jos joku heidän mielestään kiinnostava mies ei juttele heille?
Tulevatko naiset surulliseksi siitä
5
74
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti, haaveet kestävät vain niin kauan, kuin niitä jaksaa vaalia.
- Anonyymi
En ymmärrä ollenkaan kysymystä.
Jos minua kiinnostaa joku ihminen, yhdentekevää onko kyseessä mies tai nainen, minä menen juttelemaan kyseiselle tyypille ja siinähän sitä selviää onko meillä yhteisiä intressejä. En lähesty ketään seksi- enkä seurustelusuhde mielessä, vaan siltä pohjalta voisimmeko olla ystäviä, kavereita.
Enkä ole surullinen, jos lähestymäni ihminen ei ole kiinnostunut minusta, koska en minäkään ole kaikista ihmisistä innoissani.- Anonyymi
Toimin samoin. Keskusteluissa ei ole vielä voimakkaita tunteita, vaan pelkkä sosiaalisten tarpeiden tyydyttäminen. Sen sijaan seurustelusuhteita haettaessa mies on aina saanut tehdä aloitteen, ettei tule väärinkäsityksiä, joten en ole edes koittanut tehdä suhdealoitetta.
- Anonyymi
Itsestäni tuntuisi oudolta miettiä jo ensi silmäyksellä sitä, olisiko jostain miehestä seurustelukumppaniksi. En etsi enkä hakemalla hae seurustelusuhdetta. Se tulee vastaan jos on tullakseen.
Minulla on työn kautta runsaasti miespuolisia kavereita. Sen lisäksi on monta veljeä niin sitä on tullut oltua lapsesta saakka poikien kanssa samoissa leikeissä ja kaveriporukoissa tasavertaisena jäsenenä. Ei minulle miesten kanssa jutteleminen ole koskaan ollut ongelma.
Tapaan miehiä ja kaikkia muitakin ihmisiä ikään ja sukupuoleen katsomatta avoimin ja iloisin mielin. En koe pettymystä enkä harmitusta siitä, jos joku vieras ihminen ei ota kontaktia minuun. Jokaisella meistä on täysi oikeus valita itse ystävänsä ja juttukaverinsa. - Anonyymi
No en tule surulliseksi. En itsekään kiinnostu enkä edes pidä kaikista ihmisistä ja miehistä jotka minuun kontaktia ottavat. Sehän on normaalia.
Jos itsetunto ei kestä sitä että se johon silmäsi isket ei anna vastakaikua, olet kyllä melkoisen heikoilla. Kuitenkin hyvin useat miehet muuttuvat aggrassiivisiksi ja haukkuvat suut silmät täyteen jos et ehistä innostu. Reppanoita sellaiset.
Ei minustakaan läheskään kaikki pidä, ja se on ihan luonnollista. Olenkin aika haastava luonne ja tiedän sen itsekin. Pidän kuitenkin itsestäni juuri tällaisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446