Heti kihloihin!

Kiire kiire! Hätä hätä! Äkkiä äkkiä nyt! Onkohan nuo ihmiset ihan viisaita?:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/satu-taiveaho-meni-kihloihin-kertoi-uudesta-rakkaudestaan-vasta-kaksi-viikkoa-sitten-elama-on-ihmeellista-ja-ihanaa/7669272#gs.npim4x

Taiveaho lisäsi sosiaaliseen mediaan kuvan kihlasormuksestaan ja kihlattunsa kädestä, johon on tatuoitu Satu Kirsikka-nimi.

"Taiveaho kertoi vasta kaksi viikkoa sitten MTV Uutisille löytäneensä uuden rakkauden.

– Pitää paikkansa. Suhde on ihan alussa, Taiveaho kertoi tuolloin."

"Keväällä uutisoitiin ex-kansanedustajan löytäneen rinnalleen liikemies Marko Torppalan. Heinäkuussa Taiveaho kertoi kuitenkin parin eronneen."

Nopeita liikkeitä tekee tuo Taiveaho, mikähähän saa uskomaan että se tuo nykyinen juttu kestäisi yhtään paremmin kuin edellinenkään? Ei vaikuta Villekään ruudinkeksijältä kun on satukirsikan käteensä tatuoinut.

14

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä taas luulen ettei vaan olis sattunut esim. valmiiks jo vaikka lapsen nimi tatuointi ja sitten sama nimi sattuikin myös uudelle naiselle? Kuka näitä tietää

• Anonyymi

Äkkiä äkkiä äkkiä :D

• Varmaan peuhanneet jo pehkuissa, ja kihloihin kiimoissaan menneet

• Anonyymi

Eikö se nyt pitäs muutenkin heti jouluna mennä :D

• Jaa, Satuhan on mua muutaman kuukauden näköjään nuorempi. Mites olen ajatellut että olis vanhempi.

Niin sitä ihminen voi kuvan perusteella erehtyä. 🤔

Miten kauan kannattaa odottaa ennen kihloja?

• Anonyymi

Pitää ehtiä ennen Anttia....

• Anonyymi

Top 10 mies pääsee heti kihloihin. Ei naiset muita halua edes.

• Anonyymi

Mitäs sitten? Onko väliä seurusteleeko, onko kihloissa vai naimisissa? Kaikista säädyistä pääsee onneksi pois jos haluaa.

xLiner

• Tietäisitpä vaan kun osuu oikea kohdalle sinun kohtukin vapisee tahtoen vauvoja ja hengitys kiihtyy kuulet sen korvissa ja sydän jyskyttää, tunteet nousee niin korkeaksi elät sillä hetkessä sumussa. Ainoa mikä vetää silloin moraali ei järki.

• Anonyymi

Jaa, mien niin liian kiire? Jos ensin tutustuu siihen mieheen hiukan ja noin ihastuneena toisen persoonaan kihlautuukin; eiks se mielestäsi anna lupauksia siihen suuntaan rtt tässä ollaan ihan tosissaan ja jokin näköistä yhteistä tulevaisuuttakin suunnitellaan!

Aina vaan ne toiveet eivät täyty, syystä tai toisesta. Kyllä mä pidän naisena ainakin parempana vaihtoehtona kertoa ympäristölle, ett yritetään jotain suurempaa kokonaisuutta luoda, kestävää parisuhdetta.

Vai pidätkös sinä kuitenkinViinamiehen metoodia parempana: Baariin vaan ja alkoholia kiduksiin, niin ett estot katoaa ja kintut leviää. ???

Kyllä tuokin ajatus on käynyt mielessä, mutt mä en yksinkertaisesti pysty sitäkään toteuttamaan... mulla on näet paha luonnevika luultavasti!
      Sen käsityksen saa nyt sinunkin tekstistäsi,... kyllä te miehet olette vaikeaselkoisia otuksia, mikään ei käy!

Aina me naiset ollaan liian nopeita tai liian hitaita... syttymään!
      Öitä sullekin, tuuliviirille!

tiedät kyllä kuka kirjoitti, mitä kirjoitti... tämän mielipiteen

• Anonyymi

Sitä minäkin ihmettelen.

• Päätimme aikoinaan naimisiinmenosta kahden viikon kuluttua seurustelun alusta. Turhaa vetkutteluahan se oli. Selvää jo ensitapaamalla, mutta oli sellainen kuvitelma, että piti edetä hillittyyn tahtiin. 🌹👀

• Anonyymi

Ei, malttakka vähän, kohta on
      02.02.2020

• Anonyymi

En osaa sanoa aikaa. Kait se on jokaisen oma asia😊🎄.
        Hyvää Joulua🎄😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      155
      9127
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2779
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2547
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2521
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1905
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1847
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1783
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      48
      1326
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1191
    Aihe