Ei teitä voi edes sääliä

Anonyymi

Sillä niin surkimuksia olette. Valitatte vaan ettei naisia löydä mutta ette ole koskaan edes lähestyneet naisia. Voisin lyödä vetoa että ette ole yhtään aloitetta tehnyt tänäkään vuonna. Luulette että naiset tulee kotoa hakemaan.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minua naiset tulevat hakemaan kyllä kotoakin, aivan totta kuin isäsi on luuseri joka ei aja Bentley-merkkisellä autolla :D

Ja minä teen aloitteita, itseassa jokainen päivä juttelen naisten kanssa, toisista näistä en sitten tiedä....

• Anonyymi

Mun isä ei ole luuseri. On naimisissa ollut 40 vuotta, On rikas ja menestynyt. Perin kaiken sitten kun se kupsahtaa.

• Anonyymi

Yritin lähestyä naista Oulun mehubaarissa johonka tämän ystävätär löi takaapäin. Mitäs aloittaja tähän vastaa?

Toisella kerralla nainen joka istui yksin nyrpisti nenäänsä katsahti muualle ja lähti pois.

Kolmannelle kerralla minua haukuttiin tupakkakopissa.

Yksi mies kutsui rumaksi suoraaan.

Pitääkää paskanne.

• Anonyymi

"Yritin lähestyä naista Oulun mehubaarissa"

Lääppimällä takaa niin ettei voi edes puolustautua? Kuristusotteella ehkä kenties?

• Olen niin introvertti etten edes kaipaa parisuhdetta.

• Anonyymi

Aja se partasi pois, kun naisten mielestä parta rumentaa miestä, ja myös hiuksetkin korkeintaan 15mm pituisiksi, voisit silloin näyttää miehelle, etkä tytölle?

Silloin heteronaiset voisivat kiinnostua kun eivät erehtyisi luulemaan itseäsi lesboksi tai transvestiitiksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Aja se partasi pois, kun naisten mielestä parta rumentaa miestä, ja myös hiuksetkin korkeintaan 15mm pituisiksi, voisit silloin näyttää miehelle, etkä tytölle?

Silloin heteronaiset voisivat kiinnostua kun eivät erehtyisi luulemaan itseäsi lesboksi tai transvestiitiksi?

Olin tässä välillä ilman partaa, mutta aloitin taas kasvattamaan sitä xD. Hiukset olen pitänyt lyhyenä, vaikka välillä uhkasin pidempää mallia kasvattaa.

Mutta miten parrakas mies muistuttaa tyttöä 🤔

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Olin tässä välillä ilman partaa, mutta aloitin taas kasvattamaan sitä xD. Hiukset olen pitänyt lyhyenä, vaikka välillä uhkasin pidempää mallia kasvattaa.

Mutta miten parrakas mies muistuttaa tyttöä 🤔

Teatteriesitys loppuu vasta kun parrakas nainen laulaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kyllä jonkinlainen munkkikalju on merkki miehisyydestä.

• Anonyymi

Minä lähestyn naisia, mutta naisia ei saa millään treffeille, kun eivät suostu lähteen ja eivät kiinnostu meikäläisestä ollenkaan, pitäs kai olla niin jännä, pakko vain olla yksin.

• Anonyymi

En voi asialle mitään, täälä sanotaa, mene parturii osta parempaa hajuvettä, mitä se auttaa, kun ei naisia muutenkaa ikinä kiinnosta, nirppanokat tympeet, käsketää vaa painua baarissaki vittuun.

• Anonyymi

"Minä lähestyn naisia, mutta naisia ei saa millään treffeille, kun eivät suostu lähteen"

Tuskin lähtisit itsekään tuollaisen uhriutujan kanssa.

• Anonyymi

Miksei naiset ei halua savutonta miestä. Naiset menee baarissa tupakkakoppiin niitten miesten perään jotka pottaa vaikka naiset itse eivät polta.

• Anonyymi

Niim pitää olla jännä ja polttaa ja poika. Itse kunnollinen joka ei polta ja asiat hyvin, ,naiset ei kiinnostu ollenkaan.

• Anonyymi

Jos on köyhä niin älä lähesty naisia. Nainen haluaa rikkaan miehen.

• Anonyymi

Tienaan hyvin, mutta silti naiset ei kiinnostu musta.

• Anonyymi

En ole koskaan tehnyt ainuttakaan aloitetta. Mutta eipä palkintokaan aina ole ollut tavoittelemisen arvoinen. Nykyaikana liikaa näitä irtosuhteiden harrastajia ja tinder-naisia, että olen mieluummin yksin kuin huonon naisen kanssa.

• Anonyymi

Aloitus taisi olla viikon paras ruikutus, ellei kuukauden

• Anonyymi

Hittoko tekis mieli naista ja pillua...

• Anonyymi

Yritin lähestyä naista Oulun mehubaarissa johonka tämän ystävätär löi takaapäin. Mitäs aloittaja tähän vastaa?

Toisella kerralla nainen joka istui yksin nyrpisti nenäänsä katsahti muualle ja lähti pois.

Kolmannelle kerralla minua haukuttiin tupakkakopissa.

Yksi mies kutsui rumaksi suoraan -----

Yrititkö sitä miestäkin? Ei sitten varmaan ollut kiinnostunut..?

• Anonyymi

Todenmukainen kertomus muiden silmin nähtynä:

"Yritin lähestyä naista Oulun mehubaarissa johonka tämän ystävätär löi takaapäin."

OIKEASTI:
        Yritin kouria naista rinnoista ja nylkytin selkää vasten johon tämän ystävätär löi takaapäin.

"Toisella kerralla nainen joka istui yksin nyrpisti nenäänsä katsahti muualle ja lähti pois."

OIKEASTI:
        Toisella kerralla sanoin naiselle viinalta ja kuselta lemuten että anna pildeä tai hakkaan sut.

"Kolmannelle kerralla minua haukuttiin tupakkakopissa."

OIKEASTI:

Yritin varastaa tupakat muilta tupakkakopissa.

"Yksi mies kutsui rumaksi suoraan"

OIKEASTI:

Haukuin kaikkia läsnäolijoita rumiksi idiooteiksi jolloin sain vastinetta suoraan.

• Anonyymi

Naisille ei kelpaa että on asiallinen ja ystävällinen. Pahiksiin ne haluaa tutustua eikä kunnollisee mieheen. Eivät puhu mitään töissäkään ovat tylyjä ja sanovat pahasti vaikka itse sanoo moi niin ei naisille sitten kannata olla ystävällinen.

• Anonyymi

Ei kyllä, ne on tympeitä ja ylimielisiä osa ehkä sanoo moi, muuten ei kiinnosta.

• Anonyymi

Tinderissäki ne vaan poistaa eikä niitä kiinnosta.

• Anonyymi

Naisetkin ovat saamattomia surkimuksia, kun eivät tee aloitteita ja odottavat että joku mies tulee ja ottaa jalat alta. Kyllä se nykyään on niin, että aloitteentekeminen kuuluu naisille.

• Anonyymi

No ei ne tee mitää alotteita, ei eses suht komea mies löydä naista, no joskus sit, sitä oikeeta odotelles...

• Anonyymi

Kyl naisten pitäisi edes haluta tutustua mut ei kun käskevät vaan pois.

• Anonyymi

Että naisten kuuluis ihan haluta tutustua! Se on niinkuin naisten velvollisuus?
        Luule kuule uudelleen. :D Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, onko se niin vaikea tajuta?
        Kun ei kiinnosta vaikka sulla on hienot vaatteet ja hieno asunto ja olet pitkä ja käyt töissä ja ja ja.. mitä kaikkea se olikaan.
        Sinussa ei itsessäsi ole mitään mikä vetoaisi naisiin. Ei siinä auta vaatteet eikä muu rekvisiitta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että naisten kuuluis ihan haluta tutustua! Se on niinkuin naisten velvollisuus?
        Luule kuule uudelleen. :D Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, onko se niin vaikea tajuta?
        Kun ei kiinnosta vaikka sulla on hienot vaatteet ja hieno asunto ja olet pitkä ja käyt töissä ja ja ja.. mitä kaikkea se olikaan.
        Sinussa ei itsessäsi ole mitään mikä vetoaisi naisiin. Ei siinä auta vaatteet eikä muu rekvisiitta.

No en tiedä, sitten ei auta. Ainaski oo ite tyytyväinen, kyl monet naiset ainaski haluu et pukeutuu hienosti tuoksuu hyvältä jne. En ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä, sitten ei auta. Ainaski oo ite tyytyväinen, kyl monet naiset ainaski haluu et pukeutuu hienosti tuoksuu hyvältä jne. En ymmärrä.

Vittuako ei sit kiinnosta, ei muakaa kiinnosta likaset ja rumat naiset.

• Anonyymi

Aloitus on trolli, se nyt on selvää, mutta tämä ajatus toistuu kyllä joidenkin kommentoijien osalta silloin tällöin tällä palstalla.

Se mitä nämä kommentoijat eivät ymmärrä on se että pariutumisen harjoittelut alkavat jo peruskoulussa ja siellä jo jaotellaan ihmiset suosittuihin ja vähemmän suosittuihin. Siellä on selkeä luokkajako, ja sillä jaolla ei ole mitään tekemistä koululuokkien kanssa.

Toisista tulee kiusattuja, toisista tulee pelkkiä seinäruusuja joista kukaan ei välitä, toisista tulee perässäkulkijoita, ja toisista tulee suosittuja ja/tai ihailtuja.

Kun peruskoulusta lähtien lasta kohtaan käyttäydytään siten ettei hän ole kiinnostava muiden koulutovereiden joukossa, ei asiaa auta yhtään se vaikka perhepiirissä lasta rakastettaisiin tai tuettaisiin ylenmäärin.

Lapsi tarvitsee muiden ikätovereittensa hyväksynnän ja ihailua. Ellei sitä tule, ei lapsi tule koskaan oppimaan hyvää itsetuntoa ja tervettä itsekkyyttä, eli ottamaan sitä elämässä mikä hänelle kuuluu tai minkä hän voisi saada.

Sitten kun tuollaiselle lapselle, joka on varttunut nuoreksi ja aikuiseksi sanotaan vielä että olet luuseri kun et naista saa, se vain vetää selkeän rajan siihen mitä hän on.

Mutta, kun nuo ihaillut ovat saaneet kokemusta sosiaalisesta pelistä, nuo seinäruusut ja varsinkaan kiusatut, eivät ole saaneet minkäänlaista kokemusta ihmisen kanssa olemisesta. Yhtäkkiä alkaakin sitten yläkoulut ja jatko-opinnot joiden aikana pitäisi löytää rinnalle vielä nainen (tai mies) ja siinä sivussa harrastaa seksiä, mutta kaikki näkevät kilometrien päähän että ihminen käyttäytyy kömpelösti, varovaisesti tai typerästi, eihän siitä tule mitään.

Silloin tulee juuri noita haukkuja jotka viiltävät vielä syvemmälle kuin kouluaikoina. Siinä ihminen itse vetää rajan siihen mitä hän on. Eli täydellinen luuseri joka ei ansaitse rakkautta eikä toiselta ihmiseltä edes seksiä.

Mutta, syy ei ole lopultakaan tuossa ihmisessä itsessään, vaan lapsuuden kokemuksissa jossa jyvät eroteltiin akanoista.

Heidän vanhempansa ovat voineet sitten toistella sitä kuinka lapsi oli hiljainen ja kiltti, vaikka oikeasti kiltteyteen ja hiljaisuuteen kasvatettiin kouluaikana, sillä muutoin olisi ollut vaara pudottautua kiusattujen joukkoon.

Naiset eivät tuollaista miestä edes näe ja miehet, vaikka näkevät hänet, eivät oikeasti usko siihen että sellaisesta miehestä eli luuserista tulee ikinä mitään. Nuo luuserit jäävät vapaaehtoisesti pois elämästä. Menestyneet miehet kutsuvat noita luusereita korjaamaan tavaroitaan tai siivoamaan katuja, ja jakavat mammonaansa heille. Mutta nuo luuserit eivät tule koskaan saamaan mammonaa niin paljon että voisivat sitä jakaa kenellekään toiselle.

Tuo alkaa lopulta korreloimaan rikkauden, päämäärätietoisuuden, sinnikkyyden, komeuden ja muun vastaavan kanssa. Eli kaikesta on pulaa ja näinollen myös naisista on pulaa.

• Anonyymi

Olipas paasaus. Kyllä ihminen pystyy oppimaan, kehittymään ja muuttumaan myöskin aikuisena, ettei lapsuutta voi käyttää tekosyynä sille millainen on myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas paasaus. Kyllä ihminen pystyy oppimaan, kehittymään ja muuttumaan myöskin aikuisena, ettei lapsuutta voi käyttää tekosyynä sille millainen on myöhemmin.

Tottakai voi. Aina voi oppia. Mutta ihminen joka ei ole jotakin kokenut tai joka ei saa jostakin asiasta mitään tietoa, ei voi yhtäkkiä vaan alkaa oppimaan jotakin sellaista mitä ei tunnista tai varsinkaan mitä ei tunne ansaitsevansa.

Luuserit ovat yksin, eli heiltä puuttuu kaveriverkosto joka rehellisesti ohjaisi eteenpäin tai oppimaan. Kuten sanoin, niin nuo luuserit ovat joko täysin yksin tai sitten he ovat joukossa yksin koska kaikki suhtautuvat heihin välinpitämättömästi.

Jos sinä et kuulu heihin, sinä et voi tietääkään asiasta mitään, koska sinua on aina tuettu ja sinulla on ystäväjoukko joka sinua tukee. Eli sinäkään et ole voinut oppia, kehittyä tai muuttua ymmärtämään niitä jotka eivät ole kokeneet samaa kuin sinä ja siksi minä en sinun kanssa riitele, vaan ymmärrän tasan tarkkaan mistä tuo sinun mielipiteesi kumpuaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe