Baarissa naiset vain omien kavereidenkaa.

Anonyymi

Olen huomannu baarissa antavat mulle jatkuvasti pakkeja. Olen vielä tosi pitkä mies. Jatkuvasti sori täytyy mennä tai oon varattu tai tyttöjen ilta. Se on ku ei niitä kiinnosta.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene pois jankuttamasta. Viet turhaa tilaa palstalla.

• Anonyymi

Mä mitään änkytä, kyl mä saan sanoo mitä vaan, mut ei ihmet laita mitää kommenttia, outoo.

• Anonyymi

eikait siinä ihmiset on outoja, olkaa sitte hiljaa, taidan mennä nukkumaan ja tänää salille.

• Anonyymi

En ees saa nukuttua ku vituttaa tää elämä niin paljon..

• Anonyymi

Viinamies on juonut viinaa nuoresta pitäen ja löytänytkin juomisen ansiosta itselleen ison kaveripiirin jonka kanssa juotiin jo nuorena.

Viikonloppuisin viinamies lähtee kavereiden kanssa kämpälle juomaan pohjia ja sen jälkeen porukassa yökerhoon tai baariin. Ei tarvitse olla baarissa yksin kun on mukana porukoissa. Naisiakin tapaa näin.

Raittiilla miehellä ei ole kavereita ja hän joutuu olemaan yksin.

t. viinamies

• Anonyymi

Huumehörhöillä sama juttu. Koukuttaja yhdistää.

• Anonyymi

On se outoa joo kun ihmiset ei kommentoi. Kuka jaksaa jauhaa tätä samaa virttä päivästä toiseen, ei kukaan! Mitä järkeä kommentoida mitään kun postauksesi on koko ajan ja aina tätä saman toistoa.
      Ehkä ihmiset haluavat keskustella jotain järkevää, ei pelkkää samaa p-skan jauhamista.

• Anonyymi

Kuule, laita pulisongit ja kalanpuikko viikset ja kokeile uudestaa.
      Tule sitten kertomaan, että miten kävi.
      Mielenkiinnosta odotamme uusia kokemuksiasi.

• Anonyymi

Kuinka minun sitten tulisi kertoa sinulle se, että olen pitkästä aikaa ulkona ystävieni kanssa ja haluan viettää aikaa heidän kanssaan? Miten se ilmaistaan niin, ettei se ärsytä sinua?

Entä mikä olisi paras tapa kertoa se, että minulla todellakin on jo mies, joka jäi kotiin vahtimaan vuoden ikäistä lastamme? Kuinka tämä fakta ilmaistaa loukkaamatta herkkää miehistä egoasi?

• Kyllä minuakin vit.ttais mennä kaljoille kavereitten kanssa, jos sama hihhuli ois aina kyselemässä onko ruma tai muuta siinä...

Ravintoloihin mennään viihtymään ja pitämään ystävien ja tuttujen kanssa hauskaa, eikä etsimään vain ja ainoastaan kumppania.

Mene oikeasti hakemaan apua tähän vainoamiseesi...kohta sä saat turpaas, syytteen ahdistelusta tai jotain muuta vastaavaa...

Sinulle on oikeasti jo ties kuinka moni koittanut järkeä puhua, mutta et oikeasti taida välittää....et sinä tälleen kumppania saa, mutta vaikeuksia kylläkin...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      4002
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe