Hei beibi, olen sekaisin sinusta

Kenelle laittaisit J. Karjalaisen Sekaisin lällyn?

47

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahdelle ihmiselle elämässäni olisin tuon oikeasti voinut laittaa... 🤔 Ehkä laitoinkin. Edelliselle ja sitä edelliselle naiselle ja vieläkin pitäydyn silloisissa päätöksissä. Nyt tällä hetkellä en menisi heistä enää sekaisin.

Nut jos olis pakko valita joku kohde tuolle laululle, valitsisin risiiniöljyn! 😂😂😂😂

• Onko risiiniöljy etu vai sukunimi?
        vai peräti kutsumanimi?

• pujotteIija kirjoitti:

Onko risiiniöljy etu vai sukunimi?
        vai peräti kutsumanimi?

Tjaa? Nyt pistit pahan! 🤔

• Anonyymi

Naapurin Katjalle tietysti.

• Minäkin voisin laittaa naapurin naiselle, pitäs vaan tietää sähköpostiosoite

• Miu🐱n kissalle.

• Mielellään laittais jollekin kuumalla kissalle

• pujotteIija kirjoitti:

Mielellään laittais jollekin kuumalla kissalle

Entäs hot dog?

• Wwuwuw kirjoitti:

Entäs hot dog?

Olen enemmänkin kissaihmisiä

• Helmiina kirjoitti:

Karjalaisella on kivoja biisejä, jos on Teleksilläkin.

https://youtu.be/83dXahoB1_0

Ja Juha Tapiolla...

https://youtu.be/bOBjiRBLOUA

Joo, Karjalaisella on hauskoja biisi, esimerkiksi "Merenneito ja minä". Löysin siitä mielenkiintoisen videon, joka paljastaa sen, että siinä soitetaan saksofonia ja trumpettia.

Joko olet joululoman odotuksessa? Itse olen menossa jo joululomalle, sillä siihen on enää viikko, noin viikko jouluun.

• P.Dinosaurus kirjoitti:

Joo, Karjalaisella on hauskoja biisi, esimerkiksi "Merenneito ja minä". Löysin siitä mielenkiintoisen videon, joka paljastaa sen, että siinä soitetaan saksofonia ja trumpettia.

Joko olet joululoman odotuksessa? Itse olen menossa jo joululomalle, sillä siihen on enää viikko, noin viikko jouluun.

https://www.youtube.com/watch?v=pZhl9k8UtNA

Niin se Merenneito ja minä! Toivottavasti tuli oikea linkki.

Kolme cowboyta on myös mainio. 😃

Joo, jalkakivut saa toivomaan että olisi jo joululoma. Mun joululoma tosin jatkuukin ensi vuoteen pitkälle. Pidän sapattia ja tutkitutan jalkani, ei näillä kykene kohta kävelemään. Päivän kävelee töissä ja kotiin päästyä tuskat tapissaan ja halttaamalla eteenpäin. 😩

Muksut myös alkaa olee lyhyempää päivää hoidossa tai toinen hoidossa ja toinen vaan eskarissa...

Hassut sanat tässä..

https://youtu.be/2VFch6c-0Zk

• Helmiina kirjoitti:

Joo, jalkakivut saa toivomaan että olisi jo joululoma. Mun joululoma tosin jatkuukin ensi vuoteen pitkälle. Pidän sapattia ja tutkitutan jalkani, ei näillä kykene kohta kävelemään. Päivän kävelee töissä ja kotiin päästyä tuskat tapissaan ja halttaamalla eteenpäin. 😩

Muksut myös alkaa olee lyhyempää päivää hoidossa tai toinen hoidossa ja toinen vaan eskarissa...

Hassut sanat tässä..

Epuista iskee jostain syystä lapsena kuulemani "Vuonna 85". Olin silloin peruskoulussa ja olin vuonna 1984 saanut ensimmäisen tietokoneeni Commodore 64:n. Siitä vuodesta jäi mieleen tietokonepelit lapsena. Tytöistä en vielä ollut kiinnostunut. Kyseinen vuosi kuuluu lapsuuteen. Ei ollut kosketusta silloin Amsterdamiin.

https://www.youtube.com/watch?v=1sttFo8wCrk&list=RD1sttFo8wCrk&start_radio=1&t=98

• Helmiina kirjoitti:

Hassut sanat tässä..

Toivottavasti jalkavaivat lakkaa loman jälkeen! Toivottavasti pitkä joululoma auttaa! :)

Onko aikaisemmin ollut vastaavaa vai onko vaiva uusi?

• Ukkelisi on luonnollisesti luonnollinen valinta. Minä voisin laittaa onnen kaavan naispuoliselle henkilölle

Toivottavasti jalkavaivat lakkaa loman jälkeen! Toivottavasti pitkä joululoma auttaa! :)

Onko aikaisemmin ollut vastaavaa vai onko vaiva uusi?

Kyllä se varmaan levossa olosta tykkää, jalkaparini. Mutta en usko, että vaiva tykkänään poistuu, vaan palaa takas kun rasitus alkaa uudestaan.

2008 vuodesta saakka vaivoja ollut ja lisääntyy vaan vuosi vuodelta. Syyt on spekuloituja, kukaan ei oikeen osaa sanoa mitään selkeetä ja varmaa syytä. Edes ne erikoislääkärit. Tiiä sitten ettitäänkö vikaa väärästä paikasta.

• pujotteIija kirjoitti:

Ukkelisi on luonnollisesti luonnollinen valinta. Minä voisin laittaa onnen kaavan naispuoliselle henkilölle

Tottahan juu. 😃

• Helmiina kirjoitti:

Kyllä se varmaan levossa olosta tykkää, jalkaparini. Mutta en usko, että vaiva tykkänään poistuu, vaan palaa takas kun rasitus alkaa uudestaan.

2008 vuodesta saakka vaivoja ollut ja lisääntyy vaan vuosi vuodelta. Syyt on spekuloituja, kukaan ei oikeen osaa sanoa mitään selkeetä ja varmaa syytä. Edes ne erikoislääkärit. Tiiä sitten ettitäänkö vikaa väärästä paikasta.

Harmi, että jalat eivät ole täysin terveet. Ilmankos haluat sinne Espanjan aurinkoon, jossa lämpö hoitaisi kehoa ja mieltä.

Itse muuten sain yhdeltä kustantajalta palautetta, että kirjani ei sovi heidän kustannustyyliinsä. Yhdeltä kirjakustantajalta on siis jo saatu pakit.

Hyvää joulua, jos ei täällä törmätä ennen sitä!

Harmi, että jalat eivät ole täysin terveet. Ilmankos haluat sinne Espanjan aurinkoon, jossa lämpö hoitaisi kehoa ja mieltä.

Itse muuten sain yhdeltä kustantajalta palautetta, että kirjani ei sovi heidän kustannustyyliinsä. Yhdeltä kirjakustantajalta on siis jo saatu pakit.

Hyvää joulua, jos ei täällä törmätä ennen sitä!

Juu, plantaarifaskiitista kaikki jankuttaneet vuosikausia, jalkaholvin muutoksista, mearyn kulmasta jne. Kukaan ei silti muuta kuin käskee venyttelemään... Teippaamaan jalkaa. Vaan ei nekään tunnu auttavan.

Luupiikin on sanottu 2008 vuodesta saakka sulavan ittekseen, koska... Heh, ei vielä ole sulanut. Kasvanut vaan. 😃

Ai, höh. 😟

Onko kirjasi muillakin luettavana, kuin tällä jolta pakit tuli?? 🤨

Jouluna en palstaile, mutta hyvää joulua jo siksikin!! 😊

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Hassut sanat tässä..

Minulla sairastan fibromyalgiaa ja ensimmäiset oireet olivat kovat kivut jaloissa. Olin tottunut kävelemään töiden jälkeen muutaman kilometrin ja sitten hyppäsin bussiin kyytiin. Yhtenä keväänä en voinut kävellä kuin puoli kilometriä ja oli niin kovat jalkakivut, että äkkiä bussilla kotiin.

• Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

Epuista iskee jostain syystä lapsena kuulemani "Vuonna 85". Olin silloin peruskoulussa ja olin vuonna 1984 saanut ensimmäisen tietokoneeni Commodore 64:n. Siitä vuodesta jäi mieleen tietokonepelit lapsena. Tytöistä en vielä ollut kiinnostunut. Kyseinen vuosi kuuluu lapsuuteen. Ei ollut kosketusta silloin Amsterdamiin.

https://www.youtube.com/watch?v=1sttFo8wCrk&list=RD1sttFo8wCrk&start_radio=1&t=98

Tää on hyvä kappale ja on muutkin Epun kappaleet.

• Helmiina kirjoitti:

Juu, plantaarifaskiitista kaikki jankuttaneet vuosikausia, jalkaholvin muutoksista, mearyn kulmasta jne. Kukaan ei silti muuta kuin käskee venyttelemään... Teippaamaan jalkaa. Vaan ei nekään tunnu auttavan.

Luupiikin on sanottu 2008 vuodesta saakka sulavan ittekseen, koska... Heh, ei vielä ole sulanut. Kasvanut vaan. 😃

Ai, höh. 😟

Onko kirjasi muillakin luettavana, kuin tällä jolta pakit tuli?? 🤨

Jouluna en palstaile, mutta hyvää joulua jo siksikin!! 😊

Helmiina: "Onko kirjasi muillakin luettavana, kuin tällä jolta pakit tuli?? 🤨 Jouluna en palstaile, mutta hyvää joulua jo siksikin!! 😊"

Tammi ja Like oli kustantamot joihin lähetin. Pitää kait kirjoittaa joku toinen kirja, joka julkaistaan ja sen jälkeen tämä nyt kirjoittamani.

Hyvät joulut, jos et joulun seutuun palstaille! Terveyttä jouluun ja kivoja yhteishetkiä perheen parissa! :)

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla sairastan fibromyalgiaa ja ensimmäiset oireet olivat kovat kivut jaloissa. Olin tottunut kävelemään töiden jälkeen muutaman kilometrin ja sitten hyppäsin bussiin kyytiin. Yhtenä keväänä en voinut kävellä kuin puoli kilometriä ja oli niin kovat jalkakivut, että äkkiä bussilla kotiin.

Mullakin on fibromyalgia. Todettiin 1996 ja 2006 sain sitten B-lausunnon ja kävin kuntoutuksessa Reumalla.

Osin varmaan liittyy siihinkin kivut, osin rasitukseen jota jalat ei nyt kudoksineen ja jänteineen tunnu kestävän enempää.

Kainalosauvat tarttis jo 6 h päivän jälkeen. Ei meinaa kärsiä astua jalkojen päälle. Oikea jalka pahempi kun vasen. Bursiitit ollut kummassakin lonkassa.. Tuntuu taas polvessakin. Siivoojana tarttisin erittäin paljon hyviä jalkoja.. 😛

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Onko sinulla muita oireita, kipuja muualla kehossa?

• Helmiina kirjoitti:

Mullakin on fibromyalgia. Todettiin 1996 ja 2006 sain sitten B-lausunnon ja kävin kuntoutuksessa Reumalla.

Osin varmaan liittyy siihinkin kivut, osin rasitukseen jota jalat ei nyt kudoksineen ja jänteineen tunnu kestävän enempää.

Kainalosauvat tarttis jo 6 h päivän jälkeen. Ei meinaa kärsiä astua jalkojen päälle. Oikea jalka pahempi kun vasen. Bursiitit ollut kummassakin lonkassa.. Tuntuu taas polvessakin. Siivoojana tarttisin erittäin paljon hyviä jalkoja.. 😛

Toi oikean jalan jalkapöytä on punoittava ja turpoo päivän mittaan käveltyäni. Rutisee 3 jännettä siinä päällä ja on jäykkä koko jalkapöytä. Kantapää, jalkaterä ja nilkka on hemmetin kipeet.. Kuin puukkojen päälle astuis ja tuntuu et koko jalkaterä murenee alta, jos astuu päälle..

Vasenkin jalkaterä ja kantapää nykyään.. 2 varvasta on puoliksi tunnottomia. Puutuneita, eikä tunto enää palaa, kynnet irtoo ominpäin aika usein ko. varpaista kokonaan.

• Helmiina kirjoitti:

Toi oikean jalan jalkapöytä on punoittava ja turpoo päivän mittaan käveltyäni. Rutisee 3 jännettä siinä päällä ja on jäykkä koko jalkapöytä. Kantapää, jalkaterä ja nilkka on hemmetin kipeet.. Kuin puukkojen päälle astuis ja tuntuu et koko jalkaterä murenee alta, jos astuu päälle..

Vasenkin jalkaterä ja kantapää nykyään.. 2 varvasta on puoliksi tunnottomia. Puutuneita, eikä tunto enää palaa, kynnet irtoo ominpäin aika usein ko. varpaista kokonaan.

Hermoratojen sähköiset toiminnot mitattu. Ok.. Eikä ole pinteissäkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla muita oireita, kipuja muualla kehossa?

On. Koko vartalossa on kipua vaihdellen paikkaa. Pää ja hartiat on särkeneet lapsena erityisen usein ja kovasti. 3-5 päivänäkin viikossa oli migreenikohtauksia ja hirveitä kartia- ja kaularangan alueen kopuja. Kasvojen kipuja, kuin ois naama ruuvipenkissä.

Käsivarret särkee ja väsyy herkästi, kädet puutuu tunnottomiksi monta kertaa viikossa.. Polvet, pohkeet, selkä, reidet, silmät, iho... Nivelet särkee päivittäin joku tai jotkut niistä

Välillä kolovartalo hammassärkyä.

• Helmiina kirjoitti:

On. Koko vartalossa on kipua vaihdellen paikkaa. Pää ja hartiat on särkeneet lapsena erityisen usein ja kovasti. 3-5 päivänäkin viikossa oli migreenikohtauksia ja hirveitä kartia- ja kaularangan alueen kopuja. Kasvojen kipuja, kuin ois naama ruuvipenkissä.

Käsivarret särkee ja väsyy herkästi, kädet puutuu tunnottomiksi monta kertaa viikossa.. Polvet, pohkeet, selkä, reidet, silmät, iho... Nivelet särkee päivittäin joku tai jotkut niistä

Hartiat ja kipuja.. Pitäs pitää silmälaseja kun kirjottaa... 😜

• Helmiina kirjoitti:

Nyt just särkee olkapäät, hartiat ja kädenselkä... Kämmenet. Ja nilkka, kantapäät.. Niska.

• Helmiina kirjoitti:

Nyt just särkee olkapäät, hartiat ja kädenselkä... Kämmenet. Ja nilkka, kantapäät.. Niska.

Hartioista on mennyt tuntoaisti, en tunne kunnolla kuumaa, suihkussa lasken höyryyvää vettä ja iho punottaa.. Ei tunnu miltään, paitti sitten alempana seläsdä. Eikä satu vaikka lyö hartiaan jollain taikka kynsillä raapii.. Tuntoaisti on hukkunut.

• Helmiina kirjoitti:

Hartioista on mennyt tuntoaisti, en tunne kunnolla kuumaa, suihkussa lasken höyryyvää vettä ja iho punottaa.. Ei tunnu miltään, paitti sitten alempana seläsdä. Eikä satu vaikka lyö hartiaan jollain taikka kynsillä raapii.. Tuntoaisti on hukkunut.

Tai tuntuu et joku koskee, muttei satu ei polta.

Helmiina: "Onko kirjasi muillakin luettavana, kuin tällä jolta pakit tuli?? 🤨 Jouluna en palstaile, mutta hyvää joulua jo siksikin!! 😊"

Tammi ja Like oli kustantamot joihin lähetin. Pitää kait kirjoittaa joku toinen kirja, joka julkaistaan ja sen jälkeen tämä nyt kirjoittamani.

Hyvät joulut, jos et joulun seutuun palstaille! Terveyttä jouluun ja kivoja yhteishetkiä perheen parissa! :)

Kiitos!!! 😊 👍 💕

• Helmiina kirjoitti:

Tai tuntuu et joku koskee, muttei satu ei polta.

Ehkä se siivojan ammatti ei taida sopia sinulle, kun pitää liikkua vikkelin jaloin? Voisitko harkita sitä lastentarhatätin uraa uudelleen?

Hyvää illan jatkoa sinulle, sillä kohta puolin lopettelen tämän illan osalta täällä.

Ehkä se siivojan ammatti ei taida sopia sinulle, kun pitää liikkua vikkelin jaloin? Voisitko harkita sitä lastentarhatätin uraa uudelleen?

Hyvää illan jatkoa sinulle, sillä kohta puolin lopettelen tämän illan osalta täällä.

Ehkei, mutta ei sopinut se tätin urakaan. Siellä särki vielä useammin mm. pää... Sielläkin on ergonomia ja fysiikka kovilla, plus pahimpana henkinen kuormitus melu ja stressi.

Ulkona oltava sää kun sää. Päiväkotien meteli saa pään kipeeks ja se työ aiheuttaa minussa valtavan paineen, koska työni on lapsien hyvinvointi. Resurssipula yms. lisää vastuuta ja taakkaa...

Jeps, kuin myös. 😃

• Helmiina kirjoitti:

Ehkei, mutta ei sopinut se tätin urakaan. Siellä särki vielä useammin mm. pää... Sielläkin on ergonomia ja fysiikka kovilla, plus pahimpana henkinen kuormitus melu ja stressi.

Ulkona oltava sää kun sää. Päiväkotien meteli saa pään kipeeks ja se työ aiheuttaa minussa valtavan paineen, koska työni on lapsien hyvinvointi. Resurssipula yms. lisää vastuuta ja taakkaa...

Jeps, kuin myös. 😃

Mä olen hyvin tunnontarkka työssäni. Sinnepäin ei riitä. Se aina lisää osaltaan paineita..

• Helmiina kirjoitti:

Jeps, kuin myös. 😃

Voi harmi, jos lastentarhatätihommatkaan ei ollut työnjuhlaa. Siskoni jää vuoden vaihteessa puoleksi vuodeksi virkavapaalle tätihommista. Matkustaa tammikuussa kuukaudeksi Thaimaaseen. Siskokin katsoi tarvitsevansa vapaata, että jaksaa seuravan vuosikymmenen vielä niissä hommissa.

Hyvää yötä, sillä minä alan katsomaan Aston Villa - Liverpool -futismatsia. Toivottavasti nyt jonain päivänä ennen joulua vielä tapaamme täällä?

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Onko sinulta tutkittu borrelioosia verikokeesta. Tulee muitakin sairauksia mieleen oireistasi, mutten niitä nyt mainitse. Toivottavasti tutkimukset selvittävät mikä siellä elimistössä jäytää.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulta tutkittu borrelioosia verikokeesta. Tulee muitakin sairauksia mieleen oireistasi, mutten niitä nyt mainitse. Toivottavasti tutkimukset selvittävät mikä siellä elimistössä jäytää.

Ei ole koskaan tutkittu borrelioosia. MS-tautia joskus neurologi aivokuvilla poissulki. Sitä ei ole.

Prediabetes on, tosin lokakuussa tehtyjen sokerinrasitusten mukaan ei ole sitäkään. Jalkavaivat selittys hoitamattomalla diabeteksella. Jos sellanen olis..

Foolaattivaje on.

Kilpparikin oli kunnossa, tehtiin laaja tutkimus ja kuvattiin. Kysta ja struuma löytyi, mutta arvot ok.

Voi harmi, jos lastentarhatätihommatkaan ei ollut työnjuhlaa. Siskoni jää vuoden vaihteessa puoleksi vuodeksi virkavapaalle tätihommista. Matkustaa tammikuussa kuukaudeksi Thaimaaseen. Siskokin katsoi tarvitsevansa vapaata, että jaksaa seuravan vuosikymmenen vielä niissä hommissa.

Hyvää yötä, sillä minä alan katsomaan Aston Villa - Liverpool -futismatsia. Toivottavasti nyt jonain päivänä ennen joulua vielä tapaamme täällä?

Juu, johan mua työkkäri yritti kolmekymppisenä työkyvyttömyyseläkkeelle painostaa hakeutumaan. Mutta en minä halua, teen työtä vaikka kevennettynä sitten. Osa-aikaa siivoushommaa vaikka. 😃

Lomailu on joskus erittäin tarpeen!! 😊

Palataan!

• Helmiina kirjoitti:

Ei ole koskaan tutkittu borrelioosia. MS-tautia joskus neurologi aivokuvilla poissulki. Sitä ei ole.

Prediabetes on, tosin lokakuussa tehtyjen sokerinrasitusten mukaan ei ole sitäkään. Jalkavaivat selittys hoitamattomalla diabeteksella. Jos sellanen olis..

Foolaattivaje on.

Kilpparikin oli kunnossa, tehtiin laaja tutkimus ja kuvattiin. Kysta ja struuma löytyi, mutta arvot ok.

Kirurgi sanoi viimeksi, että selkää pitäs tarkemmin tutkia. Selkäydintä jne.

Mulla on madaltumaa, kulumaa, prolapsia rangassa... Ehkä nekin sitten vaivaa, vaikka kuvantamisten mukaan ei näytä vaivaavilta. On se semmosta arpomista. 🙄

• Anonyymi

Tai sitten joulumusiikiksi joku HALOO HELLUREI HELSINKI: SUUTELE MINUN SINISTÄ SUUTA, Kuin Alice Cooperin Dead Emma, kuvailee Alice siinä miten rakastelee kuolleen ruumiin kanssa :D

Haluatko suudella sinistä vai punaista suuta?

• Anonyymi

Tuskin kukaan tykkää sinisistä huulista.

• Suklaisen ruskea vaihtoehtokin kuulemma on :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6656
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4291
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3619
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3010
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      626
      1610
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1028
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1003
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      989
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      199
      984
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      959
    Aihe