Olis tarve uusille kavereille.

Anonyymi

Hei! Täälä kirjottaa mukava tyyppi. Ikää 34 v ja Vantaa. Olen yrittänyt saada kavereita, mut tuloksetta. Täl hetkel alotin työt uudes paikas ja vielä en ole kerinny kavereita saamaan. Oon ihan kiva sosiaalinen tyyppi, mut tunnen olevani ainaski työajan ulkopuolella yksinäinen ja vloppusin kaipais kavereita. Tykkään käydä baareissaki välillä, ja sinnekkin musta saisi seuraa.

4

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä monesti kirjottanut tänne mutta ihmisiä ei kiinnosta mun seura.

• Anonyymi

Mikä on paras vitamiini ystävien saamiseksi?
      B 1.
      Eli oletko itse kiinnostunut muista? Haluatko itse olla muiden ystävä?

Ei ne ystävät taivaalta tipahda vain sen takia että sinä niin haluat. Heidän saamisekseen on nähtävä enemmän vaivaa kuin vain sanoa etta olen yrittänyt tai että haluan ystäviä.

Kerrot asuvasi Vantaalla. Sinulla on hyväy mahdollisuudet osaalistua eri tason kursseihin monissa paikoissa (tarkasta viimeistään tänään missä vielä on tilaa vuoden alussa alkaviin), On useita mahdollisuuksia oasallistua vapaaehtoistoimintoihin, hae netistä sinua kiinnostavimmat.

Ainoa tapa saada ystäviä on menne ihmisten luokse. Kukaan ei tiedä miten hauska ja mielenkiintoinen yksilo sinä olet ellet itse anna heidän tietää että olet edes olemassa!

Muiden kanssa touhutessa sana kiertää ja jokaisella on joko sisaruksia, tuttuja ja ystäviä joihin sinä voit enemmin tai myohemmin tutustua! (Mummoilla sinun ikäisisiäsi lapsenlapsia jne)

Tuota kutsutaan verkostoinniksi.
      Kaiken alku on että tulet kolostasi ulos tapaamaan muita.

• Anonyymi

Tuo opettajamainen kirjoitus ei auta aloittajaa yhtään. Harrastuspiireissä ei välttämättä ystävysty kenenkään kanssa. Tietysti on aina parempi, että on aktiivinen, koska koskaan ei tiedä missä mahdollinen ystävä tulee vastaan. Yllättävän moni ystävystyy työkavereiden kanssa.

• Anonyymi

No ei ystävysty kun työsuhteet kestää aina 1- 3 kk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe