No nyt on näköistä :D Kumma, että se sille Kardashianille kävi muttei minulle. Oletteko koskaan kokeilleet. Myös miehet saavat vastata. Missä tilanteessa tätä käytetään? Ei mennyt ihan
Ostin ruskeaa huulipunaa
59
60
Vastaukset
...ihan putkeen. Kuka tarvitsee? *naurua*
Luovun :D- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Sivusto oikkuaa. Viestit menevät miten sattuu.
Joulunkin punaista jotain erityisväriä, kimeltelevää purppuraa, kuten oli eräässä mustalaisen jonka nimi oli Allan Dimitri Lindeman, tai vastaavaa, varasti itseltäni tuollainen mustalainen itseltäni muitakin asioita aivan murtautunutkin, Allan Dimitri joku ja Tanja oli rikoskumppaninsa, mustalaisia...
Tuollaisista maahanmuuttajista varoittaisin todella paljon, poliisi ja oikeudenkäyntikin ilmoittivat silloin että: että: meillä on nyt kiinni täällä putkassa tämä Allan Dimitri sekä vaimonsa Tanja, soittivat: mutta ilmoitin että, tulee liian kalliiksi hakea niitä juttuja sitten ja käydä oikeudenkäynneissä aina näitä rikollisia vastaan, kun ei ikinä tiedä milloin olevat kiinniotettuna, ymmärsi tuon, joten luovuin normaalista törkeästä varkaussyyttestä heitä kohtaan, silloin.
Hyvä muuten joulun väri, minkä itse päätin jo lokakuussa: tumma purppura, miehellä kauluspaidoissakin, sitten myös kun vähän avattu kauluspaita, tuollaisen värinen: mustaa, pikku-t-paitaa alla, jotta ei palele :D Anonyymi kirjoitti:
Joulunkin punaista jotain erityisväriä, kimeltelevää purppuraa, kuten oli eräässä mustalaisen jonka nimi oli Allan Dimitri Lindeman, tai vastaavaa, varasti itseltäni tuollainen mustalainen itseltäni muitakin asioita aivan murtautunutkin, Allan Dimitri joku ja Tanja oli rikoskumppaninsa, mustalaisia...
Tuollaisista maahanmuuttajista varoittaisin todella paljon, poliisi ja oikeudenkäyntikin ilmoittivat silloin että: että: meillä on nyt kiinni täällä putkassa tämä Allan Dimitri sekä vaimonsa Tanja, soittivat: mutta ilmoitin että, tulee liian kalliiksi hakea niitä juttuja sitten ja käydä oikeudenkäynneissä aina näitä rikollisia vastaan, kun ei ikinä tiedä milloin olevat kiinniotettuna, ymmärsi tuon, joten luovuin normaalista törkeästä varkaussyyttestä heitä kohtaan, silloin.
Hyvä muuten joulun väri, minkä itse päätin jo lokakuussa: tumma purppura, miehellä kauluspaidoissakin, sitten myös kun vähän avattu kauluspaita, tuollaisen värinen: mustaa, pikku-t-paitaa alla, jotta ei palele :DNo olis siinä ollut luumu.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä muuten joulun väri, minkä itse päätin jo lokakuussa: tumma purppura, miehellä kauluspaidoissakin, sitten myös kun vähän avattu kauluspaita, tuollaisen värinen: mustaa, pikku-t-paitaa alla, jotta ei palele :DRohkeaa. Sinulla on siis tummaa purppuraa. Hyvä.
- Anonyymi
Mulle sopivat ruskeasävyiset huulipunat hyvin. Johtunee lämpimänvärisestä ihonsävystä. Jos on kylmäsävynen tuo ruskeasävy ei oikein komppaa.
Minä olen itse ruskea. Tämä huulipuna näyttää aivan vanukkaalta. En ole ikinä nähnyt näin ruskeaa
Kyllä, siinä oli alhaalla sävykartta, että ruskealle iholle ruskeaa ja vaaleammalle iholle punaisempaa.- Anonyymi
Minä olen itse ruskea. Tämä huulipuna näyttää aivan vanukkaalta. En ole ikinä nähnyt näin ruskeaa
Kyllä, siinä oli alhaalla sävykartta, että ruskealle iholle ruskeaa ja vaaleammalle iholle punaisempaa.Joulun tyyppinen huuli voisi olla aika mukavakin sitten, punainen joku... maskaraa hirviömäärin jotta ripset ovat mukavan näköisiä ennen joulusaunaa kunnes liukenevat...
AA nyt muistankin noiden mustalais-rikollisten nimet Allan Dimitri Friberg sekä Tanja Friberg... todella niin soittivat minulta kaupungin oikeuskäytännöstä, että he ovat täällä vankilassa meillä nämä, ja sitten tuli oikeuskäytännöltä papereita mihin muihinkaan törkeisiin varkauksiin nämä ovat syyllistyneet.
Hiton Albanialaiset. Anonyymi kirjoitti:
Joulun tyyppinen huuli voisi olla aika mukavakin sitten, punainen joku... maskaraa hirviömäärin jotta ripset ovat mukavan näköisiä ennen joulusaunaa kunnes liukenevat...
AA nyt muistankin noiden mustalais-rikollisten nimet Allan Dimitri Friberg sekä Tanja Friberg... todella niin soittivat minulta kaupungin oikeuskäytännöstä, että he ovat täällä vankilassa meillä nämä, ja sitten tuli oikeuskäytännöltä papereita mihin muihinkaan törkeisiin varkauksiin nämä ovat syyllistyneet.
Hiton Albanialaiset.En kuitenkaan Albaniasta ole, nyt ymmärsit väärin.
Olisikohan jotain muuta kohtaa, mihin tätä voisi laittaa... * tutkii*
Kiva kokeilla uusia juttuja. Tietysti se riippuu omista mieltymyksistä, väreistä ja tyylistä. Monet ovat rohkeampia kokeileman uusia juttuja ja vaihtamaan tyyliä vaikka päivittäin. Ihailen naisia, jotka uskaltavat heittäytyä ja kokeilla uusia värejä.
Itselleni sopivat huulipunat ovat korallin sävyt ja puhdas punainen. Hetkellisesti ihastuin tummaan vadelman sävyyn, mutta se meni nopeasti ohi. :)- Anonyymi
Tumma vadelma kuulostaa kivalta!
Menen itse roosa kiille linjalla, joskus kirkkaanpunaista. On myös fuksian punaisia kahta sävyä, mutten pääse ovesta ulos pyyhkimättä niitä pois😂 Onhan se, joskus menee vaan nauruksi. Halusin heti autossa kokeilla sitä ja se oli selvä virhe :D
Jouduin jättämään sitten apteekkireissun väliin.
Onko sinulla vaalea iho?Anonyymi kirjoitti:
Tumma vadelma kuulostaa kivalta!
Menen itse roosa kiille linjalla, joskus kirkkaanpunaista. On myös fuksian punaisia kahta sävyä, mutten pääse ovesta ulos pyyhkimättä niitä pois😂Joskus on vapauttavaa lyödä vähän yli. Mutta kotosalla :D
Onhan se, joskus menee vaan nauruksi. Halusin heti autossa kokeilla sitä ja se oli selvä virhe :D
Jouduin jättämään sitten apteekkireissun väliin.
Onko sinulla vaalea iho?On vaalea iho ja siksi mikään kovin voimakas väri ei sovi mulle. Tuo roosa kiille kuulostaa hyvältä. Itse pidän huulipunista joissa on hieman kiiltoa itsessään. Mattapintaisista huulipunista en tykkää,
tosi..typy kirjoitti:
On vaalea iho ja siksi mikään kovin voimakas väri ei sovi mulle. Tuo roosa kiille kuulostaa hyvältä. Itse pidän huulipunista joissa on hieman kiiltoa itsessään. Mattapintaisista huulipunista en tykkää,
Nyt on tullu paljon niitä vesimäisen oloisia huulikiiltoja, on nättiä väriä ja semmosta wet-lookia :)
Ja huulirasvat on myös sävyttäviä nykysin, hoito & väri :)misspönttöuuni kirjoitti:
Nyt on tullu paljon niitä vesimäisen oloisia huulikiiltoja, on nättiä väriä ja semmosta wet-lookia :)
Ja huulirasvat on myös sävyttäviä nykysin, hoito & väri :)Niitä wet-lookeja en ole kokeillut, mutta olen nähnyt niitä kaupoissa. En tiedä sopisiko sellainen mulle. Oletko kokeillut wet-look huulikiiltoja? Pysyykö ne hyvin?
Värilliset huulirasvat on käteviä. Tykkään värillisistä, mutta en voimakkasti tuoksuvista. :)- Anonyymi
Joskus on vapauttavaa lyödä vähän yli. Mutta kotosalla :D
Se oli niin älyttömän kaunis sävy ja sopi ihoonkin, mutta jotenkin vaan tuntui liian räikeältä, varsinkin toinen niistä.
Ehkä joku iltajuhla jossa myös erityisen vahva silmämeikki. Harvemmin vaan niitä:))
Kotiini tuo kirkas fuksia ei sovi yhtään, liian eksoottinen! Ehkä yökerho tai vamppyyrin linna😁😏😏😏 - Anonyymi
Ja huulirasvat on myös sävyttäviä nykysin, hoito & väri :)Uhhuh juu wetlook😍😍😍
Juuri tuollaisen melko neutraalin roosan kaveriksi sopii runsas kiille, ei tarvi botoxia... Olen aina ollut huulikiiltotyttö...nam. Yksinään huulikiilto on liian suttuinen, eikä väriä saa oikein tasaiseksi.
Mattapintaiset ovat vähän kuivan tuntuisia. tosi..typy kirjoitti:
Niitä wet-lookeja en ole kokeillut, mutta olen nähnyt niitä kaupoissa. En tiedä sopisiko sellainen mulle. Oletko kokeillut wet-look huulikiiltoja? Pysyykö ne hyvin?
Värilliset huulirasvat on käteviä. Tykkään värillisistä, mutta en voimakkasti tuoksuvista. :)En oo kokeillu niitä vesiookeja kun miulle ei oikein käy, mulla on sitä tasasta mattaa tai sitten vedän ihan ohuen kerroksen peitevoidetta niin tulee neutraali (ei valkoinen, mutta nude). Mitä olen ystävillä nähnyt, lisäilevät vähän alvariinsa ettei ehkä kovin hyvin pysy?
Värillinen huulirasva on kenties paras juu :)
Ei ole yliampuva :)Anonyymi kirjoitti:
Se oli niin älyttömän kaunis sävy ja sopi ihoonkin, mutta jotenkin vaan tuntui liian räikeältä, varsinkin toinen niistä.
Ehkä joku iltajuhla jossa myös erityisen vahva silmämeikki. Harvemmin vaan niitä:))
Kotiini tuo kirkas fuksia ei sovi yhtään, liian eksoottinen! Ehkä yökerho tai vamppyyrin linna😁😏😏😏Ehkä kylmät sävyt käy muutenkin paremmin talveen ja sitten ruskeat taas kun aurinko alkaa olla korkeammalla :D
Väriä elämään tytöt! :)Anonyymi kirjoitti:
Uhhuh juu wetlook😍😍😍
Juuri tuollaisen melko neutraalin roosan kaveriksi sopii runsas kiille, ei tarvi botoxia... Olen aina ollut huulikiiltotyttö...nam. Yksinään huulikiilto on liian suttuinen, eikä väriä saa oikein tasaiseksi.
Mattapintaiset ovat vähän kuivan tuntuisia.Kitymarketissa oli hitokseen niitä :D
Vettä ja kiillettä :D mulle tulee pentumainen halu syödä se tuubi *naurua*- Anonyymi
Kitymarketissa oli hitokseen niitä :D
Vettä ja kiillettä :D mulle tulee pentumainen halu syödä se tuubi *naurua*Voisi käydä katselemassa taas uuden vuoden jälkeen.
Käyn meikkiostoksilla lähinnä Tokmannilla, halpameikit ovat yllättäen sopineet ihan hyvin eikä iho ole ärsyyntynyt yhtään. Lidlistä tullut myös napattua jotain, juuri tuo kirkuvan räikeä metallifuksia, ehkä yksi omituisin huulipuna mitä ikinä olen nähnyt😵😂
Hyviä öitä😊😊😊!
