Oletteko sinkkuja kaikki?

Anonyymi

Miksi olet sinkku?

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska heikkolahjainen pitkä mies joka on tavallinen ja yksinäinen ihminen ei vain kelpaa kellekkään naiselle. Minulle kelpaisi mutta minä en kelpaa naisille.

• Anonyymi

Ei ole vielä löytynyt sopivaa.

• Anonyymi

näin on hyvä.

• Anonyymi

Sinkkuuden hyviä puolia on se juurikin että randomisti voi päivittäin harrastella seksiä ja höpötellä mitä sattuu kassaneitien ja kaikkien naisihmisten muidenkin kanssa, ei ole vaimoa vahtimassa :)

SannaMarin = SaMarin at eduskunta.fi, mahajauhe, mahajauhe-lääke, ei sentään koka, vaikka saman värinen jauhe onkin.

• Anonyymi

Elämä nyt vain on mennyt näin. Olen ollut parisuhteissa (yhdessä pitkässäkin), ne eivät vain ole kestäneet. Syitä siihen on monia, turha niitä on lähteä tähän listaamaan. Tärkeintä on, että ne syyt ovat tiedossa ja toivon mukaan olen niistäkin jotakin oppinut.

• Anonyymi

Nuorempana olin suhteissa, lyhyemmissä ja pidemmissä. Nyt viisikymppisenä on vähän haastavampaa tavata ketään, työkaverit on naimisissa tai suhteissa, harrastuksissa tapaa vain naisia. En tiedä missä kaikki sinkkumiehet liikkuu, ehkä baareissa, mutta niissä en käy. Ajatus nettideittailusta tuntuu melko työläältä, joten kaipa tässä sitten loppuelämä yksin vietetään. Kyllähän se vähän harmittaa, mutta toisaalta mukava on näinkin.

• Ei täällä kaikki ole sinkkuja...

Mutta itse olen, koska en ole nyt parisuhteessa. 😁

• Anonyymi

Koska olen persu eivätkä naiset rakasta persuja vaan kulttuuririkastajia.

) hihitystä (

• Ei kaikki ole.

• Anonyymi

Ei kai. Sinä muistaakseni kuitenkin olet ja etsit epätoivoisesti millaista miestä tahansa, kuten olet kertonut.

Ota se Allu, sopisitte toisillenne juuri tuon epätoivoisuuden vuoksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai. Sinä muistaakseni kuitenkin olet ja etsit epätoivoisesti millaista miestä tahansa, kuten olet kertonut.

Olet tällä(kin) kertaa väärässä. Osaan toki antaa hyviä neuvoja kumppanin valintaan ja parisuhteeseen, mutta itse en ole enää vapailla markinoilla. Myönnän, on vaikeaa samaistua epätoivoisuuteen, mutta ainahan voin yrittää.

Miten voin olla avuksi? Mihin kaipaat neuvojani? Mikä mättää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan omaa valintaani. Vapaus tärkein arvo!

• Anonyymi

Olen sinkku koska haluan olla.
      Parisuhteita kokeiltu, ei nappaa.
      Olen valinnut itselleni parhaan tavan elää ja olen tyytyväinen valintaani.
      Ei se parisuhde mitään taivaita aukaise eikä Onnen Kultapilvissä leijailla.
      Mutta joillekin se on vaan pakkomielle, joillekin ainoa tapa elää, oli sitten onnellinen ja tyytyväinen tai ei.
      Joitakin yksinolo pelottaa ja minkälainen tahansa kumppani on parempi kuin se.

Ja niin, olen siis nainen. (Enkä tapaile JÄNNÄmiehiä niin että pidä mölyt mahassasi)

• Anonyymi

Kamppaan sua. Joka sanasi allekirjoitan. Peukku!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamppaan sua. Joka sanasi allekirjoitan. Peukku!

Siis komppaan sua!

• Ei olla, mutta ollaan joskus oltu! Joten tiiäämme mekin sinkkuudesta sen verran, että siitä jutella osataan. :)

• Anonyymi

Helmiina, muuten, asiasta kauluspaitoihin tai no empä kerrokaan, ja kesälle mekot, no kerron kuitenkin: ostin tuollaisen... sinisen, taivaansinisen uuden kauluspaidan, saman värisen minkä toivoisin mekoksi kesäksi jollekin tytölle, väri on erikoinen: koboltin sinistä ja titaanin valkoista, aika virkeä kesän väri :D

• Anonyymi kirjoitti:

Helmiina, muuten, asiasta kauluspaitoihin tai no empä kerrokaan, ja kesälle mekot, no kerron kuitenkin: ostin tuollaisen... sinisen, taivaansinisen uuden kauluspaidan, saman värisen minkä toivoisin mekoksi kesäksi jollekin tytölle, väri on erikoinen: koboltin sinistä ja titaanin valkoista, aika virkeä kesän väri :D

Vietetään joulut ensiks. 😃 👍

• Anonyymi

Olen sinkku koska naiset haluaa mun rahat tuhlata. Hankkikaa omat rahat hei

• Anonyymi

Ooon sinkku koska olen kiltti ja kunnollinen.

• Ei taida kaikki olla.
      Itse olen. Exän syytä totta kai.

• Anonyymi

Luulin olevani sinkku mutta palstan tietäjät osasi kertoa etten olekaan, kun olen kerran aviosta eronnut ja lapsiakin hankkinut.

Joten en ole sinkku vaan "eronnut osa-aika isä" vai mikäs se muotoilu tälle nyt olikaan heheh

Avioeron jälkeen ei ole vielä löytynyt sellaista naista jonka kanssa voisi kuvitella elämää yhdessä. Siksipä siis sinkku!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2740
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2387
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2182
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      34
      2136
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1768
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1292
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1289
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      66
      1145
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1140
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      4
      1105
    Aihe