Miksi mikään ei tunnu miltään enää

Tulipahan taas käytyä radalla ja päädyin tosi hyvärunkoisen ja nätin baariruusun luo. Seksin harrastaminen ja intiimi ihokosketus oli ihan kivaa, mutta se ei anna mulle enää mitään. En enää kykene tuntemaan intohimoa ilman henkistä kohtaamista. Vaikka baarin hälinässä groovatessa saattaa tulla illuusio jostakin, niin se vesittyy helposti hälyn hälvetessä.

Olenko yksin ajatuksieni kanssa vai riittääkö teille se että saa pillua/kullia, kosketusta ja hyväksyntää vastakkaiselta sukupuolelta?

30

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytitkö kortsua?

      • Ehkä se kortsu ei olut tässä se pointti.


    • Anonyymi

      Mie en ainakaan kostu tuollaisista reissuista mitään. Eli et ole yksin.

      • Kiva kuulla että on sielunveljiä/sisaria, nuorena kiimaisena kollina ne oli ihan kivoja reissuja, mutta nähtävästi oo enää mun juttu.


      • Anonyymi
        mr-groove kirjoitti:

        Kiva kuulla että on sielunveljiä/sisaria, nuorena kiimaisena kollina ne oli ihan kivoja reissuja, mutta nähtävästi oo enää mun juttu.

        Panoreissut ovat pitemmän päälle samanlaisia. Syvällisempi yhteys luo seksiin ainakin itselleni enemmän nautintoa. Sitä ei kerta reissuissa ole.
        Ikävästi sanottuna panoreissu ajaa lähes saman asian kuin itse hoitelisi tämän puolen tarpeista.


    • Toisilla meillä se on ollut tuollaista aina. Ilman tunnesidettä seksi ei anna tyydytystä. Lähinnä antamisen ilon. Sekin toisen hyväksi.

    • Se on kuin ulkomaanmatka, missä olis tuhannen päissään koko reissun, eikä muistais mitään koko reissusta. Sama runkata itse kuin nähdä saman äjäyksen eteen tuhoton vaiva...

      Kun on elämässään päässyt harrastamaan rakkaudellista seksiä suhteessa, ei muu ole enää mitään. Näin se on.... ainakin mulla.

      • Anonyymi

        Näinhän se on että seksi tutun ihmisen kanssa ja erityisesti rakastuneena on parasta. Suon kuitenkin kaikille ihmisille oikeuden toteuttaa seksuaalisuuttaan valitsemallaan tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on että seksi tutun ihmisen kanssa ja erityisesti rakastuneena on parasta. Suon kuitenkin kaikille ihmisille oikeuden toteuttaa seksuaalisuuttaan valitsemallaan tavalla.

        Niin minäkin.... mutta en mun kanssa. 😬👌


    • Itselle on tunneside ollut aina ehdottoman tärkeä asia. Ilman sitä ei tapahtuisi minkäänlaista lähestymistä.
      Toki, asia ei ole enää tässä vaiheessa ajankohtainen, mutta ennen en suostunut edes suukottelemaan. Niitä "iltapusun" pyytäjiä riitti, mutta niihin ei tarvinnut suostua.

    • Anonyymi

      Baari naisia on käyttänyt aika moni mies joten ei ne kiinnosta enää. Sama kun joku toinen haukkaisi omenastasi niin sitä ei halua enää itse syödä.

      • Aika jännä kommentti. Mun ikäluokassa taitaa mahdotonta neitsyyttä löytää. Tässä autokaupassa taidan itsekin kuulua loppuuanajattujen vaihtoautojen puolelle, ellen jopa takapihan ruosteläjään.


      • Anonyymi
        mr-groove kirjoitti:

        Aika jännä kommentti. Mun ikäluokassa taitaa mahdotonta neitsyyttä löytää. Tässä autokaupassa taidan itsekin kuulua loppuuanajattujen vaihtoautojen puolelle, ellen jopa takapihan ruosteläjään.

        Oletkohan liian ankara itseäsi kohtaan.
        Ruosteläjä kuulosti pahalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan liian ankara itseäsi kohtaan.
        Ruosteläjä kuulosti pahalta.

        Olen ehkä vähän spartalainen ja lienen ankarampi itseäni kohtaan kuin kanssaihmisiä. Siitä huolimatta ruuvit ruostuu ja pelit mätänee ajan kanssa.


    • Hienoa, että miehetkin ovat tässä ketjussa rohkeasti kertoneet, ettei heillekään pelkkä irtoseksi välttämättä ole kovinkaan kummoista huvia.

      Oma suhtautumiseni irtoseksiin on vaihdellut iän myötä aika paljonkin. Löysin joitain vuosia sitten kirjoituksen, jonka olin tehnyt joskus ala-asteen lopussa. Siinä paheksuin suuresti sitä, kuinka "nuoret hyppäävät tuosta vaan sänkyyn sen kummemmin miettimättä". Tuolloin en ollut vielä seksuaalisesti kehittynyt, vaan vasta juuri saapumassa esiteini-ikään.

      Siinä 13-17-vuotiaana sitten odottelin kovasti ensimmäistä poikaystävää - sellaista kuitenkaan koskaan löytämättä. Niin tuli neitsyyskin säilyneeksi vielä nuo vuodet.

      18-vuotiaana olin koulukiusauksen takia sen verran huonoitsetuntoinen ja syrjäytynyt/ yksinäinen, että olisin ollut iloinen vaikka ihan kuka tahansa olisi huolinut "edes" yhdeksi illaksi sänkyyn. Ainoa kriteerini tuolloin epätoivoisena oli miehen ikä, eli kovin vanha mies ei olisi käynyt, mutta muuten olisi saanut olla esim. ulkonäöltään ja pituudeltaan millainen tahansa.

      22-vuotiaana sain sitten ensimmäisen poikaystävän, minkä myötä en enää kokenut paineita poikaystävän löytymisestä, en edes eromme jälkeen. Tuolloin (ennen ja jälkeen sen ekan poikaystävän, en samaan aikaan) nautin jopa siitä lapsena kovasti paheksumastani irtoseksistä - tosin vuosia ainoastaan yhden ja saman seksikumppanin kanssa, koska monen kanssa yhtä aikaa säätäminen olisi ollut itselleni jo liikaa.

      23-vuotiaana sain sitten pahasti "siipeeni" rakastuttuani täysin ennalta-arvaamatta (en ollut rakastunut kertaakaan sitten teinivuosieni) mieheen, jonka kanssa harrastettiin seksiä kolmansilla treffeillä. Miehen taustat ja arvomaailma (poikuus tallella, kotoisin maalaispaikkakunnalta yms.) olivat kuitenkin sellaiset, että hän suhtautui negatiivisesti siihen, että olin "antanut jo kolmansilla treffeillä" ja lopulta hän loukkasi minua pahasti.

      Tuo rakastuminen ja sitä seurannut menetyksen tunne saivatkin lopulta mut tajuamaan, että seksi ilman rakkautta ei ollut minkään arvoista.

      Nykyisin, noin seitsemän-kahdeksan vuotta siipeen saamisestani, en enää juuri lainkaan nauti irtoseksistä. Yhden miehen tapauksessa nautin paljonkin, mutta olinkin korviani myöten ihastunut häneen ja olisin itse todellakin halunnut suhteelle jatkoakin - joten siinä tapauksessa se suuri "huuma" ja euforia joka kesti vielä päiväkausia tyypin tapaamisen jälkeenkin oli varmasti ratkaisevassa asemassa.

      Suurimman osan ajasta myöskään silloin päälle parikymppisenä säännöllisessä seksisuhteessa en kylläkään suuremmin nauttinut.

      Nyt olen ollut seksitönnä vuoden 2018 helmikuusta saakka, eikä ole kummemmin tehnyt edes mieli. Jatkossa ei todellakaan riitä mikään "ihan kiva", vaan täytyy olla oikeasti voimakkaat tunteet pelissä. Sanoisin jopa että pitää ehtiä kunnolla rakastuakin, pelkkä alkuihastus ei enää riitä.

      Jos pääsisin ajassa taaksepäin, potkaisisin sitä 18-vuotiasta "ihan kuka vaan vaikka pelkästään seksiin" -epätoivoista minääni perseelle ja kehottaisin malttamaan vaikka vielä useammankin vuoden ja odottamaan sitä aitoa rakkautta.

      • Kiitos kommentista ja rehellisestä avautumisesta. Minulla on parisuhteita takana jo seitsemän, enkä ole osannut olla onnellinen suhteessa pidemmän päälle. Ehkä ongelmani on liika kiltteys, eli luovun pikkuhiljaa omasta tahdostani suhteen edetessä ja hukkaan samalla itseni. Olen huono riitelijä, enkä jaksa vääntää pikkuasioista, vaikka ehkä pitäisi. Kun lähtee myöntymään pienissä jutuissa niin lopulta ei edes tajua, kuinka suurista asioista luovun, esimerkkinä voi mainita ystäväni ja harrastukseni.

        Mielenkiintoinen tunnustus oli tyytyväisyytesi seksittömyyteen. En tiedä olenko jotenkin yliseksuaalinen, mutta omalla kohdallani sellainen tuntuisi vieraalta, vaikka irtoseksi olisikin vaan ihan kivaa. Viimeisen eroni jälkeen olen harrastanut seksiä vain kolme kertaa kahden kuukauden aikana ja tunnen olevani seksitön. Ehkäpä pääsen tästä tunteesta jollain tavalla eroon muutaman tunteettoman yhden yön jutun jälkeen.

        Suhteisiin liittyen tiedän, mikä ongelmani on. En kuitenkaan halaua sen tarkemmin avautua siitä näillä palstoilla. Sen tiedän, että ongelman korjaaminen on niin vaikeaa, että sinkuus on mulle helpompi tie.


      • mr-groove kirjoitti:

        Kiitos kommentista ja rehellisestä avautumisesta. Minulla on parisuhteita takana jo seitsemän, enkä ole osannut olla onnellinen suhteessa pidemmän päälle. Ehkä ongelmani on liika kiltteys, eli luovun pikkuhiljaa omasta tahdostani suhteen edetessä ja hukkaan samalla itseni. Olen huono riitelijä, enkä jaksa vääntää pikkuasioista, vaikka ehkä pitäisi. Kun lähtee myöntymään pienissä jutuissa niin lopulta ei edes tajua, kuinka suurista asioista luovun, esimerkkinä voi mainita ystäväni ja harrastukseni.

        Mielenkiintoinen tunnustus oli tyytyväisyytesi seksittömyyteen. En tiedä olenko jotenkin yliseksuaalinen, mutta omalla kohdallani sellainen tuntuisi vieraalta, vaikka irtoseksi olisikin vaan ihan kivaa. Viimeisen eroni jälkeen olen harrastanut seksiä vain kolme kertaa kahden kuukauden aikana ja tunnen olevani seksitön. Ehkäpä pääsen tästä tunteesta jollain tavalla eroon muutaman tunteettoman yhden yön jutun jälkeen.

        Suhteisiin liittyen tiedän, mikä ongelmani on. En kuitenkaan halaua sen tarkemmin avautua siitä näillä palstoilla. Sen tiedän, että ongelman korjaaminen on niin vaikeaa, että sinkuus on mulle helpompi tie.

        Ihmiset kokee niin erilailla. Kolme kertaa parin kuulauden aikana sinkkuna on paljon taas mun näkökulmasta, joka seksiä en sinkkuna ole harrastanut kertaakaan.

        Jos itsensä hipelöintiä ei lasketa, sekin on niin harvinaista että ehtii kuukaudet vaihtua toisiksi kerrasta toiseen. 😃


      • Helmiina kirjoitti:

        Ihmiset kokee niin erilailla. Kolme kertaa parin kuulauden aikana sinkkuna on paljon taas mun näkökulmasta, joka seksiä en sinkkuna ole harrastanut kertaakaan.

        Jos itsensä hipelöintiä ei lasketa, sekin on niin harvinaista että ehtii kuukaudet vaihtua toisiksi kerrasta toiseen. 😃

        No mä koen sen niin eri tavalla. Toki tulee käpälään vedettyä aika useinkin ja siitä tietysti saa varmemmet orkut ja parhaimmillaan sen voi tehdä kumppanin kainalossa hänen vähän auttaessa. Ja sitten taas toisin päin jos ei itsellä ole oikein sellainen seksimoodi. Mielestäni se on parisuhdeseksiä parhaimmillaan. Jos toista panettaa ja toista ei, niin ei se tarkoita sitä, että pitää mennä vessaan piiloon tyydyttämään itseään, koska soloseksistä puuttuu toisen ihmisen kosketus ja läsnäolo.

        Minä haen seksisuhteelta enemmän kosketusta kuin panemista. Meitä mihiä parjataan siitä, että me ei osata koskettaa naista, mut mites se teillä naisilla menee? Todella harvoja kultakimpaleita on mun kosketusetäisyydelle tullut, tai sitten en vaan oo saanut kosketuksen keijua heräämään ruususen unestaan.


      • mr-groove kirjoitti:

        No mä koen sen niin eri tavalla. Toki tulee käpälään vedettyä aika useinkin ja siitä tietysti saa varmemmet orkut ja parhaimmillaan sen voi tehdä kumppanin kainalossa hänen vähän auttaessa. Ja sitten taas toisin päin jos ei itsellä ole oikein sellainen seksimoodi. Mielestäni se on parisuhdeseksiä parhaimmillaan. Jos toista panettaa ja toista ei, niin ei se tarkoita sitä, että pitää mennä vessaan piiloon tyydyttämään itseään, koska soloseksistä puuttuu toisen ihmisen kosketus ja läsnäolo.

        Minä haen seksisuhteelta enemmän kosketusta kuin panemista. Meitä mihiä parjataan siitä, että me ei osata koskettaa naista, mut mites se teillä naisilla menee? Todella harvoja kultakimpaleita on mun kosketusetäisyydelle tullut, tai sitten en vaan oo saanut kosketuksen keijua heräämään ruususen unestaan.

        No parisuhteessa ja seurustellessa tilanne muuttuu. Ite oon vaan sellanen, etten vissiin kovin seksuaalinen olento ole.

        Enkä kärsi mitenkään seksittömyydestä millonkaan. Helppoa elämää sikäli, kun ei ole pakottavaa tarvetta seksiin.

        Halailu ja läheisyys on sitten taas asioita, joiden puute sairastuttaa.

        Mutta joo, sinkkuna on sinkku ja parisuhteessa on pari ja suhteessa. Jotenkin asiat menee luontevasti sen mukaan. 😃

        Ite oon ollut aina toista huomioiva, vaikken itse olis kokenut tarvetta... Nyt vanhemmiten olen kuitenkin myös oppinut sanomaan, einyt kun en syystä tai toisesta kykene tai halua.

        Ei kipeenä jaksa aina toista miellyttää, edes sillon kun ajattelee, että kurjaa kun joudun sanoo nyt ei.


      • Helmiina kirjoitti:

        No parisuhteessa ja seurustellessa tilanne muuttuu. Ite oon vaan sellanen, etten vissiin kovin seksuaalinen olento ole.

        Enkä kärsi mitenkään seksittömyydestä millonkaan. Helppoa elämää sikäli, kun ei ole pakottavaa tarvetta seksiin.

        Halailu ja läheisyys on sitten taas asioita, joiden puute sairastuttaa.

        Mutta joo, sinkkuna on sinkku ja parisuhteessa on pari ja suhteessa. Jotenkin asiat menee luontevasti sen mukaan. 😃

        Ite oon ollut aina toista huomioiva, vaikken itse olis kokenut tarvetta... Nyt vanhemmiten olen kuitenkin myös oppinut sanomaan, einyt kun en syystä tai toisesta kykene tai halua.

        Ei kipeenä jaksa aina toista miellyttää, edes sillon kun ajattelee, että kurjaa kun joudun sanoo nyt ei.

        Kosketusta ja läheisyyttähän minäkin haen, sillä muutenhan voisin olla varsin tyytyväinen elämääni.


    • "Vaikka baarin hälinässä groovatessa saattaa tulla illuusio jostakin, niin se vesittyy helposti hälyn hälvetessä."

      Nousuhumala vaihtuu laskun puolelle.

      • Niinhän se menee ja baarin kaunen ruusu lakastuu aamulla sun rakkalle sängylle, nyyh!


    • Anonyymi

      Baarista ei löydy kunnollisia naisia. Ne on epävakaita persoonia jotka tuo vain ongelmia. Luonne tosi ailahteleva eikä ne tiedä elämästä mitään, haluuvat vaan ryypätä ja pitää hauskaa, sellaiset naiset ei koskaan saa hyvää parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Kunnollisia miehiäkö löytää? Naisten seksuaalisuuden kontrollia on tuollainen väheksyntä! Hyvät naisetko istuvat kotona tai käyvät vain uskonnollisisissa tilaisuuksissa? Kaikki eivät ole alkoholisteja jotka baareissa käyvät!


    • Anonyymi

      Sama. Olen hetero demiseksuaalisiiyeen taipuva mies. Eli ei seksiä ellei ole tunteita. ErakkoM42v olen. Yksin hautaan asti on paras.

    • Anonyymi

      Seksi naisen kanssa maistuu aina hyvältä, oli suhteessa tai ei. Jos kyseessä on vain pelkkä nopea mekaaninen suoritus niin kyllästyyhän siihen, ei tunnu miltään.
      Mutta jos tekee kuten minä, nainen on se tärkeämpi osapuoli, pari tuntia menee helposti seksin merkeissä eikä nainen taatusti jää kylmäksi.

      • Kukahan tässä on puhunutn nopeasta suorittamisesta tai naisen kylmäksi jäämisestä. OK tuo aloituksen baariruusu ei saanut, enkä minäkään, kuten en ole saanut muidenkaan sanunnaisten naisten kanssa, vaikka he ovatkin nauttineet. Minulle seksistä tulee vaan työtä tuollaisissa kohtaamisissa, enkä kykene kiihottumaan tarpeeksi. Siitä naiset loukkaantuu, koska he kokevat itsensä epäviehättäväksi tai jotain sinne päin, koska en saa heidän kanssaan.


    • Anonyymi

      Eipä siitä pelkästä känni panosta oikeen saa mitään irti. Joskus oli siistiä ku sai eri tyttöjä lähtee mukaan, mut se pelkkä voittaja fiilis ei enää riitä. Pääsyin exän luo joku aika sitte ja oli ihan eri meininki ku tuntemattoman kaa. Vaik ei pitkään aikaan olla enää yhes oltu ni ku tietää mistä toinen tykkää ni on se paneminen paljon antosampaa. Randomin panon jälkeen sitä joko häipyy tai nukahtaa nopee. Exää pitää mielellään kainalossa ja on kiva ku se silittelee ja juttelee. Aamul ei tuu yhtään kiire pois ku herää tuttu nainen sylissä. Nyt on vaan vaikeempi ku ei huvita enää iskee baarista ketään ku tekis mieli soittaa exälle mieluumin.

    • Anonyymi

      vikana? Olen 41 vuotias sosiaalinen ja kauniksikin sanottu, huumorintajuinen nainen. Ja olen erittäin seksuaalinen jolle seksiseuran löytäminen esim. baarista ei olisi mikään ongelma mutta. En kokisi saavani siitä yhtään mitään.. koska YHTEYS puuttuu....

      ...seksi on usein mielessäni mutta miesten kanssa en ikinä saa siitä oikein mitään irti.
      Mutta jos minulla on voimakas tunneside ihmiseen, saatan masturboida esim. 4kin krt päivässä. Naimisissa jo meljein 20 v. Ja mieheni kanssa en ole ikinä saanut orgasmia.
      Aina siitä on puuttunut jotain, se tietty yhteys jonka haluaisin ja tarvisin.
      Tuntuu että ei vaan ole tarpeeksi tunteita mukana että voisin seksistä nauttia tai se ei kiinnosta kun fiilikset enemmän kaveripohjalla.
      Tykkäisin romanttisesta pitkästä seksistä, paljon suutelua ja muuta.
      Olen romantyinen ja haluasin uskoa että minuakin vastaan vielä kävelee ihminen keneltä saan sen fiiliksen ja rakastun niin ettei mitään järkeä ja kenen kanssa seksikin tulee olemaan mieletöntä.

      Onko minulla vaan ollut huonoja kokemuksia miehistä, ovat olleet liian nopeita ja itsekkäitä?

      Onko täällä muita vastaavia?
      Haluan kuulla ja jos öytyy samanfiiliksen omaavia niin erityisesti heidän kanssaan

    • Anonyymi

      Ei riitä, jos yhteys puuttuu, mulla se on aina ollut näin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe