Onko teitä potilasvahinko kärsineitä paljon !

Anonyymi

Minä ainakin yksi ja pahasti kävi näiden Pätevöityvien ollessa yöpäivystäjinä. En silloin heti tajunnut että ne ei edes lekureita olleet vielä,jos koskaan. Pallon tois,puolelta pelle ei Suomea ymmärtänyt. Tekivät minusta Invalidin.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun kohdalla sattui monta vuotta sitten umpilisäkkeen leikkauksen yhteydessä hoitovirhe. Vatsan kanssa tuli paha tilanne. Meinasi henki lähteä. Suoraan sanoen pitivät sairaalassa ihmeenä että jäin henkiin.
      Loppuelämäni joudun kärsimään vatsan vaivoista. Paljoa en saanut korvauksia silloin kun väittivät potilasvakuutuksessa vaikka mitä.
      Jälkeenpäin ovat kuitenkin lääkärit ja hoitajat sanoneet että vatsan ongelmat johtuvat siitä virheestä.
      Useamman kerran on leikelty virheen jälkeen.
      Eteenpäin on mentävä vaan, ei muukaan auta. Eihän tämä mitään kivaa ole.

• Anonyymi

Olikohan kirurgi n.s pätevöityvä , ? Otan aidosti osaa. Itse olen selkärampautettu ilman leikkaksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olikohan kirurgi n.s pätevöityvä , ? Otan aidosti osaa. Itse olen selkärampautettu ilman leikkaksia

Vastaan tuohon että oli varmaan ihan pätevä kirurgi, ainakin heti myönsi virheensä ja sanoi silloin tekevänsä itsekin ilmoituksen.
        Ajattelin silloin että taisi olla kyseinen kirurgi väsyksissä kun oli ollut ilmeisesti päivän töissä ja vielä yön päivysti, seuraavana päivänä vasta mut leikkasi.

Enkä mä tunne tarvetta kenellekään kaunaa kantaa, virheitä sattuu monissa eri asioissa, silloin sattui mun kohdalle. Sellaista elämä on.

Mullakin on nyt selän vuoro, oon leikkausjonossa. Jokin hermojuurijuttuun liittyvä nikamien pätkintä. Kirurgi sanoi että tarvitsisin jonkun luudutusleikkauksen mutta ei siitä ole enää hyötyä kun on ollut tää vaiva niin kauan.
        Venyyhän nää vaivat kun ei kukaan välitä ajoissa vaikka kuinka valittaisi.
        Kiitos osan otosta ja hyvää joulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan tuohon että oli varmaan ihan pätevä kirurgi, ainakin heti myönsi virheensä ja sanoi silloin tekevänsä itsekin ilmoituksen.
        Ajattelin silloin että taisi olla kyseinen kirurgi väsyksissä kun oli ollut ilmeisesti päivän töissä ja vielä yön päivysti, seuraavana päivänä vasta mut leikkasi.

Enkä mä tunne tarvetta kenellekään kaunaa kantaa, virheitä sattuu monissa eri asioissa, silloin sattui mun kohdalle. Sellaista elämä on.

Mullakin on nyt selän vuoro, oon leikkausjonossa. Jokin hermojuurijuttuun liittyvä nikamien pätkintä. Kirurgi sanoi että tarvitsisin jonkun luudutusleikkauksen mutta ei siitä ole enää hyötyä kun on ollut tää vaiva niin kauan.
        Venyyhän nää vaivat kun ei kukaan välitä ajoissa vaikka kuinka valittaisi.
        Kiitos osan otosta ja hyvää joulua.

Olet hyvä ihminen toivon parasta ! Suomen hyvinvointi on riippuvainen terveydenhoidostamme. Se kyllä melkoisen retuperälle Sipilän aloitteesta v.16 alusta kokonaan laitettiin. TERV INVALIDITEETIN HUS MINULLE JÄRJESTI !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      182
      3660
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1099
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1010
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe