Väki vähenee :(

Anonyymi

Kuvittelenko vain, vai onko täältä lähtenyt moni kirjoittaja lätkimään? Ikävöin vanhoja hyviä aikoja.

29

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väki vähenee kun todellisuus lähenee.

    • Yhyyyyyy

    • Milloin oli vanhat hyvät ajat?
      Ainakaan 3,5 vuoteen ei ole mahtunut kovinkaan hyviä aikoja.

    • Vaikea minun sanoa, mutta tänä aikana jona täällä olen ollut, aika moni uhkaa "häipyä" syystä tai toisesta?
      Onko sitten saanut lähdetyksi......

      • Anonyymi

        Sitruunabasilica: tiedät varmasti miten basilika yrttinäkin karkoittaa pikkuötökoitä kuten minttu on samankaltainen, mutta minttu taas on houkuttava niille tuoksullaan mutta tappavan houkuttava sitten.

        Kun itselläni oli nukkumisvaikeuksia... minttutee ja voimakas, sitten joku ylimääräinen melantoniinikin: aika laadukkaat yöunet tulee aamulla herää melko virkeänä aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitruunabasilica: tiedät varmasti miten basilika yrttinäkin karkoittaa pikkuötökoitä kuten minttu on samankaltainen, mutta minttu taas on houkuttava niille tuoksullaan mutta tappavan houkuttava sitten.

        Kun itselläni oli nukkumisvaikeuksia... minttutee ja voimakas, sitten joku ylimääräinen melantoniinikin: aika laadukkaat yöunet tulee aamulla herää melko virkeänä aina.

        Kieltämättä minulla on jonkinlaista tietoa yrteistä.
        Basilika on minulle mielenkiintoinen yrtti siinä mielessä, toki muutamat muutkin, kun makuun pääsee saattaa jäädä koukkuun.

        Mutta mitenkäs yrtit liittyvät palstakatoon, siitähän taisi aloittaja kysellä....
        Niin no, yrttejä aika usein kasvatetaan palstalla, mutta toivon että minä en ole se pahin karkottaja. Yritän pysyä neutraalina...
        Lupaan kokeilla minttua.


      • Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

        Kieltämättä minulla on jonkinlaista tietoa yrteistä.
        Basilika on minulle mielenkiintoinen yrtti siinä mielessä, toki muutamat muutkin, kun makuun pääsee saattaa jäädä koukkuun.

        Mutta mitenkäs yrtit liittyvät palstakatoon, siitähän taisi aloittaja kysellä....
        Niin no, yrttejä aika usein kasvatetaan palstalla, mutta toivon että minä en ole se pahin karkottaja. Yritän pysyä neutraalina...
        Lupaan kokeilla minttua.

        Jos puhuu yrteistä, palstalla niin se karkoittaa palstan ötököitä eli trolleja pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos puhuu yrteistä, palstalla niin se karkoittaa palstan ötököitä eli trolleja pois.

        Haittaako ;)


      • Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

        Haittaako ;)

        Ei haittaa. Siitä ei ole haittaa.

        Mutta nyt unohdin jälleen kerran hommata eräitä joululahjoja, olisi pitänyt hommata ajoissa amerikkalaisilta Candy Cane, karkki keppejä, oikeita amerikkalaisilta.

        Tiukkapipoiselle voisi antaa joululahjaksi Levolac-pullon joulujuomaksi, jotta tulisi levollisia ajatuksia ja suolikin rentoutuisi.


    • Anonyymi

      Muuten joo... näille mustakaapu-naisille uusi pukeutumistyyli: osineen roskasäkeissä, sitten, mustissa säkeissä nämä isis-vaimot sitten osineen monine osineenkin erillisissä jätesäkeissä, normaalia jätteiden poistoa tietystikin sekajätteesen tuollaiset mustat säkit.

    • Anonyymi

      Väki vänee, kuin hallitus puolueet pienenee.

    • Anonyymi

      Hauskaa kun palstan kalju ätmi sedästä puhuu niin viesti poistuu heti. Kyllä paljastaa itsensä aika nopeasti, ei se voi olla kukaan muu joka poistaa viestejä.

    • Anonyymi

      Kikkelis kokkelis mitäs läksit.

      • Anonyymi

        Vihamieliset vitamiinit, banaaneita ei saatuida omenoista vain voi haaveilla, nyt Suomen valtio tekee todellakin ristiriidan NATO:n kanssa jos ottaa noita mustakaapu-naisia maahan...

        Sota natoa vastaan odottaa, sitä kai Haavisto jo odottaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihamieliset vitamiinit, banaaneita ei saatuida omenoista vain voi haaveilla, nyt Suomen valtio tekee todellakin ristiriidan NATO:n kanssa jos ottaa noita mustakaapu-naisia maahan...

        Sota natoa vastaan odottaa, sitä kai Haavisto jo odottaa...

        ISIS-akat ovat CIA:n rahoittamia.
        https://www.seiska.fi/Uutiset/Suurharjoitus-Helsinki-Vantaalla-oliko-tassa-ISIS-lasten-konsulikyyti-Syyriasta-Suomeen?fbclid=IwAR2ZhWR37_YDKcKfiqOhmL9FirV9I8snpPbeW-ojkZMCM9pSqVDHV7V38AU

        Toivottavasti Haavisto erotetaan hallituksesta.


    • Anonyymi

      Onkos se nyt ihme kun palsta on periaattessa ätmipersusten öyhötystä ulkomaalaisista ja jännämiehistä.

      • Anonyymi

        Just niin. "Keskustelu": jännämiehet - en saa naista- en kelpaa - naiset on lorttoja ja ulkomaalaisten huoria - miksi en saa naista - ei kannata elää - ei kannata käydä töissä - tapan itseni - naiset on nirsoja - ytm:t ja atm:t ja ätmit sitä tätä ja tuota...
        Näitä samoja ulinoita päivästä toiseen, viikosta toiseen. kuukaudesta toiseen. Kuka jaksaa?
        Normaali ihminen näitä ei jaksa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. "Keskustelu": jännämiehet - en saa naista- en kelpaa - naiset on lorttoja ja ulkomaalaisten huoria - miksi en saa naista - ei kannata elää - ei kannata käydä töissä - tapan itseni - naiset on nirsoja - ytm:t ja atm:t ja ätmit sitä tätä ja tuota...
        Näitä samoja ulinoita päivästä toiseen, viikosta toiseen. kuukaudesta toiseen. Kuka jaksaa?
        Normaali ihminen näitä ei jaksa lukea.

        Toisia se totuus kirpaisee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. "Keskustelu": jännämiehet - en saa naista- en kelpaa - naiset on lorttoja ja ulkomaalaisten huoria - miksi en saa naista - ei kannata elää - ei kannata käydä töissä - tapan itseni - naiset on nirsoja - ytm:t ja atm:t ja ätmit sitä tätä ja tuota...
        Näitä samoja ulinoita päivästä toiseen, viikosta toiseen. kuukaudesta toiseen. Kuka jaksaa?
        Normaali ihminen näitä ei jaksa lukea.

        "Normaali ihminen näitä ei jaksa lukea."

        Ei jaksa ei. Käynkin täällä enää vain kerran viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisia se totuus kirpaisee...

        Vitut mistään "totuuden" kirpaisusta ole kyse vaan ei ihmiset jaksa ätmien saman paskan spammaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisia se totuus kirpaisee...

        Oi? Kirpaisiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Normaali ihminen näitä ei jaksa lukea."

        Ei jaksa ei. Käynkin täällä enää vain kerran viikossa.

        Minä vielä harvemmin, ennen lähes päivittäin. Moni muu entisistä vakkareista näköjään tekee samoin. Ätmien päässä ei liiku mitään. Ei jaksa noin tyhmää juttua. Pitäisivät edes kerran vuodessa turpansa viikon kiinni! Tai menisivät mielenterveyspuolelle ruikuttamaan.


    • Anonyymi

      Varmaan helpottaisi, jos olisi vähemmän palstalle kuulumatonta asiaa 🤣️ mm. politiikalle on oma laaja keskustelualueensa.

      • Anonyymi

        Olisihan siitäkin varmaan apua, mutta tämä itkukuoro ei sillä vaikene!
        Jos niille vastaa on se kuin heittäisi bensaa liekkeihin, roihahtaa tosissaan.
        Ainoa toimiva keino olisi jättää ne keskenään ulisemaan, mutta sekin on kyllä väärin että tervejärkisten normaalien ihmisten pitäisi poistua! Kyllä se olisi noitten häivyttävä tai ainakin opittava keskustelemaan. Mitä ei tule tapahtumaan. Ei ne osaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan siitäkin varmaan apua, mutta tämä itkukuoro ei sillä vaikene!
        Jos niille vastaa on se kuin heittäisi bensaa liekkeihin, roihahtaa tosissaan.
        Ainoa toimiva keino olisi jättää ne keskenään ulisemaan, mutta sekin on kyllä väärin että tervejärkisten normaalien ihmisten pitäisi poistua! Kyllä se olisi noitten häivyttävä tai ainakin opittava keskustelemaan. Mitä ei tule tapahtumaan. Ei ne osaa.

        Kun niillä ns. normaaleilla tervejärkisillä ei ole mitään sanottavaa.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Kun niillä ns. normaaleilla tervejärkisillä ei ole mitään sanottavaa.

        Ei ainakaan nistä aiheista joista ätmit ulisee.
        Normaaleilla ja täysjärkisillä on ihmissuhteet kunnossa, pystyvät kommunikointiin ja vastakkaisen sukupuolen kanssa ja solmimaan parisuhteen jos sellaisen haluavat.
        Mitäpä yhteistä heillä olisikaan ätmien kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan nistä aiheista joista ätmit ulisee.
        Normaaleilla ja täysjärkisillä on ihmissuhteet kunnossa, pystyvät kommunikointiin ja vastakkaisen sukupuolen kanssa ja solmimaan parisuhteen jos sellaisen haluavat.
        Mitäpä yhteistä heillä olisikaan ätmien kanssa?

        Myös ns. "aikuisilla" naisilla on kohtuullisia haasteita parisuhteiden solmimisessa. Se on lohdullista, että on pudonnut junasta matkalla eikä ole jäänyt alun perin asemalle.

        Naisten keskinäiseen vertaistukeen paikka toimii erittäin huonosti, koska joku päivystävä ätmi on valmiina nauramaan kakkanaurua mille tahansa, jonka voi tulkita epäonnistumiseksi.


      • Anonyymi

        Itse en pysty käsittämään miksi kukaan jonnekin sinkku-palstalle haluaisi jankuttaa jotain ulkomaalaispoliittista agendaansa jatkuvasti. Mitä sillä oikein tavoittelee, ei meinaan palstalaisilla taida kauheastikaan poliittista arvoa olla.


    • Anonyymi

      se on luonnollista että on luonnollinen poistuma niin ei uusia tule kun ei lapsia tehdä ja hautajaisia vain vietetään mutta sellainen on luonnon kiertokulku

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe