Uusi vuosi olisi tarkoitus viettää erään minun kaverini luona, joka on homo. Tiedän kuitenkin, että sinne on tulossa kolme muutakin joista jokainen on homo. Näin heterona vain ahdistaa, mutta en kehdannut kieltäytyä kun kaveri kutsui. Pelkään että olen ainoa hetero siellä.
Uusi vuosi homoseksuaalien seurassa
Anonyymi
30105
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 30
Vanhimmat
Menettekö saunaan?
Aloitus lienee provo joltain lapselta, mutta vastataan silti. Tuskin ne homot yrittävät iskeä sua jos tietävät heteroutesi, mutta saippuoi silti varalta persereikäsi jollain liukkarilla, pääset mahdollisesti pienemmillä persevaurioilla uuteen vuoteen 2020! Tämä siis ystävällisenä vihjeenä heteromieheltä. :)
Tän palstan lapset on keski-ikäisiä ukkeleita.
Sulla on sentään joku kaveri (vaikka onkin homo) joka kutsuu sut luokseen uutena vuotena. Itselläni ei ole yhtään kaveria. Yksin olen kotona tulevankin uuden vuoden.
Itse olisin kyllä mieluummin yksin kuin homojen seurassa
Miksi? Pelkäätkö että homot panevat sua väkisin perseeseen?
Yllättävän moni heteromies pelkää. Lienevät katselleet jotain vankilasarjoja tai vastaavia.
Paras lapsuudenkaverini paljastui teini-iässä bi-seksuaaliksi, mutta kyllä senkin jälkeen pystyin nukkumaan yöni mm. samassa huoneessa pelkäämättä mitään yöllisiä ahdisteluja. Hän onkin ollut suhteessa samaan naiseen jo yli 10 vuotta, eli ei mikään kukasta kukkaan hyppijä seksuaalisesta "erikoisuudestaan" huolimatta.
Luntut ymmärtävät aina homoja
Ei siinä paljoa ymmärtämistä tarvita, jos toteaa että suurella todennäköisyydellä nuo ap:n homokaverit eivät ole mitään raiskaajia tai ahdistelijoita. Itse en tunne ainoatakaan miespuolista homoa joten en siis kaveeraa heidän kanssaan, ja tuo naispuolinenkin on tosiaan bisse eikä lesbo.
Ja totta puhuakseni, itse en täysin homoseksuaalisuutta ymmärräkään. Vielä vähemmän sitä että se pitää tuoda esiin joka helvatan käänteessä. Olkoot muut omasta puolestani homoja, mutta mikä ihme sen toitottamisessa on. Vanha sanontakin kuuluu " se jolla onni on onnen kätkeköön".
Nainen saa haluta naista, mutta nainen ei saa haluta miestä eikä munaa.
En minäkään ymmärrä miten joku voi haluta jotain karvaista hikistä miestä seksuaalisesti, vain nainen on sallittu seksuaalisen halun kohde.
Mun mielestä olisi mukavaa viettää aikaa useamman homppelin seurassa... Itse olen ukm, mutta hyvin avarakatseinen...
Pohojoispohjanmaaltako oot kotosin😬?
NAL on kotoisin Imatralta
Muista siellä sitten pitää aina perse seinää vasten. Älä päästä homoa taaksesi, äläkä missään tapauksessa pyllistele, jos homot pudottavat jotain lattialle, niin anna olla siellä, älä kumarru nostamaan.
Kirjoitusvirheesi on kohtalokas: nythän sinun täytyy viettää koko vuosi siellä!
PS. Mitäs hinttilöihiin kaverloita siä oot?!??!?!!?
Tulee hauska uusivuosi, jos ne alkavat homoilemaan keskenään. Joudut istumaan siellä pierukaasun katkussa katsomassa miten alastomat karvaiset äijät äheltävät.
Kuulostaa ihan persuksien saunaillalta.
Ei kannata sitten juoda liikaa alkoholia, ettei aamulla herää pussit silmien alla.
Ajattele positiivisesti, jos olisit menossa lesboporukan kanssa uuden vuoden bileisiin, joutuisit runkkaamaan koko illan.
Nooh, muista aloittaja sitten ettei kerta vielä homoksi tee! :)
Nooh, tämä on täällä nyt tällaista naljailua, mutta aloittajalle sanoisin, etten ole vielä ei-fiksua homoseksuaalia tavannut, olen siis itse heteromies. Tuskin ne siinä edessäsi origiat järjestävät, joten pelko pois. Homot ovat käytökseltään ihan normaaleja ja fiksuja ihmisiä. Jos tarina ei ole keksitty, mene ihmeessä juhliin ja vietä mukava ilta.
Todennäköisesti kunnioittavat sinua ja omaa seksuaalista suuntautumistasi, joten turha sitä liikoja on jännittää. Raiskaajia on homoseksuaaleissa luultavasti suunnilleen saman verran kuin heteroissakin, eli suurimman osan kanssa ei ole mitään "vaaraa". Sitä paitsi jos hän on jo pitkäaikainen kaverisi, niin tuntenet hänet kuitenkin jo melko hyvin. Ja hän vastaavasti tuntenee sinut (mm. sen osalta, etteivät sinua kiinnosta miehet) ja osannee kertoa myös homokavereilleen etukäteen että sinua on turha yrittää iskeä.
Ai kamalaa..
Mi-ten sä us-kal-lat? 🙀
Todennäköisesti homppelit ovat hauskempaa seuraa kuin vaikkapa persukset, todennäköisemmin löytyy porukkaan naisseuraakin jos lähtee kylille.
Ei kyllä kiinnostaisi homojen kanssa istua.
Tässä ollaan Pattayalla ja välillä pitää ihmetellä kun tyypit tuo hotellille ladyboyta.
Itellä on tässä ollut jo 5 iltaa upea pieni ja kaunis 18v tyttö.
Mitäs pelkäämistä homoissa on? Työkamuna on homo ja siinä se menee missä heterokin. Ei hänen kanssa tarvitse olla varuillaan pikkujouluissa tai missään muussakaan yhteistilaisuudessa.
Välilllä mietityttää, että onko teidät kasvatettu jossain eristyksissä muusta maailmasta. 🤔
Muutako vähä simaa ja neljän miehen junat siihen...Tuut tuut.
On sullakin fantasiat 🙊
Älä mene pilaamaan tunnelmaa myrtsinaamoinesi sinne.
Vihamielisyyden aistii kyllä pikku eleistä. 🖕