Vaikka emme siitä olekaan suoraan puhuneet. Tiedäthän, että olet ajatuksissani, vaikka olisin kaukanakin. En vaan voi sinua unohtaa, vaikka minun pitäisi. Toivon, että tiedät, että välitän, vaikka mitä tapahtuisi.
Jokin yhteys meidän välillämme on
9
806
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ainakin tiedän, että meidän välillä on yhteys. Se on erikoista ja vähän kiusallista. Nyt tapaamiset menee kuitenkin jo paremmin, vaikka itse joudun aina kokoamaan ja pitämään itseni kasassa.
- Anonyymi
Jep. Olihan sitä kiinnostusta. Aika kauan jopa. Huomasin kuitenkin, että olet tunnekylmä, joten vieroitin itseni. Hyvää jatkoa!
- Anonyymi
Se on jännä juttu toi "tunnekylmyys".
Vaikka mies kuinka yrittää olla läsnä ja aktiivinen niin vaikka nainen itse ei tekisi mitään ja naista olisi mahdoton lukea tai naisesta ei saisi mitään tunteita irti niin....
mies on "tunnekylmä".
Mietin oikeasti eikö naiset itse huomaa omaa tunnekylmyyttään vai mistä se johtuu.
- Anonyymi
Niin on yhteys. Pieni huomautus siitä, että kohtaamisissamme ei ole sitä lämpöä kovin ollut, mutta viime kerralla hymyilit kyllä kauniista ja jopa vakuuttavasti. Kiitos siitä!
Mutta vetovoimaa tai jotain kemiaa meillä on jatkuvasti, vaikka emme näe tai ole muuten yhdessä. Tunnen läsnäolosi. - Anonyymi
Mä oon miettinyt, että mun omaa haaveilya vaan. Vaikka itestä tuntuis, että jonkun kanssa jotain olis jopa niin ettei näe, niin kait se on haaveilua. Kun on paljon saanut ihmisiin pettyä niin haaveena semmoset helpommin pysyy. Muata tuntuu nykysin, että mä oon muutenkin semmonen yksinäinen sielu, hirveen vaikee päästä kenenkään kanssa samalle aallonpituudelle. Hyvä olo tulee niin paljon omista ajatuksista ja mietteistä. Kyllä mä kaipaisin jotakuta, joka olis lähellä, jonka kanssa halailis ym. Olis hyvä olla. Mutta, ehkä mä en oo vielä löytänyt sitä oikeaa elämässäni, vaikka suhteissa oonkin ollut. Kivahan semmonen elämäänsä olisi saada
- Anonyymi
Toivoahan aina saa, vaikka mitä. Mutta tuskin hän tietää sinun välittämisestäsi mitään, jollet ole kertonut. Eivät välity telepaattisesti tällaiset asiat. Varsinkaan, jos toista ei edes näe.
- Anonyymi
Kyllä uskon hänen tietävän ja tuntevan sen, tuskin sitä voi enää olla ymmärtämättä. Siksi sanoinkin, että välillämme on yhteys, ja se tuottaa minulle iloa, vaikka siitä ei kumpikaan uskalla puhua. Välillä vaan olen sitä epäillyt, ettei hän tahtoisi olla tekemisissä. Ja aloitus on muuten naiselta miehelle. Ap
- Anonyymi
Tää on huvittavaa että ihmiset luulevat jokaisen kirjoituksen olevan heille itselle. Miettikää kuinka paljon asukkaita Suomessa on. Luulen että yksikään kirjoitus ei päädy oikealle ihmiselle. Tämä palsta on ihan turha ja sekottaa ihmisten ajatukset. Suosittelen jättämään palstailun.
- Anonyymi
Joo, en mä ainakaan tiedä kuka minua kaipais vaikka kuinka olis yhteys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539