siel voit olla niin"vapaa! ku haluut senkidemoni
tai mee sinne italiaa
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
tai ylipiostii ootha sie niin "kekseliäs"
- Anonyymi
Ne ajat on ohi. Nykyään keskityn eroottisiin seikkailuihin ja vapauttelen vangittuja sieluja, juurikin siltä demonilta.
Aina valppaana, mieli kirkkaana 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ajat on ohi. Nykyään keskityn eroottisiin seikkailuihin ja vapauttelen vangittuja sieluja, juurikin siltä demonilta.
Aina valppaana, mieli kirkkaana 👍mutoot vissii tosi lyhyt ja paiant alle50
oot raukkis ja sen tiät itekki
ja teet vaaa nii ku kakkisanoo
ootsamalaine ku kaikki muutki :(
ja bi myös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutoot vissii tosi lyhyt ja paiant alle50
oot raukkis ja sen tiät itekki
ja teet vaaa nii ku kakkisanoo
ootsamalaine ku kaikki muutki :(
ja bi myösKaikki meni väärin, älä silti pety 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina valppaana, mieli kirkkaana 👍ja kuka oot lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki meni väärin, älä silti pety 👍
ja luulet et joku tyhmä pikku koira tekee siut onnliskes
- Anonyymi
Se 50v on mun mutsini. :_D Pillua saa rahallakin katsos.
- Anonyymi
Kyllä on älykästä meininkiä kummaltakin kahdelta osallistujalta, voimia
- Anonyymi
no sateenaarmeiniki on tälästä mutku se onbi se on ongelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sateenaarmeiniki on tälästä mutku se onbi se on ongelma
Eli sinä oot se palstan toinen trollimies, se nuorempi joka jotain anttia huutelee.. Teillä kahdella voisi olla kultahääpäivät ihan just, jos vain löytäisitte toisenne
- Anonyymi
Voi, saiko joku sun leikit selville, ja sotki sun hiekkalaatikkosi? No edelleenkin itse pilasit kaiken, toiset meistä ei vaan kasva koskaan.
- Anonyymi
kenen leikit ja mite nii itse senkin juutalaien
- Anonyymi
ja ite kasvanu yhtää sitku oot 30v nii oot helppo kohde
ja SAAT KOKEE SAMAN MINÄ MIE OON SAANU - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja ite kasvanu yhtää sitku oot 30v nii oot helppo kohde
ja SAAT KOKEE SAMAN MINÄ MIE OON SAANUMeitsi on jo yli 30. :) Siksi toiseksi, mikäs rasisti sinä olet? Jutkuhan minä en ole, 1/4 kanadalainen ja 2/4 suomalainen ja ehkä 1/4 tanskalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitsi on jo yli 30. :) Siksi toiseksi, mikäs rasisti sinä olet? Jutkuhan minä en ole, 1/4 kanadalainen ja 2/4 suomalainen ja ehkä 1/4 tanskalainen.
Huono meininki tääl mut tiesisk et juutalaiset hallitse mailmaa
nerokaaat pikku epelit...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770