Mikä on mielenkiintoista tällä hetkellä?
Onko joulu mielenkiintoinen juttu?
Mielenkiintoista
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä odotan, että päösisin lukemaan muutakin kuin työjuttuja. Lisäks mä toivon, että pysyn terveenä, että pääsen urheilemaan. Vitsit hiihtään olis ihana päästä. Hiihtolenkki, sauna, kaakao ja oleilu (takkakin olis kiva) onko mitään parempaa.
- Anonyymi
Pitää itse ostaa lahjat koska muuten en saa.
- Anonyymi
Mä oon kotonä tääl känniss. Vituttaa sairaasti kun torino hävisi sarjajumbo spalille italian jalis liigassa voi vittu sentään Oli 3 muuta kohdetta oikein ja mun piti voittaa 400 pitkävedostä perkkeele.
- Anonyymi
ihmiset on ihan sekopäisiä kaupassa. Kärryt täynnä ruokaa ja viettävät muka hauskaa joulua mutta stressi on varmaan kova kun yrittävät miellyttää kaikkia ja tehdä hyvät jouluruuat. Onneksi ei tarvii sekoilla olen yksin kotona omassa rauhassa , on hiljaista ja en syö muuta kun kirjolohikiusausta.
- Anonyymi
Työprojekti on mielenkiintoinen, mutta nyt en ajattele sitä vaan lomailen uuden vuoden yli :D
- Anonyymi
Tauko kahden arjen välissä on mielenkiintoinen asia.
- Anonyymi
Mies.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Älä valehtele. Onko sulla muka mielenkiintoinen mies?
Lakkaa seuraamasta minua T.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Ja on: Hän vaikuttaa hyvin s.ksikkäältä. Eikö saisi?
Anonyymi kirjoitti:
Ja on: Hän vaikuttaa hyvin s.ksikkäältä. Eikö saisi?
Et ole päässy tekemään lähempää tuttavuutta, kun vasta vaikuttaa?
No ei vaiskaan, tämmöstä kateellisen marinaahan tämä vaan on.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Et ole päässy tekemään lähempää tuttavuutta, kun vasta vaikuttaa?
No ei vaiskaan, tämmöstä kateellisen marinaahan tämä vaan on.Kuule ihmisen oppii vasta kymmenessä vuodessa, joten siksi sana ’vaikuttaa’.
No niinhän se on, kyllä minä sen heti tunnistin :)
Mutta minä olen nykyisin niin kiukkuinen ettei mies ehkä kestä minua. - Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Oli. Imperfekti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251