Hän nukkuu vieressäni. Hän ottaa minut syliinsä kun itken ja silittää hellästi hiuksiani. Hän sanoo minulle toisinaan:"Olet kaunis," vaikka hän ei aina tarkoittaisikaan sitä.! Hän kannustaa minua painonhallinnassa ja laihdutuksessa ja terveellisessä ruokavaliossa. Rakastelemme usein ja hän en erektionsa kestää tarvittaessa useamman tunnin. Hän vie minut kerran kahden kuukauden seksilomalle etelän auringon alle. Saatamme joskus sanoa jonkin poikkipuolisen sanan, mutta tavallisesti emme riitele. Hän ei ole suhteessamme käskijä tai päällepäsmäri. Hän antaa sisustamisen pääsääntöisesti minun huolekseni. Eikä hän välitä yhtään siitä, mitä muut miehet minusta ajattelevat, sillä hän tietää tuntevansa minut paremmin kuik he...... Ihannemieheni. Jos ottaisin eron nykyisestä miehestäni, joka on yhtä kaukana ihannemiehestä, kuin kuu on auringosta, luuletteko, että hän löytyisi??! (p. S. Rakastan nykyistä miestäni kyllä tietyllä tavalla.)
Ihannemies
3
160
Vastaukset
Ihannemiestä ei taida olla olemassa niin kuin ei ihannenaistakaan. Tosin voi olla sellainen, joka joiltain osin on kuin ihannekumppanin on kuvitellut olevan, mutta ei kai kokonaisuudessaan. Yleensä monilla taitaa olla sellainen kumppani, joka ei ole aivan sellainen, jollainen eniten sytyttää, tosin kyllä joillain on voinut käydä tosi hyvä tuurikin. Täydellistä ihannekumppania ei taida olla olemassa. Tyylillisesti Robert Plantin nuoruudenaikainen ulkonäkö sytyttää minua tällä hetkellä ehkä kaikkein eniten, mutta vaikka tällainen mies olikin olemassa ja vieläkin on (nyt vain vanhana versiona, joka ei mua niin sytytä, vaikka toki vieläkin charmantti mies on) niin olen liian monta vuotta ja vuosikymmentä myöhässä, että haaveiluksi vain meni =) Eihän niin hyvännäköisiä miehiä sitäpaitsi ole kuin hyvin harvassa ja syntyykin vain ehkä kerran vuosikymmenessä tai puolivuosisadassa tai jopa vuosisadassa. Olihan niitä muitakin hyvännäköisiä rockareita ja näyttelijöistäkin löytyi ja löytyy joistain edelleen. Mutta todellisuudessa useimmat miehet niin kuin useimmat naisetkin ovat vain perustyylisiä, tavallista tuulipukukansaa. Eikä siinä mitään, mutta haaveilla aina voi =)
Haaveilu ei maksa sitäpaitsi mitään. Aina ei haaveet ja todellisuus kohtaa niin kuin ei ihan aina muidenkaan asioiden kohdalla.
- Anonyymi
Voi ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602