Ensimmäinen vapaaehtoinen siihen! Suu törrölleen, no niin, tule siihen.. kokeillaan sinulle? Ehkä se johtuukin siitä, että Kardashianin typsyllä on leveämpi hanuri? Jospa laitan tyynyn oloasun housuihin niin huulipunakin rupeaa käymään :D Siinähän se voi olla ratkaisu *tuosta sohvatyyny*
Oho. Mulla on mustaa, sekin on aika outo sävy. 😃
Kardaani taitaa ollavalmiiks tummempi, joten josko se vaikuttas??? 😃Musta (väri) on kyllä raju ja se tumma violettekin. Missä tilanteessa oot käyttänyt? :)
Periaatteessa tuon piti olla nude, mutta lopputulos oli niin kuin olis syöny kymmenen purkkia jacky-vanukasta puolihuolimattomasti soppalusikalla :D
Ehkä laitan aattona seuraavan kerran :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Musta (väri) on kyllä raju ja se tumma violettekin. Missä tilanteessa oot käyttänyt? :)
Periaatteessa tuon piti olla nude, mutta lopputulos oli niin kuin olis syöny kymmenen purkkia jacky-vanukasta puolihuolimattomasti soppalusikalla :D
Ehkä laitan aattona seuraavan kerran :DNaamiaisia varten joskus ostin mustaa. Dracuanna. 😛
Huulikiiltona mulla on karamellin ruskea.. Se on ihan nätti sävy.
Suklaahuulet!! 😊Helmiina kirjoitti:
Naamiaisia varten joskus ostin mustaa. Dracuanna. 😛
Huulikiiltona mulla on karamellin ruskea.. Se on ihan nätti sävy.
Suklaahuulet!! 😊Hui. Nyt yllätä isäntä sillä uudestaan :D pittäähän se käyttää jos päivämäärää on jäljellä :D
Heti huomenna kun se tulee töistä kotio. Kerrot sitten täällä, mutta ethän syytä minua :D sanot, että halut vähän enemmän draivia hommaan :)
No juu, suklaahuulia kai tuollakin mutta eh...
Sulle voi käydä. Mie kyllä luovun tästä :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Hui. Nyt yllätä isäntä sillä uudestaan :D pittäähän se käyttää jos päivämäärää on jäljellä :D
Heti huomenna kun se tulee töistä kotio. Kerrot sitten täällä, mutta ethän syytä minua :D sanot, että halut vähän enemmän draivia hommaan :)
No juu, suklaahuulia kai tuollakin mutta eh...
Sulle voi käydä. Mie kyllä luovun tästä :DIsäntä on mua ennen kotona, ei pysty yllättää. Mulla vasta loppu työt. Nyt kotiinpäin. 😃
- Anonyymi
Tuollaista juuri jotain Lumenen sekä valkoista että mustaa luomimeikkiä: tekee Klepatra-tyyppisen ja korostetut maskarat ripsissä, voisi tulla pelottavankin näköinen, jos on liikaa, mutta aika seksikäs kyllä voisi tulla :D
- Anonyymi
Ostin kerran joo tyttökaverille Lumenen mustaa ja valkoista, mutta ostakaapas: jos laitatte kokonaan valkoiset silmän ripsetkin sitten sellaisilla väreillä: aika hyvän näköinen voisi olla.
Eli ripsien alukset kokonan valkoisekseki ja sitten hieman mustaakin erilaisiin värisävyihin. Anonyymi kirjoitti:
Ostin kerran joo tyttökaverille Lumenen mustaa ja valkoista, mutta ostakaapas: jos laitatte kokonaan valkoiset silmän ripsetkin sitten sellaisilla väreillä: aika hyvän näköinen voisi olla.
Eli ripsien alukset kokonan valkoisekseki ja sitten hieman mustaakin erilaisiin värisävyihin.Eikö olis parempi siniset ripset ja kajal?
Halusitko saada huulet näyttämäät suklaiselta, et ois niiku maistuvammat?
Joo, itse asiassa se oli noin. Ajattelin jos se olisi niin kuin suklaata, mutta neutraalisti eikö teatraalisesti. Mistä arvasit! Taidat tietää tämmöset hommat, siehän kettu olet :D
Olen suklaan asiantuntija
Olet :)
Viisainta tyytyä vaan maistelemaan suklaata, tiiä mitä pöpöjä naisten huulista saisi
pujotteIija kirjoitti:
Viisainta tyytyä vaan maistelemaan suklaata, tiiä mitä pöpöjä naisten huulista saisi
Me naiset olemme kyllä sotkuisia :D
Tuosta on tiedä mitään, mutta ex oli vetäissyt huuliinsa jotain piipputupakin ja vaniljan välimaastossa liikkuvaa tuoksua eli huulirasvaa. Halutti pussata sitä, mutta onnistuin kaivamaan selkärangan takataskusta.
Onko semmostakin? Ja sekö miehiä viehättää? Piipputupakki & vanilja? Täysin uutta tietoa * tuijottaa silmät apposen auki*
Prkl tämä sivusto...
Ei tähän auta mikkään! Nyt meni hermomisspönttöuuni kirjoitti:
Onko semmostakin? Ja sekö miehiä viehättää? Piipputupakki & vanilja? Täysin uutta tietoa * tuijottaa silmät apposen auki*
Prkl tämä sivusto...
Ei tähän auta mikkään! Nyt meni hermoNo en tiedä mitä sillä oli tavoiteltu, mutta tuolta se minun mielestä tuoksui. Tehosi ainakin yhteen mieheen.
Thymallus kirjoitti:
No en tiedä mitä sillä oli tavoiteltu, mutta tuolta se minun mielestä tuoksui. Tehosi ainakin yhteen mieheen.
No kirjataan se ylös. Tosin ei nämä aineet kyllä suoranaisesti naisella miehiä varten ole. On vaan muuten mukava lipoa, noh niin kuin se nyt mitään muuttaisi..
No kirjataan se ylös. Tosin ei nämä aineet kyllä suoranaisesti naisella miehiä varten ole. On vaan muuten mukava lipoa, noh niin kuin se nyt mitään muuttaisi..
Ai jaa. Minä kun luulin että huulirasvaa käytetään sen vuoksi kun huulet on rohtuneet.
Thymallus kirjoitti:
Ai jaa. Minä kun luulin että huulirasvaa käytetään sen vuoksi kun huulet on rohtuneet.
Niin rasvaa joo, mutta myös punaa.
- Anonyymi
Voisit kokeilla laittaa ensin esim tiilenpunaisella huultenrajauskynällä rajat ja sitten sen ruskean huulipunan. Vähän sitten tuot pensselillä sitä punaista siihen ruskean sekaan raja-alueella.
Hyvännäköinen sitten vaikka punaisen mekon kanssa, mieluiten tietysti tiilenpunaisen😉- Anonyymi
Olisko noin? En sulje pois :)
Koita! Ruskea on nimittäin vähän kolkko juuri siinä rajassa ja tosi vaikea saada tarpeeksi siistiksi kontrastin vuoksi. Punainen vähän pehmentää js jos vielä sipaiset ihan hitusen neutraalia huulikiiltoa alahuulen keskialueelle ja amorinkaareen, saat aikaa kaikkien aikojen suklaisimmat pusuhuulet😂🤓
- Anonyymi
Todella paljon olin ihastunut tästä Rebecca Fergusonin suorituksesta näyttelinäjänä tuossa elokuvassa: Doctor Sleep :D
Erityisesti pidin jännästä hatuta... Rose the Hat :D Joo, en mä ruskeaa ole ostanut....ihan punaista vaan.:oD
Hahah :D Hyvä :’D
Joo, ei oikeesti värillä väliä, kuhan on punasta... :oD
Disse kirjoitti:
Joo, ei oikeesti värillä väliä, kuhan on punasta... :oD
Ja rohkeasti! :D
- Anonyymi
Mikähän seko tämän aloituksen tehnyt? Itseasiassa mulla ollut jo nuorena ruskeaa huulipunaa kuin myös sinistä,lilaa,kultaa. Tuleeko jollekin peräaukko mieleen sitten ruskeasta. Voi voi aikuiset ihmiset.
- Anonyymi
Minä :D Hyvää iltaa :D
En tiedä, voisiko siinä olla se vaara?Niin jos kokonaan laittaa jollain Lumenella silmänripset valkoisiksi ja sitten sellaiset mustalla silmän pieliin mustat.... noniin huuhuh, jos todellakin kokonaan valkoisiksi ripset :D
- Anonyymi
Miten se voi olla huulipunaa jos se on ruskeaa?
Se on sitten huuliruskeaa. Ei se tuolle K:llekaan sopinut eli pistä vaan ongelmajätteeksi. Suomalainen nainen on nätti luonnonkauniinakin joten turha hommata mitään kemikaalialtistusta.
Luonto ja ilmastokin kiittävät, jatkossakin on pandoilla jäätä tassujen alla kun pyydystävät hylkeitä.- Anonyymi
Tummat huulipunat käy vain tummahiuksisille, kapeakasvoisille ja luonnostaan paksuhuulisille. Joillakin suomalaisilla naisilla on ohuet huulet tai ohut ylähuuli, johon ei käy tummat ja kirkkaat sävyt ollenkaan. Sellaisille huulille käy oikeastaan vain huulikiilto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153