Pääsisi edes juttelemaan naisille.

Anonyymi

Ei nykyään tavallinen mies joka käy töissä,ei pääse ees tutustuu naisiin. Naiskavereita ei ole. Baaris naiset ei juttele, töis muutaman sanan. Siis tutustuminen on jotenkin mahdotonta!

47

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juttuseuraa löytyy mistä tahansa, kun on avoin asialle ja ympäristölle! Aloita sillä, että katso jokaista kohtaamaasi ihmistä rohkeasti silmiin hymyillen. Kyllä kai sinäkin harrastat jotain, käyt ruokakaupassa, kahviloissa, messuilla ja tapahtumissa, seisot jonoissa ja odotusauloissa tms? Kun siellä saa jutun juurta alkuun, niin sehän voi loksahtaa niin hyvin yhteen, että kumpikin innostuu ja voi vaikka sopia jatkoon tapaamisen. Tsemppiä!

• Anonyymi

Kyllä, mutta on aika ujo, ja naisten käytös on vähä ettei vähempää vois miehet kiinnostaa..

• Anonyymi

Niin pitää tutustua oikeassa elämässä eikä missään internet-mielikuvitusmaailmassa.

Ujous voi sen estää, mutta silloin on varmasti joku vanha trauma taustalla jos ei uskalla tutustua ihmisiin oikeassa elämässä.

• Anonyymi

yks poika katto muaviahsest bussipysäkil ei oo sen jälkeepystyny käyttää bussei
        oon nin masentunuitekn
        mut kevyt sarjassa sitä ollaa en oo ikn villely itteeniees
        mä tarviin isoveljen enmitää siskoja ketkä salaa asuu mu ihastukse naapurstossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yks poika katto muaviahsest bussipysäkil ei oo sen jälkeepystyny käyttää bussei
        oon nin masentunuitekn
        mut kevyt sarjassa sitä ollaa en oo ikn villely itteeniees
        mä tarviin isoveljen enmitää siskoja ketkä salaa asuu mu ihastukse naapurstossa

Ei aina tarkoita sellaista jos joku "katsoo vihaisesti", että olisi vihainen, varsinkaan sinua kohtaan, voi olla vain harmistunut jostain asiasta ja vahingossa sitten katse lankeaa sinuun kauneutesi tähden.

Mikäs olikaan vihainen meikki-idea tytöille: nämä egyptiläisten Kleopatra ja Nefertiti -jutut silmiin, joita sellaisia pieniä juttuja näyttää olevan kaikilla, vähän sen tyyppisiä, mustalla tehtyjä sellaisia "pieniä" sen tyyppisiä meikkirajauksia silmiin.

Aika seksikkään näköisiä tuollaiset silmämeikkaukset, mielestäni ovat.... mikäs olikaan joku Egyptin kuningatar Nefertiti (nektariini) superkaunotar ja voimakas nainen josta on vain vähän tietoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aina tarkoita sellaista jos joku "katsoo vihaisesti", että olisi vihainen, varsinkaan sinua kohtaan, voi olla vain harmistunut jostain asiasta ja vahingossa sitten katse lankeaa sinuun kauneutesi tähden.

Mikäs olikaan vihainen meikki-idea tytöille: nämä egyptiläisten Kleopatra ja Nefertiti -jutut silmiin, joita sellaisia pieniä juttuja näyttää olevan kaikilla, vähän sen tyyppisiä, mustalla tehtyjä sellaisia "pieniä" sen tyyppisiä meikkirajauksia silmiin.

Aika seksikkään näköisiä tuollaiset silmämeikkaukset, mielestäni ovat.... mikäs olikaan joku Egyptin kuningatar Nefertiti (nektariini) superkaunotar ja voimakas nainen josta on vain vähän tietoja.

Nefertitistä ajatus jo juoksee lasten lauluun: Ti-TI -nalle: disco-versio: https://www.youtube.com/watch?v=Z_Ht2ARFURo

jeee ti-ti nalle.

• Anonyymi

Naiset ei halua jutella rumien miesten kanssa. En ole oikeastaan koskaan jutellut kenenkään naisen kanssa. Ei ole mitään kokemuksia naisista olen ruma ja tuskin koskaan saan naista.

• Anonyymi

Ulkonäkö ei liity koko asiaan mitenkään ! Asia on vain niin, että on juttelunhaluisia naisia ja juttelunhaluttomia naisia. Muuten, usein olen kuullut, kun naiset valittavat sitä, että monet miehet ovat puhumattomia tuppisuita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkonäkö ei liity koko asiaan mitenkään ! Asia on vain niin, että on juttelunhaluisia naisia ja juttelunhaluttomia naisia. Muuten, usein olen kuullut, kun naiset valittavat sitä, että monet miehet ovat puhumattomia tuppisuita.

Asia on nyt ilmeisestikin vain niin että olet aivan liian ruma elämään Suomen valtiossa, ehkä saisit tyttökaverin jostain Afrikasta?

• Anonyymi

Tolla asenteella et kyl saakkaan naista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia on nyt ilmeisestikin vain niin että olet aivan liian ruma elämään Suomen valtiossa, ehkä saisit tyttökaverin jostain Afrikasta?

Asia on kuule niin että en ole ruma, oletko itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja itse eivät halua edes jutella, saisivat naiset itsekki lähestyä miehii..

• Anonyymi

Minä pidän itseäni tosi rumana, mutta rohkenin avata suuni ja jutella kaupan kassaneidolle.
        Kannattaa jutella vaikka päivän säästä kassaneidolle, niin minulle ainakin on kassaneito kommentoinut säätä myöskin.
        Tutuksi tulleen kassaneidon kanssa olen jutellut pidempäänkin, kun muita asiakkaita ei ole takana jonossa ja kassaneito vaikuttaa ilahtuvan, kun tutuksi tulleen asiakkaan näkee.
        Kannattaa hakeutua erilaisiin järjestettyihin tapahtumiin, joihin tulee myös naisia, vaikka monikulttuurisiin tapahtumiin, joissa on mahdollista tavata ja jutella maahanmuuttaja naisten kanssa.
        Joka kerta on yllätys minkä maalaisia naisia ja miehiä tulee, mutta enimmäkseen on vaan naisia ja muutaman kerran oli Vietnaimilaisia ja Burmalainen nainen.
        Aluksi en suutani meinanut saada auki, kun jännitän sosiaalisia tilanteita, mutta nykyään uskallan jo jotain sanoa ja tänään juttelin Iranilaisen, Venäläisen ja Virolaisen ja Puolalaisen, naisen kanssa.
        Eivät ole sanoneet, että eivät halua jutella näin ruman miehen kanssa, tosin eivät tietenkään sano, että onpas siinä ruma mies, koska ovat kohteliaita.

Kyllä naiset ruman miehen kanssa juttelee, tosin ruma mies joutuu juttelun aloittamaan, ei naiset aloita juttelua ensin.

t. Ruma mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja itse eivät halua edes jutella, saisivat naiset itsekki lähestyä miehii..

No jos ne eivät halua jutella ni eivät tietenkään lähesty. Lähestyvät niitä keiden kanssa haluavat jutella. Jos sinua ei lähestytä, sinun kanssa ei haluta jutella. Yksinkertaista.

• Anonyymi

Miksei halua jutella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no typeriä kun eivät halua jutella..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no typeriä kun eivät halua jutella..

Ei vaan äärimmäisen fiksuja kun osaavat vältellä sua sekopäätä. Kaikki jo tuntee sut ja tietää että kun saat raivokohtauksen taas jostain turhasta, niin siinä on naisilla silmät mustana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäs ulkonäön vaikuttaa mitenkää siihen jutteluun..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan äärimmäisen fiksuja kun osaavat vältellä sua sekopäätä. Kaikki jo tuntee sut ja tietää että kun saat raivokohtauksen taas jostain turhasta, niin siinä on naisilla silmät mustana.

Mä en oo mikään sekopää sori vain. Teen töitä hyvä palkkases työs ja oon ihan tavallinen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en ikinä koskiskaa naiseen ja sellasta. Yritän olla ihan kunnon mies.

• Anonyymi

Töissä ny vähä tulee juteltua, mutta osa ei oo mun tyylisiä naisia.

• Anonyymi

Mies voi rohkeasti jutella naisille. Jos huonokuuloinen nainen ei vastaa, niin kannattaa jutella voimakkaalla äänellä.

• Anonyymi

Anteeks en kuullut mitä sinä sanoit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeks en kuullut mitä sinä sanoit?

Tämä on yleinen ja tavallinen ongelma yleensä tämä sairaus esiintyy yliopiston professoreilla, tämä kuulohäiriö, eivät kuule mitään, tuskinpa he mitään sitten yleensä tajuatkavatkaan, silloin :D

Ammattihäiriö eli sairaus, vika on yliopiston professoreilla tämä älykkyyden puute :D

• Anonyymi

Tinderis naiset vaa poistaa, ehkä 2 sanaa sanoo ja katoaa ku tuhka tuuleen, ärsyttävää

• Anonyymi

Ei ole normaali ihminen jos ei vastaa: kirjoita joillekin julkisuuden ihmisille ja poliitikoille sähköpostina kirje ja kokeile vastaavatko, kokeile kirjoittaa vaikka.... Norjan tuolle Teresa Johaugille.... tai Mette Marit -prinsessalle tai vaikka Ivanka Trumpille, kokeile vastaavatko.

• Anonyymi

Mies pääsee juttelemaan naiselle, kun mies on niin rohkea, että alkaa juttelemaan naiselle. Rohkeutta tarvitaan.

• Anonyymi

Kas kun baarissa on yleensä äijälauma, ja ehkä 2-3 naista, niin jos ne 2-3 naista ei ole juttelunhaluisia, niin se ei tarkoita sitä, että KAIKKI naiset olisivat jutteluhaluttomia. Kannattaisi nähdä muitakin paikkoja kuin joku tylsä baari.

• Anonyymi

Se että naiset eivät halua jutella Allulle ei myöskään tarkoita etteivätkö ne naiset mieluusti juttelisi tervejärkisten miesten kanssa. Ihmiset osaa jo vältellä Allua koska on tarmokkaasti niittänyt mainetta käytöksellään niin IRL kuin online.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että naiset eivät halua jutella Allulle ei myöskään tarkoita etteivätkö ne naiset mieluusti juttelisi tervejärkisten miesten kanssa. Ihmiset osaa jo vältellä Allua koska on tarmokkaasti niittänyt mainetta käytöksellään niin IRL kuin online.

Juu mitä sitte, vaikka olisin. Mulla on ihan hyvin asiat. Paremmin kun toisilla. Vaikka ei vakituista työtä olekkaan, mut silti. No ei ne ainaskaa töissä välttele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo mutta käynkin nyt omalla psykologilla ja silleen. Että apua myös saan mun ongelmiin, ei se sitä kiellä ettenkö halua naista, vaikka joku idiootti tääl väittää etten naista saisi.

• Anonyymi

Ennen pääsi kyl naisille jutteleen, muttakun naiset ei jaksa vastata ja mitään. Ärsyttää

• Anonyymi

Älä käy töissä vaan keskity vaan naisen etsimiseen. Ei työ ole koko elämä. Tavis naiset nirsoja ei pääse juttelee eikä treffeille , naiset nirppanokkia ja tylyjä eivät halua tavis miestä.

• Anonyymi

Tottakai käyn töissä, ei naiset halua työtöntä miestä

• Anonyymi

No ne on nirsoja ei niile tunnu kelpaavan mikään.

• Anonyymi

Se on tullut jo nähtyä ettei niille kelpaa mikään. Sitä en vain ymmärrä, sitten eivät jaksa ruikutusta..

• Anonyymi

Se on totta mutta nämä olevinaan tärkeät ja "leveäp" on olevinaan jotain niin aikanaan pettyvät. Mulla oli aikanaan suomen naisia mutta itseään täynnä vaikeuksia etsiviä naisia. Lähdin naapuri valtioon ja nyt mulla on on hyvä vaimo, emme riitele ja ymmärrämme toisiamme, ja keskustelemme asioista. Ja niin hyvä on.
      Suomalainen nainen pyrkii heti määräämään ja on ylpeä.
      Suomalainen nainen on muuttunut mahdottomaksi ja heitä ei kiinnosta rehellinen
      suomalainen mies,

• Anonyymi

Allulle on moni ehdottanut että lähtisi vaimoa hakemaan muilta mailta kun ei suomitytöt hänestä perusta. Allulla ei kuitenkaan ole cojoneseja toteuttaa "uhkaustaan" joten jatkaa ikuisesti vinkumistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allulle on moni ehdottanut että lähtisi vaimoa hakemaan muilta mailta kun ei suomitytöt hänestä perusta. Allulla ei kuitenkaan ole cojoneseja toteuttaa "uhkaustaan" joten jatkaa ikuisesti vinkumistaan.

No kyllä mä jatkan. Sentää käyn töissä kuten te muut työttömät vinkujat ja mulla on rahaa.

• Anonyymi

Emmä halua ulkomaalaista naista, mulla on ollut ihan suominaisia..

• Anonyymi

Emminä tiedä millanen mies niitä sit kiinnostaa tai millasta ne haluaa. Itse en ruma ja tienaan paljo töissä, en autoa omista, mutta hyvin on asiat.

• Anonyymi

Jotenki masentavaa elää ilman kavereita ja yksin. Kun käy töis ja silti naisia ei kiinnosta, mä ymmärrän jos olisin todella ruma ja lihava,mut en ole. Olen ihan normaali komea mies

• Anonyymi

Naiset eivät katso edes päälle vaikka olen komea pitkä mies.

• Anonyymi

Pukeudun muodikkaasti ja olen pitkä,vain lihonut mutta silti pitkä ja komea

• Anonyymi

Luuletko et mua kiinnostaa selvä so what sit olen. Heikkolahjainen paskiainen joka käy töissä

• Anonyymi

Kohta pitää taas töihin, kun naiset ei tykkää työttömistä lahnoista.

• Anonyymi

Tiedät kai allun, hän se on joka valittaa samaa asiaa joka päivä. Ruma on mutta ei myönnä sitä, tyhmä kun on myös.

Olen komea ja pitkä, en missään nimessä ruma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe