jos joku heidän mielestään kiinnostava mies ei juttele heille?
Tulevatko naiset surulliseksi siitä
5
93
Vastaukset
- AnonyymiVarmasti, haaveet kestävät vain niin kauan, kuin niitä jaksaa vaalia. 
- AnonyymiEn ymmärrä ollenkaan kysymystä. 
 Jos minua kiinnostaa joku ihminen, yhdentekevää onko kyseessä mies tai nainen, minä menen juttelemaan kyseiselle tyypille ja siinähän sitä selviää onko meillä yhteisiä intressejä. En lähesty ketään seksi- enkä seurustelusuhde mielessä, vaan siltä pohjalta voisimmeko olla ystäviä, kavereita.
 Enkä ole surullinen, jos lähestymäni ihminen ei ole kiinnostunut minusta, koska en minäkään ole kaikista ihmisistä innoissani.- AnonyymiToimin samoin. Keskusteluissa ei ole vielä voimakkaita tunteita, vaan pelkkä sosiaalisten tarpeiden tyydyttäminen. Sen sijaan seurustelusuhteita haettaessa mies on aina saanut tehdä aloitteen, ettei tule väärinkäsityksiä, joten en ole edes koittanut tehdä suhdealoitetta. 

- AnonyymiItsestäni tuntuisi oudolta miettiä jo ensi silmäyksellä sitä, olisiko jostain miehestä seurustelukumppaniksi. En etsi enkä hakemalla hae seurustelusuhdetta. Se tulee vastaan jos on tullakseen. 
 Minulla on työn kautta runsaasti miespuolisia kavereita. Sen lisäksi on monta veljeä niin sitä on tullut oltua lapsesta saakka poikien kanssa samoissa leikeissä ja kaveriporukoissa tasavertaisena jäsenenä. Ei minulle miesten kanssa jutteleminen ole koskaan ollut ongelma.
 Tapaan miehiä ja kaikkia muitakin ihmisiä ikään ja sukupuoleen katsomatta avoimin ja iloisin mielin. En koe pettymystä enkä harmitusta siitä, jos joku vieras ihminen ei ota kontaktia minuun. Jokaisella meistä on täysi oikeus valita itse ystävänsä ja juttukaverinsa.
- AnonyymiNo en tule surulliseksi. En itsekään kiinnostu enkä edes pidä kaikista ihmisistä ja miehistä jotka minuun kontaktia ottavat. Sehän on normaalia. 
 Jos itsetunto ei kestä sitä että se johon silmäsi isket ei anna vastakaikua, olet kyllä melkoisen heikoilla. Kuitenkin hyvin useat miehet muuttuvat aggrassiivisiksi ja haukkuvat suut silmät täyteen jos et ehistä innostu. Reppanoita sellaiset.
 Ei minustakaan läheskään kaikki pidä, ja se on ihan luonnollista. Olenkin aika haastava luonne ja tiedän sen itsekin. Pidän kuitenkin itsestäni juuri tällaisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti725426
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset665192
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut353784
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052887
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942762
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k312712
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131971
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161736
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2241599
- 1561394