senkin taivaanlintu pyh
millos lähet italiaa tylsästä suomesta
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ja ookss jouluna sen 50kymmpisenkans
- Anonyymi
Olen olen.. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen olen.. 😂
mut ooks ain ollu tollane vai muutuiks sillo ku olit 18 nii menit sekasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen olen.. 😂
olet olet bi right?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ooks ain ollu tollane vai muutuiks sillo ku olit 18 nii menit sekasi
Sillon kesällä ku olin 18 nin en ehtiny paljon nukkuu, ku toinen halus sexiö ihan koko ajan ja mulle se tietenki kävi 👍😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen olen.. 😂
en vaa voi hyväksyy mut kato se fb oot sie se vihreehuppu
kenelo rillit et varmaa mut kuiteki miltäs tuntuu ku et oo ainut hahaaha - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillon kesällä ku olin 18 nin en ehtiny paljon nukkuu, ku toinen halus sexiö ihan koko ajan ja mulle se tietenki kävi 👍😁
mutjos entäs se kuka torilla...… nii mikset se ollu sie menisit nyt takas sinne jessus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut miks oot ees tääl palstal onks mitää entisii tyttöi jota kaipaat en ymmärämiks olisit tääl
miukaa kinastelet vaa täl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut miks oot ees tääl palstal onks mitää entisii tyttöi jota kaipaat en ymmärämiks olisit tääl
miukaa kinastelet vaa tälEn kai minä tässä kinastele? Mervi jos täällä kävisi nin laittaisin terviisii ja vinkkasin simmua.
(Mervi ei tässä yhteydessä tarkoita erästä pervoa fiktiivistä nyymihahmoa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770