Tulevatko naiset surulliseksi siitä

Anonyymi

jos joku heidän mielestään kiinnostava mies ei juttele heille?

5

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmasti, haaveet kestävät vain niin kauan, kuin niitä jaksaa vaalia.

• Anonyymi

En ymmärrä ollenkaan kysymystä.
      Jos minua kiinnostaa joku ihminen, yhdentekevää onko kyseessä mies tai nainen, minä menen juttelemaan kyseiselle tyypille ja siinähän sitä selviää onko meillä yhteisiä intressejä. En lähesty ketään seksi- enkä seurustelusuhde mielessä, vaan siltä pohjalta voisimmeko olla ystäviä, kavereita.

Enkä ole surullinen, jos lähestymäni ihminen ei ole kiinnostunut minusta, koska en minäkään ole kaikista ihmisistä innoissani.

• Anonyymi

Toimin samoin. Keskusteluissa ei ole vielä voimakkaita tunteita, vaan pelkkä sosiaalisten tarpeiden tyydyttäminen. Sen sijaan seurustelusuhteita haettaessa mies on aina saanut tehdä aloitteen, ettei tule väärinkäsityksiä, joten en ole edes koittanut tehdä suhdealoitetta.

• Anonyymi

Itsestäni tuntuisi oudolta miettiä jo ensi silmäyksellä sitä, olisiko jostain miehestä seurustelukumppaniksi. En etsi enkä hakemalla hae seurustelusuhdetta. Se tulee vastaan jos on tullakseen.
      Minulla on työn kautta runsaasti miespuolisia kavereita. Sen lisäksi on monta veljeä niin sitä on tullut oltua lapsesta saakka poikien kanssa samoissa leikeissä ja kaveriporukoissa tasavertaisena jäsenenä. Ei minulle miesten kanssa jutteleminen ole koskaan ollut ongelma.
      Tapaan miehiä ja kaikkia muitakin ihmisiä ikään ja sukupuoleen katsomatta avoimin ja iloisin mielin. En koe pettymystä enkä harmitusta siitä, jos joku vieras ihminen ei ota kontaktia minuun. Jokaisella meistä on täysi oikeus valita itse ystävänsä ja juttukaverinsa.

• Anonyymi

No en tule surulliseksi. En itsekään kiinnostu enkä edes pidä kaikista ihmisistä ja miehistä jotka minuun kontaktia ottavat. Sehän on normaalia.
      Jos itsetunto ei kestä sitä että se johon silmäsi isket ei anna vastakaikua, olet kyllä melkoisen heikoilla. Kuitenkin hyvin useat miehet muuttuvat aggrassiivisiksi ja haukkuvat suut silmät täyteen jos et ehistä innostu. Reppanoita sellaiset.
      Ei minustakaan läheskään kaikki pidä, ja se on ihan luonnollista. Olenkin aika haastava luonne ja tiedän sen itsekin. Pidän kuitenkin itsestäni juuri tällaisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4198
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      115
      2752
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2252
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1913
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1420
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      73
      1360
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1307
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe