Oisko helpompi kuolla ku ei saa vakituista työtä. On yksinäinen. Mielenterveys ongelmia. Heikkolahjainen. Ihmiset haukkuu rumaksi ja tyhmäksi joka ei saa koskaa naista.
. Mähän oon niin ruma ja kaljuuntunut läski.
T. Allu
Kuolla pois vai mitä?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mun on pakko mennä maksullisiin kun musta ei koskaa ei kiinnostu ketään, kai mä oon nii hullu kaljuuntunut paska 34 v mies. Meen runkkaamaan kotia ku en saa naista.
- Anonyymi
Älä välitä, DarkFearilla on ihan sama juttu.
- Anonyymi
Kyllä mä välitän ku en oo ruma. Mua niin vituttaa ku ei kelpaa naisille, mitä mus on vikana.
- Anonyymi
Allu kiltti, sinulle on sanottu monen moneen kertaan mikä on vialla, mutta et kuuntele!
Kerrataan vielä kerran, sitten saa minun puolestani riittää:
-olet itse täällä kertonut että suutut ja raivoat. Haukut naisia.
-kiroilet ja mesoat täällä palstalla joten sekin todistaa ettet pysty hillitsemään käytöstäsi.
-kerrot roikkuvasi ostarilla katselemassa naisia. Se ei ole 34-vuotiaalle miehelle enää normaalia käytöstä, se herättää huomiota eikä suinkaan myönteistä sellaista.
Koska en tunne sinua en voi tietää minkälainen muuten olet tosielämässä, mutta jos ja kun ihmiset välttelevät sinua kertoo se jo jotakin.
En tiedä minkälaisesta ongelmasta kärsit, paitsi mainitsemasi masennus. Jotain muutakin on se on varmaa. Sanot itse että epävakaa persoona joka on vakava diagnoosi ja vaikeuttaa merkittävästi ihmissuhteissa.
Sanot että käytät ssri-lääkettä joka ei auta. Onko annostus sopiva? Onko lääke sopiva? On omalla vastuullasi mennä lääkärille puhumaan tästä. Sanot että menet pian terapiaan. Milloin se "pian" on kun olet sitä hokenut jo kauan?
Mene ja hae kunnollista apua ongelmiisi, ja vasta sitten kun ja jos saat korvienväliä kuntoon voit miettiä niitä naisasioitakin. Palstalla valitus ja raivoaminen ei vie mihinkään, joudut vain kiusaajien hampaisiin joita tällä riittää. Tee jotain asian eteen, hankkiudu ammattiavun piiriin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allu kiltti, sinulle on sanottu monen moneen kertaan mikä on vialla, mutta et kuuntele!
Kerrataan vielä kerran, sitten saa minun puolestani riittää:
-olet itse täällä kertonut että suutut ja raivoat. Haukut naisia.
-kiroilet ja mesoat täällä palstalla joten sekin todistaa ettet pysty hillitsemään käytöstäsi.
-kerrot roikkuvasi ostarilla katselemassa naisia. Se ei ole 34-vuotiaalle miehelle enää normaalia käytöstä, se herättää huomiota eikä suinkaan myönteistä sellaista.
Koska en tunne sinua en voi tietää minkälainen muuten olet tosielämässä, mutta jos ja kun ihmiset välttelevät sinua kertoo se jo jotakin.
En tiedä minkälaisesta ongelmasta kärsit, paitsi mainitsemasi masennus. Jotain muutakin on se on varmaa. Sanot itse että epävakaa persoona joka on vakava diagnoosi ja vaikeuttaa merkittävästi ihmissuhteissa.
Sanot että käytät ssri-lääkettä joka ei auta. Onko annostus sopiva? Onko lääke sopiva? On omalla vastuullasi mennä lääkärille puhumaan tästä. Sanot että menet pian terapiaan. Milloin se "pian" on kun olet sitä hokenut jo kauan?
Mene ja hae kunnollista apua ongelmiisi, ja vasta sitten kun ja jos saat korvienväliä kuntoon voit miettiä niitä naisasioitakin. Palstalla valitus ja raivoaminen ei vie mihinkään, joudut vain kiusaajien hampaisiin joita tällä riittää. Tee jotain asian eteen, hankkiudu ammattiavun piiriin.Mä oon seonnu. En saa kavereita. Ehkä kohta työt loppuu. En saa apua. Naiset haluu musta eroon kai oon sit ruma. Pukeudun kai väärin. Teen kaikki väärin. Syön venlaa 75 mg päivittäin lääke. Menen huomenna puhumaan tästä.
- Anonyymi
Sama homma. Ei kannata elää rumana kun ei saa edes rumaa naista.
- Anonyymi
Mä en ole ruma. Tajuatko.
- Anonyymi
Mistä on tullut Suomeen tämä lauma kaistapäitä?
En usko sitten en millään että normaalilla järjellä varustettu mies alkaisi spämmäämään näitä volinoitaan nettiin vaikka miten jäisi yksin.
Kyllä pitää viirata ja pahasti tällä laumalla. Mutta mistä ne on tulleet ja miksi?
Ei ennen tuollaisia ollut, vaikka yksinäisiä peräkamarinpoikia ja muita syrjäytyneitä olikin.
Miten ihminen vaipuu tuohon? Miksi selkäranka valuu kusena saapasvarteen? - Anonyymi
Jos et saa tyttöystävää, mikset alkaisi itse tytöksi?
Saat paljon rahaa siitä kuin raavaat duunarimiehet työntyvät sisääsi ja voit käyttää saadut rahat hormonihoitoihin ja sukupuolenvaihdosleikkaukseen. On kuitenkin jo vuosi 2019 ja tämä on ihan normaalia, jokapäiväistä toimintaa. - Anonyymi
En saa töitä koska naiset pitää mua rumana joka ei sitten osaa mitään. Työhaastattelussa on aina nainen ja kyselee kaikkea olenko ätmi ja sitten minua ei palkata töihin koska en ole komeakaan. Vittu naiset pilas mun elämän saatana.
- Anonyymi
MAINOS: IF VAKUUTUS
Selviääkö perheesi taloudellisesti, jos sinä kuolet? Laskuri kertoo, miten edullisesti voit saada henkivakuutuksen
Henkivakuutus on erityisen tarpeellinen silloin, kun perheen talous on riippuvainen kahdesta maksajasta.- Anonyymi
Ei ne mulle ees vakuutusta antas, ku ne sanoo, et mää oon jo potkassu tyhjää, ja juna meni jo. Mut sei niilen suppeeseen kaalin niiku mee, et mää en oo ees olemassa.👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne mulle ees vakuutusta antas, ku ne sanoo, et mää oon jo potkassu tyhjää, ja juna meni jo. Mut sei niilen suppeeseen kaalin niiku mee, et mää en oo ees olemassa.👻
Mimkä ikänen olet kiinnostaa
Sukupulelle sama - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mimkä ikänen olet kiinnostaa
Sukupulelle samaUskomattoman paksua tekstiä.
Mietin vain jos tämmäinemkin on työelämässä.....
- Anonyymi
Naista on turha saada. Päivittäin joutuu vetämään käteen ja saa vain haaveilla kauniista naisesta
- Anonyymi
Naisen etsiminen ja naisen saamisen pakkomielle ovat mielenterveysriski. Mielummin yksin hautaan asti. IkisinkkuerakkoM42v
- Anonyymi
Varmaa mulla sama juttu. Työtki kohta taas varmaa loppuu. Ja työttömänä ei mitää mahista saada naista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770