Uusi vuosi homoseksuaalien seurassa

Anonyymi

Uusi vuosi olisi tarkoitus viettää erään minun kaverini luona, joka on homo. Tiedän kuitenkin, että sinne on tulossa kolme muutakin joista jokainen on homo. Näin heterona vain ahdistaa, mutta en kehdannut kieltäytyä kun kaveri kutsui. Pelkään että olen ainoa hetero siellä.

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menettekö saunaan?

    • Anonyymi

      Aloitus lienee provo joltain lapselta, mutta vastataan silti. Tuskin ne homot yrittävät iskeä sua jos tietävät heteroutesi, mutta saippuoi silti varalta persereikäsi jollain liukkarilla, pääset mahdollisesti pienemmillä persevaurioilla uuteen vuoteen 2020! Tämä siis ystävällisenä vihjeenä heteromieheltä. :)

      • Tän palstan lapset on keski-ikäisiä ukkeleita.


    • Anonyymi

      Sulla on sentään joku kaveri (vaikka onkin homo) joka kutsuu sut luokseen uutena vuotena. Itselläni ei ole yhtään kaveria. Yksin olen kotona tulevankin uuden vuoden.

      • Anonyymi

        Itse olisin kyllä mieluummin yksin kuin homojen seurassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olisin kyllä mieluummin yksin kuin homojen seurassa

        Miksi? Pelkäätkö että homot panevat sua väkisin perseeseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Pelkäätkö että homot panevat sua väkisin perseeseen?

        Yllättävän moni heteromies pelkää. Lienevät katselleet jotain vankilasarjoja tai vastaavia.

        Paras lapsuudenkaverini paljastui teini-iässä bi-seksuaaliksi, mutta kyllä senkin jälkeen pystyin nukkumaan yöni mm. samassa huoneessa pelkäämättä mitään yöllisiä ahdisteluja. Hän onkin ollut suhteessa samaan naiseen jo yli 10 vuotta, eli ei mikään kukasta kukkaan hyppijä seksuaalisesta "erikoisuudestaan" huolimatta.


      • Anonyymi
        palstalutka kirjoitti:

        Yllättävän moni heteromies pelkää. Lienevät katselleet jotain vankilasarjoja tai vastaavia.

        Paras lapsuudenkaverini paljastui teini-iässä bi-seksuaaliksi, mutta kyllä senkin jälkeen pystyin nukkumaan yöni mm. samassa huoneessa pelkäämättä mitään yöllisiä ahdisteluja. Hän onkin ollut suhteessa samaan naiseen jo yli 10 vuotta, eli ei mikään kukasta kukkaan hyppijä seksuaalisesta "erikoisuudestaan" huolimatta.

        Luntut ymmärtävät aina homoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luntut ymmärtävät aina homoja

        Ei siinä paljoa ymmärtämistä tarvita, jos toteaa että suurella todennäköisyydellä nuo ap:n homokaverit eivät ole mitään raiskaajia tai ahdistelijoita. Itse en tunne ainoatakaan miespuolista homoa joten en siis kaveeraa heidän kanssaan, ja tuo naispuolinenkin on tosiaan bisse eikä lesbo.

        Ja totta puhuakseni, itse en täysin homoseksuaalisuutta ymmärräkään. Vielä vähemmän sitä että se pitää tuoda esiin joka helvatan käänteessä. Olkoot muut omasta puolestani homoja, mutta mikä ihme sen toitottamisessa on. Vanha sanontakin kuuluu " se jolla onni on onnen kätkeköön".


      • Anonyymi
        palstalutka kirjoitti:

        Yllättävän moni heteromies pelkää. Lienevät katselleet jotain vankilasarjoja tai vastaavia.

        Paras lapsuudenkaverini paljastui teini-iässä bi-seksuaaliksi, mutta kyllä senkin jälkeen pystyin nukkumaan yöni mm. samassa huoneessa pelkäämättä mitään yöllisiä ahdisteluja. Hän onkin ollut suhteessa samaan naiseen jo yli 10 vuotta, eli ei mikään kukasta kukkaan hyppijä seksuaalisesta "erikoisuudestaan" huolimatta.

        Nainen saa haluta naista, mutta nainen ei saa haluta miestä eikä munaa.


      • Anonyymi
        palstalutka kirjoitti:

        Ei siinä paljoa ymmärtämistä tarvita, jos toteaa että suurella todennäköisyydellä nuo ap:n homokaverit eivät ole mitään raiskaajia tai ahdistelijoita. Itse en tunne ainoatakaan miespuolista homoa joten en siis kaveeraa heidän kanssaan, ja tuo naispuolinenkin on tosiaan bisse eikä lesbo.

        Ja totta puhuakseni, itse en täysin homoseksuaalisuutta ymmärräkään. Vielä vähemmän sitä että se pitää tuoda esiin joka helvatan käänteessä. Olkoot muut omasta puolestani homoja, mutta mikä ihme sen toitottamisessa on. Vanha sanontakin kuuluu " se jolla onni on onnen kätkeköön".

        En minäkään ymmärrä miten joku voi haluta jotain karvaista hikistä miestä seksuaalisesti, vain nainen on sallittu seksuaalisen halun kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olisin kyllä mieluummin yksin kuin homojen seurassa

        Mun mielestä olisi mukavaa viettää aikaa useamman homppelin seurassa... Itse olen ukm, mutta hyvin avarakatseinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä miten joku voi haluta jotain karvaista hikistä miestä seksuaalisesti, vain nainen on sallittu seksuaalisen halun kohde.

        Pohojoispohjanmaaltako oot kotosin😬?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohojoispohjanmaaltako oot kotosin😬?

        NAL on kotoisin Imatralta


    • Anonyymi

      Muista siellä sitten pitää aina perse seinää vasten. Älä päästä homoa taaksesi, äläkä missään tapauksessa pyllistele, jos homot pudottavat jotain lattialle, niin anna olla siellä, älä kumarru nostamaan.

    • Kirjoitusvirheesi on kohtalokas: nythän sinun täytyy viettää koko vuosi siellä!

      PS. Mitäs hinttilöihiin kaverloita siä oot?!??!?!!?

    • Anonyymi

      Tulee hauska uusivuosi, jos ne alkavat homoilemaan keskenään. Joudut istumaan siellä pierukaasun katkussa katsomassa miten alastomat karvaiset äijät äheltävät.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan persuksien saunaillalta.


    • Anonyymi

      Ei kannata sitten juoda liikaa alkoholia, ettei aamulla herää pussit silmien alla.

    • Anonyymi

      Ajattele positiivisesti, jos olisit menossa lesboporukan kanssa uuden vuoden bileisiin, joutuisit runkkaamaan koko illan.

    • Anonyymi

      Nooh, muista aloittaja sitten ettei kerta vielä homoksi tee! :)

    • Anonyymi

      Nooh, tämä on täällä nyt tällaista naljailua, mutta aloittajalle sanoisin, etten ole vielä ei-fiksua homoseksuaalia tavannut, olen siis itse heteromies. Tuskin ne siinä edessäsi origiat järjestävät, joten pelko pois. Homot ovat käytökseltään ihan normaaleja ja fiksuja ihmisiä. Jos tarina ei ole keksitty, mene ihmeessä juhliin ja vietä mukava ilta.

    • Todennäköisesti kunnioittavat sinua ja omaa seksuaalista suuntautumistasi, joten turha sitä liikoja on jännittää. Raiskaajia on homoseksuaaleissa luultavasti suunnilleen saman verran kuin heteroissakin, eli suurimman osan kanssa ei ole mitään "vaaraa". Sitä paitsi jos hän on jo pitkäaikainen kaverisi, niin tuntenet hänet kuitenkin jo melko hyvin. Ja hän vastaavasti tuntenee sinut (mm. sen osalta, etteivät sinua kiinnosta miehet) ja osannee kertoa myös homokavereilleen etukäteen että sinua on turha yrittää iskeä.

    • Ai kamalaa..

      Mi-ten sä us-kal-lat? 🙀

    • Anonyymi

      Todennäköisesti homppelit ovat hauskempaa seuraa kuin vaikkapa persukset, todennäköisemmin löytyy porukkaan naisseuraakin jos lähtee kylille.

    • Anonyymi

      Ei kyllä kiinnostaisi homojen kanssa istua.

      Tässä ollaan Pattayalla ja välillä pitää ihmetellä kun tyypit tuo hotellille ladyboyta.

      Itellä on tässä ollut jo 5 iltaa upea pieni ja kaunis 18v tyttö.

    • Anonyymi

      Mitäs pelkäämistä homoissa on? Työkamuna on homo ja siinä se menee missä heterokin. Ei hänen kanssa tarvitse olla varuillaan pikkujouluissa tai missään muussakaan yhteistilaisuudessa.

      Välilllä mietityttää, että onko teidät kasvatettu jossain eristyksissä muusta maailmasta. 🤔

    • Muutako vähä simaa ja neljän miehen junat siihen...Tuut tuut.

      • Anonyymi

        On sullakin fantasiat 🙊


    • Anonyymi

      Älä mene pilaamaan tunnelmaa myrtsinaamoinesi sinne.
      Vihamielisyyden aistii kyllä pikku eleistä. 🖕

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe