Allulta pitäs ottaa netti pois.

Anonyymi

Tolta ruikuttavalta Allulta pitäs ottaa netti pois, jätkän on pakko olla provo joka nauraa partaansa kun joka päivä spammaa samoja aloituksia, ei kukaan edes suhtkoht järjissään oleva voi tosissaan tuollainen olla.

63

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai mä oon jo tullut hulluksi ku en saa naisia, ennen sain ja yritän liikaa.

• Anonyymi

Siis trollihan ton on oltava. Harmillista ettei sitä pysty mitenkään bannaamaan. Täytyy vaan pyrkiä ignooraa sen jatkuva valitusvirsi.

• Anonyymi

Paviaani jaksaa nostatella omia spammialoituksiaan tänäänkin kaiken päivää. Pakko olla mielenvikainen vaikka olisikin trolli.

• Anonyymi

Joo olen mielenvikainen joka sentää tienaa 16 e tunti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo olen mielenvikainen joka sentää tienaa 16 e tunti

Allu-trolli siis omien sanojensa mukaan tienaa 16e/h mutta kuitenkin vain 2000e/kk ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allu-trolli siis omien sanojensa mukaan tienaa 16e/h mutta kuitenkin vain 2000e/kk ...

Kyllä kuule tienaan enempi :D.

• Anonyymi

Olen jo pitkään epäillyt tuota trolliksi. Voiko noin seko olla kukaan?
      On alkanut mennä jo niin pitkälle tämän kanssa että enää ei edes naurata.

Siis sinä tämän trollin takana; olet tosi hyvin onnistunut mutta nyt alkaa mennä uskottavuus. Liian kauan jatkanut. Keksi vaikka uusi hahmo tämän tilalle! Tämä Allu alkaa olla varsin kulunut jo.

• Anonyymi

Joo mähän oon sekopää ja lähdenki nyt salille ja yöks töihin, kiitos hei

• Anonyymi

Tänäänkin 18.12 autistiallu jaksaa omia aloituksiaan nostattaa.

• Anonyymi

No vittuako se sulle kuuluu, mulla menee paremmin ku toisilla ätmeillä. tienaan paljo, olkaa te luuserit työttömiä ja ruikuttakaa naisen puutteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vittuako se sulle kuuluu, mulla menee paremmin ku toisilla ätmeillä. tienaan paljo, olkaa te luuserit työttömiä ja ruikuttakaa naisen puutteesta.

Sanoo palstan suurin naisettomuudesta ulisija.

• Anonyymi

Masentaa vaan ku ei saa naista mitenkään.

• Anonyymi

Vituttaa vaikka ei ole edes ruma ja tienaa hyvin, mut ei silti noita kiinnosta paskan vertaa...

• Anonyymi

Mulla on tuntipalkka 17€ ja mun mielestä tienaan huonosti. Että näyttää olevan tuo "hyvin tienaaminen" melko suhteellinen käsite.

-eräsnainen-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on tuntipalkka 17€ ja mun mielestä tienaan huonosti. Että näyttää olevan tuo "hyvin tienaaminen" melko suhteellinen käsite.

-eräsnainen-

Haista sinä paska. Silti mulla on rahaa ja olen pitkä ja komea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-eräsnainen-

Mene vaikka sossuluukulle sitte helvetin ulisija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene vaikka sossuluukulle sitte helvetin ulisija.

Mulla on varmaan enemmän rahaa kuin teillä vaikka en käy edes töissä. Masentaa vaan ja vituttaa kun ei saa naista. Uli uli uli hoh hoh hoooo.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on varmaan enemmän rahaa kuin teillä vaikka en käy edes töissä. Masentaa vaan ja vituttaa kun ei saa naista. Uli uli uli hoh hoh hoooo.

KilttiMies89

Sama se, ihan sama paljo on rahaa ku masentaa ja vituttaa ku ei saa pitkä mies naiset.haloo naiset on kuumana pitkien miesten perää ja paskat mitää vaikutusta saatana

• Anonyymi

Joo tienaa vaikka 40 e tunti, mulle ihan sama saatana.

• Anonyymi

Joo helvetti ottaa päähän nää idiootit ja ylimieliset bimbot

• Anonyymi

Joo vittu normi ihminen tienaa 12 e tunti ja tommonen paskainen vielä kehtaa sanoo että tienaan vähän.

• Anonyymi

Rahoitupas Allu nyt hieman. En minä niin kirjoittanut, että SINÄ tienaat vähän vaan että MINÄ olen aina ajatellut tienaavani vähän 17 € tuntipalkallani, koska satun tietämään että jotkut tienaavat samasta työstä enemmän.

-eräsnainen-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahoitupas Allu nyt hieman. En minä niin kirjoittanut, että SINÄ tienaat vähän vaan että MINÄ olen aina ajatellut tienaavani vähän 17 € tuntipalkallani, koska satun tietämään että jotkut tienaavat samasta työstä enemmän.

-eräsnainen-

Asia on selvä. Alkaa menee hermot tähä naisettomuuteen.

• Anonyymi

Olisihan se mielenkiintoista tietää millainen luuseri tuollaista trollihahmoa haluaa ylläpitää. No huomiotahan silläkin saa, että vissiin se sitten kannattaa.

• Anonyymi

No senkus tulet katsomaan helvetin kusipää

• Anonyymi

Joo tienaan 7 e tunti. Tienaa vaikka 10 tuhatta ei kiinnosta.

• Anonyymi

Alkaa saatana totaalisesti menee hermot ku jatkuvasti yksin. Joo ei kavereita. Eikä naiset haluu treffeille.

• Anonyymi

Et sinä tuolla asenteella ikinä ketään saakkaan.

• Anonyymi

Niin itsehän et sellaista pääse haistamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin itsehän et sellaista pääse haistamaan.

Se on sitte sun ongelma:):):)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sitte sun ongelma:):):)

Eipä se muita taida painaa ettet sinä saa naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä se muita taida painaa ettet sinä saa naista.

Edelleen kyllä se minua vituttaa, enkä sille voi mitään.

• Anonyymi

Saatana ku en jaksa enää tätä paskaa.

• Anonyymi

Mulla on ihan suht hyvin asiat ja haluan naisen. Asun uudes hienos asunnos ja olen pitkä ja tehny töitä sen eteen. Ostanu uusia vaatteita. Käyn töissä ja yritän et saisin vakkarin. Haistakaa vaan kaikki paska.

• Anonyymi

Hienoa että olet tehnyt töitä pituutesi eteen. Jatka samaan malliin!

• Anonyymi

Ootkos painot jaloissa roikottanut itseäsi?

• Anonyymi

Sitten lihava nainen lähestyy baaris ja runa 40 v ajoin pois, oon yksin jos en saa parempaa.

• Anonyymi

Helvetti oon päälle 30
      Pyörees ei ole vikaa, mut hänestä en kiinnostunut ja oli 40 v ei kiitos. Seurustelin 28 v kans hän oli hyvä:)

• Anonyymi

No olisit sitte pitäny sen edellisen kun oli niin hyvä?

Ai niin et sä oikeesti oo kenenkään kanssa ikinä seurustellu. Oot vaan stalkannu tyttöjä ja kuvitellu seurustelevas niiden kanssa. Sit oot vedelly niitä turpaan ja saanu varmaan lähestymiskieltoja.

Sulla on kieltämättä rikas mielikuvituselämä noitten naisten suhteen. Kukaanhan ei siis hetkeäkään usko että olisit koskaan naista saanu, mutta pidä toki kiinni tosta fantasiastas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olisit sitte pitäny sen edellisen kun oli niin hyvä?

Ai niin et sä oikeesti oo kenenkään kanssa ikinä seurustellu. Oot vaan stalkannu tyttöjä ja kuvitellu seurustelevas niiden kanssa. Sit oot vedelly niitä turpaan ja saanu varmaan lähestymiskieltoja.

Sulla on kieltämättä rikas mielikuvituselämä noitten naisten suhteen. Kukaanhan ei siis hetkeäkään usko että olisit koskaan naista saanu, mutta pidä toki kiinni tosta fantasiastas.

Koska se jätti mut saatana. Olisin pitänyt ehdottomasti. Olen haha ihme pellet atmit taas jauhaa omiansa eikä tiedä mistään mitään🤣

• Anonyymi

Ärsyttää ku semmoset naiset ei kiinnostu mistä minä tykkään, vain lihavat rumat.

• Anonyymi

Helposti pitäs saada parempi. Kun en ruma ole. Enkä voi pakosta kiinnostua naisesta jos se ei ole kaunis ja mun makuun ja naisen pitää käyttää farkkuja ei mekkoa. Ja vähint 37 ainaski.

• Anonyymi

Eipä ne naisetkaan pakosta rupea sinusta kiinnostumaan. Et selvästikään ole yhdenkään naisen makuun. Turha sun on kiukutella ettei naiset kiinnostu susta, kun et itsekään kiinnostu ihan mistä vaan. Jokaisella on oikeus kiinnostua mistä haluaa. Ja sä et selvästi ole se mitä naiset haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ne naisetkaan pakosta rupea sinusta kiinnostumaan. Et selvästikään ole yhdenkään naisen makuun. Turha sun on kiukutella ettei naiset kiinnostu susta, kun et itsekään kiinnostu ihan mistä vaan. Jokaisella on oikeus kiinnostua mistä haluaa. Ja sä et selvästi ole se mitä naiset haluaa.

No selvä sit pysyn yksin. En rumaa läskiä halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En olekkaan ja ihan vitun sama. Mä pysyn sit yksin.

• Anonyymi

Sinulla on paljon noita vaatimuksia naisen suhteen.
      Oletko ollenkaan ajatellut mitä itselläsi on annettavaa?
      Kuvittelet ilmeisesti että riittää kun on pitkä ja hienot vaatteet eikä niin ruma?

Sittenkö voi katsoa ohi sen että kiroilet haukut ja raivoat? Olet hyvin lapsellinen kolmikymppiseksi ja poljet jalkaa kiukuissasi kun tahtosi ei toteudu.
      Tuo ei ole kovinkaan puoleensavetävää käytöstä aikuiselta mieheltä olkoot vaikka kymmenen metriä pitkä.
      Olet myös kertonut aikaisemmin että sinulla on epävakaa persoona mikä kyllä näkyy myös täällä näissä litanioissasi. Käytät jotain lääkettä (joka ei ilmeisesti tehoa) ja käyt psykologilla. Lääkkeissä ja psykologissa ei sinänsä mitään pahaa, osoittaahan se että ihminen tekee jotain ongelmiensa eteen, mutta tuo epävakaus on hyvin suuri ongelma ja hyvin hyvin suuri este parisuhteelle.
      Epävakaa persoona on vakava diagnoosi joka rajoittaa ja hankaloittaa merkittävästi ihmisen kykyä ihmissuhteisiin. Näin se vain ikävä kyllä on.
      Olen itse nainen, enkä alkaisi seurustella kanssasi enkä kenenkään vastaavanlaisen luonteen omaavan kanssa. Ymmärrän täysin ettet saa naista.
      Tämä ei ole haukkumista vaikka tämän niin otatkin. Tämä on touus. Kiroile ja haistattele ja polje jalkaa miten paljon tahdot.

• Anonyymi

No ei riitä, mutta silti mulla on vaatimukset ja pysyy, EI siihen auta kenenkään idiootin atmin ytmin sanomiset. Mä oon sitä laskenu ja en halua hoikkaa bimboa, vaa tavallisen, mutta eipä näytä saavan, enkä myöskää lihavaa ja rumaa.

• Anonyymi

edelleen ei ole todettu diagnoosi piirteitä on vain, että olehan nyt atmi vain hiljaa

• Anonyymi

Ja sitäpaitsi entiselle naiselle olin kiva, en lyönyt, en valehdellut, kohtelin hyvin, ostin kaikkee kukkia ja kivoja juttuja, että hyvin kulki ja hän oli vielä kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitäpaitsi entiselle naiselle olin kiva, en lyönyt, en valehdellut, kohtelin hyvin, ostin kaikkee kukkia ja kivoja juttuja, että hyvin kulki ja hän oli vielä kaunis.

Se että ET LYÖ ei todellakaan tarkoita että olisit kiva. Helvetti että olet hullu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että ET LYÖ ei todellakaan tarkoita että olisit kiva. Helvetti että olet hullu!

Hullun elämää ei vähempää ei enempää:):)

• Anonyymi

Kova on apinan ruikutus tänäänkin (19.12),

• Anonyymi

Hyi helvetti mä saan jotain läskejä ja rumii en tajuu. Hyi pysyn ikuisesti eros. Onneks saanu parempiaki huhuh....

• Anonyymi

Mutta silti saan vielä kauniin naisen saatana

• Anonyymi

Alkaa totaalisesti menee hermot naisiin ja ihmisiin ja kaikkee. En halua mitää läskiä ja rumaa eihän sitä kukaan tajua. Mieluite runkkaan yksin ku läskiä 45 v panen.

• Anonyymi

Ei ne läskit rumat 40v naisetkaan sua haluaisi panna. Sait viimeksi viime viikonloppuna baarissa pakit semmoiselta.

Muistatkos? Kerroit täällä silloin yöllä että
        "...hän ei huolinut yökylään"

Ymmärrän toki että aiheuttaa katkeruutta kun edes ne omaan makuusi sopimattomat naiset, joita yrität iskeä, eivät halua sinua. Mutta se ei ole heidän vikansa vaan ihan pelkästään sun oma vika.

Sä olet varustettu niin hirvittävän huonolla luonteella, pidät itseäsi kilttinä ja kunnollisena vaikka haukut ja lyöt naisia. Sulla ei ole edes kavereita koska olet sekopää joka karkottaa ympäriltään kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne läskit rumat 40v naisetkaan sua haluaisi panna. Sait viimeksi viime viikonloppuna baarissa pakit semmoiselta.

Muistatkos? Kerroit täällä silloin yöllä että
        "...hän ei huolinut yökylään"

Ymmärrän toki että aiheuttaa katkeruutta kun edes ne omaan makuusi sopimattomat naiset, joita yrität iskeä, eivät halua sinua. Mutta se ei ole heidän vikansa vaan ihan pelkästään sun oma vika.

Sä olet varustettu niin hirvittävän huonolla luonteella, pidät itseäsi kilttinä ja kunnollisena vaikka haukut ja lyöt naisia. Sulla ei ole edes kavereita koska olet sekopää joka karkottaa ympäriltään kaikki.

Mua ei tarvi saatana alentua rumaa 45 v läskiin helvetin pellet. Ettekö tajua mistää mitään, en koskaa tule alentuu syljen päälle

• Anonyymi

Saatana en koskekkaa semmoseen läskiin pitkäl tikullakaan.

• Anonyymi

Ei niitä naisia saa vaikka tekis mitä kun ei vakituista työtä ja ole käyny yliopistoo ja ei ole enää komea ja on lihonut ja kaljuuntunut..

• Anonyymi

Porukka ei vaan tajuu et mä en läskeihin koske. No sit ei tajua, ei voi mitään:).

• Anonyymi

Ovat varmasti tajunneet aikoja sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat varmasti tajunneet aikoja sitten.

Hahaha siinähä tajuavat en läskiin koskaan sekaannu. Ihana saada hottis pimatsu sänkyyn.

• Anonyymi

"Ihana saada hottis pimatsu sänkyyn."
      Onhan se. Voit varmaan kuvitella? Vaan kun en tiedä mistä sulle sais.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe