Hello Suomi, missä Miehet?!

Anonyymi

Ei ole tapanani tänne kirjoitella vaikka näitä postauksia käyn lukemassa kun haluan nähdä mistä Suomessa kohutaan ja mitä skandaaleja on tapahtunut ajan hermolla pysyäkseni :D
Nyt sitten kun tätä palstaa luin tänä iltana, tuli tarve sanoa tämä:
Tämä on teille miehet tällä palstalla. Lukekaa läpi täällä olevat postaukset ja vastaukset niihin. Eikö yhtään hävetä? Onko suomalaisesta miehestä tullut vollottava pikkukakara?!
Pelkkä porua ja vinkunaa; olen ruma. En kelpaa. Olen yksin, kuolen pois. Naista ei saa (lue pi-lua) Jännämiehet sitä ja naiset tätä. Kaikki naiset on rumia ja vanhoja ja kelvottomia. (Ja kuitenkin heidän peräänne volisette)
Missä on MIEHET? Todennäköisesti ei tällä foorumilla. Heillä on muuta tekemistä, esim. viettää aikaa tyttöystäviensä kanssa tai vaimon kanssa kotona.
Minua hävettää teidän puolestanne. En voi käsittää miten pystytte katsomaan peiliin! Ennen sanottiin niistä nenäs ja nosta housus ja ole kuten muutkin miehet. Sietäisitte sen tehdä. Ryhdistäytyä ja lakata säälimästä itseänne. Ette tuolla asenteella ja tavalla todellakaan omaa asiaanne edistä! Luuletteko että sääliä kerjäämällä, naisia haukkumalla ja suuta soittamalla saatte mitään aikaan? Luulkaa uudelleen.
Onko täällä yhtäkään miestä? Vastatkaa jos on, räkänokat pikkukakarat olkoot hiljaa.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta puhut!
      Olen uutena tulokkaana pannut saman merkille.

Kysyit miehistä, käsitykseni mukaan saattaa pari olla..

• Anonyymi

Kaikki muut miehet paitsi minä ovat vakituisissa parisuhteessa ja rumia, paitsi minä joka olen kaunis, ystävällinen, älykäs, sekä varakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki muut miehet paitsi minä ovat vakituisissa parisuhteessa ja rumia, paitsi minä joka olen kaunis, ystävällinen, älykäs, sekä varakas.

Kauneutesi on miinusta mutta loput plussaa ;)

• Minä ainakin olen mies, kuvatodisteitakin on

• Anonyymi

Jos pujottelija on oikeasti pujottelija, niin varmasti taisi huomata Saariselän hienon valaistun pulkkamäen iltalehden uutisissa :)

Hauskaahan olisi tuollaista laskea, mutta kunnolliset nahkarukkaset sitten käsissä joilla ohjata pulkkaa jarruttelemalla.

Niin: tuntuu välillä siltä että anonyymit tytöt valloittavat entistä enemmän alueitakin, hallituksesta nyt puhumattakaan, mutta eräs hyvä esimerkki oli: kun laitoin sellaisen linkin naisten alkoholinkäytöstä, tuli hyviä vastauksia.

Mutta jos todella menee rinteeseen viettämään aikaa, suksilla tai vaikka pulkkamäkeen, niin: rinnekahvilassa kuumaa kaakaota parilla suklaakohvehdilla ehkä joku sokerileivos ja sitten takaisin rinteeseen, ottaa pikkulisä-voimia välipalalta.

Itse kohta taas kuuma kylpy odottaa, sitten minttutee ja keksit, illan rentoutuminen ja television päivän ohjelmiin tutustuminen.

• Pylly se on paviaanillakin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Pylly se on paviaanillakin.

Apinaorkesterin jäsenillä tietty tämän kattauksen upeimmat kannikat! :oD

• Onhan täällä muitakin. Se keiden kirjoituksia olet lukenut on itseään ätmeiksi nimittäneitä ja sitten jotain provoilevia outouksia.

Tätä palstaa lukiessa pitää olla vähän kieli poskessa. 😜

• Anonyymi

"Missä on MIEHET? Todennäköisesti ei tällä foorumilla. Heillä on muuta tekemistä, esim. viettää aikaa tyttöystäviensä kanssa tai vaimon kanssa kotona. "

Mitäpä nuo täällä tekisikään. Varattuja naisia kyllä riittää palstalla.

• Anonyymi

"Varatut" naiset etsivät uusia parempia seksikumppaneita, salaisia jotka ovat parempia sängyssä kuin nykyinen kumppani :D

• Anonyymi

"Tapanilla ei ole Tapana tänne kirjoitella", sanoo aloittaja, mutta asiasta ja vitsailusta toiseen:

Huomasin että tuollainen voimakas minttutee myrkyttää ötököitä, se on myrkkyä banaanikärpäsille ainakin, tuoksu niitä houkuttaa ja menevät maistamaan sitä: kuolevat siihen heti :)

Zippo-Seppo bensasytytin toimii paremmin kuin ilotikku eli tulitikku, ensimmäistä kertaa kokeilin vetää sitä lankaa eli tulisydäntä enemmän sisältä ulos: nyt tulee noin 10cm korkea liekki kun se lanka on pitkä, on ne ohjeet tuohon kyllä... olen ladannut sitä ohjeiden mukaan oikealla bensallaan, mutta tulevaisuudessa lataan sitä kai 2-tahti bensalla, kun 95-bensa kuulemani mukaan saattaa syövyttää niitä vaihdettavia kipinäkiviä tuollaisessa.

• Anonyymi

Menes nyt läski nukkumaan. Huomenna tulee poliisi hakemaan sua tarhaan.

• Anonyymi

Missä kaikki jännämiesten käyttämät naiset on. Aika moni on haudassa jo alle 30 vuotiaana. Tälläkin hetkellä moni nainen saa kotonaan turpaan kun jännämiehet mätkii. Turha aloittajan tulla tänne miehiä haukkumaan kun te naiset olette pahimpia vinkujia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe