Tänäkin jouluna liian moni kiltti ja kunnollinen kilttimies jää ilman lämpöä, seksiä, romantiikkaa ja rakkautta. Seuranaan heillä on vaan pienen yksiön nuhjuinen tyhjyys ja lumettoman joulun pimeys. Yksinäisenä jouluna ei voi muuta kun hukuttaa surkeaa elämäänsä viinaan tai videopeleihin, ehkä jopa molempiin.
Naiset sen sijaan antavat tatuoitujen jännäpaskamiestensä ähkiä päällään, lyödä turpaan, olla änkyräkännissä joulupöydässä ja ajaa lapset lumihankeen jäätymään.
KILTEILLÄ MIEHILLÄ EI TEE MITÄÄN EDES JOULUNA. ON SE PERKELE KUN EI KUNNOLLINEN JA KILTTI MIES KELPAA!!!!!
Joulu, kiltit miehet, naiset
41
59
Vastaukset
- Anonyymi
:D :D :D :D
Hyvää joulua sinullekin! :D :D
Ostitko jo lahjan itsellesi? Hyvät lämpimät hanskat ettei "vaimo" Palellu! :D Tänäkin jouluna moni k&k mies kävelee metsään eikä ikinä tule pois, hankeen jää vain yhdensuuntaiset surulliset jäljet koska naiset :(
- Anonyymi
hah mikä ihmee harmaaritari
- Anonyymi
Jos on niin tyhjä elämä että pelkkä naisenpuute ajaa hautaan, niin sitten joutaa mennäkin.
Elämässä kuuluu olla muutakin sisältöä. Kyllä ne miehet sieltä takaisin tulee. Tuovat kuusen tullessaan ja samalla ovat katsoneet kevääksi sopivan oksan. Toivottavasti kuitenkin hakevat ajoissa apua.
https://www.is.fi/terveys/art-2000000036141.html
- Anonyymi
mut onks 17vuotias nuori junnu
entäs 18 tai 20 Aaaargh, mitä draamaa taas palstalla.... Siis varpunenkin saa sentään jotain jouluaamuna, kun sitä panee pakkanen.... K&k-miestä ei pane sekään, kun on äiti varustanut niin hyvillä flanellikalsareilla, eli tykeillä. :oD
- Anonyymi
Tässä mennyt jo 20 joulua yksin. Joka kerta toivon kuolemaa itselleni mutta ei sydän petä. Naiset taas viettää joulua väkivaltaisten jännämiesten kanssa.
- Anonyymi
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että kiltti ja kunnollinen mies ratkaisee ongelmia tutkittaessa hiusten halkomiseksi osoittautunutta geneerisyyttä. Tilastot osoittavat, että tatuoitu, väkivaltainen jännämies on kiteytetty aatteeseen, jossa pohditaan tahojen yhteistyön kariutumisesta aiheutuvia hyökyaaltoja rahoitus- ja sijoitussektorilla.
Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että kokemattomuus, kunnollisuus ja kiltteys näyttelevät keskeistä osaa pohdittaessa tulevaa taloudellista ja teollista behaviorismia.- Anonyymi
AIDOSTI kunnolliset ja kiltit miehet nyt vaan sattuu olemaan niitä pohjimmaisia "puurtajia". Heiltä pyydetään apu, tuki ja turva sillon kun tarvitaan olkapäätä, he tekevät mukisematta ne duunit, esim. hoitoalanhommat. He ovat se ns järkkymätön turvaverkko- ja usein jäävät sellaiseksi ja katsovat sivusta kun ne "alfat" ja "daamit" kierrättävät muita ihmisiä ja aiheuttavat pahaa oloa.
TOSSA kuviossa on se pieni valon pilkahdus että niitä oikasti aitomielisiä naisia on myös olemassa. Hekin varmasti ajattelevat olevansa vaan kaikkien miesten seinäruusuja ja käyttöesineitä ja sen takia ovat ehkä todella vaikeasti lähestyttäviä ja ymmärrettävästi kylmiäkin. Ei ole koskaan kivaa olla kenenkään "käyttöesine"-pätee sekä miehiin että naisiin. Jos olet herkkä ja ajatteleva ns "pieni suuri" ihminen ja löydät toisen samanlaisen niin kannattaa vähän rohkaistua jakamaan puolin ja toisin sitä omaa maailmaa. Saattaa löytyä pitkäaikainen elämänkumppani tai ainakin lähtemätön ja järkkymätön tosiystävä. Hyvää joulunodotusta kaikille ja varsinkin niille "pienisuurille" ujoille idealisteille.
- Anonyymi
Onhan se iso päätös naisilta että tavallinen ja kunnollinen mies ei enää saa rakkautta. Kukahan sen trendin aloitti? Ainakin naisten rintama tuntuu hyvin pitävän eikä lipsahduksia juuri tapahdu. Onneksi on kuitenkin alkoholi. Kyllä sen avulla aina yhden joulun selättää.
- Anonyymi
Olin monikulttuurisessa joulujuhlassa. Lopuksi oli riisipuuroa, soppaa ja kahvit.
Kaksi kaunista nuorta afrikkalaista naista tuli samaan pöytään ja viereeni istumaan.
Toinen heistä oli minulle tutumpi, mutta toinen ei niinkään.
Afrikkalaiset naiset on tosi kauniita ja juttelivat kanssani.
Eivät olisi tulleet viereeni istumaan, jos ulkonäkö olisi tärkein seikka.
t. Ruma mies - Anonyymi
Naiset ostaa joululahjoja niille väkivaltaisille miehilleen ja sitten saavat itse turpaan.
- Anonyymi
Se on varmaan rakkautta ensisilmäyksellä. Siihen se tosin taitaa jäädäkin ja tilalle tulee riitely. Mutta ilmeisesti se on naisten mielestä parempi niin kuin rauhallisen ja mukavan miehen ottaminen ihan tavallisten ensisilmäysten jälkeen.
- Anonyymi
On kyllä ihme vellihousuja. Jos tiedät että hyvät miehet ei saa naista, niin miks vitussa oot hyvä mies?
Ai niin, oot hyvä vain sille pienelle mulkerollesi, muuten oletki sitten sysipaska.
Toivottavasti pukki tuo sulle uudet lammasrukkaset niin pieni mulkero pääsee vieraisiin välillä. - Anonyymi
Erikoista! Ei mulla ainakaan ole jännämiestä ähkimässä eikä kukaan lyö turpaan. Saan saunoa ja syödä herkkuja mielin määrin, hyvä kirja, lemppariohjelmaa telkasta, pitkät unet... aahhhh, autuutta!!
Mut mä olenkin onnellinen sinkkunainen. :-)- Anonyymi
Eli sinäkään et kelpuuta kunnon miestä? Ainoa ero on vain siinä ettet ole ainakaan toistaiseksi ottanut jännämiestä. Naisten linja pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinäkään et kelpuuta kunnon miestä? Ainoa ero on vain siinä ettet ole ainakaan toistaiseksi ottanut jännämiestä. Naisten linja pitää.
Minkähänlainen tämä kuuluisa kunnon mies sitten on ja miksi mun pitäisi hänet kelpuuttaa? Olen nimittäin hyvin tyytyväinen olooni näin, enkä keksi yhtään syytä miksi olosuhteideni pitäisi muuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähänlainen tämä kuuluisa kunnon mies sitten on ja miksi mun pitäisi hänet kelpuuttaa? Olen nimittäin hyvin tyytyväinen olooni näin, enkä keksi yhtään syytä miksi olosuhteideni pitäisi muuttua.
Tuntuu vaan olevan trendi että naiset joko ottavat karismaattisen narsistin tai sitten viihtyvät sinkkuina. Kolmas vaihtoehto eli rauhallisen ja tavallisen miehen ottaminen alkaa olla todella harvinainen ilmiö.
- Anonyymi
Minäkin olen aika onnellinen nyt, olen kyllästynyt vähäksi aikaa naisten temppuihin ja villityksiin, saan olla rauhassa välillä, onneksi :)
Voin todella herkutella mielin määrin ja muuta mukavaa, ei ole kukaan kommentoimassa tekemisiäni.
Piti ostaa jäätelöä pitkästä aikaa: olisin tehnyt vaniljajäätelö-paketista sellaisia annoksia: viipale sitä jäätelöä ja persikan puolikas päålle, mutta lähimmässä kaupassa ei ollut niitä kokonaisia vaniljajäätelö-paketteja mistä voi tehdä tuollaisia.
Nyt pitää kokella Rainbow-merkkistä lasagnette pakettia että minkälainen on Knorr-merkkiseen verrattuna tuo mausteiltaan.
Ikävä Ex-Tyttöystävä joka alkaa vainoamaan miestä, elokuva: Psycho Ex-Girlfriend.
- Minullekin on harmittavan tuttua tuollainen ex-naisten suorittama vakoileminen ja tarkkailu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu vaan olevan trendi että naiset joko ottavat karismaattisen narsistin tai sitten viihtyvät sinkkuina. Kolmas vaihtoehto eli rauhallisen ja tavallisen miehen ottaminen alkaa olla todella harvinainen ilmiö.
Miehen ottaminen kuulostaa siltä, että miehet on ihan vietävissä olevia, tahdottomia lapamatoja. Ei mitään vastuunkantoa omasta elämästä. Jos se kunnollinen mies tarkoittaa tuota, niin todellakin olen mielummin sinkku. Perässävedettävä kiviriippa ei tuo kuin raskasta elämää naiselle - ei kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen ottaminen kuulostaa siltä, että miehet on ihan vietävissä olevia, tahdottomia lapamatoja. Ei mitään vastuunkantoa omasta elämästä. Jos se kunnollinen mies tarkoittaa tuota, niin todellakin olen mielummin sinkku. Perässävedettävä kiviriippa ei tuo kuin raskasta elämää naiselle - ei kiitos.
Nainen keksii kyllä syyn tai syyt olla ottamatta kunnon miestä. Tuo on yksi esimerkki niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen keksii kyllä syyn tai syyt olla ottamatta kunnon miestä. Tuo on yksi esimerkki niistä.
Miksi ihmeessä pitäisi hypätä parisuhteeseen jos moinen ei vaan lainkaan kiinnosta? Vuosia tässä oltu sinkkuna ja äärimmäisen tyytyväinen tilanteeseen.
Hämmästyttää miksi tähän pitäisi "ottaa mies" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi hypätä parisuhteeseen jos moinen ei vaan lainkaan kiinnosta? Vuosia tässä oltu sinkkuna ja äärimmäisen tyytyväinen tilanteeseen.
Hämmästyttää miksi tähän pitäisi "ottaa mies"Hämmästyttää miksi sitten pitää keksiä kunnon miehistä väkisin vikoja jos ei koko asia kosketa mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuo on tekosyy? Nämä kunnolliset miehet kun tuntuu pitävän itseään täydellisinä. Entä jos ei olekaan? Jospa onkin niin, että suhde naiseen vaatii enemmän kuin itsensä ihailu ja uhriutuminen... Näitä virsiä kun on lukenut, niin panetus on kauhea mutta mitään, siis yhtään mitään, ei ole naiselle annettavaa. Vittua vaan pitäisi saada.
Onko käynyr mielessä, että olette ilman, koska olette valuvikaisia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuo on tekosyy? Nämä kunnolliset miehet kun tuntuu pitävän itseään täydellisinä. Entä jos ei olekaan? Jospa onkin niin, että suhde naiseen vaatii enemmän kuin itsensä ihailu ja uhriutuminen... Näitä virsiä kun on lukenut, niin panetus on kauhea mutta mitään, siis yhtään mitään, ei ole naiselle annettavaa. Vittua vaan pitäisi saada.
Onko käynyr mielessä, että olette ilman, koska olette valuvikaisia?Itse en kirjoittaisi noin loukkaavaa ja sivistymätöntä tekstiä mutta olenkin kunnon mies. Kukin tavallaan.
- Anonyymi
Joulu kuuluu viettää yksin .Hakekaa viinaa alkosta ja hukuttakaa murheenne siihen. Siitten saatte kuunnella kun naapurin jännämies riitelee naisensa kanssa, itse monesti olen saanut kuulla.
- Anonyymi
Pukeudun myös hienosti ja silti en saa naisia kiinnostuun musta. Ostan vaatteeni esim New yorkers...
