Olen viestitellyt miehen kanssa, jonka tiedän neutraalimmin, että vähän yllätyinkin kun mies ehdotti tapaamista joulun pyhinä. Erittäin mieluinen yllätys kylläkin, jonka toin myös hänelle ilmi ja itsekin sen jälkeen lisäsin flirttiä viesteihini. Muutoinkin hän on ollut aloitteellisempi viemään asioita eteenpäin. Sitten yllättäen ei kuulukaan mitään 3 päivään, kertokaan miehet mistä nyt tuulee?! Taustojamme tietäen olisi tosi vaikea kuvitella olevan kyse ghostaamisesta. Aikuisia molemmat (n.35 ja n.40) ja ulkoisesti mukavan näköisiä.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Huppista, kopioidessa osa tekstistä katosi, eli ALKUPERÄISEEN KORJAUS:
Olen viestitellyt miehen kanssa, jonka tiedän live-elämästä mutten oikeastaan tunne. Aluksi viestiteltiin neutraalimmin joten vähän yllätyinkin kun mies ehdotti tapaamista joulun pyhinä. Erittäin mieluinen yllätys kylläkin, jonka toin myös hänelle ilmi ja itsekin sen jälkeen lisäsin flirttiä viesteihini. Muutoinkin hän on ollut aloitteellisempi viemään asioita eteenpäin. Sitten yllättäen ei kuulukaan mitään 3 päivään, kertokaan miehet mistä nyt tuulee?! Taustojamme tietäen olisi tosi vaikea kuvitella olevan kyse ghostaamisesta. Aikuisia molemmat (n.35 ja n.40) ja ulkoisesti mukavan näköisiä. - Anonyymi
Kommentteja jollakin?
- Anonyymi
Mies on aviossa tai alkoholisoitunut.
- Anonyymi
Onko miehestä kuuluneut?
Miten pitkään hän ollut sinkku? - Anonyymi
Jospa olisi että, hän ei halua olla liian innokas/ hyökkäävä niin pitää "radio hiljaisuutta" ihan vaan sen takia. Haluaa antaa sinulle aikaa?
Terveisin Tampereen mies 45v. - Anonyymi
Joulunpyhät on ohi. Ottiko mies yhteyttä, kävikö luonasi?
- Anonyymi
eipä näy vieläkään vastausta aloittajalta, kävikö se mies joulun pyhinä kylässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494