Gretan suosio hiipuu

Anonyymi

Näitä negatiivisia uutisia on alkanut ilmestymään kiihtyvällä tahdilla.
Ilmeisesti Greta on nyt käytetty loppuun.

https://youtu.be/r8SyoRwV_To

15

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Denialistisetien toiveajattelua

    • Anonyymi

      Alarmistien leirissä hän on tietenkin lähes messiaan kaltainen. Ilmastorealistin mielestä hänen olisi pitänyt pysyä kotonaan tai sitten vaan matkustaa normaalisti lentämällä koska lennon hiilijalanjälki olisi ollut paljon pienemp,i kuin matka vesitse yksityisellä öky kilpapurjeveneellä.
      Venematkan olisi kuitenkin saanut anteeksi jos olisi sanonut YK kokouksessa " Hyvät maailman johtajat, tehkää rauha ja luopukaan aseista ja olkaa esimerkkinä maailman kansoille"
      Onhän tämä jo aika ihme kun maailmanloppu uhkaa eikä aseista luovuta, tämä on tietenkin omiaan todistamaan myös että koko juttu on poliittista peliä. Reaaliimailmassa asiat olisivat varmasti toisin..

      • Muistaaksen silloin kun Hjallis Harkimo purjehti yksin maailman ympäri, niin jotenkin siitä jäi sellainen mielikuva, että kilpapurjehtijat heittää kaikki jätteet suoraan mereen, kuluneet vaatteet, ulosteet ja virtsat, säilykepurkit, muovipussit, makkaran muovikuoret, pakastevihannesmuovipussit. Kaikki.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Muistaaksen silloin kun Hjallis Harkimo purjehti yksin maailman ympäri, niin jotenkin siitä jäi sellainen mielikuva, että kilpapurjehtijat heittää kaikki jätteet suoraan mereen, kuluneet vaatteet, ulosteet ja virtsat, säilykepurkit, muovipussit, makkaran muovikuoret, pakastevihannesmuovipussit. Kaikki.

        Juuri samoin tekevät denialistisedät tänäkin päivänä.Tienlaidat täynnä tumppeja,kaljapurkkeja..

        Kyllä tulevat sukupolvet siivoaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri samoin tekevät denialistisedät tänäkin päivänä.Tienlaidat täynnä tumppeja,kaljapurkkeja..

        Kyllä tulevat sukupolvet siivoaa

        Gretahan niitä sinne heittelee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gretahan niitä sinne heittelee!

        Ei kai sentään. Minä veikkaan että kreeta syö banaanin- ja sipulinkuoretkin kahteen kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sentään. Minä veikkaan että kreeta syö banaanin- ja sipulinkuoretkin kahteen kertaan.

        Etkö katsonut aloituksen videota?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos tuostakin realistisesta kuvasta kaiken kauhukuvituksen jälkeen.


    • Anonyymi

      Mikä suosio?

      • Anonyymi

        Onhan nämä lapset nostaneet Gretan ilmastoikoniksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan nämä lapset nostaneet Gretan ilmastoikoniksi.

        Tarkoitat varmaan YK:n miljoonabudjetilla rakennettua säälittävää tarinaa erityislapsesta, joka on muka joku ikoni?


    • Anonyymi

      Kaalimaankakaran uutuusarvo on jo mennyt.

      • Anonyymi

        Jospa lisäisi koreografiaansa itkun lisäksi jalan polkemisen ja maahan heittäytymisen?
        Pääsihän Hrustsovkin legendaksi kun paukutti kengällään puhujapöytää YK:n yleiskokouksessa.


    • Anonyymi

      Äksyilevät denialistisedät ovat auringonlaskun miehiä,rauhaheidänmuistolleen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe