Viimeinen keskustelu, eilen

Anonyymi

Olimme 13 vuotta yhdessä. Kaksi lasta, 12v ja 10v. Hän 23 ja minä 27 kun tapasimme.

Mies muutti vuosi sitten pois. Olemme vasta nyt keskustelleet ensimmäisiä kertoja kunnolla siitä mikä johti eroon. Keskustelut ovat olleet pitkät, mutta kaikki meni lopulta hyvin. Osasimme nöyrtyä ja kumpikin tunnustaa oman osuutemme siihen, että päädyimme eroon. Hän sanoi, ettei ollut osannut arvostaa sitä hyvää joka ympärillään on. Minä sanoin, että laiminlöin itseni kun olin pitkään kotiäitinä ja tehtäväni oli tukea häntä uranousullaan. Syitä oli monia.

Surullinen tarina oli avattu, molempia osapuolia kuultu. Istuimme pöydässä, helpottuneina.

Sitten mies tokaisi, että ehkä se on ollut myös sitä että hän halusi myös elää "menetettyä nuoruuttaan". Että halusi vielä seikkailla.

Suutuin. Asiat oli juuri käsitelty. Miksi tämä loukkasi? Itse elin tuon 13 vuotta täyttä elämää. En koe, että olisin "menettänyt mitään" siinä että olimme yhdessä.

Ajoin ulos. Huusin perään että "mene, mene nyt elämään sitä menetettyä nuoruuttasi." Sattui niin kovasti.

Siinä oli sitten päätös tälle suhteelle. Tähän pistän rajan. Viha suojelkoon rakkautta. Minua ei enää saa loukata. Tämä riittää.

40

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No olitpa aika törkeä, täytyy sanoa.

      Mies kertoi totuuden, mutta se ei ollut se mitä halusit kuulla.

      Ehkä siinä on myös osasyy miksi ero tuli. Nainen jyräsi ja elettiin hänen näköistä elämää.

      • Anonyymi

        AP:
        Kieltämättä tässäkin on osa totuutta. Kiitos kun jaoit näkökulmasi. Auttaahan se ymmärtämään.


    • Anonyymi

      su elämä alko 23
      mu elämä loppuu 23
      koska mu viimeset hyvät hetket kullan kans oli musitohetki ku näin se marraskusu
      nyt se lähti pois paikkakunnalta
      huh heti iski masennus takas
      pitäs olla vaa joku koen mil sais musiot pois :)

    • Anonyymi

      No miehesi oli ainakin siinä reilu, että kun halusi seikkailla ja "elää menetettyä nuoruuttaan", niin ymmärsi silloin muuttaa pois.
      Tosin ei miehelläsi vieläkään nuoruus takana ole, mutta hän lienee liian kakara tajutakseen sitä.

    • Annat kuvan, että olet käsittämättömän impulsiivinen ihminen.

      • Tällein sivusta ihan neuvoja kaivaten.
        Pitäisköhän minun oikeasti tehdä rikosilmoitus? kun se vaan kiusaaja vain jatkaa valheita minusta eteenpäin pistämällä palstalle jatkuvasti.
        Minua oksettaa🤢


      • Ehkä et kerkeä vastaamaan.🥺
        Tarviiko minun hävetä itseäni käytöstäni sitä minä mietin? En usko. Oon hyvin kiltti ollut vaikka joskus saarnaankin.😱 en halua vaan enää saarnata kun en jaksa menettää kaikkia.
        Menetän taas kohta ystäväni koska sähköposti häviää, enkä voi pitää enää yhteyttä siihen koska en voi tehdä vasten sovittuja sääntöjä enkä halua ryppyjä parisuhteeseen.
        Ylikorostettut seksuaalisuus ei minusta tee huonoa, en ole pahoja tehnyt, en ole pettänyt.

        Tuntuu vaan hyvin alastomalta kun poliisi alkaa tutkimaan minua, kaikki minua mietityttää.


      • Jos tuomitaan mikä olen sit tuomitaan mutta syytön uskon olevani en ole syyllistynyt tuollaisiin mistä yritetään syytttää.


      • Minä kun en kosta, en ole pitänyt ikinä hyvänä ideana nyt mietin minun vaan pitää puolustaa ettei muut joudu uhreiksi oon miettinyt monta vuotta mutta myös.


      • Pelkään että tiedot menee kiusaajalleni minusta.
        Voiko sen estää?


      • valtakunta kirjoitti:

        Tällein sivusta ihan neuvoja kaivaten.
        Pitäisköhän minun oikeasti tehdä rikosilmoitus? kun se vaan kiusaaja vain jatkaa valheita minusta eteenpäin pistämällä palstalle jatkuvasti.
        Minua oksettaa🤢

        Vainoharhainen stalkkaaja tuntee nautintoa, kun kerrot julkisesti tulevasi häirityksi. Juuri siihen hän pyrkii. Piuhat kun ovat hänellä sekaisin. Tunsin erään toisen, joka aisti kivun nautintona. Hakeutui sellaisiin tilanteisiin, jossa saattoi tuntea kipua.

        Harhaisen stalkkaajan puheet ovat niin mahdottomia, ettei häntä kukaan ota tosissaan, kertoopa mitä juttuja tahansa. Kyllä ihmiset osaavat panna hänet omaan lokeroonsa. Vain hän ITSE luulee, että hänet otetaan tosissaan.

        Ongelma on samanlainen kuin satuilijalla. Satuilija on AINOA, joka uskoo juttuihinsa, ei kukaan muu. Olen tuntenut kolme satuilijaa. Kaikkien kohdalla muiden suhtautuminen häneen on ollut poikkeuksetta tällainen.

        Stalkkaaja on niin alkeellinen, että hän ei voi havaita olevansa erittäin matalaa sivistystasoa, mutta heikoimmatkin muut havaitsevat sen. Tämän tuntien poliisi ei ryhdy tutkimuksiin.

        Tsemppiä ja Hyvää Joulua! 🌺


      • valtakunta kirjoitti:

        Pelkään että tiedot menee kiusaajalleni minusta.
        Voiko sen estää?

        Vähäisintäkään tietoa sinusta ei mene vainoharhaiselle, ei missään oloissa. 🌷


      • Firdawsi kirjoitti:

        Vainoharhainen stalkkaaja tuntee nautintoa, kun kerrot julkisesti tulevasi häirityksi. Juuri siihen hän pyrkii. Piuhat kun ovat hänellä sekaisin. Tunsin erään toisen, joka aisti kivun nautintona. Hakeutui sellaisiin tilanteisiin, jossa saattoi tuntea kipua.

        Harhaisen stalkkaajan puheet ovat niin mahdottomia, ettei häntä kukaan ota tosissaan, kertoopa mitä juttuja tahansa. Kyllä ihmiset osaavat panna hänet omaan lokeroonsa. Vain hän ITSE luulee, että hänet otetaan tosissaan.

        Ongelma on samanlainen kuin satuilijalla. Satuilija on AINOA, joka uskoo juttuihinsa, ei kukaan muu. Olen tuntenut kolme satuilijaa. Kaikkien kohdalla muiden suhtautuminen häneen on ollut poikkeuksetta tällainen.

        Stalkkaaja on niin alkeellinen, että hän ei voi havaita olevansa erittäin matalaa sivistystasoa, mutta heikoimmatkin muut havaitsevat sen. Tämän tuntien poliisi ei ryhdy tutkimuksiin.

        Tsemppiä ja Hyvää Joulua! 🌺

        Lapsenikin tunnistaa minut kuvastani.


      • valtakunta kirjoitti:

        Lapsenikin tunnistaa minut kuvastani.

        Ihan hyvä, kun lapset tunnistavat. Sen sijaan harhainen ei sinua löydä. Jos kuitenkin sattuisi löytämään, olisi jo johtolanka, mitä pitkin edetä aina lähestymiskieltoon asti.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Vähäisintäkään tietoa sinusta ei mene vainoharhaiselle, ei missään oloissa. 🌷

        Toi on merkittävä tieto minua on ohjattu poliisi neuvonnasta tekemään rikosilmoituksen mutta alkuun luulin, että vain viranomaisille ilmoitukset riittää.

        Mulla niin huono olo ollut tässä koska stressi on saanut väärän muodon.

        4v päiväkoti juttu on kuopattu tapaus saan hoitaa lastani kotona mutta pelkkä syynäys jo satuttaa.

        Laitoin viestiä johtajille pistää rahat peruskouluun koska heidän terveys on tällä hetkellä tärkeämpi kuin pistää rahat varhaiskasvatukseen varhaiskasvatuksen minä jo kykenen kouluttautumana mutta koulu on tärkeämpi kun aikuisen tuki puuttuu. Varhaiskasvatuksesta on vahvempi tuki , jo.
        Ei lasten kasvatusta pidä aloittaa alusta vaan tukea heidän otsenäistymisen vaihetta pärjätä peruskoulussa.

        Toivon kovin että ymmärtävä. Esikoiseni on 6lk ja vasta peruskouluun tulee tukea kun hän pääsee pois 9lk ja taas silloin se tukeminen on olemaan myöhästä peruskouluun.


      • valtakunta kirjoitti:

        Toi on merkittävä tieto minua on ohjattu poliisi neuvonnasta tekemään rikosilmoituksen mutta alkuun luulin, että vain viranomaisille ilmoitukset riittää.

        Mulla niin huono olo ollut tässä koska stressi on saanut väärän muodon.

        4v päiväkoti juttu on kuopattu tapaus saan hoitaa lastani kotona mutta pelkkä syynäys jo satuttaa.

        Laitoin viestiä johtajille pistää rahat peruskouluun koska heidän terveys on tällä hetkellä tärkeämpi kuin pistää rahat varhaiskasvatukseen varhaiskasvatuksen minä jo kykenen kouluttautumana mutta koulu on tärkeämpi kun aikuisen tuki puuttuu. Varhaiskasvatuksesta on vahvempi tuki , jo.
        Ei lasten kasvatusta pidä aloittaa alusta vaan tukea heidän otsenäistymisen vaihetta pärjätä peruskoulussa.

        Toivon kovin että ymmärtävä. Esikoiseni on 6lk ja vasta peruskouluun tulee tukea kun hän pääsee pois 9lk ja taas silloin se tukeminen on olemaan myöhästä peruskouluun.

        Valtaosaa rikosilmoituksista poliisi ei millään tavoin tutki. Yrittää antaa vain sen kuvan, että asia on "tutkinnan alla".

        Suuri osa ns. selvitetyistäkin rikoksista on sellaisia, joissa rikosilmoituksen tekijä on suoraan kertonut, kuka on tekijä. Nämä poliisi sitten julkisuudessa selittää "poliisin selvittämiksi rikoksiksi". Todellisuudessa poliisi hyvin, hyvin harvoin selvittää yhtään mitään.

        Tukiasioita en tunne, joten en osaa sanoa niistä mitään.🍓


      • Firdawsi kirjoitti:

        Ihan hyvä, kun lapset tunnistavat. Sen sijaan harhainen ei sinua löydä. Jos kuitenkin sattuisi löytämään, olisi jo johtolanka, mitä pitkin edetä aina lähestymiskieltoon asti.

        Minä olen pistänyt tietoni salaiseksi vuosia sitten juurikin sen vuoksi kun minulle ollaan vihaisia vain jo meidän parisuhde ongelmien vuoksi, sit oon menettänyt ihmisiä sen jälkeen koska jätän pitämättä yhteyttä esim tämä suomi24 sähköposti loppuu, en tee uutta sähköpostia eikä taas halua tänne.

        Mutta en riko miehelle antamaa lupausta koska en tahdo mitään ryppyä suhteeseeni, mitä tiedän etten saa anteeksi tai tulen katumaan.

        Oon liian rehellinen tänne minulla on liikaa informaatiota halua muuttamaan yhteiskuntaa että lapseni saa hyvän kasvualusta.
        Minusta tuntuu että on liikaa ihmisiä palkattu valtiolla jokaisella on sijainen kuin esim tuli meidän kouluun taas rehtori lisää mutta poikani ei saa tukea jo joutunut moneen vaaratilanteisiin kun itsetunto on mennyt.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Ihan hyvä, kun lapset tunnistavat. Sen sijaan harhainen ei sinua löydä. Jos kuitenkin sattuisi löytämään, olisi jo johtolanka, mitä pitkin edetä aina lähestymiskieltoon asti.

        Vielä kun oon hädissäni lapsen terveydestä, silti minua kehdataan kiusata täällä. Voisi luulla jo pelkästää kipuni jo lapsia henkinen terveyskin kohtaan on niin suuri pelkiltään ettei olisi muita. Minä olen luopunut perheeni takia niin paljosta etten jaksa enää. En halua kuluttaa yhteiskunnan varoja mitä teen lakimiehellä?
        Kun tapauksista ei kirjata edes digitaalisena edes ei ole kolmetuntisesta koulupäivästä minulle lähetty vielä sopimusta että pääsen valittamaan tästä , ettei koululla ole resusseja ja en hyväksy näitä kolmetuntisia.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Ihan hyvä, kun lapset tunnistavat. Sen sijaan harhainen ei sinua löydä. Jos kuitenkin sattuisi löytämään, olisi jo johtolanka, mitä pitkin edetä aina lähestymiskieltoon asti.

        Oikeita ihmisiä ei saa kiinni kun tiedä kuka nämä hoitaa jo pelkkien päättäjät eivät tule saamaan kirjeitä olen kirjoittanut presitentillekin digitaalisena mutta sekään ei tuota tulosta.
        ottaako kukaan huomioon a moni koululainen tipahtaa pois mielenterveystoimistoon kun niihin ei panosteta ja kuntouteta tai tueta tai kun lukutaidottomuus vaan kasvanut.

        Minua oksettaa.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Ihan hyvä, kun lapset tunnistavat. Sen sijaan harhainen ei sinua löydä. Jos kuitenkin sattuisi löytämään, olisi jo johtolanka, mitä pitkin edetä aina lähestymiskieltoon asti.

        Vaikka tähän nyt herättiin mutta ei ole kuitenkaan puututtu.
        https://yle.fi/uutiset/3-11102872


      • Firdawsi kirjoitti:

        Ihan hyvä, kun lapset tunnistavat. Sen sijaan harhainen ei sinua löydä. Jos kuitenkin sattuisi löytämään, olisi jo johtolanka, mitä pitkin edetä aina lähestymiskieltoon asti.

        Muutenkin me kuulutaan vähäosaisiin jo pelkästää geenissä menevä vaikeus lisää kuilua peruskoulu meidänkin lisännyt kieliä jo ekalla meidän 6 v enkun kielen mutta poikani ei saa tukea.

        Olen niin vääntynyt kivusta en ymmärrä miksi siihenplle vielä puristellaan minusta valheita palstoilla.
        Minä olen ollut jo vihainen olen vain heikko enkä pysty toimimaan mutta minä oon pyytänyt mieheltä apua että pystyn vastaan oikein edes kysymyksiin koska pohdin liian yksinkertaisia asioita muka liian monimutkaisesti. Liikaa herättää kysymykset tuottaa minulle vaikeuksia yksi kysymys ja minussa vetämään 10 kysymystä lisää.

        Myös rikosilmoituksen täyttämisessä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Muutenkin me kuulutaan vähäosaisiin jo pelkästää geenissä menevä vaikeus lisää kuilua peruskoulu meidänkin lisännyt kieliä jo ekalla meidän 6 v enkun kielen mutta poikani ei saa tukea.

        Olen niin vääntynyt kivusta en ymmärrä miksi siihenplle vielä puristellaan minusta valheita palstoilla.
        Minä olen ollut jo vihainen olen vain heikko enkä pysty toimimaan mutta minä oon pyytänyt mieheltä apua että pystyn vastaan oikein edes kysymyksiin koska pohdin liian yksinkertaisia asioita muka liian monimutkaisesti. Liikaa herättää kysymykset tuottaa minulle vaikeuksia yksi kysymys ja minussa vetämään 10 kysymystä lisää.

        Myös rikosilmoituksen täyttämisessä.

        Siis meidä 6vuotias aloittaa enkunkielen ekalla luokalla tarkoitan tällä sitä että kuitenkin lisää kieliä mutta ei pojalle tukea kouluun.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Valtaosaa rikosilmoituksista poliisi ei millään tavoin tutki. Yrittää antaa vain sen kuvan, että asia on "tutkinnan alla".

        Suuri osa ns. selvitetyistäkin rikoksista on sellaisia, joissa rikosilmoituksen tekijä on suoraan kertonut, kuka on tekijä. Nämä poliisi sitten julkisuudessa selittää "poliisin selvittämiksi rikoksiksi". Todellisuudessa poliisi hyvin, hyvin harvoin selvittää yhtään mitään.

        Tukiasioita en tunne, joten en osaa sanoa niistä mitään.🍓

        Kaikki tapahtuu saman koulun sisällä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kaikki tapahtuu saman koulun sisällä.

        Olet kovia kokenut, ja taakkaa vielä lisää, että olet huolestunut asioista, jotka kuitenkin ratkeavat myönteisesti omalla painollaan. Aika tekee myönteistä jälkeä. Itse asiassa sinun ei tarvitsisi tehdä juuri mitään, vain arjen tehtävät, ja katsoa, miten asiat etenevät. Elämme kuitenkin maassa, jossa asiat ovat niin hyvin, kuin ne voivat olla.

        Suutelen vittuasi! 🌹👀


      • Firdawsi kirjoitti:

        Olet kovia kokenut, ja taakkaa vielä lisää, että olet huolestunut asioista, jotka kuitenkin ratkeavat myönteisesti omalla painollaan. Aika tekee myönteistä jälkeä. Itse asiassa sinun ei tarvitsisi tehdä juuri mitään, vain arjen tehtävät, ja katsoa, miten asiat etenevät. Elämme kuitenkin maassa, jossa asiat ovat niin hyvin, kuin ne voivat olla.

        Suutelen vittuasi! 🌹👀

        Et saa suudella. Lopeta tuo v-sanominen.
        Vaikka se sinun aikakautena ollut sopivaa, ei nykyaikana.

        Pelottelet minut tuolla paikkoihin pusimalla, mitkä koen pyhäksi. En sitten vaan kirjoittele sinulle jos se helpompaa. Tiedän ettet ajattele konkreettisesti asiaa mutta en silti taas tykkää tuosta sanan viljelystä.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Olet kovia kokenut, ja taakkaa vielä lisää, että olet huolestunut asioista, jotka kuitenkin ratkeavat myönteisesti omalla painollaan. Aika tekee myönteistä jälkeä. Itse asiassa sinun ei tarvitsisi tehdä juuri mitään, vain arjen tehtävät, ja katsoa, miten asiat etenevät. Elämme kuitenkin maassa, jossa asiat ovat niin hyvin, kuin ne voivat olla.

        Suutelen vittuasi! 🌹👀

        Minä saarnaa oikeasti minkä mahdan, en pysty katsomaan tuota montaa kertaa sormien läpi.
        Sit on saarnattava, Sit menetän sinunkin ystävyyden.
        En ole vihainen, olen turhautunut.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä saarnaa oikeasti minkä mahdan, en pysty katsomaan tuota montaa kertaa sormien läpi.
        Sit on saarnattava, Sit menetän sinunkin ystävyyden.
        En ole vihainen, olen turhautunut.

        Yritin olla poikkeuksellisen ystävällinen. En yritä enää.


      • valtakunta
        Firdawsi kirjoitti:

        Yritin olla poikkeuksellisen ystävällinen. En yritä enää.

        Tiedän tiedän.
        en pysty edes miehiä halimaan itse täällä sanoin.
        Olen pahoillani.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Yritin olla poikkeuksellisen ystävällinen. En yritä enää.

        Olen sen vuoksi erityisen pahoillani kun ymmärrämme hellyyden eri tavoin. Toivon täysin kaunis naisesi arvostaa jokaista sanaasi.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Olet kovia kokenut, ja taakkaa vielä lisää, että olet huolestunut asioista, jotka kuitenkin ratkeavat myönteisesti omalla painollaan. Aika tekee myönteistä jälkeä. Itse asiassa sinun ei tarvitsisi tehdä juuri mitään, vain arjen tehtävät, ja katsoa, miten asiat etenevät. Elämme kuitenkin maassa, jossa asiat ovat niin hyvin, kuin ne voivat olla.

        Suutelen vittuasi! 🌹👀

        Mutta en jätä taistelematta pojan takia vaikka koen taas heikkoutta etten väliin pysty.minä valitan valitan valitan valitan valita pojan huonosta oloista, Sitten niihin puututaan ja elämäni muuttuu varmaan huolettomaksi.

        En tiedä kai minun on vaan otettava yhteyttä lakimieheen kuin sanottiin viimeksi ei se kysyminen maksa.
        Voin sitten keskittyä itseni hoitamiseen ja muihin lapsiin.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Olet kovia kokenut, ja taakkaa vielä lisää, että olet huolestunut asioista, jotka kuitenkin ratkeavat myönteisesti omalla painollaan. Aika tekee myönteistä jälkeä. Itse asiassa sinun ei tarvitsisi tehdä juuri mitään, vain arjen tehtävät, ja katsoa, miten asiat etenevät. Elämme kuitenkin maassa, jossa asiat ovat niin hyvin, kuin ne voivat olla.

        Suutelen vittuasi! 🌹👀

        Muutenkin pojan asiassa mies syylisti ettei minun elämässä ole kuin yksi rakas se on poika ja muistutti meitä on yhdeksän.
        Mutta ei hän ymmärrä minulla on paljon luotu paineta niin sillekin sanoin . Kuin pinteessä monesta suunnasta liikaa papereita täytettäväksi nyt on se vaihe kun pitäisi ottaa järeitä aseita esiin kaavakkeita ja valituksia. 3 vuotta yritttänyt sanoin enemmän tukea.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Yritin olla poikkeuksellisen ystävällinen. En yritä enää.

        Elä murehdi toivotaan ettei pinna katkea että saan tilanteen haltuun kun että on pehmeämpää kulkeminen kun pääse niihin oikeisiin ihmisiin kiinni.

        Tässä lapset kerkesi tekee harjoituksia vaikka mun pääni on ihan jumissa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tällein sivusta ihan neuvoja kaivaten.
        Pitäisköhän minun oikeasti tehdä rikosilmoitus? kun se vaan kiusaaja vain jatkaa valheita minusta eteenpäin pistämällä palstalle jatkuvasti.
        Minua oksettaa🤢

        Sivusta puutun tähän. Eli mitä? Mistä pitäisi tehdä rikoseilmoitus? Kuka sinua kiusaa? Minkälaisia valheita? Liittyvätkö viestisi Firdawsin viestiin vai mihin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta puutun tähän. Eli mitä? Mistä pitäisi tehdä rikoseilmoitus? Kuka sinua kiusaa? Minkälaisia valheita? Liittyvätkö viestisi Firdawsin viestiin vai mihin?

        Toisella palstalla.🤢



      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tässä on yksi heti kun menin nyt palstalle.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16176433/paskinta-joulua-ikina-sinulle-valtakunta!

        Dissaa moiset jutut, ihan sairaita. Kukaan ei tuollaisia halua lukea yökkis. Toivottavasti ylläpito poistaa ne pian. Parasta mitä voit tehdä on olla reagoimatta/vastaamatta niihin mitenkään. Valitettavasti täällä netissä on ilkeitä ääliöitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Dissaa moiset jutut, ihan sairaita. Kukaan ei tuollaisia halua lukea yökkis. Toivottavasti ylläpito poistaa ne pian. Parasta mitä voit tehdä on olla reagoimatta/vastaamatta niihin mitenkään. Valitettavasti täällä netissä on ilkeitä ääliöitä.

        Olet oikeassa yritän vältellä .🥰


    • Anonyymi

      "...halusi myös elää "menetettyä nuoruuttaan". Että halusi vielä seikkailla.

      Suutuin. Asiat oli juuri käsitelty. Miksi tämä loukkasi? Itse elin tuon 13 vuotta täyttä elämää. En koe, että olisin "menettänyt mitään" siinä että olimme yhdessä. "

      Hei kuule, tuossa ei kertakaikkiaan ole mitään syytä loukkaantua. Vaikka sinä et koe menettäneesi mitään, hyväksy se, että miehellä on näin käynyt. Hän oli myös vasta 23-vuotias tavatessanne.

      "Ajoin ulos. Huusin perään että "mene, mene nyt elämään sitä menetettyä nuoruuttasi." Sattui niin kovasti. "

      Tuossa sensijaan on miehellä syystä loukkaantumisen paikka! Toimit juuri kuten ei pitäisi. Sinua sattuu, et ota vastuuta tunteistasi, vaan rähjäät ne toisen niskaan. Epätervettä käytöstä.

    • Anonyymi

      Jaahas. Käytöksesi viittaa pahoihin ongelmiin normaaleissa tunnesäätelytaidoissa.

      "Tunnesäätelyongelmat ilmenevät useilla elämän osa-alueella. Jos ihminen alisäätelee tunteitaan, hänen toimintansa on impulsiivista ja hän toimii tunteidensa ohjaamana nopeasti ja seurauksia ajattelematta. Tämä voi johtaa moniin negatiivisiin seurauksiin niin ihmissuhteissa kuin opiskelu-/työelämässä."

      Hyvästä keskustelustanne tuli hetkessä maailman kamalin, laitoit miehen matkoihinsa, kun hän sanoi sellaista mitä et halunnut kuulla. Kaikenlisäksi mies tuskin halusi millään tavoin loukata sinua. Mietipä oikein perinjuurin miksi miehen kokema "menetetty nuoruus" loukkasi? Ja mitä sillä enää edes on merkitystä, koska olette jo eronneetkin?

      Jokatapauksessa: tuon raivostumisen ja ulos heittämisen jälkeen mies aivan varmasti huokasi helpotuksesta. Onneksi ero sinusta tuli jo. Enää ei tarvitse sietää oikkujasi, eikä hallitsematonta käytöstäsi, impulsiviisuuttasi.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe