En mä varmaa ikinä saa naista.

Anonyymi

Oon taas miettiny kaikenlaista, ku on näitä ongelmia ollut vähä aina ja jatkuu , mut paljo menny parempaa suuntaa onneks,mut ei silti saa naista. Nyt vihdoin alko menee hyvin sain töitä hyvä palkkasta, mut nyt ei saakkaa jatkaa, aina se on sitä et teen keikkatöitä tai oon apulainen. Eikä naiset halua työtöntä sossupummia. Siihen päälle mulla ei ole kavereita, masentunut ku ei saa naista ja naisvihaa ja yritän paljo.Jotenki tuntuu ettei naisia ollenkaa kiinnosta, aina ykspuolista. Mussa kyl hyvii puolii paljoki, en oo juoppo ja asun hienos asunnos ja oon pitkä ja siisti tyyli, mut ei kelpaa ku on vielä kaljuuntunut. Että tällästä.

32

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Masentaa ja paha olla aina yksin tai mutsinkaa, muuten töissä joo mut sit yksin, eikä naiset kiinnostu siis mitenkään. Taidan kohta mennä vaa nukkumaan ku ärsyttää ku muut aina saa naisia ja itse yksin. Vaikka oon ihan suht komee ja kiva, mut ei.

T: Allu

• Anonyymi

Allu Tuppurainen eli Rölli-Peikkoko siinä jälleen on?

• Anonyymi

Lisäks oon väliinputoja heikkolahjainen ja oon aina yksin jokapaikas, välil tuntuu ettei ketää kiinnosta, mut joo ihan sama, helpompi elää yksin ja käydä töis ja ei mitää kontaktia naisiin ja ihmisiin.

• Anonyymi

no eihän ihmisiä oikeestaa ikinä kiinnosta mitä mä jauhan, ei ongelmatapauksia ketää kiinnosta ku terapeutit tai ammattilaiset, ihan sama, mitä tännekkää jauhaa, kaikki on hyvin, en oo sentää luottiedoton juoppo

• Anonyymi

No ei se auta mitää, vaikka panostaa vaatteisiin ja itteensä silti naisia ei kiinnosta tutustua muhun. Kaikki on nii kauniita ylpeitä missejä, ja vielä koulutettuja. Hittoko ärsyttää, ekai täs oo enää komeekaan ku on kaljuuntunu ja varmaa kohta työtön.. mitä vaikka on rahaa emmä naisiin törmää. Baaris ne ei halua jutella

• Anonyymi

Moi. Olen ollut ilman naista kohta 20vuotta ja ei ole ollut ongelmia.
      Elämä on helppoa. On aikaa itselle, harrastuksille ja tilaa ajatuksille ja rauhottumiselle ja oikeasti paljon elämästä nauttimista. Seurustelu tietysti on hirveän mielenkiintoista, manipulaatio ja kiihottumispelleilyä, mutta kaiken tämän jälkeen sitä oppii nauttimaan elämän sisällöstä, pienistä asioista ja tulee helkkarin hyvin toimeen sen asian kanssa.
      Sinkkuna voit masturboida vapaasti. ^^ ei huolta taudeista, petoksista ja ehkäisystä.

• Anonyymi

Ei se vika siinä ole että olet työtön sossupummi. Sossupummina sulla olis helkkarin hyvää aikaa romantiikkaan, ruuaanlaittoon ja sosiaaliseenkanssakäymiseen ja seksiin.
      Naiset eivät mitään robottei ole ja jos oletat että olet lähinnä jokin maksava money dildo, niin mitä helkkaria? Kyllä parisuhteelta pitää ja saa vaatia enemmän.
      Työ on työ, josta sulle maksetaan rahaa sun tietoja ja taitoja vastaava summe jolla tulet toimeen. Ei se estä sinua seurustelemasta ja olemasta tavoiteltava ja romanttinen. Mutta tokihan saat olla epätoivoinen ja itsekeskeinen ja ajaa pois mahdolliset romanssit. Takertua sitten surkeaan suhteeseen ja nillittää siinä ja valittaa kunnes ero kohtaa. Putkiaivoista *p*skaa*

• Anonyymi

Vähän sama homma ettää pätkätöitä saa mutta sit ne loppuu vaikka palkkakin oli 17 euroa tunti niin ei sillä rikastu jos hommat kestää kuukauden.
      Naiset haluu rikkaan top 10 miehen ei kelpaa tavis naisille tavis mies.

• Anonyymi

No sit porukka täälä sanoo että olet ruma ja tyhmä, no sille en voi mitään, melkein suurin osa naisista ovat sanoneet että en ole ruma. Palstan idiootit taas haluu haukkua ku eivät itse koskaan saa naista.

• Anonyymi

Mä sentään olen seurustellut kuitenkin, mutta nykyää naiset haluu vaan jotain ulkomaalaisia että ottakoot semmosen sit. Kaljuuntumiselle en voi mitää, ja jos ei kelpaa olkoot, enkä ole varakas, enkä koskaa tule olemaan. Olen sentää tyytyväinen kun olen komea ja pitkå ja mulla on nyt paljo rahaaki ja töitä.

T. ALLU

• Anonyymi

Kyllä sen huomaa ettei kelpaa vaan tinderin naisille ku eivät kiinnostu ja saa koskaan osumia.

• Anonyymi

Ei edes nykyään pitkä mieskään kiinnosta naisia ja semmosta ei saa.

• Anonyymi

Ei jaksa kokoajan ettiå naisia ja yrittää kun ei edes tukevat naiset kiinnostu musta. Oon yrittäny kaikkeni mut ei naiset vain edea halua jutella mulle.

• Anonyymi

Ja lisäks epävakaan persoonan piirteitä,usein ruikutan ja oo vihanen, hermostun helposti. Mut silti mä tykkään mun ulkonäöstä näytän kivalta ja oon pitkä enkä läski. Kaljuudelle ei voi mitää, mahd joskus hius siirto, ja rahaaki on paljo nyt ja hieno kämppä ja asiat hyvin. Olisi kiva vain löytää tyttöystävä. Pitemmän aikaa se on ollut ykspuolista tutustuminen.... en oikee vaa jaksa enää ku naiset ei kiinnostu

• Anonyymi

Lisäks jatkuvasti selaan tinderiä ja otan uusia kuvia ja on monta kuvaa ja teksti, mut annan tykkäyksiä eikä naiset vain must millään kiinnostu.

• Anonyymi

Mä oon aika ujoki en helposti lähesty naisia, välillä baaris tai töis puhun, mutku sitä kaipais nii tosi kovaa edes treffiseuraa. Ruma en helvetissä ole. Ehkä vaan outo ja erilainen ku muut. Mä en oi omistanu vuoteen yhtäkää kaverii ja tää elämä on vähän epätasapainos, lisäks teen vaan töitä apulaisena enkä saa jatkaa, enkä ole koulutettu. Tuntuu ettei naisille riitä mitää, en voi sille mitää jos en oo kasvanu aikuseksi. Ei voi mitään..

• Anonyymi

Mua taas kiinnostaa, että miksi sä kirjoitat noita samoja juttuja tänne?
      Et selvästikään kaipaa keskustelua, et vastaa kommentteihin etkä kuuntele minkäänlaisia neuvoja. Joten miksi kirjoitat?

Et kai kuvittele herättäväsi täällä jonkun naisen kiinnostusta ja saavasi säälipillua? Olen nimittäin nainen enkä koskisi sinuun pitkällä tikullakaan, sen verran sekaisin olet.

• Anonyymi

No koska mä kirjotan ja mitä sitte, mä haluan kirjottaa ku on vain paha olla ja kaikkee, no se on sun asia, ei tarvi koskea, ei mua oikeestaa kiinnosta, mulla on ihan hyvin asiat kuitenki, mut en saa tyttöystävää.

• Anonyymi

Ja sori vain en ole hakemassa mitään säälipillua ja mitään, mä en nyt ihan niin sekaisin ole. Onneks tommosta paskanjauhantaa ei tarvi kuunnella.

• Anonyymi

Ei hitto oikeesti, miettisit vähän etkä loukkais toista, miten inhottavia naiset on ja tympeitä oikeesti, en mäkää sekaantuis tollaseen pitkällä tikullakaan hyi hitto!

• Anonyymi

Kyllä mä kuuntelen mutta en pysty muuttamaan itseäni en vaan pysty. Käyn psykologilla kerran viikossa ja töis viel hetken, mutta jos olen sekopää so what halun naista.

• Anonyymi

No en tiedä kai se on baariin lähdettävä kun on rahaa vitusti ja asiat viel hyvin ja duunia 2 viikkoa sit se loppuu, sit on ainaski turha miettiä naisia ku ei ne työttömiä kattele ja kotona makaavia laiskoja miehiä...

• Anonyymi

Oikeesti miten inhottavia ja ilkeitä ihmiset nykyää on miehet sekä naiset, haukutaa vaa ja paskaa jauhetaa, oot liia ruma ja tyhmä et saa koskaa naista., no sitte oon, oon syntyny semmoseksi, en voi mitää. mä silti kaipaisin omaa naista pysyvää ja hyvää elämää..

• Anonyymi

Ja miten ilkeitä vanhempasi ovat olleet kun ovat tehneet sinut tähän ilkeään maailmaan kärsimään, heitä pitäisi rangaista kovimmalla kädellä elleivät heti maksa 10 miljoonaa jotta saisit edes katon pääsi päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miten ilkeitä vanhempasi ovat olleet kun ovat tehneet sinut tähän ilkeään maailmaan kärsimään, heitä pitäisi rangaista kovimmalla kädellä elleivät heti maksa 10 miljoonaa jotta saisit edes katon pääsi päälle.

mulle kelpaisit, - vaan ikäluokka ei täsmää, harmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allulle kelpaa yli 60v naiset myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allulle kelpaa yli 60v naiset myös.

Mitä hittoa sä jauhat paskaa. Ku ihan mun ikäset kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en mä kelpaa kellekkään.

• Anonyymi

Ei naista saa jos valittaa netissä sinkut palstalla. Suomalaiset miehet vaan valittaa eivätkä lähesty naisia.

• Anonyymi

Juuri näytin naiselle kuvaani hän sanoi että en ole ruma ja monet muut naiset sanonu että en ole ruma. Katkeroituneet palstan naisettomat miehet haukkuu mua vaikka ei ole edes kuvaa nähnyt haha.

• Anonyymi

Mutta ei näköjään saa naista vaikka käy baareis ja on pitkä ja pukeutuu kauluspaitaan, en ymmärrä.

• Anonyymi

Niin mikä tuosta yhtälöstä sitten puuttuisi: sosiaalisuus varmaan sitten olet jotenkin töykeä ihmisiä kohtaan tai irvailet ja irvistelet naisille hymyilemisen sijaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe