Kun ensin on päivällä käynyt hoitamassa asioita ja ulkoilemassa, sitten illalla rentoutuu: kuuma kylpy, rentoutuminen, kuumaa minttuteetä (voimakasta) ja keksejä, erilaisia, sekä tv-jutut että mitä näkyy ilovisiosta tänä iltana...
Oikein päivän nautinnollisimpia hetkiä.
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
... kun päivän on ulkoillut ja tehnyt juttuja, illalla kuuma kylpy ja juurikin jotain tuollaista rentouttavaa teetä ja yöpuku päälle jo kylvystä tullessa sekä pyjamatakki.
Jossain mainoksessa oli tv:ssä erilaisia noita yöpukuja eli paita ja housut, näin vilaukselta, ovat mukavia yöajan pukuja nukkuessa, tuollaiset, ehkä hyviä joululahjojakin.- Anonyymi
ja matka italiaan ja koira tekee onnelisek right?
- Anonyymi
Ihan kivalta tuo kuullostaa sun iltasi. Mä kävin saunassa ulkoilun jälkeen ja nyt kuivattelen hiuksiani, lättytaikina odottaa paistajaansa vielä. Kunhan saan hieman hiuksiani kuivattua ja järjestykseen... ovat yhtä solmu kasaa, vaikka mä käytin huuhteluainettakin. (mainostivat sen helpottavan hiusten harjausta, kittiä kans)
Tänään herkutellaan pitsireunaisilla ohueilla plätyillä ja uuniomena hillookkeella jonka joukossa on jäisiä vadelmia. Vadelmat ovat uskoakseni jo sulanneet omenahillokkeeseen.
Ajateltiin katsoa Frii:ltä klo 19.30 alkavaa Tanskanlaivalla 24h ......ja
jos se ei kiinnosta niin vaihdetaan kanavaa Liv:lle, klo 21, Näin meidän kesken.....No jos sä laitoit hoitoaineen lisäksi kittiä, niin ei ihmekkään. :oD
No sitä on oikeen herkutteluhommiin alettu siellä... :o)
Mä taas aamulla huomasin, että mun puhelin oli tiltannut...piti sit tehdä vaikka mitä peliliikkeitä, että sai uuden... tai recyclemallin Iphonen (2 vuoden takuulla!!!)
Nyt siihen pitää sit asentaa vaikka sun mitä, että toimii niinkuin entinene...otin samaa mallia, jos poika sais tuon toisen vielä herätettyä henkiin, kun se tietää niitten päälle, niin laittais sen valmiiks, kun jos ja kun sattuu näin taas, voi vaan kortin vaihtaa ja taas meno jatkuu....
Huomenna jos tekis autotalliin pellettisäkille varastopaikan... Ollut toimitusvaikeuksia kaverilla...se on niin kiireinen, että ottais varasäkin autotalliin, niin ei tartte vartoa, milloin herra sattuu pääsemään antamaan sen säkin...ja ei mee sähköä suotta... Kun ei se auto sinne talliin enää taida kuitenkaan päästä... niin säkki sopii suojaan. :o)
Elähän lipsauta kieltäs mahaan herkkulettujes mukana. :oD
Kun on päivän vetänyt hiki pinnassa työpaikalla pintoja kuuraten kellon kanssa kilpaa. On ihan mukavaa, kun pääsee kotiin ja kuumaan suihkuun, saa puhtaat itse pestyt ja viikatut vaatteet päällensä, sitten rojahtaa löhölleen. 🤪👍
Ai autuus... Tovin löhöttyään tekee ruoan ja mutustaa, kyllä taas kelpaa yöpuulle käydä. 😴
Ja aamulla taas helvetin äkkiä aamutoimet, eväät mukaan, auto käyntiin, mukulat autoon ja sukkelaan prööm hoitoon, lentäen autolla töihin ja juoksee taas päivän... Sama kaava toistuu...
Ziph..Voi viitake mitä hullunmyllyä.... Onneks ei ole montaa päivää ja hei!!! Tasan 2 viikkoa jouluun on.....laskin aivan itse äsken! :oD
Ylihuomenna vien reen pitäjille... Pari metriä putkea siihen vielä pitää laittaa, kun tarviihan se tolpat, minkä takana puut pysyy...mutta se on jo pikkuhomma se. :o)Disse kirjoitti:
Voi viitake mitä hullunmyllyä.... Onneks ei ole montaa päivää ja hei!!! Tasan 2 viikkoa jouluun on.....laskin aivan itse äsken! :oD
Ylihuomenna vien reen pitäjille... Pari metriä putkea siihen vielä pitää laittaa, kun tarviihan se tolpat, minkä takana puut pysyy...mutta se on jo pikkuhomma se. :o)Onhan se ihan idiootin hommaa, kiskoa lapset 5 yläs sängystä että ehtii 6 hoitoon ja siitä jo puolen tunnin sisällä on oltava töissä. Hädin tuskin ehdin työpaikan ovesta sisään kun kello lyö "työaika".
Jahka lapset pääsee kotiin ovat hekin olleet jo 9h 30 minuttia hoidossa...mun työpäivä on 8h 30 minsaa..se 30 minsaa on ruokkis. Omaa aikaa..
Mutta sitten matkat päälle... :(
Kyllä mä huokaan helpotuksesta, kun saan hetkeks jäädä lepää laakereilleni ja koitan hoitaa nuo särkevät raajat kuntoon. Ilman jalkoja on paha liikkua..
Joulu on kohta..plääh. Pitäs sukuloida joulu ja hevon kuusessa asti. Eikä oikeesti yhtään jaksas...mielummin olis himassa oman perheen kanssa. Mutta tuli luvattua.. :(
Lupauksia ei kehtaa syödä.
Sittenkö tarvii vaan puita kyytiin?? :D- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Onhan se ihan idiootin hommaa, kiskoa lapset 5 yläs sängystä että ehtii 6 hoitoon ja siitä jo puolen tunnin sisällä on oltava töissä. Hädin tuskin ehdin työpaikan ovesta sisään kun kello lyö "työaika".
Jahka lapset pääsee kotiin ovat hekin olleet jo 9h 30 minuttia hoidossa...mun työpäivä on 8h 30 minsaa..se 30 minsaa on ruokkis. Omaa aikaa..
Kyllä mä huokaan helpotuksesta, kun saan hetkeks jäädä lepää laakereilleni ja koitan hoitaa nuo särkevät raajat kuntoon. Ilman jalkoja on paha liikkua..
Joulu on kohta..plääh. Pitäs sukuloida joulu ja hevon kuusessa asti. Eikä oikeesti yhtään jaksas...mielummin olis himassa oman perheen kanssa. Mutta tuli luvattua.. :(
Sittenkö tarvii vaan puita kyytiin?? :D"Lupauksia ei kehtaa syödä", kyllä joo-o, itseäkin houkutti syödä toisten joululahja herkkuja, joita olen toisille ostanut, mutta kontrolloin itseni, en syönyt niitä, houkutus oli kyllä suuri.
Anonyymi kirjoitti:
"Lupauksia ei kehtaa syödä", kyllä joo-o, itseäkin houkutti syödä toisten joululahja herkkuja, joita olen toisille ostanut, mutta kontrolloin itseni, en syönyt niitä, houkutus oli kyllä suuri.
Pääh, eikun että jos on luvannut mennä kylään tiettynä ajanjaksona tai päivänä, onhan se mentävä kun on luvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lupauksia ei kehtaa syödä", kyllä joo-o, itseäkin houkutti syödä toisten joululahja herkkuja, joita olen toisille ostanut, mutta kontrolloin itseni, en syönyt niitä, houkutus oli kyllä suuri.
...lupauksia niin ei kehtaa syödä toisille jo luvattuja herkkuja, mutta tässä uusin kehittelyni idea: iltaisiin lämpimiin keittoihin: sinikeittoja kehittelen, lämmin lautasellinen tyyppisiä, kanttarelli/herkkusieni -juttuja nyt.
Oikeastaan lämminkuppi sienikeitto tuli alkujaan tutuksi itselle, kun menin erään kaverin luokse käymään illalla hieman huppelissa: tarjosi jotain lämminkuppi-sienikeittoa, tämä on YK:n käynyt ihminen kyllä tämä, monia kertojakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...lupauksia niin ei kehtaa syödä toisille jo luvattuja herkkuja, mutta tässä uusin kehittelyni idea: iltaisiin lämpimiin keittoihin: sinikeittoja kehittelen, lämmin lautasellinen tyyppisiä, kanttarelli/herkkusieni -juttuja nyt.
Oikeastaan lämminkuppi sienikeitto tuli alkujaan tutuksi itselle, kun menin erään kaverin luokse käymään illalla hieman huppelissa: tarjosi jotain lämminkuppi-sienikeittoa, tämä on YK:n käynyt ihminen kyllä tämä, monia kertojakin....siis YK:n ihmisiä eli rauhanturvaajia.... tarkensin vain...
Anonyymi kirjoitti:
...siis YK:n ihmisiä eli rauhanturvaajia.... tarkensin vain...
Joo, serkku on ollut YK:n rauhanturvaajana Israelissa jossain siellä...
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Joo, serkku on ollut YK:n rauhanturvaajana Israelissa jossain siellä...
Makedoniassa sekä Syyriassa ainakin tuo kaveri oli, toi autoja, joista kummastakin on kokemuksia: Corvette sekä Pontiac Firebird :D
Jossain Israelin puolellakin taisi tuo kaveri olla, olivat kuvanneet luvattomasti videota muslimien alueelta, rajan takana ollessaan piiloitellulla kameralla :D
Mutta mitä nyt tulisi noiden isis-musliminaisten maahantuontiin: en ollenkaan ottaisi niitä ehkä alle 6-vuotiaita lapsia pelkästään ja nekin pitäisi sitten aivopestä uudestaan 10-vuotias poikakin on jo niin isis-aivopesty että ei kannata ottaa Suomeen. Anonyymi kirjoitti:
Makedoniassa sekä Syyriassa ainakin tuo kaveri oli, toi autoja, joista kummastakin on kokemuksia: Corvette sekä Pontiac Firebird :D
Jossain Israelin puolellakin taisi tuo kaveri olla, olivat kuvanneet luvattomasti videota muslimien alueelta, rajan takana ollessaan piiloitellulla kameralla :D
Mutta mitä nyt tulisi noiden isis-musliminaisten maahantuontiin: en ollenkaan ottaisi niitä ehkä alle 6-vuotiaita lapsia pelkästään ja nekin pitäisi sitten aivopestä uudestaan 10-vuotias poikakin on jo niin isis-aivopesty että ei kannata ottaa Suomeen.Aatteet ja ideologiat on suht helppoa syöttää lapselle ja nuorelle, jolta puuttuu kyky kyseenalaistaa. Silleenhän kaikki aivopesu ja manipulointi tapahtuu. Mitä vanhemmat, isommat, muuta edellä syöttää ja tuputtaa, sitä joku lähtee nöyränä noudattamaan ja kyseenalaistamatta uskoo kaiken syötetyn ikään kuin yhtenä totuutena.
Silleen niitä laumoja hallitaan, niitä joita voidaan hallita aivopesulla ja propagandalla...Helmiina kirjoitti:
Aatteet ja ideologiat on suht helppoa syöttää lapselle ja nuorelle, jolta puuttuu kyky kyseenalaistaa. Silleenhän kaikki aivopesu ja manipulointi tapahtuu. Mitä vanhemmat, isommat, muuta edellä syöttää ja tuputtaa, sitä joku lähtee nöyränä noudattamaan ja kyseenalaistamatta uskoo kaiken syötetyn ikään kuin yhtenä totuutena.
Silleen niitä laumoja hallitaan, niitä joita voidaan hallita aivopesulla ja propagandalla...Stä tekee aikuisetkin, uskoo purematta paljon paskaa ja kyseenalaisia ideologioita. Silleen niitä sortureita saadaan riveihin, aivopesulla ja pelottelemalla, kiristämällä sitten ne jotka ei muuten pure pajunköyttä tai osta aatetta.
Helmiina kirjoitti:
Onhan se ihan idiootin hommaa, kiskoa lapset 5 yläs sängystä että ehtii 6 hoitoon ja siitä jo puolen tunnin sisällä on oltava töissä. Hädin tuskin ehdin työpaikan ovesta sisään kun kello lyö "työaika".
Sittenkö tarvii vaan puita kyytiin?? :DTiedätkös, että moni asia tuntuu suunnitteluasteella hienolta ja siedettävältä, mutta kaikkia muuttujia ja hommia kun ei voi silloin tuntea ja kokea. Sitä kuule tuollaista älyttömyydeltä tuntuvaa jatkajia vaikka väkisin, jos ei paremmasta tietäis...
Kyllä sitä itsekin varsinkin nuorempana teki ihan kaistapäisyyksiä ja mikä eniten tällään jälkeenpäin harmittaa.... ilman pienintäkään
Kyllä se oikea kultainen keskitie tulee siitä, että millä tulee toimeen ja pärjää, se riittää. 😊
No lunta pitäis saada ja sit puuta vaan kyytiin ja testille. 😀👌
Tässä kyllä tuli yllättävä haaste tuosta 500 kg säkin nostamisesta kärristä... ehkä se ei olekaan niin iisi homma. 🤔
Huomenna pitää pähkinä sitä lisää. Tänään tasottelen vaan rytmit taas kohdalleen... vuorokausirytmin. 😀- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Stä tekee aikuisetkin, uskoo purematta paljon paskaa ja kyseenalaisia ideologioita. Silleen niitä sortureita saadaan riveihin, aivopesulla ja pelottelemalla, kiristämällä sitten ne jotka ei muuten pure pajunköyttä tai osta aatetta.
Tämä on hyvä asia mielestäni että Suojelupoliisi on tietoinen tästä asiasta ja heidän perimmäinen tehtävänsä suojella suomen kansalaisia ei hallitustakaan, vaan Suomen kansalaisia.
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Aatteet ja ideologiat on suht helppoa syöttää lapselle ja nuorelle, jolta puuttuu kyky kyseenalaistaa. Silleenhän kaikki aivopesu ja manipulointi tapahtuu. Mitä vanhemmat, isommat, muuta edellä syöttää ja tuputtaa, sitä joku lähtee nöyränä noudattamaan ja kyseenalaistamatta uskoo kaiken syötetyn ikään kuin yhtenä totuutena.
Silleen niitä laumoja hallitaan, niitä joita voidaan hallita aivopesulla ja propagandalla...Pontiac 1989 Automatti, bensa 5,7L V8.
Corvette 1987 Manuaali, bensa, 5,7L V8, muovinen ja täysin ruostumaton kokonaan alumiininen ja muovinen kori. Disse kirjoitti:
Tiedätkös, että moni asia tuntuu suunnitteluasteella hienolta ja siedettävältä, mutta kaikkia muuttujia ja hommia kun ei voi silloin tuntea ja kokea. Sitä kuule tuollaista älyttömyydeltä tuntuvaa jatkajia vaikka väkisin, jos ei paremmasta tietäis...
Kyllä sitä itsekin varsinkin nuorempana teki ihan kaistapäisyyksiä ja mikä eniten tällään jälkeenpäin harmittaa.... ilman pienintäkään
Kyllä se oikea kultainen keskitie tulee siitä, että millä tulee toimeen ja pärjää, se riittää. 😊
Tässä kyllä tuli yllättävä haaste tuosta 500 kg säkin nostamisesta kärristä... ehkä se ei olekaan niin iisi homma. 🤔
Huomenna pitää pähkinä sitä lisää. Tänään tasottelen vaan rytmit taas kohdalleen... vuorokausirytmin. 😀Juu, minusta ei ole koskaan tunutunut erityisen hienolta koko ihmisen järjetön oravanpyörässä juokseminen. Mutta se on se kaava, mitä tahkotaan. :)
Voisihan se elämä olla niin paljon muutakin, kun aikataulujen ja eräänlaisen orjuuden kanssa kamppailua. :D
Minussa on aina se pikku kapinallinen, joka inhoaa sitä että joku muu laatii säännöt mihin pitää taipua, mielummin päättäsin kaiken ite. Mutta sitten se minun velvollisuudentuntoinen puoleni on tunnontarkka...kiva ristiriita? :)
En halua olla kekenkään perässävedettävä, moraalisesti kavahdan ajatustakin että muut tekee ja mä vaan makaan kyydissä. Noup..
Mutta kyllä mä löydän sen oman sopivan homman vielä, mikä palvelee paremmin koko perheen tarpeita. Nyt lapset on kuitenkin ihan ensimmäisenä etusijalla, ne on pieniä ja haluan että niillä on lapsuus mikä ei mee oravanpyörän pyörityksessä tykkänään sivusuun.
Kyllänne siitä saa osansa... :(
Taljalla nostat!? Kaitpa ne jonkun 200-500 kg kestää... x)
Mutta se pitäs saada siirrettyä myös paikasta toiseen...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tiedätkös, että moni asia tuntuu suunnitteluasteella hienolta ja siedettävältä, mutta kaikkia muuttujia ja hommia kun ei voi silloin tuntea ja kokea. Sitä kuule tuollaista älyttömyydeltä tuntuvaa jatkajia vaikka väkisin, jos ei paremmasta tietäis...
Huomenna pitää pähkinä sitä lisää. Tänään tasottelen vaan rytmit taas kohdalleen... vuorokausirytmin. 😀Disse, joo muistin eilis illalta että olit tekemässä jotain juttua sen kärrysi kanssa :D
Minä kävin taas päivittäisellä pyräilylläni, katselemassa ihmisiä kaupungilla, mikälaisia mielenvikaisia eikai taas hallituksen mielenvikaisuuksia ole taas tulossa, joitain merkkejä olivat pystyttelemässä torille, ei tietoa enkä viitsinyt sitten kysyä kun heti joku vihreä hirviö hyökkää kuitenkin kimppuun merkkeineen.
Tämä on aivan hyvä musiikkikappale tämä Peer Gyntin: backseat of a trans am, mutta: eivät oikeasti ole tommoisia "sohvia" nuo tuollaisen auton takapenkit, hyvä jos jalat kippurassa mahdut istumaan, kun rekisteröityjäkin 4 henkilölle korkeintaan nuo kuten corvettetin, tietysti voi yrittää ahtautua sinne takapenkille sitten...
Peer gynt: https://www.youtube.com/watch?v=e1R0a8Tz82o Helmiina kirjoitti:
Juu, minusta ei ole koskaan tunutunut erityisen hienolta koko ihmisen järjetön oravanpyörässä juokseminen. Mutta se on se kaava, mitä tahkotaan. :)
Voisihan se elämä olla niin paljon muutakin, kun aikataulujen ja eräänlaisen orjuuden kanssa kamppailua. :D
Minussa on aina se pikku kapinallinen, joka inhoaa sitä että joku muu laatii säännöt mihin pitää taipua, mielummin päättäsin kaiken ite. Mutta sitten se minun velvollisuudentuntoinen puoleni on tunnontarkka...kiva ristiriita? :)
En halua olla kekenkään perässävedettävä, moraalisesti kavahdan ajatustakin että muut tekee ja mä vaan makaan kyydissä. Noup..
Mutta kyllä mä löydän sen oman sopivan homman vielä, mikä palvelee paremmin koko perheen tarpeita. Nyt lapset on kuitenkin ihan ensimmäisenä etusijalla, ne on pieniä ja haluan että niillä on lapsuus mikä ei mee oravanpyörän pyörityksessä tykkänään sivusuun.
Kyllänne siitä saa osansa... :(
Taljalla nostat!? Kaitpa ne jonkun 200-500 kg kestää... x)
Mutta se pitäs saada siirrettyä myös paikasta toiseen...No sama vika ”hakkaraisella” . 😁
Mutta mä taas uskon, että ongelma on päänsisäinen....🤔 Sen oravanpyörän jokainen meistä tekisi siis itse. On vain oikeita ja vääriä ratkaisuja ja hyviä tai huonoja keinoja kuulla itseään.😁 mutta nää on näitä mun mietteitä.😏
Talja ois jees, mutta sitä ei voi mihin tahaansa laittaa kiinni.... se säkki painaa 500 kg.😏
Ja ei sitä tartte siirtää kuin takas kärriin. 😊Anonyymi kirjoitti:
Disse, joo muistin eilis illalta että olit tekemässä jotain juttua sen kärrysi kanssa :D
Minä kävin taas päivittäisellä pyräilylläni, katselemassa ihmisiä kaupungilla, mikälaisia mielenvikaisia eikai taas hallituksen mielenvikaisuuksia ole taas tulossa, joitain merkkejä olivat pystyttelemässä torille, ei tietoa enkä viitsinyt sitten kysyä kun heti joku vihreä hirviö hyökkää kuitenkin kimppuun merkkeineen.
Tämä on aivan hyvä musiikkikappale tämä Peer Gyntin: backseat of a trans am, mutta: eivät oikeasti ole tommoisia "sohvia" nuo tuollaisen auton takapenkit, hyvä jos jalat kippurassa mahdut istumaan, kun rekisteröityjäkin 4 henkilölle korkeintaan nuo kuten corvettetin, tietysti voi yrittää ahtautua sinne takapenkille sitten...
Peer gynt: https://www.youtube.com/watch?v=e1R0a8Tz82oOlin yövuorossa, että en kärrin kaa duunannut mitään eilen.
Ja jos mä olen rehellinen, niin en mä pääse sun juttuihin mitenkään sisälle... minusta joko kiusaat ihmisiä täällä tai sitten sulla on joku hahmotushäikkä tms.
Välilläkirjoitat ihan kivoja juttuja, sitten kohta kkk-juttuja ja jotain neuvottelijajuttuja... en osaa suhtautua suvun oikeen mitenkään...Disse kirjoitti:
No sama vika ”hakkaraisella” . 😁
Mutta mä taas uskon, että ongelma on päänsisäinen....🤔 Sen oravanpyörän jokainen meistä tekisi siis itse. On vain oikeita ja vääriä ratkaisuja ja hyviä tai huonoja keinoja kuulla itseään.😁 mutta nää on näitä mun mietteitä.😏
Talja ois jees, mutta sitä ei voi mihin tahaansa laittaa kiinni.... se säkki painaa 500 kg.😏
Ja ei sitä tartte siirtää kuin takas kärriin. 😊Juu. Työ pilaa huvit. 😃
Tytärtä nukuttelen, yks kaks alkoi kova päänsärky. Aika tiuhaan nyt pää särkenyt. Niin kovaa kipua, että itkettää.. 😟
Kun ei ois mun migreeni periytynyt, mulla alkoi se 7 iässä.. Tuo on kohta 7..😩Helmiina kirjoitti:
Juu. Työ pilaa huvit. 😃
Tytärtä nukuttelen, yks kaks alkoi kova päänsärky. Aika tiuhaan nyt pää särkenyt. Niin kovaa kipua, että itkettää.. 😟
Kun ei ois mun migreeni periytynyt, mulla alkoi se 7 iässä.. Tuo on kohta 7..😩Voi nakerra! 😯
No sä tiedät itse mikä siihen jeesaa...
Mä Just rakastuin bluesiin! 😬
https://youtu.be/Vet6AHmq3_s
Wow! Sä tai Wuppis vois olla laulaja. 😁 siistiä! 😏
- Anonyymi
Hmm tuo peer gyntin kappale, backseat of a trans am: https://www.youtube.com/watch?v=e1R0a8Tz82o
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Pitikö transamia koskaan työntää? :D
https://youtu.be/UGW-GiqsrAkEi, mutta eräs hauska tuntemus tuollaisessa Firebirdissä jäi mieleen, kun kaveri painoi kaasun pohjaan, siis lukkoperäinen firebird, 80% lukkoperä, painoi kaasun pohaan, niin kasvojen läskit tai lihat painuivat taakse kiihdytyksen voimasta, ja auton keula näytti nousevan jo houmattavasti siinä :D
Postien lihat vetivät taakse, olin kyllä vöissä mutta hauska tuntemus kun noin nopea kiihdytys :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta eräs hauska tuntemus tuollaisessa Firebirdissä jäi mieleen, kun kaveri painoi kaasun pohjaan, siis lukkoperäinen firebird, 80% lukkoperä, painoi kaasun pohaan, niin kasvojen läskit tai lihat painuivat taakse kiihdytyksen voimasta, ja auton keula näytti nousevan jo houmattavasti siinä :D
Postien lihat vetivät taakse, olin kyllä vöissä mutta hauska tuntemus kun noin nopea kiihdytys :DKun on tuonkin yk-ihmisen kanssa samoja harrastuksia noniin; isännälle soitin että ostin uuden kromatun kahvan siihen erääseen juttuun, maksoi noin 30eur se, isäntä oli vihainen: miksi ostat siihen uusia kalliita osia aina, kun se toimii muutenkin jo tarpeeksi hyvin?
Isäntä haaveilee sen myymisestä mutta on nyt jumikujassa koska minä omistan siitä jutusta suurimmat rahat joten ei pysty myymään sitä ilman minun lupaa :D
Kylmää bisnestä... kuten kaikilta poliisien ylikomisarioilta joilla ikä täyttää yli 25-vuotta pitäisi automaattisesti poistaa moottoriajoneuvojen ajo-oikeus, ehkä aikakone sen toistaiseksi terveydellisistä syöstä poistetun ajo-oikeuden silloin voi poistaa.
Anyways: poliisi joka on yli 25-vuotias ei saa olla moottoriajoneuvon ajo-oikeutta, edes virkatehtävissäänkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820