Väki vähenee :(

Anonyymi

Kuvittelenko vain, vai onko täältä lähtenyt moni kirjoittaja lätkimään? Ikävöin vanhoja hyviä aikoja.

29

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väki vähenee kun todellisuus lähenee.

    • Yhyyyyyy

    • Milloin oli vanhat hyvät ajat?
      Ainakaan 3,5 vuoteen ei ole mahtunut kovinkaan hyviä aikoja.

    • Vaikea minun sanoa, mutta tänä aikana jona täällä olen ollut, aika moni uhkaa "häipyä" syystä tai toisesta?
      Onko sitten saanut lähdetyksi......

      • Anonyymi

        Sitruunabasilica: tiedät varmasti miten basilika yrttinäkin karkoittaa pikkuötökoitä kuten minttu on samankaltainen, mutta minttu taas on houkuttava niille tuoksullaan mutta tappavan houkuttava sitten.

        Kun itselläni oli nukkumisvaikeuksia... minttutee ja voimakas, sitten joku ylimääräinen melantoniinikin: aika laadukkaat yöunet tulee aamulla herää melko virkeänä aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitruunabasilica: tiedät varmasti miten basilika yrttinäkin karkoittaa pikkuötökoitä kuten minttu on samankaltainen, mutta minttu taas on houkuttava niille tuoksullaan mutta tappavan houkuttava sitten.

        Kun itselläni oli nukkumisvaikeuksia... minttutee ja voimakas, sitten joku ylimääräinen melantoniinikin: aika laadukkaat yöunet tulee aamulla herää melko virkeänä aina.

        Kieltämättä minulla on jonkinlaista tietoa yrteistä.
        Basilika on minulle mielenkiintoinen yrtti siinä mielessä, toki muutamat muutkin, kun makuun pääsee saattaa jäädä koukkuun.

        Mutta mitenkäs yrtit liittyvät palstakatoon, siitähän taisi aloittaja kysellä....
        Niin no, yrttejä aika usein kasvatetaan palstalla, mutta toivon että minä en ole se pahin karkottaja. Yritän pysyä neutraalina...
        Lupaan kokeilla minttua.


      • Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

        Kieltämättä minulla on jonkinlaista tietoa yrteistä.
        Basilika on minulle mielenkiintoinen yrtti siinä mielessä, toki muutamat muutkin, kun makuun pääsee saattaa jäädä koukkuun.

        Mutta mitenkäs yrtit liittyvät palstakatoon, siitähän taisi aloittaja kysellä....
        Niin no, yrttejä aika usein kasvatetaan palstalla, mutta toivon että minä en ole se pahin karkottaja. Yritän pysyä neutraalina...
        Lupaan kokeilla minttua.

        Jos puhuu yrteistä, palstalla niin se karkoittaa palstan ötököitä eli trolleja pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos puhuu yrteistä, palstalla niin se karkoittaa palstan ötököitä eli trolleja pois.

        Haittaako ;)


      • Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

        Haittaako ;)

        Ei haittaa. Siitä ei ole haittaa.

        Mutta nyt unohdin jälleen kerran hommata eräitä joululahjoja, olisi pitänyt hommata ajoissa amerikkalaisilta Candy Cane, karkki keppejä, oikeita amerikkalaisilta.

        Tiukkapipoiselle voisi antaa joululahjaksi Levolac-pullon joulujuomaksi, jotta tulisi levollisia ajatuksia ja suolikin rentoutuisi.


    • Anonyymi

      Muuten joo... näille mustakaapu-naisille uusi pukeutumistyyli: osineen roskasäkeissä, sitten, mustissa säkeissä nämä isis-vaimot sitten osineen monine osineenkin erillisissä jätesäkeissä, normaalia jätteiden poistoa tietystikin sekajätteesen tuollaiset mustat säkit.

    • Anonyymi

      Väki vänee, kuin hallitus puolueet pienenee.

    • Anonyymi

      Hauskaa kun palstan kalju ätmi sedästä puhuu niin viesti poistuu heti. Kyllä paljastaa itsensä aika nopeasti, ei se voi olla kukaan muu joka poistaa viestejä.

    • Anonyymi

      Kikkelis kokkelis mitäs läksit.

      • Anonyymi

        Vihamieliset vitamiinit, banaaneita ei saatuida omenoista vain voi haaveilla, nyt Suomen valtio tekee todellakin ristiriidan NATO:n kanssa jos ottaa noita mustakaapu-naisia maahan...

        Sota natoa vastaan odottaa, sitä kai Haavisto jo odottaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihamieliset vitamiinit, banaaneita ei saatuida omenoista vain voi haaveilla, nyt Suomen valtio tekee todellakin ristiriidan NATO:n kanssa jos ottaa noita mustakaapu-naisia maahan...

        Sota natoa vastaan odottaa, sitä kai Haavisto jo odottaa...

        ISIS-akat ovat CIA:n rahoittamia.
        https://www.seiska.fi/Uutiset/Suurharjoitus-Helsinki-Vantaalla-oliko-tassa-ISIS-lasten-konsulikyyti-Syyriasta-Suomeen?fbclid=IwAR2ZhWR37_YDKcKfiqOhmL9FirV9I8snpPbeW-ojkZMCM9pSqVDHV7V38AU

        Toivottavasti Haavisto erotetaan hallituksesta.


    • Anonyymi

      Onkos se nyt ihme kun palsta on periaattessa ätmipersusten öyhötystä ulkomaalaisista ja jännämiehistä.

