Onko aloitteen tekeminen vaikeaa

Anonyymi

Miten lähestyt naista tai miestä?

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se edelleen vaikeaa, vaikka menestyn hyvin naisten keskuudessa. Varmaan karut kokemukset nuoruudesta edelleenkin kummittelevat.

Otan ensikontaktin usein baarissa esim tiskillä tai tanssilattialla, jossa minun ei tarvitse erikseen lähestyä naista. Kysyn jotain tai kommentoin vaikkapa säätä tai musiikkia.

Joskus hyvin harvoin ihan asiakseni kävelen naisen luokse ja alan juttelemaan.

• Anonyymi

Päätän aina että en Tinderissä tai nettitreffeillä kirjoita enää yhtäkään avausviestiä. Sitten kun menee aikaa eikä kukaan kirjoita minulle niin saatan vaikka kännissä nöyrtyä ja laittaa viestiä. On se surkeaa touhua. Luulisi että naisia edes vähän hävettäisi.

• Anonyymi

Olen aina tavannut mieheni ihan muualla kuin netissä tai kapakassa tms.
      Nykyisen aviomieheni tapasin 7 vuotta sitten yhteisen tuttavan kotona. Yhden entisen tapasin kadulla. Jäätiin katsomaan samaa näyteikkunaa. Yhden taksijonossa. Päätettiin kävellä kotiin kun oli suuri osa samaa matkaa. Siinä sitten sovittiin että nähdään huomenna. Siitä se lähti.
      Kaikki tapaamiset ja tutustumiset lähteneet ihan spontaanisti ennalta suunnittelematta. On vain törmätty jossain, kumpaakin on kiinnostanut. Toinen sitten sanoo jotain ja jäädään juttelemaan jne.
      Ensimmäiseen poikaystävään tutustuin Porissa raveissa. Olin tullut sinne meidän hevosten kanssa kuljetusautossa ja hän sitten jäi katselemaan minua tallialueella. Tuli sitten kysymän saako kyytiä kun oli tulossa samaan kaupunkiin kuin mekin. Isä otti kyytiin kuljetuskoppiin hevosten kanssa missä minä ja kaverinikin matkustettiin. Siinä tutustuttiin. Seuraavana päivänä ilmestyi talleille ja siitä se lähti. Oltiin 14 ja 16. Melkein vuoden sitä kesti.
      Vierastan ajatusta jostain nettideittailusta ja kapakoissa en käy.

• Anonyymi

Eiköhän noissakin tilanteissa ole kuitenkin kyse siitä että mies on rohkaisut mielensä ja tullut tilanteeseen sillä mielellä että jos tästä jotain tulisi...naiset näkevät vain sattuman jos mies on onnistunut hoitamaan sen hyvin.

• Anonyymi

Tarjoan naiselle kossua ja kysyn lähdetkö luokseni.

• Anonyymi

Kävellen, tai saatan kierähtääkin, riippuen tilanteesta. Kaikki mikä merkitsee tapahtuu paljon ennen "lähestymistä", sitä kutsutaan teerenpeliksi.

• Anonyymi

Teen melko suoria aloituksia naiselle koska ne toimii usein. Naiset ei halua parisuhdetta joten on parempi että vonkaa sänkyyn suoraan ja minusta naiset siitä tykkää ja on säännöt selvät ettei säädetä mitään suhdejuttua alkuun vaan harrastetaan seksiä ja sen jälkeen kengät jalkaan ja moro vaan.

• Anonyymi

Mies voi lähestyä naista silloin kun juodaan viinaa yökerhossa tai bileissä. Näissä tilanteissa naiset ovat avoimia lähestymisyrityksille.

Arkielämässä ja selvinpäin oltaessa naiset eivät ole avoimia miesten lähestymisyrityksille.

t. viinamies

• Tämä. Tosin joskus naiset nalkuttavat asiasta niin siitä ei kannata piitata yhtään mitään. Naureskella vain ja todeta että "jaaha, otanpa tosta kaljan" 😄 Ei mitään Ekin ja Timpan kohtaloa että täytyy olla vaimon lupa ostaa ykkösolutta.

• Anonyymi

hei olen jenni 43v korkeastikoulutettu ja varakas ja akateeminen bisness nainen ja tinderissä olen ja yleensä aloitukseni on kerron hinnan 15 minuuttia 300 euroa 30 minuuttia 600euroa jne tai kysyn johtajilta tarviiko ne ns emäntää saunailtoihin yms

• Anonyymi

En ole koskaan lähestynyt, eikä kukaan ole koskaan lähestynyt minua. En edes tiennyt että ihmiset lähestyvät toisiaan.

• Naista muna pystyssä, miestä lepoasennossa. Heko heko.

• Anonyymi

Håmåsiltsuille tarjoon piripillerin anukseen laitettavaksi ja heti pääsee panemaan.
      Anarko naisille pitää nähdä vähän enemmän vaivaa, valkoihoinen kun oon.
      Kenkälankilla naama ensin mustaksi ja selittelyitä huonolla lontoontan kielellä et ku just oon komennuksella yhteiseurooppalaisjoukoissa majurina harjoituksissa tuossa lähialueella, kiinnostaisko kokeilla miltä kymmenen tuumainen tuntuu anaalissa.

Ei ne oo kehdannu enää ulos ajaa vaatteiden riisumisen jälkeen vaikka muu iho valkoinen ku molo on kuitenkin 10 tuumainen, on aina anaaliseksiä irronnu joka tapauksessa - ensin pitää vaan saada se jää murrettua ja päästä lähikontaktiin turvallisessa ympäristössä.

• Anonyymi

En mitenkään.

• Anonyymi

Nainen teki aloitteen kun pyysi että myynkö sille yhden siiderin linkka autossa kerran. No pyysin naista viereeni istumaan ja annoin sille siiderin ja alettiin jutelee. kaikenlaista juteltiin sen 300 km aikana ja kohta olinkin jo naisen luona seksiä harrastamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2621
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      79
      1985
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1098
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe