Mitä näistä olette nähneet? Mitkä ovat omat suosikkinne?
https://www.hs.fi/nyt/art-2000006349642.html
2010-luvun parhaat tv-sarjat
17
1207
Vastaukset
True detectiven ja Black mirrorin oon nähnyt.
- Anonyymi
TD:n eka kausi oli huippu. Muut kaks paskaa
- Anonyymi
Onko House 2010 - lukua? Jos on, niin se.
- Anonyymi
GoT
- Anonyymi
Ihan paska sarja. Ei kiinnosta sadut.
- Anonyymi
Tykkäsin Girlsistä ja Victoriasta. Voi kun alkaisi Victoriassa kohta uusi kausi.😌
- Anonyymi
Sharp objects paras noista, sitten True detective. Amy Adams on huippu. Sherlockista ja Twinpeaksista en niin välittänyt, en katsonut kaikkia jaksoja. Leftoversin aloitin, mutta nyt en yhtään muista katsoinko loppuun vai en, joku epävarma muistikuva että se oli aika mielenkiintoinen, mutta olisiko sitten jäänyt kesken muiden kiireiden takia vai siksi, että sarja oli jotenkin kliseinen.
-flowersreally- Metsolat! 😬👌
- Anonyymi
Salkkarit!
- Anonyymi
Täällä ei tosiaankaan ole mitään nuorekkaita hipstereitä : )
- Anonyymi
Mää oon kattonu kaiken enämpi Muumilaakson tarinoi. Se taitaa kyl periytyy jo ammosemmalta niiku ajalta. 👻
- Anonyymi
en ole koskaan kuullutkaan ja nähnyt noita mutta derric kettua kahden keikka ajo päällä sarjat saisi pistää alusta
- Anonyymi
Välis on mies menneisyydestä
Mitään noista en ole nähnyt, mutta Daredevil vois olla paras
- Anonyymi
Se on sikahyvä. Varsinkin eka, mutta musta myös kolmas kausi. Molemmissa mukana Kingpin. Tokalla kaudella pääpahis oli Punisher, joka ei ollut yhtä kiinnostava.
- Anonyymi
Minä lopetin sarjan katsomisen, kun se antoi pimppaa sille isolle keenerille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lopetin sarjan katsomisen, kun se antoi pimppaa sille isolle keenerille.
Miksi Jessica Jones-sarjaa ja sen päänäyttelijää Krystina Ritteriä ei saa kehua täällä? Asiallisen viestini poisti joku "Utopia". Totesin vaan että.Krystina on superseksikäs.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1145199Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371649- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201109Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836