- Anonyymi
Rauhallinen ja kunnollinen mies ei kelpaa naisille. Lisäks kaljuuntunut liia vanha
- Anonyymi
Joulun aika on aina monille sellaista stressaavaa aikaa, mitähän joululahjoja pitäisi hankkia, onko rahaakaan oste4lla juuri mitään lahjoja toisille, jne.... baaritappelut lisääntyvät kun kaikilla on stressi päällä, sitten joulun jälkeen puretaan stressiä ampumalla ilotulitteita iloisesti, ja aika seksistisestä räjähtämällä purkautuen.
Jos on vielä veromätkyjäkin muutamia kymppitonneja heti tammikuun alussa maksettavana, jotta ei jo velallisen epärehellisyyskin tuomiossa odota, niin hyvin menee. Kuritushuone odottaa, ellei peräti kuolemantuomiokin, riippuen mitä tuomioistuin sitten päättääpi ;D - Anonyymi
En tiedä mitä tässä tehdä,kun ei kelpaa ollenkaa naisille vaikka yrittäis mitä.
- Anonyymi
Miksi kukaan nainen haluaisi miehen joka vain vetää viinaa ja pelaa videopelejä.
- Anonyymi
Ei jouluun kannata tarkertua ja kuristua. Sen voi ottaa ihan normaalinakin ajanviettona. 💕️
- Anonyymi
Itse olen erittäin onnellinen että olen yksin. Saa istua rauhassa paperi pussi päässä kukaan ei häiritse paitsi ulkona joku tulee häihitsemään tätä tärkeää tapahtumaa joka kerta. Saa nähdä koska joku pelle keksii soittaa poliisit.
Nyt menee joulu pilalle kun pitää mennä vanhemmille jouluksi. Kääk.. pussissa olo kunniaan.
Terveisin Tampereen mies 45v. - Anonyymi
Minä myös yksin. Ei kelpaa kaljuuntunut pitkä mies naisille. Se on yksin oltava elämä on.
- Anonyymi
Vaikka mulla on rahaa ja käyn töissä ja asiat ok.ja mua silti haukutaan että en saa koskaa naista. Jouluna voi pelata
- Anonyymi
Näin se on, jouluna voi olla vaikka lomailemassa jossain mökillä ja pelata pelejä, kun aina muuten sinkkumiehen elämä yleensä menee naisten kanssa treffaillessa ja seksiä harrastaessa, joulu ja juhannus ovat ilon aikaa: saa olla rauhassa ja välillä pelailla pelejä!
On totta kyllä tuollainen asia, faktaa on.
Minäkin olen jo varannut erilaisia hauskoja pelejä, jotta pääsen tyrkky-kaunottarista hetkiksi kaupungista eroon, ja ilotulitusraketit melkein jo suunniteltu että mitä, joululahjatkin hankittu.
- Anonyymi
Mun kiltti ja kunnollinen mies saa taatusti seksiä jouluna niin paljon kuin haluaa. Samoin kavereiden kiltit ja OIKEASTI kunnolliset ja normaalit miehet, joille nainen on muutakin kuin pil..u.
- Anonyymi
Joulun voi viettää muuallakin. Menen täksi aatoksi viehkeän viipurilaisen luo. Hänet satuin löytämään Tinderin avulla. Hyvää joulun odotusta muillekin sinkuille! Toivon mukaan teilläkin olisi viimeistään ensi vuonna tiedossa yhtä mukava aatto :)
- Anonyymi
"... lumettoman joulun pimeys."
"...ajaa lapset lumihankeen jäätymään. "
Lumikin eroittaa k&k ja jännämiehen toisistaan :( Jänniksellä on suorastaan hanki, kun taas k&k voi vaikka ajaa nurmikon otsalampun valossa. - Anonyymi
Kyllä jokaiselle ennen pitkää löytyy se oikea ja useat naisetkin arvostavat ja ymmärtävät sitä kilttiä miestä ainakin sen jälkeen kun ovat kokeneet sen jännän. Kaikki lähtee tunteesta, yhteisyyden kokemuksesta, samanmielisyydesta. Pohjimmiltaan rakastumme toistemme sieluun emme kuoreen. Joskus sitä sielua on vaikea tavoittaa kun huomiomme entistä enemmän pyrkii kiinnittymään pintaan. Jos pystyt keskustelemaan ja selvittämään mitä toinen oikeastaan on ja mitä hän haluaa olet ehkä löytänyt jotain olennaista, jotain jolle rakentaa yhteyttä toiseen ihmiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770