Siinä olisi vähän uutta näkökulmaa ikuisuus aiheeseen.
https://www.kaleva.fi/mielipide/kolumnit/siihen-pullahti-toksinen-aijan-mulkero-identiteettipolitiikka-on-korvannut-aatteet/818867/
toksista maksuliinisuutta
9
73
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on siis niin hyvä. Paremmin en voisi sanoa.
- Anonyymi
Hyvä esimerkki toksisesta maskuliinisuudesta on tapa, jolla Isis kohtelee naisia. Siinä ovat kaikki maskuliinisuuden toksiset piirteet kiteytettyinä ja selkeästi ilmaistuina.
- Anonyymi
Hiton hyvä esimerkki toksisesta maskuliinisuudesta.
Sillä nämä meidän kantasuomalaiset urokset yleensä ovat ainoastaan valittelijoita, vähän niin kuin oisivat haukanneet happamia pihlajanmarjoja....
Myrkyllisyys sinäänsä yleensä puttuu, sitä on vain joskus puheissa, harvemmin teoissa, jollei mies ole ihka aito narsisti.
Muistakaa naiset, että väkivalta on aina rikos. Myös henkinenväkivalta... ja siihen syyllistyy kumpikin sukupuoli; meistä kantaväestöön kuuluvista kansalaisista.
trollikka
Teidän näkökulmat saatana tiedetään. Olette stallareita kaikkia ja kuskaamassa valkoisen lihaa syövän autoilevan heteromiehen leirille Siperiaan heti jos siihen antaa tilaisuuden, koska vihaatte niin paljon sitä että joku osaa ja tietää kaiken paremmin kuin te.
Keep on rocking in the Free World!- Anonyymi
Mistä johtuu surkea itsetuntosi? Niin?
En mä tiedä, ymmärsinkö tuota pätkää oikein, (en jaksanut lukea kunnolla) mutta en mä ymmärrä toksista maskuliinisuutta yhden ihmisen tapana käsitellä asioita maailmassa, vaan kyse on lähinnä mieskulttuurista, siitä miten me miehet suhtaudutaan miehisyyteen ja miten miehisyys määritellään.
Yksilö voi olla toksisen maskuliinisuuden tuote, mutta se on vaan se yksittäistapaus...
Toksinen maskuliinisuus tulee esiin vaikka sitten siinä, että määritellään miehisyys... Eihän se ole mikään yksi ja sama, vaan jokaisen oma persoonallinen sukupuoli-identiteetti.
Mutta miessukupuolelle on niin tuoretta löytää itse se oma identiteetti ja ottaa yksilönä vastuuta itsestään, että menee aikaa, että se kaikki tapahtuu luonnostaan. Ehkä useita sukupolvia...- Anonyymi
Mikä ihmeen ikuisuusaihe?
Taidat sinäkin olla vain tämän pikakulutuskulttuurin kyllästämä.
-flowersreally-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862