Hei! Täälä kirjottaa mukava tyyppi. Ikää 34 v ja Vantaa. Olen yrittänyt saada kavereita, mut tuloksetta. Täl hetkel alotin työt uudes paikas ja vielä en ole kerinny kavereita saamaan. Oon ihan kiva sosiaalinen tyyppi, mut tunnen olevani ainaski työajan ulkopuolella yksinäinen ja vloppusin kaipais kavereita. Tykkään käydä baareissaki välillä, ja sinnekkin musta saisi seuraa.
Olis tarve uusille kavereille.
4
70
Vastaukset
- Anonyymi
Mä monesti kirjottanut tänne mutta ihmisiä ei kiinnosta mun seura.
- Anonyymi
Mikä on paras vitamiini ystävien saamiseksi?
B 1.
Eli oletko itse kiinnostunut muista? Haluatko itse olla muiden ystävä?
Ei ne ystävät taivaalta tipahda vain sen takia että sinä niin haluat. Heidän saamisekseen on nähtävä enemmän vaivaa kuin vain sanoa etta olen yrittänyt tai että haluan ystäviä.
Kerrot asuvasi Vantaalla. Sinulla on hyväy mahdollisuudet osaalistua eri tason kursseihin monissa paikoissa (tarkasta viimeistään tänään missä vielä on tilaa vuoden alussa alkaviin), On useita mahdollisuuksia oasallistua vapaaehtoistoimintoihin, hae netistä sinua kiinnostavimmat.
Ainoa tapa saada ystäviä on menne ihmisten luokse. Kukaan ei tiedä miten hauska ja mielenkiintoinen yksilo sinä olet ellet itse anna heidän tietää että olet edes olemassa!
Muiden kanssa touhutessa sana kiertää ja jokaisella on joko sisaruksia, tuttuja ja ystäviä joihin sinä voit enemmin tai myohemmin tutustua! (Mummoilla sinun ikäisisiäsi lapsenlapsia jne)
Tuota kutsutaan verkostoinniksi.
Kaiken alku on että tulet kolostasi ulos tapaamaan muita.- Anonyymi
Tuo opettajamainen kirjoitus ei auta aloittajaa yhtään. Harrastuspiireissä ei välttämättä ystävysty kenenkään kanssa. Tietysti on aina parempi, että on aktiivinen, koska koskaan ei tiedä missä mahdollinen ystävä tulee vastaan. Yllättävän moni ystävystyy työkavereiden kanssa.
- Anonyymi
No ei ystävysty kun työsuhteet kestää aina 1- 3 kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027