eli mistä lahjasta tai lahjoista unelmoit vaikka et sitä saisikaan mutta toivoa saa eli nyt voit tähän kirjoittaa joulupukille lahjatoiveesi
minkä joululahjan toivoisit
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä olis ihan kiva... :)
https://www.long-mcquade.com/7084/Guitars/Acoustic-Guitars/Martin-Guitars/D-45-Premium-Dreadnought-Acoustic-Guitar-w--Case.htm - Anonyymi
Terveyteni takaisin.
Toivon sitä mutta se toive ei toteudu. Vakava parantumaton sairaus todettu vuosi sitten näihin samoihin aikoihin. Lääkkeen avulla olen selvinnyt ihan hyvin tähän asti. Toivon montaa lisävuotta, rakastan elämää. - Anonyymi
Minä toivoisin kyllä villasukat tai kokoa 44 olevat Reino-tossut, kun kaikki muut ostan itse mutta tuollaisia, villasukat, hyvät tai reinot, on mukava villasukilla astella pakkasella parvekkeella, ei ole Reinon voittanut, lipposet ovat liian liukkaat, villasukatkin ovat hyviä kuuman kylvyn, yöpuvun päällelaiton ja illanvieton, rentoutumisen yhteydessä.
Mä unelmoin maailmasta, jossa ihmisillä olis ihmisiä jotka rakastaa niitä ja ihmiset oppis välittämään muista enemmän itse ihmisen vuoksi. Ja että ihmiset oppis olemaan vähemmän itsekkäitä, niin ettei aina tarvis olla minä minä, vaan vois suoda toiselle sinä sinä.
Siis jollekin toiselle vois suoda onnea ja hyviä asioita elämään. Luopua joskus omasta tilaisuudesta jonkun toisen hyväksi.
Ilman, että se joku on edes kukaan tuttu.
Ettei aina tarvi voittaa ja olla ykkönen kaikessa, vaan sen tähtihetken voi suoda toisillekin.- Anonyymi
Wil-Helmiina, minulle on iloisimpia asioita joulussa antaa toisille lahjoja, erityisesti jos tulee jotain yllätyksellisiä ja hauskoja ehkä vitsikkäitäkin lahjoja sitten.
Eli itselleni toisten ilahduttaminen tietyssä rajassa, kun kuitenkin pidän itseni tyytyväisenä ja iloisena, niin ylimääräiset yritän aina antaa toisten iloksi... ilotulitusrakettejakin pitäisi taas ostaa, eli olen vastuussa niistä, mutta on kuin polttaisi seteleitä nuotiossa, mutta ostan, alle satasella tuollaisiin hupeihin laitan. Anonyymi kirjoitti:
Wil-Helmiina, minulle on iloisimpia asioita joulussa antaa toisille lahjoja, erityisesti jos tulee jotain yllätyksellisiä ja hauskoja ehkä vitsikkäitäkin lahjoja sitten.
Eli itselleni toisten ilahduttaminen tietyssä rajassa, kun kuitenkin pidän itseni tyytyväisenä ja iloisena, niin ylimääräiset yritän aina antaa toisten iloksi... ilotulitusrakettejakin pitäisi taas ostaa, eli olen vastuussa niistä, mutta on kuin polttaisi seteleitä nuotiossa, mutta ostan, alle satasella tuollaisiin hupeihin laitan.Se jo, että tekee jonkun toisen iloiseksi vaikkei itse saisi tai haluisi edes mitään on tuota epäitsekkyyttä, jota tuossa mm. hain.
Vaikka ilahduttaminen lahjoilla tms. mistä toiselle tulee hyvä mieli. Huomiotu olo.
Vaikka pääasiassa itse pidän kaikkea tavara ja kulutusjuhlaa vähän huononakin tapana välittää tai osaltaan se voi jopa ruokkia sitä halutaan lisää...
Vähän kuin lapsilla tahtoo olla, pitäs saada kaikki lelut mitä keksii toivoa ja kun et saa, ei toinen muka välitä. Sellasta ei pitäs ruokkia tai suostua välttis.
Mikään saaminen ja lahjominen ei saa olla välittämisen merkki siinä määrin, että siitä tulee ehto. 😃Helmiina kirjoitti:
Se jo, että tekee jonkun toisen iloiseksi vaikkei itse saisi tai haluisi edes mitään on tuota epäitsekkyyttä, jota tuossa mm. hain.
Vaikka ilahduttaminen lahjoilla tms. mistä toiselle tulee hyvä mieli. Huomiotu olo.
Vaikka pääasiassa itse pidän kaikkea tavara ja kulutusjuhlaa vähän huononakin tapana välittää tai osaltaan se voi jopa ruokkia sitä halutaan lisää...
Vähän kuin lapsilla tahtoo olla, pitäs saada kaikki lelut mitä keksii toivoa ja kun et saa, ei toinen muka välitä. Sellasta ei pitäs ruokkia tai suostua välttis.
Mikään saaminen ja lahjominen ei saa olla välittämisen merkki siinä määrin, että siitä tulee ehto. 😃Esim. tyttö Z haluaa minkkiturkin ja maailmanpyörän, muuten hän ei usko että hänen onnellisuus edes merkkaa poika F mitään.
Minusta se on kiristystyyppistä, että on pakko ostaa jotain osoittaakseen tykkäävänsä.
Joulussa on mm. se mäntti piirre, että ihmiset sekoo just sen lahjomisen kanssa. Kohtuus katoo... Järki patoo, no tää on vaan se pessimistinen näkemys lahjomisen vaaroista. 😉- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Se jo, että tekee jonkun toisen iloiseksi vaikkei itse saisi tai haluisi edes mitään on tuota epäitsekkyyttä, jota tuossa mm. hain.
Mikään saaminen ja lahjominen ei saa olla välittämisen merkki siinä määrin, että siitä tulee ehto. 😃Meillä kerran alkoi jo lähtemään käsistä joululahjat: että kuka ostaa kenellekin arvokkaampia lahjoja, sitten minä sanoin niin että, sovitaan nyt niin että korkeintaan 20eur lahjoja ostellaan toisille jotta ei synny sellaista "kilpavarustelutilannetta" että kuka on ostanut parhaimmat lahjat.
ISIS-lapsista ja vaimoista aika hyvä laulu Ozzyllä tuo, Devil's Daughter, kuin ISIS-lapsikin:
demonin lapsi jos tuovat suomeen noita noitia: https://www.youtube.com/watch?v=oanlmxS5HlM Anonyymi kirjoitti:
Meillä kerran alkoi jo lähtemään käsistä joululahjat: että kuka ostaa kenellekin arvokkaampia lahjoja, sitten minä sanoin niin että, sovitaan nyt niin että korkeintaan 20eur lahjoja ostellaan toisille jotta ei synny sellaista "kilpavarustelutilannetta" että kuka on ostanut parhaimmat lahjat.
ISIS-lapsista ja vaimoista aika hyvä laulu Ozzyllä tuo, Devil's Daughter, kuin ISIS-lapsikin:
demonin lapsi jos tuovat suomeen noita noitia: https://www.youtube.com/watch?v=oanlmxS5HlMNo just tuo on kelju, kilpailutilanne. Fiksu veto rajata hintaa. 😃👍
- Anonyymi
Toivon autoa mieheltäni. Saan varmaan jonkun korun ja suklaata, parfyymia ja auton. Mies kyllä ostaa hyödyllisiä lahjoja kuten polkypyörän.
- Anonyymi
Kuulostaa vähän jonkun palstamiehen vastaukselta...
Olen aina tykännyt antaa muille lahjoja. Pidän erityisesti lahjojen paketoinnista. Laitan joulumusaa taustalle, kaakaota, tai teetä viereen jäähtymään ja aloitan urakan. Samalla saan hyvän joulumielen, eikä huolet paina.
Omalla toivomuslistalla on matka, josta on ollut jo alustavasti puhetta. Katsotaan nyt, miten tässä käy? :)- Anonyymi
Tieden lahjatoiveesi, perhepakkaus XL-anustappeja kuten joka vuosi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin ja vielä persläven kanssa sävy sävyyn tämä a.tappinen
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä voi sun lahjatoivetta varastaa. Pidä hyvänäsi vaan.
Voin vain arvata, kuinka onnelliseksi ne sinut tekevät. Kaikki kerralla. :)
- Anonyymi
Toivon että viinamies ja allu löytäisivät toisensa.
No täällähän on oikeaa joulumieltä. Toivotaan toisille hyvää, ja vieläpä aineetonta sellaista.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
No täällähän on oikeaa joulumieltä. Toivotaan toisille hyvää, ja vieläpä aineetonta sellaista.
On kyllä joululahjat hommailtu jo aikaisin sellaiset suunnittelen ja teen eräs vain odottaa, olisi menossa veljelle, joka on aina jättänyt minu huomiotta, nyt huomioitan häntä jälleen, vaikka hän onkin minulle aivan tyhjän merkityksellinen, mutta siltikin annan lahjan :D
Vain todistaakseni että hän on luuseri ja suvumme musta lammas :D - Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Aivan näin ja pääkallot ja kahleet pitää olla isis-lapsilla jaloissa jo heti jos sellaisia tulee lentokoneesta Suomen valtion puolelle :D
Mutta villasukkia minä toivoisin, ovat mukavia, ja Reino-kenkiä, töppösiä toivoisin.
Kahleethan on automaattisesti oltava jaloissa jos jotain ISIS-lapsia Suomeen tuodaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä joululahjat hommailtu jo aikaisin sellaiset suunnittelen ja teen eräs vain odottaa, olisi menossa veljelle, joka on aina jättänyt minu huomiotta, nyt huomioitan häntä jälleen, vaikka hän onkin minulle aivan tyhjän merkityksellinen, mutta siltikin annan lahjan :D
Vain todistaakseni että hän on luuseri ja suvumme musta lammas :DMut rakastat mua silti... <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut rakastat mua silti... <3
Niin rakastankin... <3 Aina...
- Anonyymi
Timanttisormus rakkaalta
- Anonyymi
Tässä on julma kappale pankkiireille ohjeistettu: Ozzy Osbourne - Suicise soluttion, itsemurha-ratkaisu:
https://www.youtube.com/watch?v=RAApJ1nHX2w - Anonyymi
Mitähän lahjoja monet kymmenet tuhannet naiset jotka seurustelee jännämiesten kanssa saavat. Saavat varmaan turpaan, onko hauska joulu hähä.
- Anonyymi
Toivon reikiä korvakoruja varten. Korvakoruja on vaikka muille jakaa, mutta en ole käyttänyt korvakoruja 10 vuoteen. Nyt olisi korkea aika saada täytettyä tarpeeni. Samaa lahjaa toivoin tänävuonna syntymäpäivä- ja nimipäivälahjaksi, mutta paketeissa tuli jotain aivan muuta.
- Anonyymi
Tuo on kyllä joo, näin demoni-naiset toivovat lapsilleen jos Suomeen pääsevät nämä ISIS-lapset tai naiset rääkymään: https://www.youtube.com/watch?v=oanlmxS5HlM
Ovat Paholaisten tyttäriä, vaimoja sekä poikiakin jo pikkutytöistä lä'htiessäänkin...
- Anonyymi
oikeasti toivoisin plutniumpalloja, eli siis Fazerin vihreitä kuulia, niitä varmasti kiloittain tuleekin, mutta villasukkia toivoisin ja uutta kuitutyynyä.
- Anonyymi
Darkki toivoo hiuksia.
- Anonyymi
Toivoisin hänet vierelleni jäädäkseen.
Muu on arvotonta roinaa.- Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
Villasukat todella olisivat itselle hyvät joululahjat, kun tykkäåän kävellä sellaisilla :D
- Anonyymi
Toiveet on turhia koska saan niin ihania lahjoja että naurattaa. viime vuonna sain lenkkarit, pyjaman, taulun, lahjakortin, kauneustuotteita , karkkia, loman. Parempi ettei toivo mieheltäni mitään koska on ihanaa saada lahjoja joista ei tiedä mitään.
Toivon että ihmiset ei hölmöilisi niin paljon kuin ne yleensä hölmöilee.
- Anonyymi
Toivon, että hän omaksuisi enemmän rehellisyyttä.
- Anonyymi
Ei ole toiveita. Se tulee, minkä on ansainnut.
- Anonyymi
tommoinenkin hiton taisteluristeilijä kuvassa ihan kiva jouluna jotta voi tuhota lähinnä kaikki päättäjät hallituksetakin:
https://images03.military.com/sites/default/files/styles/full/public/media/news/equipment/2017/03/uss-porter-1500.jpg?itok=SI4id6Q8
Tuo on kylllä tuon tasoinen alus jotta ei tule isis-terroristeja eurooppaan, mutta tuo alus on... nopea torjumaan ohjuksia, tyyppinen tuo. - Anonyymi
Oikeasti jos olisi mukava tyttökaveri, ostaisin kesämekon, sellaisen vaalean sinisen jutun kokonaisen hänelle kalliin ja hienon kesäjutun :D
- Anonyymi
Aineeton joululahja, vaikka vuohi.
- Anonyymi
Sikavarmi kerralla jos sen saa teurastaa ja isäntä hoitaa hajut pois.
- Anonyymi
Tässä voi olla joku jännä tyttö tai 2 niitä, sellaisia mielenkiintoisia, itselleni.
Ehkä 30kpl ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891