Minkä kodinkoneen tai muun laitteen meinaat ostaa seuraavaksi? Minä ehkä pölynimurin
Kodinkoneet ja muut laitteet
28
59
Vastaukset
Sähköhammasharja pimahti, mutta käsi vielä toimii..
Ei nyt oikein mitään suunnitelmissa ole..pujotteIija kirjoitti:
Mun sähköharja toimii vielä, pitäs vaan ostaa uusi harjaosa
Ne ihan tarkoituksella tehdään sellaisiksi, että pitää ostaa uutta..
Wwuwuw kirjoitti:
Ne ihan tarkoituksella tehdään sellaisiksi, että pitää ostaa uutta..
Liian kestäviä ei kannata tehdä
Seuraavaksi yritän korjata vanhan vedenkeittimeni. Sillai sen uuden voi jättää kauppaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä en ole ikinä tajunnu vedenkeittimien tarpeellisuutta..
En minäkään uutta ole tarvinut, vanhan hajottua
Wwuwuw kirjoitti:
Mä en ole ikinä tajunnu vedenkeittimien tarpeellisuutta..
Sillä säästetään energiaa, silloin kun juodaan paljon kuumia juomia.
Siis pieniä määriä, mutta usein.
Ei lähtenyt toimiin. Kauppa tai kirppari kutsuu.
- Anonyymi
Ostan ehkä pakastimen, jos ei tarvitse kohta muuttaa jälleen.
Kuivaurummun laakeri pitää jo sen suuntaista meteliä että pitää vähän kysellä kannattaako vaihtaa vai ostaa kokonaan uusi kuivausrumpu.
- Anonyymi
ferrari testarossa, on melkein normaali lahjaL sähköhammapiaineinen, eli tahnallinen hamasjuttu, on hyvä juttu :D
- Anonyymi
Uusia hammastahnoja ja harjojakin, olisi hyvä lahja varmasti kaikille, ja joo mootterillla ne... olen käyttänyt Colcate-sinistä möhnää tahnana,
koska pepsodentti ärytti niin paljon ikeniä! - Anonyymi
varmaan jonkunlaisen trimmerin,jolla saa raivattua metsittyneen persevaon jälleen ojennukseen.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Löytysköhän Prismasta persvaon trimmeriä?
Hyvät herrat, se laite on nimeltään epilaattori 😇
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Hyvät herrat, se laite on nimeltään epilaattori 😇
xLinerEn ois kylmiltään tiennyt mikä epilaattori on
- Anonyymi
Tänään ostan teeveen kaukosäätimen. Prismasta löytyy.
- Anonyymi
Ei ole nyt tarvetta ostaa mitään. Kaikki toimii toistaiseksi. Just sain ilmaiseksi hyvän 32 tuuman telkan, kun entinen omistaja osti jonkun huippusuperhyperpikselivekottimen.
Sille tv:lle ei ole kauheasti käyttöä, mutta sopii tuohon lipaston päälle...
xLiner- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Ai sekin on toiminut mihin tarvii ajoittain uusia paristot :D
Niin taskulamppu! No yhden tiputin lattialle ja se oli siinä, mutta mulla on vielä 2 ehjää.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Niin taskulamppu! No yhden tiputin lattialle ja se oli siinä, mutta mulla on vielä 2 ehjää.
xLinerTaskulamppua juuri tarkoitin, vaikka itse olenkin siirtynyt usb ladattavaan
- Anonyymi
Kaikki toimii, en tartte mitään uutta, joitakin käyttämättömiä pitäisi viedä kierrätykseen.
-flowersreally-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760