      • Anonyymi

        Just niin. "Keskustelu": jännämiehet - en saa naista- en kelpaa - naiset on lorttoja ja ulkomaalaisten huoria - miksi en saa naista - ei kannata elää - ei kannata käydä töissä - tapan itseni - naiset on nirsoja - ytm:t ja atm:t ja ätmit sitä tätä ja tuota...
        Näitä samoja ulinoita päivästä toiseen, viikosta toiseen. kuukaudesta toiseen. Kuka jaksaa?
        Normaali ihminen näitä ei jaksa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. "Keskustelu": jännämiehet - en saa naista- en kelpaa - naiset on lorttoja ja ulkomaalaisten huoria - miksi en saa naista - ei kannata elää - ei kannata käydä töissä - tapan itseni - naiset on nirsoja - ytm:t ja atm:t ja ätmit sitä tätä ja tuota...
        Näitä samoja ulinoita päivästä toiseen, viikosta toiseen. kuukaudesta toiseen. Kuka jaksaa?
        Normaali ihminen näitä ei jaksa lukea.

        Toisia se totuus kirpaisee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. "Keskustelu": jännämiehet - en saa naista- en kelpaa - naiset on lorttoja ja ulkomaalaisten huoria - miksi en saa naista - ei kannata elää - ei kannata käydä töissä - tapan itseni - naiset on nirsoja - ytm:t ja atm:t ja ätmit sitä tätä ja tuota...
        Näitä samoja ulinoita päivästä toiseen, viikosta toiseen. kuukaudesta toiseen. Kuka jaksaa?
        Normaali ihminen näitä ei jaksa lukea.

        "Normaali ihminen näitä ei jaksa lukea."

        Ei jaksa ei. Käynkin täällä enää vain kerran viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisia se totuus kirpaisee...

        Vitut mistään "totuuden" kirpaisusta ole kyse vaan ei ihmiset jaksa ätmien saman paskan spammaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisia se totuus kirpaisee...

        Oi? Kirpaisiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Normaali ihminen näitä ei jaksa lukea."

        Ei jaksa ei. Käynkin täällä enää vain kerran viikossa.

        Minä vielä harvemmin, ennen lähes päivittäin. Moni muu entisistä vakkareista näköjään tekee samoin. Ätmien päässä ei liiku mitään. Ei jaksa noin tyhmää juttua. Pitäisivät edes kerran vuodessa turpansa viikon kiinni! Tai menisivät mielenterveyspuolelle ruikuttamaan.


    • Anonyymi

      Varmaan helpottaisi, jos olisi vähemmän palstalle kuulumatonta asiaa 🤣️ mm. politiikalle on oma laaja keskustelualueensa.

      • Anonyymi

        Olisihan siitäkin varmaan apua, mutta tämä itkukuoro ei sillä vaikene!
        Jos niille vastaa on se kuin heittäisi bensaa liekkeihin, roihahtaa tosissaan.
        Ainoa toimiva keino olisi jättää ne keskenään ulisemaan, mutta sekin on kyllä väärin että tervejärkisten normaalien ihmisten pitäisi poistua! Kyllä se olisi noitten häivyttävä tai ainakin opittava keskustelemaan. Mitä ei tule tapahtumaan. Ei ne osaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan siitäkin varmaan apua, mutta tämä itkukuoro ei sillä vaikene!
        Jos niille vastaa on se kuin heittäisi bensaa liekkeihin, roihahtaa tosissaan.
        Ainoa toimiva keino olisi jättää ne keskenään ulisemaan, mutta sekin on kyllä väärin että tervejärkisten normaalien ihmisten pitäisi poistua! Kyllä se olisi noitten häivyttävä tai ainakin opittava keskustelemaan. Mitä ei tule tapahtumaan. Ei ne osaa.

        Kun niillä ns. normaaleilla tervejärkisillä ei ole mitään sanottavaa.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Kun niillä ns. normaaleilla tervejärkisillä ei ole mitään sanottavaa.

        Ei ainakaan nistä aiheista joista ätmit ulisee.
        Normaaleilla ja täysjärkisillä on ihmissuhteet kunnossa, pystyvät kommunikointiin ja vastakkaisen sukupuolen kanssa ja solmimaan parisuhteen jos sellaisen haluavat.
        Mitäpä yhteistä heillä olisikaan ätmien kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan nistä aiheista joista ätmit ulisee.
        Normaaleilla ja täysjärkisillä on ihmissuhteet kunnossa, pystyvät kommunikointiin ja vastakkaisen sukupuolen kanssa ja solmimaan parisuhteen jos sellaisen haluavat.
        Mitäpä yhteistä heillä olisikaan ätmien kanssa?

        Myös ns. "aikuisilla" naisilla on kohtuullisia haasteita parisuhteiden solmimisessa. Se on lohdullista, että on pudonnut junasta matkalla eikä ole jäänyt alun perin asemalle.

        Naisten keskinäiseen vertaistukeen paikka toimii erittäin huonosti, koska joku päivystävä ätmi on valmiina nauramaan kakkanaurua mille tahansa, jonka voi tulkita epäonnistumiseksi.


      • Anonyymi

        Itse en pysty käsittämään miksi kukaan jonnekin sinkku-palstalle haluaisi jankuttaa jotain ulkomaalaispoliittista agendaansa jatkuvasti. Mitä sillä oikein tavoittelee, ei meinaan palstalaisilla taida kauheastikaan poliittista arvoa olla.


    • Anonyymi

      se on luonnollista että on luonnollinen poistuma niin ei uusia tule kun ei lapsia tehdä ja hautajaisia vain vietetään mutta sellainen on luonnon kiertokulku

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe