Boris Johsonilla 24 vuotta nuorempi nainen!

Anonyymi

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Boris on kovan luokan panomies.

    • Anonyymi

      No onneksi mulla 39 nainella on ihana 30 vuotias mies. On muuten minun silmääni vielä myös ihan äärimmäisen komeakin. Ei tarvii miettiä näitä teidän ihmeellisiä yleistyksiänne.

      • Anonyymi

        Joillakin miehillä on mummofetissi, ihan kuten osa miehistä on myös pedofiilejä ja homoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin miehillä on mummofetissi, ihan kuten osa miehistä on myös pedofiilejä ja homoja.

        No onneksi ei ole lapsenlapsia, niin ei tarvii pelätä moista fetissiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onneksi ei ole lapsenlapsia, niin ei tarvii pelätä moista fetissiä.

        Ikäsi puolesta olet kuitenkin jo mummo. Itse en saisi noin vanhan naisen kanssa seisomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäsi puolesta olet kuitenkin jo mummo. Itse en saisi noin vanhan naisen kanssa seisomaan.

        Etpä sä osaisi mun ikääni pistää lähellekään oikeaa, jos en sitä sulle itse kertoisi. Ei sun siis tarvii tollasistakaan huolehtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä sä osaisi mun ikääni pistää lähellekään oikeaa, jos en sitä sulle itse kertoisi. Ei sun siis tarvii tollasistakaan huolehtia.

        Totta, todennäköisesti sinua veikattaisiin vielä vanhemmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, todennäköisesti sinua veikattaisiin vielä vanhemmaksi.

        Empiirinen kokemus osoittaa vahvasti päinvastaista. Joskus olis kiva, kun ei tarvis esitellä henkilöpapereita, eivätkä uudet nuoremmat kolleegat aina juttelisi kuin opiskelijatytölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empiirinen kokemus osoittaa vahvasti päinvastaista. Joskus olis kiva, kun ei tarvis esitellä henkilöpapereita, eivätkä uudet nuoremmat kolleegat aina juttelisi kuin opiskelijatytölle.

        Noloa vanhan naisen itselleen valehtelua, et varmasti näytä päivääkään yli 50 vuotiaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noloa vanhan naisen itselleen valehtelua, et varmasti näytä päivääkään yli 50 vuotiaalle.

        Mulla ei yleensä ole tapana kauheasti puhua itselleni ääneen. Se voi olla teilläpäin tapana, mutta mä koen sen vähän oudoksi. Täällä ne äänet tulee ihan toisten ihmisten suista. Spontaanit "lipsahdukset" on siitä pahoja, että niitä on paha feikata :)

        Musta on kyllä tavallaan ihanaa, että sä ajattelet tuntemattomien ihmisten haluavan jaella toisilleen kohteliaisuuksia. Varsinkin Suomessa, jossa pikkukohteliaisuudet ei ole kovin tavallisia. Kiireiset kaupan kassat kyselee ihmisiltä papereita, ihan vaan ilahduttaakseen kanssaihmisiä. Vielä tuntemattomat kolleegat kertovat toisilleen, että sun nyt ei tarvii tätä vielä ajatallella, oot niin nuori. Juu, onhan se ihan hauska ajatus sinulta, mutta ei taida uskoa siihen itsekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäsi puolesta olet kuitenkin jo mummo. Itse en saisi noin vanhan naisen kanssa seisomaan.

        Miksi haukut täällä toisia kirjoittajia? Oletko itse parisuhdemarkkinoilla niin epäsuosittu, että täällä purat pahaaoloasi muihin? Tiesitkö, että vanhukseksi eli senioriksi eli mummoiksi ja ukeiksi sanotaan 65-vuotta täyttäneitä?


      • Anonyymi

        Hyvä juttu. Itsekin melkein sinun ikäisenä naisena suosisin 5-8 vuotta nuorempia miehiä, ellei olisi joku jo mielessä. Moni nainen onkin huomannut, että nuorempi mies voi olla parempi vaihtoehto kuin vanhempi mies, jos ei tarpeeksi kiinnostavia omanikäisiä ole tarjolla ja vapaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäsi puolesta olet kuitenkin jo mummo. Itse en saisi noin vanhan naisen kanssa seisomaan.

        Katkeran vanhan papan rutinaa, jolla ei seiso kenenkään kanssa ja joka on ylijäämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei yleensä ole tapana kauheasti puhua itselleni ääneen. Se voi olla teilläpäin tapana, mutta mä koen sen vähän oudoksi. Täällä ne äänet tulee ihan toisten ihmisten suista. Spontaanit "lipsahdukset" on siitä pahoja, että niitä on paha feikata :)

        Musta on kyllä tavallaan ihanaa, että sä ajattelet tuntemattomien ihmisten haluavan jaella toisilleen kohteliaisuuksia. Varsinkin Suomessa, jossa pikkukohteliaisuudet ei ole kovin tavallisia. Kiireiset kaupan kassat kyselee ihmisiltä papereita, ihan vaan ilahduttaakseen kanssaihmisiä. Vielä tuntemattomat kolleegat kertovat toisilleen, että sun nyt ei tarvii tätä vielä ajatallella, oot niin nuori. Juu, onhan se ihan hauska ajatus sinulta, mutta ei taida uskoa siihen itsekään.

        Vanhan naisen noloa itselleen valehtelua, yksikään nainen ei näytä päivääkään ikäistään nuoremmalta, ne kollegat vittuilevat sinulle mutta tyhmässä pikku päässäsi otat sen tosissaan.

        Jotkut naiset uskovat myös olevansa kauniita jos mies helpon pillun toivossa kauniiksi kehuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Itsekin melkein sinun ikäisenä naisena suosisin 5-8 vuotta nuorempia miehiä, ellei olisi joku jo mielessä. Moni nainen onkin huomannut, että nuorempi mies voi olla parempi vaihtoehto kuin vanhempi mies, jos ei tarpeeksi kiinnostavia omanikäisiä ole tarjolla ja vapaana.

        Finninaama panee vanhaa kurttua koska ei saa ikäistään kaunotarta ja ne kiinnostava oman ikäiset ovat YT-miehiä ja panevat nuoria ja kauniita naisia.


    • Anonyymi

      Poliitikot ovat todellisia YTMiä. Suomessa molemmat Niinistöt, Lipponen, Kaikkonen, Rinne, Se persu, jonka nimeä en muista.

    • Anonyymi

      Enkut eivät tunnetusti ole mitään seksihurjastelijoita. Tuo typykkää saa olla ihan rauhassa Boriksen lähentelyiltä :D

      • Anonyymi

        Kyllä YTM seksihurjastelee kansallisuudesta huolimatta, katso vaikka prinssi Andrewinkin tapausta, hänkin pani teininaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä YTM seksihurjastelee kansallisuudesta huolimatta, katso vaikka prinssi Andrewinkin tapausta, hänkin pani teininaista.

        Yksittäistapaus.


      • Anonyymi

        Briteissä myydään paljon kaikenlaisia seksileluja, piiskoja jne, myöskin harrastavat doggingia yms.


    • Anonyymi

      Pitäähän naisen olla 30 vuotta nuorempi, kuten presidenttimme opastaa...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä englantilaisille kun viimein saavat kansantahdon läpi.

      Minä ehdottaisin vapaamuurareille tervan sijaan kaataa munille kuumaa lyijyä, jotta munat palavat ja ei saa soittaa ambulanssia, tervan sijasta tulikuumaa lyijyä munille vain ja ei saa kirkua kivusta.

    • Anonyymi

      Ihan ok, kyllä naisen pitääkin olla vähän nuorempi.

      Boriksen nainen on ihan OK näköinen Britiksi.

    • Anonyymi

      Suomi tuli maailmankartalle jo kun Sauli Niinistöllä oli 30-vuotta nuorempi pippeliä nuoleva nainen, ja nyt taas kun joku kassa-neiti tulee pääministeriksi :D

    • Anonyymi

      Eli teidän ätmien ei sitten tartte kuin päästä pääministeriksi niin, ehkä, voitte saada nuoremman naisen. Ei muuta kuin politiikkaan siitä vaan.

    • Anonyymi

      Olisi syytä onnitella Britanniaa siitä että että viimeinkin pääsevät eroon EU:sta.

      Harmi vaan että Suomi joutuu edelleen kärsimään EUn jäsenenä.

      Itse pyydän anteeksi sitä että aikoinaan äänestin EUhun liittymisen puolesta, mutta puolustaudun sillä että tein sen vain ja ainoastaan Venäjän pelon takia. Nyt kyllä kadun ja jos uusi äänestys saataisiin äänestäisin EUsta eroamisen puolesta.

      EUhun liittymisen puolesta äänestäminen on niitä harvoja asioita elämässäni mitä häpeän ja kadun.

    • Anonyymi

      Boris on top 10 mies, rikas ja vaikutusvaltainen joten saa nuorempia naisia. Raksamiehenä boris ei saisi edes rumaa kurppaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe