Sinkkuna ei ahdista

Anonyymi

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä. Toki jokainen tavallaan. Mutta henk koht en voi valittaa:)

• Anonyymi

Eikö aloittajaa ahdista tällaisten turhien aloitusten tekeminen?

• Anonyymi

Sinkkuus on kivaa, tästä en luovu koskaa. Turha pilata elämäänsä turhan aikaiseen sähläämiseen, ei mitään hyötyä menee vaan vapaa aika hukkaan ja tulee turhia kuluja siitä pari suhteesta.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

• Parisuhde ei oo kaikkien juttu, joskus sen tajuaa vasta kun on monta mönkään mennyttä yritystä takana. Ja joskus ei tajua vielä sittenkään.

Voi olla silti myös, että seurustelukumppanillakin on osuutta asiassa. Ei pidä valita ketä sattuu.... Ihmistä jonka kanssa ei tule toimeen taistelematta ja kurjistellen joutuu naama kurtussa elämään parisuhdettaan.. Kun ei ole pakko.

• Anonyymi

"Sinkkuus on kivaa, tästä en luovu koskaa. Turha pilata elämäänsä turhan aikaiseen sähläämiseen, ei mitään hyötyä menee vaan vapaa aika hukkaan ja tulee turhia kuluja siitä pari suhteesta.
      Terveisin Tampereen mies 45v."

Samaa mieltä on entinen Tampereen tyttö tosin mitään "kuluja" en mieti vaan menetettyä vapautta, vapaus kun on minulle äärimmäisen tärkeää.
      Se mitä aloittaja kirjoittaa on sen sijaan surullista. Ei uskalla luottaa kehenkään, pelkää pettämistä. Sellainen elämä täytyy olla yksinäistä ja kipeää. Pahasti on haavoittunut ihminen.
      Vaikka yksin elän ja olen on minulla sentään ihmisiä ympärilläni joihin voin luottaa, pari jopa sellaista joihin luotan kuin kallioon. Tiedän etteivät koskaan jätä pulaan, on sen verran yhdessä koettu ja sitä lujempi ystävyys. En usko että sinkkuudesta voi nauttia jos se ei todella ole itse valittua ja juuri se tapa miten elämänsä haluaa viettää.

• Anonyymi

On se surullista että monet ovat joutuneet petetyiksi. Osalla on ilmeisesti tyyli että ensin parisuhteeseen sitten juostaan vieraissa minkä keritään. Ikävää..😭
      Itsellä ollut sillain tuuria että ei ole tullut sellaista naista vastaan että olisi vienyt jalkoja alta ja järkeä päästä.🤔 Onni vai epä onni kukin päättäköön itse.

• Anonyymi

Näin itsekin kokenut. Kaikessa on omat hyvät ja huonot puolensa, niitä hyvä pohtia. Riskejä, kun ottaa niin harvemmin pettymyksiltäkään välttyy? Omat arvot hyvä pitää mielessä. Terveys ennen kaikkea! On hyvä tapa ajatella asiaa, ainakin itsellä.

• Anonyymi

en nyt ihan ahdista, mut pakkohan se on sinkkuna olla, - ainakin jos ikää on enemmän kuin "20 v."
        nuorempana, oli sentään jotain treffailua, tms. vaan, - ei enää. Miehethän "pelästyy", jos nainen edes vilkaisee, öh ?
        e`hei, en ole "iskemässä", - kunhan katson, mut kai täällä suomalaistenkin pitäisi kulkea huntu päässä, - ja mieluummin suruhuntu, jos on yksinäinen nainen ??
        - onko se yksinäinen nainen niin pelottava, niinkö?
        seksiä en nyt sentään ole hakemassa, vaan mikä niin pelottavaa ? En ole edes mikään "puuma-nainen", vaan tottunut melko huolettomasti , vaikka muutaman sanan, jos tilanne sellainen, niin, no.
        Yksinkin on ihan hyvä, kunhan nyt kirjoittelin, - sinkkuudesta.

• Anonyymi

Ota nainen kiltti ätmi. Ätmit ei petä koskaan

• Anonyymi

Itselläni on käynyt tuuri sinänsä, etten ole kelvannut naisille.
      Nyt en tiedä miten reakoisin jos sellainen tilanne tulisi, ainakin menisi bitti jumii🤯🤔.
      Tuli päivän naurahdus, älkää pudotko tuolilta kiitos. En halua että mulle ruvetaan tarjoilemaan lääkäri laskuja, omalla vastuulla luette mun kirjoituksia..

• Palleista ahdistaa sinkkuna, vaan eipä ahdista ämmän länkytys eikä vänkytys.

• Anonyymi

Jos sopiva ehdokas löytyy niin alkaisin parisuhteeseen. Aika näyttää mitä tuleman pitää. Seuraavan kymmenen vuoden ajan "katson" löytyykö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe