Niinhän se Antti tuossa hymyssä suin sanoo:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vain-pari-paivaa-sitten-eropaperit-jattanyt-paaministeri-antti-rinne-lataa-suorassa-lahetyksessa-puhtaalla-valehtelulla-saattaa-parjata-politiikassa/7652338#gs.kpcxjn
ja niinhän se on:
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/sdpn-yllatysveto-eronnut-sirpa-paatero-palaa-kuntaministeriksi-omistajaohjaus-siirtyy-tytti-tuppuraiselle-antti-rinteesta-varapuhemies/831711/
Valehtelija-akka jatkaa, salkku kevenee ja palkka tuskin putoaa. Antti itse valehtelee jatkossa varapuhemiehenä.
Puhtaalla valehtelulla saattaa pärjätä politiikassa
16
<50
Vastaukset
Politiikassa pärjää hyvin, kun osaa syyttää muita oppositiossa kunnolla ja toivoa, että muut myös mokaa kunnolla, kun pääsee vähäksi aikaa hallitukseen mokaamaan itse mahdollisimman vähän.
https://youtu.be/PY5LRRJhngc
Meillä on sins Arkadianmäellä nenäpäivä....- Anonyymi
Niin, tarkoitat varmaan Pinokkion nenäääään verrattavissa. XD)))
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Niin, tarkoitat varmaan Pinokkion nenäääään verrattavissa. XD)))
trollikkaPellen nenää meinasin, mutta käy se sekin... 🤣
- Anonyymi
Siis ei mikään muuttunut, eikä varmaan tule muuttumaankaan. Rinne johtaa kuten ennenkin... ja jakaa vielä puheenvuorojakin tornistaan. Oikeastaan Rinne voitti lotossa ja sai siihen päälle viel lomatonninkin.
Tule sinäkin rohkeesti mukaan puolueemme toimintaan, voit päätyä vielä kaupungin valtuustoon meidän riveistämme; "noilla reippailla kannanotillasi ja perusteluilla!"
No ei kiitos, ei vähempää voisi kiinnostaa.... pelkää teatteria koko politiikka.
Juhannukseen asti ehkä hallitus korkeintaan pysyy koossa, Marin tulee jättämään paikkansa, remmissä juoksu on kuluttava laji... - Anonyymi
Mikä farssi on tämä tuleva tiistain äänestys eduskunnassa, näinkö toimii avoin yhteiskunta luottamuksineen, ensin päätetään ministerit ja sitten äänestetään vasta luottamuksesta pääministeriä kohtaan, outo järjestys.
Turha temppu se oli Anttia vaihettaa...Loppujen lopuks kaveri laittoi kuitenkin postin asiat hoitoon, kuten kuuluukin. Kepun katkera perseily se oli tuossa säälittävää..
- Anonyymi
Ai sä oot vaihtanu persuista demareihin....
- Anonyymi
Aina syytetään Keskustaa vaikkei olis mitään tässäkään tehnyt! Demarit sössi hommansa kaatokuntoon ihan itse! Piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina syytetään Keskustaa vaikkei olis mitään tässäkään tehnyt! Demarit sössi hommansa kaatokuntoon ihan itse! Piste.
Voi, voi. Politiikka on politiikkaa ja tietynlaisia kuppikuntia, samanmoinen juoksupoika se nuori pojankloppikin olis ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, voi. Politiikka on politiikkaa ja tietynlaisia kuppikuntia, samanmoinen juoksupoika se nuori pojankloppikin olis ollut.
Lindtman on "heinäluomalaisia" ikä juur siks varmaan mennyt Rinteen hallitukseen ministeriksi. Sen Rinnekin tiesi hyvin, joten kannatti Marinin valintaa uudeksi pääministeriksi. Lindtman olisi ollut Rinteelle haasteellinen, oman tiensä kulkija "Ihalaisen oppipoika". Marinin pääministeriys kaudella... Todellisuudessa Rinne vetelee niistä naruista.
" Oikeastaan Rinne voitti lotossa ja sai siihen päälle viel lomatonninkin." Anonyymi kirjoitti:
Ai sä oot vaihtanu persuista demareihin....
En ole todellakaan vaihtanut.. Demarithan pyllistää vihervasemmistolle, mikä on varsinainen syöpä Suomen tulevaisuudelle ja hyvinvointiyhteiskunnalle...
Silti minulla ei ole mitään Anttia vastaan. Hän on varmasti ammattitaitoisin poliitikko demareiden riveistä. Hän vain edustaa väärää puoluetta.
Antilla oli kokemusta ja ammattitaitoa laittaa tuo postin asia kuntoon, niin hän toki teki sen, mutta kuten nyt nähdään, niin sillä asioihin sekaantumisella oli toki seurauksensa.
-Itse arvostan sitä, että asiat laitetaan kuntoon tavalla taikka toisella. En arvosta niinkään pilkunviilaamista ja kyllä kepu munasi tuossa vain itsensä minun silmissäni perseilyllään...Taisi olla tämä katkeroitunut Juha siellä takapiruna masinoimassa asioita;)
On se kosto vain niin suloinen kun siihen annetaan mahdollisuus jopa kirkonmiehellekkin...- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
En ole todellakaan vaihtanut.. Demarithan pyllistää vihervasemmistolle, mikä on varsinainen syöpä Suomen tulevaisuudelle ja hyvinvointiyhteiskunnalle...
Silti minulla ei ole mitään Anttia vastaan. Hän on varmasti ammattitaitoisin poliitikko demareiden riveistä. Hän vain edustaa väärää puoluetta.
Antilla oli kokemusta ja ammattitaitoa laittaa tuo postin asia kuntoon, niin hän toki teki sen, mutta kuten nyt nähdään, niin sillä asioihin sekaantumisella oli toki seurauksensa.
-Itse arvostan sitä, että asiat laitetaan kuntoon tavalla taikka toisella. En arvosta niinkään pilkunviilaamista ja kyllä kepu munasi tuossa vain itsensä minun silmissäni perseilyllään...Taisi olla tämä katkeroitunut Juha siellä takapiruna masinoimassa asioita;)
On se kosto vain niin suloinen kun siihen annetaan mahdollisuus jopa kirkonmiehellekkin...Ihme viha jotain Sipilää kohtaan. Perättömiä, keksittyjä syytteitä sysätty niskaan kun oivoi se on niin paha! Kasvakaa aikuisiksi.
Joo on todella ammattitaitoista toimintaa taas demareilta;!poispotkitut/eronneet huseeraa siellä hommissa. Minusta demarit ovat menettäneet kasvonsa. Tässä touhuilussa ei ole ollut mitään järkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme viha jotain Sipilää kohtaan. Perättömiä, keksittyjä syytteitä sysätty niskaan kun oivoi se on niin paha! Kasvakaa aikuisiksi.
Joo on todella ammattitaitoista toimintaa taas demareilta;!poispotkitut/eronneet huseeraa siellä hommissa. Minusta demarit ovat menettäneet kasvonsa. Tässä touhuilussa ei ole ollut mitään järkeä.Toivottavasti edes Marin demareista pitää oman linjansa nyt ja saa pidettyä Rinteen haamun kurissa. Varmasti Rinne velloo taustalla, mutta nyt on tuolla naisella oma näytönpaikkansa. Kansa katsoo tarkkaan ja taustavaikuttajien metkut kyllä tunnistetaan jos ohjailua ilmenee.
En tiedä jupakan käänteitä mutta eiköhän tuota asiaa ole demarien kesken kammattu tiheällä kammalla. Jos sen perusteella Paatero otetaan takaisin niin kyllä tunne on että ei hän nyt se pahin syyllinen ollut.
Luulen että Rinne jatkossa tyytyy olemaan puhemiesneuvostossa ihan tyytyväisenä kun sai sentään suojattinsa jatkamaan polkua. Tuskin mitään kovin näyttävää ulostuloa on olemassa mutta on toki mielenkiintoista miten lakot kehittyvät. Demarivetoinen teollisuusliittohan on avainasemassa eli jos lakot pian päättyvät ja neuvottelutulos saavutetaan niin voihan siinä mielessä käydä että joku on uuden pääministerin alkua siloitellut.
Illalla toki mielenkiintoista seurata koskeeko sama luottamuksen taso vihreitä vai onko heillä ihan omat sääntönsä.Niih se on myös ihmissuhteessa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site876061Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto524442SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574192SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963789Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost73533Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1002615SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502503Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352419Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat492148Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41479