Niin, täällä on toive parisuhdeessta ja ylimmäisestä elämästä. Ei, ei se mene näin. Minäpä kerron teille lapsukaisille miten oikeasti menee.
Okei luulette kaiken sujuvan hyvin ja nmaailma pelastuu kunhan löydätte "sen oikean". Ei se ei mene näin.
Minä voisin löytää puolison ATK:n ihmellisestä maailmasta, toki voisin. Hänelle kertoisin tietyn asiat ja opettaisin sekä fyysisen sekä henkisen julman nöyryyttämisen.
Toki ajan kanssa hän olisi kanssani samaa mieltä ja nauraisimme typerille idareille.
Minä olen sitä mieltä, että antakaa minun syrjäytyä rauhassa. En yhtään puolisoa ole nähnyt olevani minun arvoisenani.
Parisuhde on kakkaa
Anonyymi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kateus ja ero sattuu mut riidat ei tunnu missää
Niin, oli rekösteröiminen epäonnistunut. Minun kirjoitus tämä on.
- Anonyymi
mut hyvä et oi oo pakk orekisterötiyy nii voi ottaarennommi
- Anonyymi
ATK? Tsihi.
Mikä vika muka automaattisen tietojenkäsittelyssä on Suomen Oman Miesten Ei ämmien haukkumissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944