eli kännykkään viesti että paketti olisi tulossa, mutta on epäselvyyksiä osoitteessa, sitten kun täytät osoite tiedot, pyytää se maksamaan 1-2-3-4 tai 5e. sitten sinulle lähetetään myös ilmainen iPhone, älkää edes avatko, saati maksako mitään, nämä huijaus viestit voivat velvoittaa teidät maksuihin loppu iäksenne, olen aiemmin laittanut samaa tuonne yleiselle sivulle, näitä viestejä tulee päivittäin.
Onko tullut muille viestejä
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä oli pitkä kirjoitus Iltalehdessä, on koko suomen kattavaa, uskottavasti näiden uus asukkaiden tuotetta, heillähän se on aikaa värkätä tuollaisia juttuja, muutenkin kun kännykkä on kasvanut kiinni käteen.
- Anonyymi
parikertaa on tullu,eilen viimeksi
- Anonyymi
Mulle tulee päivittäin viestejä "viimeinen mahdollisuus saada paketti" tai jotain sellaisia, alkaa jo harmittaan, ne tulee sellaisina snappeina että ei jää mitään näkyviin kun sen lukee.
- Anonyymi
On tullut parikymmentäkin jo tähän mennessä. En ole tarvinnut heidän pakettejaan, joten kun en ole tilannut, en myöskään ole maksamaan sitoutunut.
Suomi rikollisten paratiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770