Henkinen ammatti-testi

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      rekkakuski muita lentäjä veturinkuljettaja linjaautonkuljettaja taksikuski

      • Ensimmäinen on aina oikea :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ensimmäinen on aina oikea :D

        muuten voisi olla hyvä ammatti mutta työajat ikävät ja aikataulut ja eikä talvella liukkaalla ja pimeässä kiva ole ajella ja kotonakin haluaisi olla eritoten jos olisi suhteessa niin minulle sopii parhaiten että saisin olla kotona ja matkustella pitkin ja poikin suomea naiseni ja perheeni kanssa ja tulot tulis sijoituksista tai hyvä eläke tai lottovoitto niin olisin onnellinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        muuten voisi olla hyvä ammatti mutta työajat ikävät ja aikataulut ja eikä talvella liukkaalla ja pimeässä kiva ole ajella ja kotonakin haluaisi olla eritoten jos olisi suhteessa niin minulle sopii parhaiten että saisin olla kotona ja matkustella pitkin ja poikin suomea naiseni ja perheeni kanssa ja tulot tulis sijoituksista tai hyvä eläke tai lottovoitto niin olisin onnellinen

        Jahas. Juu, mietipä pitkää jäistä rinnettä ja joku riisikuppi siinä vielä edessä.
        Mutta kyllä se tulos jotain sinusta kertoo.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Jahas. Juu, mietipä pitkää jäistä rinnettä ja joku riisikuppi siinä vielä edessä.
        Mutta kyllä se tulos jotain sinusta kertoo.

        tai jää kiinni rampille tai ylämäkeen tai säkkipimeää lunta tai räntää sataa viistosti tuulilasiin ja tasainen hyrinä no kai se kertoo että olisin hyvä tavaran viejä eli vien lastin naiselleni ja hyvä harjoitella usein ja paljon lastin vientiä ja purkaamista ja varastoida se kivaa touhua


      • Anonyymi kirjoitti:

        tai jää kiinni rampille tai ylämäkeen tai säkkipimeää lunta tai räntää sataa viistosti tuulilasiin ja tasainen hyrinä no kai se kertoo että olisin hyvä tavaran viejä eli vien lastin naiselleni ja hyvä harjoitella usein ja paljon lastin vientiä ja purkaamista ja varastoida se kivaa touhua

        Juujuu.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Juujuu.

        oletkos sinä löytänyt omaa rekkakuskiasi ja rahdin harjoittelukaveriasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        oletkos sinä löytänyt omaa rekkakuskiasi ja rahdin harjoittelukaveriasi

        Nythän tämä menee rekkakuskilla ihan sivureiteille, yritä pysyä urassa ratti suoraan zupp :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Nythän tämä menee rekkakuskilla ihan sivureiteille, yritä pysyä urassa ratti suoraan zupp :)

        niin koitas etsiä itsellesi rekkakuski ja sinä olet terminaali ja ensi jouluna leikitte isää ja äitiä ja yhdessä ostatte joululahjoja pienokaiselle eli sellainen rekka tarina


    • Suosittelen kyllä testaamaan. Saatatte yllättyä :)

    • Mustakin tuli kirjailija..🙄

      • Jeeeeee! High five! :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jeeeeee! High five! :D

        Läps 🙋‍♂️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Läps 🙋‍♂️

        Mitäs me "kirjailijat" *naurua*

        Täällä ei sit muut vissiin ollu mitään kaks kirjailijaa ja hc rekkakuski :D

        Nukkuuko ne taas?


    • Kirjailija pätkähti. Ei kyllä uskois näiden palstatuotosten perusteella.
      Tuleekohan se kaikille vaikeille tapauksille, joiden lokerointi on haasteellista.

      • Jeeeee! Uskomatonta *naurua* High double!

        Siis en naura sulle vaan tuolle loppukaneetille.


    • Anonyymi

      Tutkija.

      -flowersreally-

      • No niin. Nyt tulee jo viisautta sekaan :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin. Nyt tulee jo viisautta sekaan :D

        Aloin jo hetken epäillä, että testi on juminut kirjailijan kohtaan...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aloin jo hetken epäillä, että testi on juminut kirjailijan kohtaan...

        Nyt tiiän miksi palstalaiset on kirjailijoita tai tutkijoita.
        Ne tykkää istua kotonaan perse homeessa, niin siinä samallahan vois tehdä töitäkin.


      • Thymallus kirjoitti:

        Nyt tiiän miksi palstalaiset on kirjailijoita tai tutkijoita.
        Ne tykkää istua kotonaan perse homeessa, niin siinä samallahan vois tehdä töitäkin.

        Hahhahhah tuo voi olla totta :'D


    • Anonyymi

      aino 43v korkeastikoulutettu maisteri ja akateeminen minulle tuli tinderiläinen olisin hyvä yksityisyrittäjä ja palveluhaluinen ja osaan tehdä rahaa ja yletä uralla eli olisin hyvä tinderiläinen nautin olla seuralainen miehille

      • Ei siellä ole semmoista vaihtoehtoa! Tee uusiksi, hus!


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei siellä ole semmoista vaihtoehtoa! Tee uusiksi, hus!

        hävytön ihminen miten kehtaat puhutella korkeastikoulutettua ja vielä epäillä maisterin sanaa senkin rahvas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hävytön ihminen miten kehtaat puhutella korkeastikoulutettua ja vielä epäillä maisterin sanaa senkin rahvas

        korkeastikoulutetulle eikä korkeastikoulutettua tai saa puhua akaamista juttelua


      • Anonyymi kirjoitti:

        hävytön ihminen miten kehtaat puhutella korkeastikoulutettua ja vielä epäillä maisterin sanaa senkin rahvas

        Puspuspusutipus *lähestyy huulet törröllään*


      • Anonyymi kirjoitti:

        korkeastikoulutetulle eikä korkeastikoulutettua tai saa puhua akaamista juttelua

        Testi tietää, ettet ehkä sittenkään ole maisteri :D tai sitten olet ihan vähän sellainen hurlumheimaisteri ;)


    • Anonyymi

      Rekkakuski oli tulos. Mutta ei todellakaan olis mun juttu tuo työ.

      • Valehtelitko testissä? Nyt näyttää sitten siltä.


    • Mitä hel---tiä? Kirjailija, metsuri piti tulla

      • *tikahtuu nauruun ja masusta pullistuu suolet ulos*

        Voi ei :'D

        Niin, sinä oot metsuri. H.lvettiin koko testi. Mitä te sinne vastaatte?


    • Voisit olla insinööri!

      Me Naiset | Henkinen ammattisi on insinööri! Olet järjestelmällinen ja tarkka, teknisesti lahjakas tyyppi. Omaksut tietoa nopeasti ja ymmärrät yksityiskohtia, minkä ansiosta olet hyvä ratkomaan ongelmia. Olet tottunut paineeseen, joten stressinsietokykysi on hyvä.



      Muita mahdollisia ammatteja: koodari, analyytikko, arkkitehti.

      Plääääääh! :oD En ala mikskään igenjööraks! :oD

      • uUUUuUU! No nyt se taas pelittää...ku kyllä sinä voisit olla :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        uUUUuUU! No nyt se taas pelittää...ku kyllä sinä voisit olla :)

        No oonhan mää palstan johtava analyytikko.... olen jakanut kuolemattomia sanontoja tunnevastuista ja muista tärkeistä hommista....Joten mä sit rupeen ammattianalyytikoksi! :oD


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        uUUUuUU! No nyt se taas pelittää...ku kyllä sinä voisit olla :)

        Mutta oon toiminnan miehiä ja insinöörit ei oo....ne vaan ihmettelee, kun mä jo teen.. :oD

        Tiedätkös mitä yhteistä on muuten insinöörillä ja naisen reisillä? ;oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Mutta oon toiminnan miehiä ja insinöörit ei oo....ne vaan ihmettelee, kun mä jo teen.. :oD

        Tiedätkös mitä yhteistä on muuten insinöörillä ja naisen reisillä? ;oD

        No insinööri on siellä reisien välissä? En minä tiijä..?

