https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006276401.html
Varmaan on suomessa aika paljon tuollaisia miehii
Moniko teistä ei ole koskaan suudellut naista
30
161
Vastaukset
- Anonyymi
en ole, olen ruma
- Anonyymi
Ei tuossakaan jutussa ole mitää uutta. Haastateltu kertoo ettei juo alkoholia. Jos ei juo viinaa ei tapaa naisia.
Jos olisi aloittanut viinan juomisen normaaliin aikaan nuorena, olisi tavannut tyttöjä ja nyt olisi oma perhe.
t. viinamies - Anonyymi
Peris ei todennäköisesti ole (satuilu), darkkis 100% varmuudella ei ole koskaan eikä koskaan tule suutelemaan.
- Anonyymi
Entä onko kukaan suudellut sasikaljuasi, Darkki?
Anonyymi kirjoitti:
Entä onko kukaan suudellut sasikaljuasi, Darkki?
Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten ola niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten ola niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.Et vastannut kysymykseen. Onko Yussuf suudellut?
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen. Onko Yussuf suudellut?
Mihin vitun kysymykseen?? Eipä ole kukaan vitun yusuf suudellut, kun en tunne ketään sen nimistä. Mun lähipiiriin kun ei katsoa kuulu ketään ulkomaalaisia, että sellainen eurooppalainen mies mä olenkin perkele!!!!!!!
Naiset kyllä ovat mua suudelleet, kun olenkin ollut aina ihan normaali heteromies.Ai sulla itselläsi on joku afrikkalainen mies sua nussimassa vai. No se mä susta vitun huorapersehomosta arvasinkin!!!!!! Turhaan sä sitse sitä sun afrikkalaista miestäsi täällä salailet saatanan homopersepaska!!!!!!!!!!
Onneksi mä itse olenkin ihan normaali naisista kiinnostunut heteromies, niin eipä ole itsellä minkään maalaisia miehiä. Naisista sen sijaan oon kyllä kiinnostunut, että oikein mielellään sitä tutustuisi naisiin vaikka tämänkin palstan kautta.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Ai sulla itselläsi on joku afrikkalainen mies sua nussimassa vai. No se mä susta vitun huorapersehomosta arvasinkin!!!!!! Turhaan sä sitse sitä sun afrikkalaista miestäsi täällä salailet saatanan homopersepaska!!!!!!!!!!
Onneksi mä itse olenkin ihan normaali naisista kiinnostunut heteromies, niin eipä ole itsellä minkään maalaisia miehiä. Naisista sen sijaan oon kyllä kiinnostunut, että oikein mielellään sitä tutustuisi naisiin vaikka tämänkin palstan kautta.Jos joku nainen kiinnostuisi susta tän palstan kautta, niin etkö epäilisi että todellisuudessa se olisikin joku sänkileukainen persujen äänestäjä, joka haluaisi vain kiusata sua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku nainen kiinnostuisi susta tän palstan kautta, niin etkö epäilisi että todellisuudessa se olisikin joku sänkileukainen persujen äänestäjä, joka haluaisi vain kiusata sua?
Hermannikranssi taisi saada taas bannia ja hyvä niin.
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku nainen kiinnostuisi susta tän palstan kautta, niin etkö epäilisi että todellisuudessa se olisikin joku sänkileukainen persujen äänestäjä, joka haluaisi vain kiusata sua?
Niin no se kyllä valitettavasti just hieman epäilyttäisi, kun tällä palstalla on niin valitettavan paljon näitä naisettomuudesta kärsiviä persuja äänestäviä luuseriätmejä.
Anonyymi kirjoitti:
Hermannikranssi taisi saada taas bannia ja hyvä niin.
Ai slla paska-aivolla sitä on itselläsi hermanni-kranssi vai. No sen mä susta persujunttipaskasta arvasinkin, kun eipä teillä persuja äänestävillä junttimiehillä ikinä olekaan nähty mitään hyvälaatuista ja tuuheaa tukkaa, kun sellaiset onkin aina vaan meillä vasemmistolaisilla, nykyaikaisilla, suvaitsevaisilla ja eurooppalaishenkisillä miehillä, kuten mulla just on.
Eikö persujunttikaverit antaneet sulle aikojaan sitä lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eipä kyllä ole mitään bannia mulle tullut ja hyvä niin. Ja vaikka tulisikin, niin onhan mulla täällä se toinen profiilini käytössä, eli EuropeanMan ja lisää voidaan hankkia, jos ylläpito meinaa jotain bannia antaa. Teille incel-miehille sitä kuuluisikin oikein pysyvä banni kaikille sinkku-palstoille saatana!!!!!!!!!! Parempi kun ne teidän kaltaiset luuserimiehet keskustelisivat yhdessä vaan siellä omilla ätmi-foorumeillaan.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Ai slla paska-aivolla sitä on itselläsi hermanni-kranssi vai. No sen mä susta persujunttipaskasta arvasinkin, kun eipä teillä persuja äänestävillä junttimiehillä ikinä olekaan nähty mitään hyvälaatuista ja tuuheaa tukkaa, kun sellaiset onkin aina vaan meillä vasemmistolaisilla, nykyaikaisilla, suvaitsevaisilla ja eurooppalaishenkisillä miehillä, kuten mulla just on.
Eikö persujunttikaverit antaneet sulle aikojaan sitä lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eipä kyllä ole mitään bannia mulle tullut ja hyvä niin. Ja vaikka tulisikin, niin onhan mulla täällä se toinen profiilini käytössä, eli EuropeanMan ja lisää voidaan hankkia, jos ylläpito meinaa jotain bannia antaa. Teille incel-miehille sitä kuuluisikin oikein pysyvä banni kaikille sinkku-palstoille saatana!!!!!!!!!! Parempi kun ne teidän kaltaiset luuserimiehet keskustelisivat yhdessä vaan siellä omilla ätmi-foorumeillaan.Joo yhtä hyvin voit käyttää vaikka nimimerkkiä Neitsyt Setä ja kaikki tietää heti kenestä on kysymys.
Anonyymi kirjoitti:
Joo yhtä hyvin voit käyttää vaikka nimimerkkiä Neitsyt Setä ja kaikki tietää heti kenestä on kysymys.
Niin sehän olisikin sulle naisettomuudesta kärsivälle paskaätmille oikein hyvä nimimerkki, että ota ihmeessä itsellesi sellainen satanana ali-ihmisjäte!!!! Te naisettomat miehet kun ette olekaan ikinä olleet mitenkään ihmisoikeuksien arvoisia.
Onko sulla ne sosiaaliset taidot olleet liian huonot, että sen vuoksiko sä paska et ole naist pystynyt löytämään saatana!!!!!!!! Turhaan sä mua ja viattomia naisia siitä sun omasta naisettomuudesta syytät, kun se vika on ihan pelkästään sussa omassa itsessäsi.
- Anonyymi
en ole ja olen jo yli 40 vuotias
- Anonyymi
Olen mutta koska suuteleminen ällöttää minua vältän sitä viimeiseen asti.
Ja koska olen nainen enkä kiinnostunut samasta sukupuolesta. - Anonyymi
Voitinko nyt palkinnon!
- Anonyymi
En voi suudella ketään joka ei ole mun tyttöystävä joten en ole ketään suudellut.
- Anonyymi
Viinaa juomalla voi tavata naisia ja silloin voi myös päästä suutelemaan naisia. Viinan juonti pitää aloittaa jo 15 vuotiaana koska tytöt haluaa poikia jotka juo viinaa. Viinan merkitys on ollut aina iso kun suhteita luodaan ja tyttöihin tutustutaan eikä naiset halua tutustua ja suudella raittiita miehiä.
T viinamies- Anonyymi
Vastaus on... Kanada.
- Anonyymi
En ole.. Oletkos itse koskaan kussu hankeen?
- Anonyymi
Todella usein.
Harrastan hankikusitaidetta!
Tule katsomaan hienoja taideteoksiani.
- Anonyymi
Mikon olisi pitänyt heittää tuo nainen sen linja-auton alle.
- Anonyymi
Darkkis ei ainakaan ole.
- Anonyymi
No ei tällä palstalla kukaan naista suutelointia varten kaipaile
- Anonyymi
En ole enkä halua edes.
- Anonyymi
Nainen ei suutele rumaa miestä, koska siitähän voi saada jonkun taudin.
Toiseksi se olisi varmaan myös ruman näköistä, jos nainen suutelisi rumaa miestä.
Rumana miehenä en uskaltaisi edes ehdottaa naiselle suutelua, koska nainen pahoittaisi mielensä, että muka ei löydy komeampaa suutelijaa, kun tuollainen ruma turjake, ei kiitos toteaa nainen.
t. Ruma mies - Anonyymi
Ihan turhaahan se suutelu jos ei edes pääse sen pidemmälle.
KilttiMies89 - Anonyymi
älkää valittako kun ette edes lähesty naisia.
- Anonyymi
Itse suutelin ekaa kertaa naista kännissä 15-vuotiaana ja heti perään paria muuta samanikäistä ja yhtä 20-vuotiasta 17-vuotiaana. Petipuuhiin en kuitenkaan ole päässyt nuorien naisten kanssa. En ole pannut kuin paria yli nelikymppistä ja parin muun 40-50-vuotiaan kanssa ollut käsi ja suutouhuja.
Sekin paha pettymys on että olen jo 31-vuotias enkä ole harrastanut seksiä nuoren naisen kanssa, en edes ruman ja lihavan nuoren naisen kanssa mut ihan sama jos en saa hoikkia ja kauniita niin oon sitten ilman saatana vaikka koko lopunikääni perkele!
KilttiMies89
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865