoo aika paljon miehen suhtautumisesta itseensä, alemmuudentunnosta.

Eikö se kokonaisuus kelpaa edes itselle?

• Anonyymi

Niin se saattaa joidenkin kohdalla olla.

• Anonyymi

Veikkaan että rikkaat ja komeat ovat varsin tyytyväisiä itseensä, ja tuskin käyttävät aikaa pohtiakseen kyseisiä ominaisuuksia sen enempää.

Ne on nämä ätmit vaan kun kateellisena miettii muiden pankkitilejä ja ulkonäköjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että rikkaat ja komeat ovat varsin tyytyväisiä itseensä, ja tuskin käyttävät aikaa pohtiakseen kyseisiä ominaisuuksia sen enempää.

Ne on nämä ätmit vaan kun kateellisena miettii muiden pankkitilejä ja ulkonäköjä.

Kateelliset ihmiset ovat luotaantyöntäviä. Varma keino tulla huomatuksi kielteisellä tavalla.

• Anonyymi

Nainen ottaa itse selvää setelitukoista ja tarkkaan katsoo komeuden perään, usko pois.

• Keltaiset huomioliivit, megafoni ja 20;lle ensimmäiselle ämpärit! Silleen innostuu naiset..... ainakin ämpäreistä tykkäävät!

• Anonyymi

Sanoiko joku ämpäri? Mihin pitää tulla jonottamaan? T. Nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoiko joku ämpäri? Mihin pitää tulla jonottamaan? T. Nainen

Torilla tavataan.... eiku

To-ril-la ta-va-taan! 😬☝️

• Kun tiivistää niin pitkä, komea, ison varustuksen omaava rikas mies mahdollistaa naisen saamisen. Omallla kohdalleni sitten on sattunut joko poikkeuksellisia naisia tai minulla käynyt aivan mahdoton tuuri sillä olen ollut elämästäni noin puolet parisuhteissa naisten kanssa vaikka noita ominaisuuksia minulta löytyy 0/4.

• Anonyymi

Huomio on mielestäni tässä olennainen sana. Eivät naiset ole kovin romanttisia sikäli että haluaisivat etsiä rakkautta jostain missä sitä ei kovaan ääneen kuuluteta. Pitäisi vaan mölytä kauheasti ja olla esillä niin aina joku joskus kiinnostuisi.

• Anonyymi

Mutta kun palstalla vuorotellen ollaan kollektiivisesti sitä mieltä että

1 - VAIN rikkaat miehet saa naisia

tai

2 - VAIN komeat miehet saa naisia

...kumpi se on?! Kummat kerää KAIKKI naiset??

• Anonyymi

Väärin. Palstalla ollaan kollektiivisesti sitä mieltä että kyse on osien summasta. Ellet ymmärrä lukemaasi, sinua ei voi auttaa.

• Anonyymi

Kannattaa kehua naisen persettä ja tissejä aina. Itse puhun melko suoraan naisille, sanon että haluaisin nähdä sut ilman vaatteita koska olet todella kaunis. Juttelin voi aloittaa netissä nelko ronskisti ja mielestäni se ollut tapa jolla naisen saa kiinnostumaan. Naiset hakee pääasiassa vain kokemuksia eli seksiseuraa, joskus voi onnistaa jos olet rikas niin nainen haluaa seurustella kanssasi.

• Anonyymi

Miehen persoonallisuus merkitsee eniten. Sosiaalinen ja hyvät vuorovaikutustaidot omaava mies saa seuraa. Naiset näkevät mielistelyn ja teeskentelyn, ei sillä pitkälle pääse! Kauniit naiset ovat tottuneet kuulemaan kommentteja ulkonäöstään, sellainen saattaa myös ärsyttää!

• Anonyymi

Kummatkin puolet ovat oikeassa.

Rikas mutta muuten millainen mies tahansa saa kauniitakin naisia, tietenkin jos käyttää rahaansa voiteluun.

Mutta myöskin se komea jännämies, vaikkakin köyhä, saa naisia ja he vaikka sitten elättävät tämän omalla kustannuksellaan.

• Anonyymi

Ei silloin sitten voi sanoa että KAIKKI naiset haluaa rikkaan tai KAIKKI naiset haluaa komean, jos se onkin fifti fifti. Sitten pitää sanoa että puolet naisista haluaa rikkaan ja puolet komean.

• Anonyymi

Täälä jatkuvasti jauhetaan että pitkä mies saa naista. No ei kyllä saa. Minä jatkuvasti pakkeja saankin ja rahaa on tienaan 15 e tunti töissä ja en ruma ole. Huono karma tai jotain teen väärin kun en saa naista.

• Anonyymi

Taitanee olla sekä että..Komea mies hyvillä käytöstavoilla kuulostaa itsestä paremmalta kuin se lompakko.Rahalla ei rakkautta saa

• Anonyymi

Minun unelma on mies iloinen sympaattinen hellä lämmin kohtelias puhelias yhden naisen mies joka muistuttaa joka päivä että välittää ja rakastaa. Sillä muulla ei niin väliä kuhan pitää ja pystyy pitämään itsestään huolta ja minä olisin se yksi ja oikea hänelle :)

• Anonyymi

Ei tässä naista saa vaikka tekis mitä. Vaikka kui tienais ja olis hienot vaatteet. Ei saa naista. Naisilla vain omat kaverit ja nirppanonokkia paskoja. Rupeen loppuelämän käymään huorissa jne..

• Anonyymi

Sun täytyy etsiä jostain mielenterveyspalstalta itsellesi syrjäytynyt nainen jolla ei ole kavereita. Kaikki me palstan väki todella toivotaan että rupeaisit käymään huorissa niin sulla olis muutakin puuhaa kuin spämmätä palstaa. Me kaikki tsempataan sua! Mene maksullisiin!!

• Anonyymi

"Unohdit joukosta ison elimen. Isolla elimelläkin saa kuulemma kaikki naiset."
      Niin varmaan. Pitää siis kulkea housut kintussa turuilla ja toreilla, kaikki naiset juoksevat kiljuen perässä ja tappelevat sinusta. Näitä valopäitä riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe