Hän nukkuu vieressäni. Hän ottaa minut syliinsä kun itken ja silittää hellästi hiuksiani. Hän sanoo minulle toisinaan:"Olet kaunis," vaikka hän ei aina tarkoittaisikaan sitä.! Hän kannustaa minua painonhallinnassa ja laihdutuksessa ja terveellisessä ruokavaliossa. Rakastelemme usein ja hän en erektionsa kestää tarvittaessa useamman tunnin. Hän vie minut kerran kahden kuukauden seksilomalle etelän auringon alle. Saatamme joskus sanoa jonkin poikkipuolisen sanan, mutta tavallisesti emme riitele. Hän ei ole suhteessamme käskijä tai päällepäsmäri. Hän antaa sisustamisen pääsääntöisesti minun huolekseni. Eikä hän välitä yhtään siitä, mitä muut miehet minusta ajattelevat, sillä hän tietää tuntevansa minut paremmin kuik he...... Ihannemieheni. Jos ottaisin eron nykyisestä miehestäni, joka on yhtä kaukana ihannemiehestä, kuin kuu on auringosta, luuletteko, että hän löytyisi??! (p. S. Rakastan nykyistä miestäni kyllä tietyllä tavalla.)
Vastaukset 3
Ihannemiestä ei taida olla olemassa niin kuin ei ihannenaistakaan. Tosin voi olla sellainen, joka joiltain osin on kuin ihannekumppanin on kuvitellut olevan, mutta ei kai kokonaisuudessaan. Yleensä monilla taitaa olla sellainen kumppani, joka ei ole aivan sellainen, jollainen eniten sytyttää, tosin kyllä joillain on voinut käydä tosi hyvä tuurikin. Täydellistä ihannekumppania ei taida olla olemassa. Tyylillisesti Robert Plantin nuoruudenaikainen ulkonäkö sytyttää minua tällä hetkellä ehkä kaikkein eniten, mutta vaikka tällainen mies olikin olemassa ja vieläkin on (nyt vain vanhana versiona, joka ei mua niin sytytä, vaikka toki vieläkin charmantti mies on) niin olen liian monta vuotta ja vuosikymmentä myöhässä, että haaveiluksi vain meni =) Eihän niin hyvännäköisiä miehiä sitäpaitsi ole kuin hyvin harvassa ja syntyykin vain ehkä kerran vuosikymmenessä tai puolivuosisadassa tai jopa vuosisadassa. Olihan niitä muitakin hyvännäköisiä rockareita ja näyttelijöistäkin löytyi ja löytyy joistain edelleen. Mutta todellisuudessa useimmat miehet niin kuin useimmat naisetkin ovat vain perustyylisiä, tavallista tuulipukukansaa. Eikä siinä mitään, mutta haaveilla aina voi =)
Haaveilu ei maksa sitäpaitsi mitään. Aina ei haaveet ja todellisuus kohtaa niin kuin ei ihan aina muidenkaan asioiden kohdalla.
- Anonyymi
Voi ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3581460Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan801005Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.86911Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38702- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10578- 31575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33518Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48459