        -Pönttis_lenkiltä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No insinööri on siellä reisien välissä? En minä tiijä..?

        -Pönttis_lenkiltä

        Kummatkin siirretään sivuun, kun tosimies käy toimeen! :oD

        Miten sä lenkille jo kerkesit? :oO


    • Saldo ennen iltapäiväkahta; muutama hullu kirjailija (yliedustus jostain syystä, enempää ei sais tulla), sit pari ylinopeutta ajavaa ja lastiaan ripottelevaa rekkakuskia, yks tutkija seassa ja sitten looginen insinööri.

      Katsotaan tilannetta myöhemmin uudestaan :)

    • Anonyymi

      Taitaa kaikki foorumillanotkujat saada kirjailija-tittelin 😁️
      Mollin avossa kirjailija näytti olevan vasta sijalla 132.
      Tiedä sitten kumpi luotettavampi testi. 🤔️ Taidan luottaa enemmän
      MeNaisten 15-kysymyksen testiin, sillä onhan kirjoittaminen
      mukavaa.

    • Voisit olla insinööri!

      Me Naiset | Henkinen ammattisi on insinööri! Olet järjestelmällinen ja tarkka, teknisesti lahjakas tyyppi. Omaksut tietoa nopeasti ja ymmärrät yksityiskohtia, minkä ansiosta olet hyvä ratkomaan ongelmia. Olet tottunut paineeseen, joten stressinsietokykysi on hyvä.

      Muita mahdollisia ammatteja: koodari, analyytikko, arkkitehti.

      Ihan OK 👍

    • Anonyymi

      Maisema arkkitehti. No niitä töitä olen muutenkin tehnyt paljon.

    • Anonyymi

      "Voisit olla valokuvaaja!

      Me Naiset | Henkinen ammattisi on valokuvaaja! Olet vahvasti visuaalinen ja taiteellinen, luova tyyppi. Olet ihmisläheinen ja hyvä tekemään muiden olon mukavaksi. Innostut erilaisista toimeksiannoista ja vaihtelevista työtehtävistä. Tarkkailet jatkuvasti maailmaa ja näet sen täysin omasta vinkkelistäsi.



      Muita mahdollisia ammatteja: graafinen suunnittelija, art director, taiteilija, puvustaja, suunnittelija."

      Juu, liippaa aika läheltä. Testi ei ehkä ihan ottanut huomioon kiinnostusta tekniseen puoleen ja siksi vain tuo luovuus nousi pintaan. Aika hyvin kuitenkin ... olenhan pelisuunnittelija ja harrastan kyllä valokuvaamista.

    • Anonyymi

      Kirjailija

      Kuulin, että lähes kaikki muutkin ovat saaneet sen, on kohta tämä maa täynnä kirjailijoita

    • Anonyymi

      "Voisit olla kirjanpitäjä!

      Me Naiset | Henkinen ammattisi on kirjanpitäjä! Olet äärimmäisen tarkka, huolellinen ja järjestelmällinen. Pidät numeroista ja yksityiskohdista, mutta ymmärrät aina myös suuria kokonaisuuksia. Sinulla on hyvät asiakaspalvelutaidot. Et murru paineen alla ja siedät kiirettä ja stressiä.



      Muita mahdollisia ammatteja: sihteeri tai assistentti, tiedottaja, tulkki, toimistotyöntekijä."

      Tulos ei ollut yllätys, sillä olen jo sihteeri (tosin ikuisesti työtön.)

    • Anonyymi

      No jo oli testi, eikä taatusti osunut oikeaan ei edes sinnepäinkään.
      Asianajajaksi mua ehdotteli, ja kun minulta palais hihat, sais vielä tuomarikin kuulla kunniansa.
      Eli tulis varmaan aika kalliiksi mulle tuo ammatti, korvauksia maksellen!
      trollikka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe