Kiinnostaako keskustelu hyvästä seksistä
Hyvä seksi
10
915
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti
- Anonyymi
Ei hitossa kiinnosta kun et tajua hyvän päälle mitään
- Anonyymi
tuu antaa mullle pine äkkikuolemaa orgasmii uuh äshh jiahöl eiii anna suuhun eikuuu peppuun aah huaa huu 😗😗👄 tisseistä roiskuu maitoo ooon niii kiihottunuuu uuuuhhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuu antaa mullle pine äkkikuolemaa orgasmii uuh äshh jiahöl eiii anna suuhun eikuuu peppuun aah huaa huu 😗😗👄 tisseistä roiskuu maitoo ooon niii kiihottunuuu uuuuhhh
Tää hörhöilijä täälläkin pelleilee
- Anonyymi
Hyvä seksi on sellaista että molemmat nauttii... mies ja muna.
- Anonyymi
Mutta kun olet munaton eunukki
- Anonyymi
Siksi täällä palstalla käyn. Hyvät keskustelut vaan on harvinaisia.
- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh
- Anonyymi
Moiseen keskusteluun väärä foorumi. Täällä taitaa Top 3 aihetta olla
-Mies imee toisen miehen kullia jollain levarilla
-Naisia pannaan perseeseen
-Tyttöily- Anonyymi
Valitettavasti näin. Mutta kyllä täällä aika ajoin tulee hyviäkin keskusteluja. Ikävä vaan, että nämä jotkut henkilöt aina pyrkivät lopettamaan keskustelut typerillä välihuuteluilla. Olen tosin huomannut, että heidän lukutaito tai keskittymiskyky ei riitä viittä riviä pidempien juttujen lukemiseen. Niinpä jos keskustelussa selostetaan vähänkin enemmän asiaa, niin typerä kommentointi vähenee huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35315029- 2575953
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113448- 1912556
- 1372189
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142072Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101590Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481369Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411196- 891170