ä oon huomannu et mun elämä on jatkuvasti sekasin ja vuosia jo. Mä en saa kun pätkätöitä ja sit taas työtöm pätkätöissä työtön samaa paskaa. Lisäks musta tuntuu ettei ketää kiinnosta mun elämä. Oon masentunut ollut vuosia jo. Ihmiset haukkuu mua. Tyttöystävät jättänyt mut. Mulla ei ole ainuttakaan kaveria. On niin paha olla että en jaksa. Mielialat heittelee. Saatana hermostua nollasta sataan haukun naisia ja oon aivan hullu. Mä en jaksa enää. Mulle on todettu epävakaan persoonan piirteitä. Ruma en ole ja kaikkee. Vloput on tosi masentavia ku ei oo naista ja aina yksin jokapaikassa.
Liian masentunut
24
53
Vastaukset
- Anonyymi
Viinaa napaan ja baariin. Siellä ne on muutkin.
Vain kaheli istuu kotona.- Anonyymi
Viina tuossa nyt vähiten auttaa. Ei ne probleemat sillä parane eikä selviä, päin vastoin.
Mutta jos haluaa täysin luuseriksi vajota niin siitä vaan sitten.
Aloittaja on näitä ongelmiaan täällä valitellut kuukaudesta toiseen. Kukaan täällä ei asialle mitään voi. Apu on haettava muualta.
Masennukseen saa apua, epävakaaseen persoonaan myös vaikka se onkin vaikeampi ongelma hoitaa mutta ei mahdoton. Homma on aloittajan omissa käsisssä, itse on motivoiduttava apua hakemaan ja sen eteen töitä tekemään.
En ihmettele jos ihmisellä jolla on noin suuria ongelmia on vaikeuksia ihmisssuhteiden luomisessa. Ymmärrän että se on vaikeaa ja raskasta. On oma vastuu ymmärtää avun tarpeensa ja hakea sitä. Kyseessä kuitenkin hyvinkin aikuinen mies, ei pikkupoika.
Joten jospa tekisit jotakin asioille jotka johtavat utohon kaikkeen, yksin jäämiseen ym?
Tajua ihminen että mikään ei muutu jos et tee jotain itsesi ja ongelmiesi eteen! Kuitenkin tiedät itse mistä kenkä puristaa kuten aloituksessa kerrot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viina tuossa nyt vähiten auttaa. Ei ne probleemat sillä parane eikä selviä, päin vastoin.
Mutta jos haluaa täysin luuseriksi vajota niin siitä vaan sitten.
Aloittaja on näitä ongelmiaan täällä valitellut kuukaudesta toiseen. Kukaan täällä ei asialle mitään voi. Apu on haettava muualta.
Masennukseen saa apua, epävakaaseen persoonaan myös vaikka se onkin vaikeampi ongelma hoitaa mutta ei mahdoton. Homma on aloittajan omissa käsisssä, itse on motivoiduttava apua hakemaan ja sen eteen töitä tekemään.
En ihmettele jos ihmisellä jolla on noin suuria ongelmia on vaikeuksia ihmisssuhteiden luomisessa. Ymmärrän että se on vaikeaa ja raskasta. On oma vastuu ymmärtää avun tarpeensa ja hakea sitä. Kyseessä kuitenkin hyvinkin aikuinen mies, ei pikkupoika.
Joten jospa tekisit jotakin asioille jotka johtavat utohon kaikkeen, yksin jäämiseen ym?
Tajua ihminen että mikään ei muutu jos et tee jotain itsesi ja ongelmiesi eteen! Kuitenkin tiedät itse mistä kenkä puristaa kuten aloituksessa kerrot.Olen menossa terapiaan. Mut riittääkö se naisen saamiseen. Jos täälä haukutaan rumaksi ja tyhmäksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen menossa terapiaan. Mut riittääkö se naisen saamiseen. Jos täälä haukutaan rumaksi ja tyhmäksi?
Ei se ole haukkumista jos juttu on tosi. Se nyt vaan on tosiasia, hyväksy se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole haukkumista jos juttu on tosi. Se nyt vaan on tosiasia, hyväksy se.
En todellakaan hyväksy. Saatanan paska.
- Anonyymi
Kyllä se masentaa koska ei saa pillua. Rumuus masentaa miestä.
- Anonyymi
No mä en ole ruma. Silti en sas naista ja pillua. Ja rahaaki on ja olen pitkä mies.
- Anonyymi
Kyllä se silti masentaa ja syö ihmistä vaikka on satasia tilillä ja uus vuokra asunto ja työpaikka vielä hetken ja ottaa uusia kuvia ja silti ei saa naista.
- Anonyymi
Ja ostaa uutta hajuvettä ja panostaa ku on rahaa silti ei saa osumia tinderis tai baaris ei saa ku lihavia naisia, ei mua kiinnosta lihavat.
- Anonyymi
Helvetti taas syömään yksin ja kai baariin ku on rahaa. Mitä sitä yksin himas tekee ku ei saa naistakaan.
- Anonyymi
Mulla on paljo rahaa ja iha suht hyvin asiat, vaikka ei toki kaikki ole. Oon masentunut kun oon vittu nytki ostarillla yksin ja kaikilla kauniita naisia ja kumppanit. En halua huoriin mennä. Enkä halua ikinä rumaa ja läskiä. Eli tää paska olo on ikuisuutta. Pitäskö hyppää junan alle???
- Anonyymi
Eikun Omenapuun alle...
- Anonyymi
Vitun pellet ei vain tajua että en ole ruma.
- Anonyymi
Miks mun pitäs joka vloppu pyöriä baareissa kun en halua ja ei kiinnosta. Ei sieltä naisia saa.
- Anonyymi
Kaikki ne on vain jotain missejä koulutettuja ura naisia baareissa.
- Anonyymi
Ihan sama. Mulla on rahaa mä lähen baariin.
- Anonyymi
Oikein teet
Baarista toivoa. Ei ole helppoa tämä elämä. Jatkuva puute onko järkee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein teet
Baarista toivoa. Ei ole helppoa tämä elämä. Jatkuva puute onko järkee?Helvetti mä kyllä vielä nätin naisen saan. Se on varma mulla on hyvin asiat 3 tonnin kk palkka melkee ja siistit vaatteet ja oon pitkä ja söpön näkönen naiset sanonu.
- Anonyymi
Mä en missää nimes enää sekaannu xxl kokoseen rumaa naiseen mistä en tykkää. Pyöree xl ok jos se mun makuun on ja nätti ja kaunis.
- Anonyymi
Pakko se on baariin taas mennä kattelee ylimielisiä stadin bimboja
- Anonyymi
Naiset haukku mut taas. Menin naista yrittää sanoo oot ruma mee pois. Meinasin lyödä naista ja huusin pokelle painu vittuun. Ja sit heitin ulkona naisen juomat päälle meinasin saada turpaan. Ja naiset sanoi kuole pois. Tällästä elämä on hulluna sekopäänä ilman kavereita ja naista.
- Anonyymi
Mun on pakko mennä maksullisiin kun musta ei koskaa ei kiinnostu ketään, kai mä oon nii hullu kaljuuntunut paska 34 v mies. Meen runkkaamaan kotia ku en saa naista.
- Anonyymi
Mene nyt hyvä ihminen hoitoon ennenkuin sinut viedään väkisin!
Alkaa mennä lapasesta täysin tuo sinun touhu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p535650Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "722741Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181990No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371826Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1591811- 191753
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5151881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191151Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801139Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64956