Oletteko valmistautuneet jouluun?

Anonyymi

Vai menettekö viime hetkellä kauppaan paniikissa ostamaan lahjat ja ruuat?

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari piparia oon syönyt. Eiköhän se riitä..

• Anonyymi

En yleensä näin joulun alla osta mitään isompia. Vasta joulun jälkeen kun hinnat tippuvat niin säästää.

• Anonyymi

Olen minä lahjoja ostanut jo tyttöystävälle jo marraskuussa. Aina vaikeampaa keksiä mitä lahjaa ostaa joten toivottavasti se pitää mun lahjoista. Kävin esimerkiksi tekemässä suklaata sille suklaan tekijällä jossa on tyttöystäväni nimi. Ostin sitten kirjan ja hiustuotteita.

• Anonyymi

Joskus on kaupan kassojen kanssa ollut juttua joululahjoista, joku todella sanoi: ei osta mitään, sitten joku toinen kassamyyjä-tyttö sanoi että jättää aina viimeiseen päivään, siskoni osti kerran purkillisen omia tekemiään keksejä, minä palautin sellaisen lasisen purkin, täytin sen Fazerin Suomi-100, käärityillä karkeilla, sen noin 3litraa niitä suklaakarkkeja samassa purkissa takaisin.

• Tänään marssin Prismaan ja ostaa paukautin lahjat...

Muksuille lupasin ostaa lahjat sitten joulun jälkeen heti.... Sitten ostetaan sellaista, mitä ei pukki tuonut. :o)
      Niin ja tarpeellista... se voi pojalla olla vaikka säbämaalivahdin hanskat ja tytöllä joku meikkivoide... Mutta kunhan on sellaiset lahjat, mitkä ei jää minnekkään kaapin perukoille käyttämättä... :o)

Jaa, ja muut häsläykset saa jäädä mutsille ja siskolle... Mä käyn porukoilla syömässä illalla aattona, mutta muuten mä oon töissä pyhät, joten se siitä jouluttelusta isommin... Mä teen rahaa sitten isommalla kouralla. :oD

• Anonyymi

Disse: eikös se ole paljon mukavampaa saada joululahjat heti aattona paketeista, avatessa, kuin sitten joskus joulun jälkeen alennuspaketeista?

Mukavempi minun mielestä on avata niitä paketteja jouluaattona, että mitähän tämäkin paketti sitten sisältää, kuin odotella sen pari tai kolmekin kuukautta paketteja, että milloin ne joululahjat mahtavat tullakaan, alennus-paketteja.

• Anonyymi kirjoitti:

Disse: eikös se ole paljon mukavampaa saada joululahjat heti aattona paketeista, avatessa, kuin sitten joskus joulun jälkeen alennuspaketeista?

Mukavempi minun mielestä on avata niitä paketteja jouluaattona, että mitähän tämäkin paketti sitten sisältää, kuin odotella sen pari tai kolmekin kuukautta paketteja, että milloin ne joululahjat mahtavat tullakaan, alennus-paketteja.

Voinhan minä laittaa kirjekuoreen kirjeen, missä lukee, että oikeuttaa joulunjälkeiseen ostokseen. :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Voinhan minä laittaa kirjekuoreen kirjeen, missä lukee, että oikeuttaa joulunjälkeiseen ostokseen. :oD

Kun olen noiden elokuvayhtiöiden lobbari, niin... voi olla jotain hauskoja lahjoja joillekin: ainakin tämä The Shining - elokuvan jatko-osa, "Doctor Sleep"... ei ole lapsille sopiva, mutta tuo hattu tuossa "taikahattu" tuolla "rose the hat", hieno tuollainen ja aika pelottavakin taikahattu tuossa elokuvassa on.

Tämä näyttelijä eli Rebecca, on myös tekemässä toistakin elokuvaa joka on tuosta Herbertin Dune-jutusta uutta juuri nyt, mutta niin oikeasti näyttää aika kauniille tuo Rebecca tuossa Doctor Sleep elokuvassa lakkineen, mutta oli vain hänelle hyvä näyttelijän työ tehdä sellaista... mutta aika ilkeä rooli oli :D

• Anonyymi

Lahjoja en osta ja ruoat ostan pari päivää ennen ennen joulua. Syömme kasvisruokaa ja kalaa.

• Olen valmistellut ja suunnitellut. Ei tulisi kuuloonkaan, että jättäisin kaiken viime hetkeen ja aattona juoksisin paniikissa kaupoille. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. :)

• Anonyymi

En jaksa tänä vuonna hössätä, pidän välivuoden joulusta.

Pakkasessa on ystäväni ostama kinkku jonka hän halusi ja olen ostanut yhden lahjan jonka tiedän olevan mieluinen.

Aattona sauna ja ruokaa, ei nyt muuta.

• Anonyymi

Joulu on ennen muuta Jeesuksen syntymäjuhla, vaikka eivät kaikki kristitytkään sitä sellaisena vietä. Monet ovat lopettaneet jouluun osallistumisen sen tähden, koska nykyään on selvää, että Jeesus syntyi todellisesti syys- lokakuun vaihteessa, jolloin paimenet olivat laumoineen kedoilla. Lokakuun jälkeen sellaista ei enää tapahdu. Mutta monet ovat lopettaneet joulunvieston myös sen tähden, koska nykysiin tiedetään, että se alkoi 300 luvulla jKr. paavinvallan keskellä toimineesta satrunaaliajuhlasta versoavana pakanallisena noituusjuhlana.

En tiedä, mitä tekisi?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Palstan yksinäiset ei joulua vietä. Pizzaa lämmitätte ja katsotte sinkut palstaa joulunakin.

• Anonyymi

Pizzaa en lämmitä, en edes osta. Perunaa ja sipulia sekä silliä. Ja hernekeittoa purkista. Juomapuoli harkinnassa. Palstaa katson joulunakin. Siinä kiltin ja ruman sinkkumiehen 75. joulu.

• Anonyymi

Tänään täysin yllättäen kaupassa kaunis kassa neiti pyysi numeroani. Melkeen järkytyin oon kyllä monta kertaa käynyt samalla kassalla ja jutellut ja nainen on hymyillyt mulle leveesti. Taidan saada pillua vielä ennen joulua.

• Anonyymi

Pari maksalaatikkoo kun ostaa niin siinä sitä joulua on tarpeeksi.

• Anonyymi

Kaikki on valmiina joulua varten. Ei muuta kuin käperryn sohvalle hyvän kirjan pariin.

• Anonyymi

Viinamies on käynyt ostamassa jo riittävästi viinaa joulua varten. Jouluna ei tarvitse mennä töihin, joten voi käyttää useamman päivän kumppanin etsintään. Ensin juodaan kotona kunnon pohjat ja sitten lähdetään yökerhoon viettämään joulua ja siellä voi tavata naisia.

t. viinamies

• Anonyymi

Muuten lajat ovat jo ostettuna tai itse tehtyjä ja paketoituina vaatehuoneen nurkassa.
      Mutt tänään päätin vielä ostaa yhden lahjan, siitä on iloa varmaan kaikille suvun aikuisille ja ainakin lahjan saajalle.
      Mä ostan halvan älykännykän 8 vuotiaalle ikiliikkujalle, joka aiheuttaa harmaita hiuksia vanhemmilleen ja muillekin aikuisille.
      Katoaa usein koulumatkallaan.. milloin mihinkin.
      Se känny ei ole palkkio hänelle, vaan sen avulla voitaisiin "kauhukakara" paikantaa, eikä tarvitsisi puolet suvusta joko etsiä ipanaa tai olla huolissaan hänestä.

Saatan selvitä alle satasella tuosta ainaisesta huolen aiheuttajasta. Mutt kakarille asian oikeaa laatua ei tulla kyllä kertomaan... pian olis taatusti muitakin tarvitsijoita jonossa...
      trollikka

• Tänään vähän aloittelin joulua. Ensin piti testata sopiiko tumma puku päälle ja sitten hommaamaan kukka-asetelmaa. Setä oli muutama päivä sitten nukkunut pois joten on nyt sitten yksi enemmän jota muistella jouluna.

Hautaustoimistosta tullessa oli sopiva joulufiilis joten katselin tytöille lahjoja. Kyllähän minä tiedän mitä ostan muta piti käydä hintoja vertaamassa. Isä tulee meille joulunviettoon ja hänelle on tärkeää että itse saa hoitaa tuon ruuan valmistuspuolen.

Eiköhän se joulu siitä saavu kuten joka vuosi sillä on tapana ollut.

• Anonyymi

Pakkoko sitä on joulua viettää. Tavallinen päivä minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe