Jätin siis miehen, joka oli tälläinen:
- toi aina arkenakin aamiaista tms vuoteeseen jos halusin jotain.
- otti seksissä aina huomioon ja piti huolen, että myös minä tulen.
- ei IKINÄ painostanut seksiin
- hoiti kroppaansa liikunalla (oli siis hyvä kroppa)
- piti aina mun puolia
- järjesti yhteistä aikaa ja yllätyksiä
- oli kohtelias ja kiltti
- oli valmis tulemaan isäksi ja kantamaan sen vastuun
- rakasti eläimiä ja piti niistä hyvää huolta
- oli tukenani kun sairastuin, kantoi vessaan kun en omin jaloin päässyt ym.
Lista olisi vaikka miten pitkä mutta mitä tein minä? Petin häntä toisen miehen kanssa. Sellaisen pahan pojan kanssa joka otti mitä halusi eikä kysellyt. Se sytytti hetken kunnes jäin kuin nalli kalliolle.
Olen idiootti. Lisäksi olen nyt sitten 33v ja yksin.
Jätin hyvän ja kiltin miehen
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hahha.
Melkein uskomme.- Anonyymi
No EI melkeinkään. Mutta antaa miehen kirkoitella jos se helpottaa...………..
- Anonyymi
Kylläpä sulla olikin käsissä todellinen prinssi. Jotain varmaan oli pielessä. Mitä et tässä kerro ;)
- Anonyymi
Hahaha. Ihan oma syy 😂
Njääh! Elä huoli.... tuollasia juoksentelee kshta puolta puuta. Kilttejä ja kunnollisia joopajoo-miehiä! 🤣☝️
- Anonyymi
En tiedä onko aloitus aito vai feikki mutta tässä on totuuden siemen siinä mielessä että lähestulkoon aina se miehen hyvä huomaavainen käytös ei saa naisen mielenkiintoa heräämään. Naisia kiinnostaa enemmän se mies joka vähät välittää naisesta.
Liittyyköhän tämä jotenkin siihen naisten alkukantaiseen ajatusmaailmaan, että huomaavainen kiltti mies on heikko ja se kusipää-panomies on vahva.
Mitä opimme. Ei kannata olla kiltti ja kunnollinen mies, koska sitä ei arvosteta.- Anonyymi
aloittajalle.
se on vaan niin, että: "aika kultaa muistot"
itse jätin aikanaan miehen, joka taas ei arvostanut itseäni tippaakaan, - ainakin useimmiten naljailua, "joku asia tekemättä", vaikka hoidin kodin, ns. "tip.top", naljaili ulkonäöstäni (vaikka melko "jees" näköinen), nolasi, vähätteli sukulaisten/vieraiden aikana, jne. Seksissä, myös raiskaus, yms.
ulkopuolisten silmissä oli"hyvä mies". . .
- Anonyymi
Tohvelisankari sellainen on. Tahdoton lässy.
Sitä paitsi; jos olisi totta, sinuna antaisin palaa! 33 vuotias ja sinkku, koko maailma sylissäsi!
Siitä vaan tukka auki ja baanalle! Hahah, ihan oikein sunkaltaiselle lutkalle, siinähän kärsit :D
- Anonyymi
Susta paistaa kuin aurinko toi katkeruus...
Noh noh, sir harmaaritarin minä näen sen että yrität pitää naiset kaukana jotka eivät ole luotettavia ja satuttavat.
Mutta kun olemme kilttejä kaikille, siis ihan kaikki olisimme onnellisia
- Anonyymi
Minä jätin mukavan ja kiltin miehen. Oli sellainen joka teki kotitöitä ja lähti apteekkiin kun olin sairas, teki ruokaa ja vei treffeille ja keksi aina jotain tekemistä. Ei juonut alkoholia kovin usein. Mies oli kuitenkin kovin tylsä ja melko hiljainen ei kovin puhelias.
Jätin sen oikeesti pahiksen takia ja jälkeenpäin kaduttaa todella paljon. Tää pahis pilasi elämäni, otti velkaa nimiini, olen ulosotossa, Tuhlasi palkkani alkoholiin ja muuten turhiin juttuihin. Olin todella sokea enkä ymmärtänyt mitä tapahtuu.
Yritin saada kilttiä miestä takas mutta en saanut, sitä ei enää kiinnostanut ja tajusin miten hyvä elämäni oli mutta pilasin kaiken.- Anonyymi
Eli miesten mantra siitä, että naiset haluavat jännämiehiä on täysin todellinen ilmiö.
- Anonyymi
Jätti sut yksin sairastamaan ja karkas apteekkiin. Keksikää parempia juttuja.
Minulla on tuollainen mies.
Joka aamu kahvia tuo minulle ja tuonut aamiaistakin
Enkä ole jättänyt ihastuksissani, ei mitään järkeä lähteä ihastuksen perässä.
Varmasti katoo ihastus yhtä nopeaa kun tuleekin.Minusta on harmittaa puolestasi ja edellisen miehesi puolesta, hyvä isä olisi ollut ja piti sinua arvossa. Toivon kyllä että saat onnesi ja edellinen miehesikin saisi onnen harmi ettei vaan ollut teidän yhteinen. Tärkeintä oli että et tekisi enää nii.
Mutta yleisesti ne jotka joutunut katumaan todenäköisesti,ei kadu ikinä tekemisiään
- Anonyymi
On myös kiltti ja kunnollinen mies. Omia kokemuksia:
- toi aina arkenakin aamiaista tms vuoteeseen jos halusin jotain.
1. Ei saa otettua edes kahvikuppia itselleen kaapista.
- otti seksissä aina huomioon ja piti huolen, että myös minä tulen.
2. Seksiä ei ole, jos minä en tee aloitetta. Ei osaa mitään. Kaikki on minun vastuulla alusta loppuun.
- ei IKINÄ painostanut seksiin
3. No ei. (Ks. edellinen vastaus.)
- hoiti kroppaansa liikunalla (oli siis hyvä kroppa)
4. Työ pitää lihaksikkaana.
- piti aina mun puolia
5. No ei tosiaankaan. Ei uskalla sanoa kenellekään poikkipuolista sanaa. Minä joudun miestäni aina puolustamaa.
- järjesti yhteistä aikaa ja yllätyksiä
6. Joo. Takiainen. Ei osaa olla hetkeäkään yksin. Ei keksi mitään yllätyksiä.
- oli kohtelias ja kiltti
7. On. On myös kulissien takana katkera kaikille, joita on itse tarjoutunut ilmaiseksi auttamaan ja ylitöistä, joihin on itse suostunut.
- oli valmis tulemaan isäksi ja kantamaan sen vastuun
8. On. Vastuu olisi minulla. Oma-aloitteisuutta ei ole yhtään.
- rakasti eläimiä ja piti niistä hyvää huolta
9. Rakastaa. Ei tiedä, miten niistä huolehtia.
- oli tukenani kun sairastuin, kantoi vessaan kun en omin jaloin päässyt ym.
10. Oli tukena kaikin tavoin.
Exäsi kuulostaa tavismieheltä. Mjoo, minunkin ihastus on kestänyt jo kymmenen vuotta. Että lähdin kuin lähdinkin ihan oikean miehen matkaan. :)
Sanonta, ei se vaihtamalla parane on kyllä ihan silkkaa paskaa. Kyllä se vaan niin on, että kaikkea ei pidä sietää eikä kestääkään, ei edes rakkaimmalta.Sanonta tuli mieleeni, kun serkkuni joskus mulle sanoi ettei parane vaihtamalla. Nyt on itse suhteessa (naimisissa), jossa akka komputtaa ja pomputtaa, lapsi makaa sairaalassa kun äiti ei halua kotona pitää lapsen ongelmien takia.
Koti ja mökki on työeirä, velkaa on niin ettei selkä kestä kantaa, kun akka haluaa kaikenlaista. Kiitoksena kaikesta saa vittuilua palkakseen, mikset ole jo tuotakin tehnyt...että voisin sanoa serkullenikin, eiköhän se tuokin vaihtamalla paranisi. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185