Ketään kuollut?

Nin, minun rakkaani kuoli aikoinaan. Olen katsonut/lukenut näitä turhanpäiväisiä kirjoituksia. Näkyy olevan sitä mies/nainen vastakkainasettelua?

Miksi nykyään on sellaista, että ollaan vaikka yksin, kunhan ollaan ns. voittaja? Yrittäkää nyt jo olla ihmisiä ja vähentäkää tuota suunnatonta angstia.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mut jos oot oikeest ikatolu näit nii yks gei tääl katkeroitu toisest geistä
      kuka valitsi naisen et jos ei oo ite nii ei kannata katto näit

• Ei ole multa kuollut puolisoa, mutta olen huomannut, että sen voi ottaa monella eri tavalla....

Yksi tapa on menettää oma elämänsä mukana....Moni suree niin toista, että se on jotain aivan järkyttävää.

Yksi tapa taas on muistaa se toinen, mutta elää omaa elämää kuten on elänytkin ennen toisen poismenoa... Mikä on upeaa minusta... Ihan kuin eläisi toisen muistolle....oikein romanttista ja ihanaa...

Joo, ei täällä monella ole mielessä kuin miten hyötyä toisesta....

• Anonyymi

Taitaa olla läpikäytynä iso määrä naisia?
        Luin juuri että aids on levinnyt maailmanlaajuisesti rajusti.

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla läpikäytynä iso määrä naisia?
        Luin juuri että aids on levinnyt maailmanlaajuisesti rajusti.

No eipä kyllä liittynyt asiaan yhtään....

• Hyvä Timo. Nyt on parempi meininki.

Monenlaista poistujaa on ollut, ei ihan lähiaikoina kuitenkaan, eikä parisuhdekumppania.

Mutta se on luonnollinen elämään kuuluva juttu.

• Anonyymi

Minä menetin joskus omani hetkellä kun olimme vielä tapailuvaiheessa. Se oli rankkaakin rankempi kokemus. Aika tosin tehnyt tehtävänsä ja muuttanut surun kauniiksi ikäväksi. Kohta on taas hetki, jolloin ne silmät kostuu, kun jouluna vien kynttilän hänen hautakivensä viereen. Ei sen elämän olisi tarvinnut mennä näin. Koskaan ei saa vastausta siihen, miksi kohtalon piti puuttua peliin ja hajottaa jotain niin kaunista kyynelten virraksi.

• Anonyymi

Angsti kuuluu elämään.

-flowersreally-

• Anonyymi

Minäkin olen ihmetellyt tämän palstan mies/nainen -vastakkainasettelua. Kun todellisuudessa naisilla ja miehillä on enimmäkseen samantyyppiset ajatusmaailmat. No erityyppisiä ihmisiä on, mutta sukupuoli ei vaikuta asiaan mitään.

• Anonyymi

Eksä kuoli koska jännämies puukotti 20 votta sitten. Äitini kuoli keuhko syöpään, ei kannata polttaa röökiä

• Anonyymi

Hei minun miesystävä kuoli sairauteen juuri kun suunnittelimme yhteenmuuttoa. Hän kosi minua ja suostuin. Tuntui että kaikki unelmat romahti. Nyt olen jo päässyt asian kanssa sinuiksi kun tästä on jo 5vuotta. Kesti pari vuotta ennen kuin pääsin jaloillenikaan Niin se aika menee.

• Anonyymi

"Näkyy olevan sitä mies/nainen vastakkainasettelua?

Miksi nykyään on sellaista, että ollaan vaikka yksin, kunhan ollaan ns. voittaja? Yrittäkää nyt jo olla ihmisiä ja vähentäkää tuota suunnatonta angstia."

Jokainen voi tietty olla yksin, jos ei tule toimeen vastakkaisen sukupuolen tms. kanssa. Kunnioitusta ja arvostusta ei voi vaatia, se pitää ansaita. Kun kohtelee toista huonosti, saa samaa omalle osallekin. Minä olen mielummin yksin kuin huonon kumppanin kanssa, joka ei osoita minua kohtaan mitään arvostusta ja kunnioitusta, joten en voi sellaista miestäkään kunnioittaa.

Kaiken lähtökohta on se, että kunnoittaa toista ihmistä, olipa tämä mies tai nainen. Sinua aloittaja Timo haluan kiittää asiallisista teksteistä. Ei ole kaikki toivo kuollut kun on vielä tuollaisia miehiä. :)

En ole pitkään aikaan täällä käynyt lukemassa, vaikka olen sinkku. Tämä on sen verran karmea mielen kaatopaikka, että on vaikea löytää kaltaisiasi normaaleja ja keskustelukykyisiä ihmisiä. Hyvää jatkoa sinulle :) <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen