Mies käyttää henkistä väkivaltaa

Anonyymi

Apua! Olen 19 vuotias nuori nainen ollut poikaystävän kanssa yhdessä reilut kolme vuotta. Viimeisen vuoden aikana hänestä on tullut esille uusia puolia:

- huutaa minulle joka päivä jostain aivan turhasta ( on muutenkin todella aggressiivinen )
- haukkuu minua mm. ämmä, tyhmä, vammainen, rotta, joskus sanonut jopa huoraksi
- ei ikinä aloita keskustelua viesteillä tai soita oma-aloitteisesti, jos en hänelle kirjoita tai soita emme puhu välttämättä muutamaan päivään
- tulee näkemään minua mahdollisimman myöhään illalla jotta pääsisi mahdollisimman nopeasti myös pois ( on kanssani vain muutaman tunnin , josta suurimman osan ajasta on puhelimella )
- seksi loppuu aina siihen kun hän on saanut tarpeekseen, ei ikinä tyydytä minua millään tavalla ei edes silloin jos mainitsen että hei voisitko nyt tehdä minulle jotain
- seksin jälkeen ei ota lähelle ei puhu kanssani, ei yhtään mitään. Tuntuu ihan kuin olisin joku yhdenillan pano
- jos mainitsen jostain mikä mua harmittaa tässä suhteessa tai mihin toivoisin muutosta, hän suuttuu todella paljon ja siitä seuraa kauhea riita
- kun hän on minulle ilkeä (yleensä ilman syytä) esim haukkuu tai huutaa ja jos itken (en siis tietenkään ole koko ajan pillittämässä) hän ei ikinä lohduta eikä pyydä anteeksi
- hän ei ole KOSKAAN pyytänyt anteeksi yhtään mitään
- koskee minuun vain silloin kun haluaa seksiä (muuten ei edes ota viereen)
- ei ikinä pussaa, pidä kädestä, halaa (aina minä teen sen) jos en tee, emme välttämättä pussaa pariin päivään
- hän puhuu koko ajan puhelimessa ja hänellä on koko ajan jotain todella mystisiä asioita hoidettavana joista hän ei minulle kerro (hän on eri maalainen joten en ymmärrä kun hän puhuu puhelimessa omaa kieltään)

Mitä teen? Ja mikä häntä vaivaa , miksi kohtelee minua näin?

67

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi tuo on yhä poikaystäväsi? Se tässä on se suurin mysteeri.

      • Anonyymi

        Pohdiskelen juuri samaa...


    • Anonyymi

      No naiset haluaa väkivaltaisten miesten kanssa seurustella. Siitä on lukuisia esimerkkejä kun nuori nainen on kuollut koska seurustellut väkivaltaisten miesten kanssa joten älä ihmettele jos kohta jotain vakavaa sattuu.
      Pyydä oikeesti apua perheeltäsi tai jostain jä jätät se idiootti ennen kun sattuu jotain vakavaa. Ensin se on henkistä väkivaltaa ja kohta se muuttuu fyysiseksi.

    • Anonyymi

      Kerran on jo ollut väkivaltainen, sanoi ettei toistu eikä ole sen jälkeen toistunut.

    • Anonyymi

      Sinun VALINTAASI ystäväsi suhteen on hyvin vaikeaa ymmärtää normaaliaivokapasiteetin omaavana.

      Ilmeisesti saat nautintoa kun sinua raiskataan fyysisesti ja psyykkisesti. Muuten tuota yhtäloä ei voi tavata.

    • Anonyymi

      Hän on narsisti, siksi vaikeaa erota hänestä. Narsistista on vaikea päästä eroon vaikka tietää millainen hän on.

      • Anonyymi

        Minulla monen vuoden kokemus narsistista kylläkin oli nainen mutta kokemusta kuitenkin ja sen voin sanoa että kun eroon pääsee nii kyllähän helepottaa


    • Kuuluu Islamiin..Naisella on siellä perällä rotan arvo, kuten hän on itse asian ilmaissut.

      • Anonyymi

        Hän on uskonnoltaan ortodoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on uskonnoltaan ortodoksi.

        Älä koskaan jätä ählämiä face to face. Mene vanhempiesi luokse turvaan ja jätä mies puhelimen välityksellä. Yksin ei saa lähteä muuttokuormaa hakemaan, vaan miehiä pitää olla turvana. Sen jälkeen älä koskaan enää tapaa tätä miestä kahden kesken. Muuta paikkakuntaa, äläkä paljasta sitä koskaan tuolle miehelle. Vaihda puh.numero salaiseksi. Aloita uusi elämä jossain toisaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on uskonnoltaan ortodoksi.

        Onhan niitä valelääkäreitäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä valelääkäreitäkin.

        Jep. Näähän sanoo mitä vaan. Heti tosta käytöksestä voi melkeen päätellä kaverin syntyperän.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Jep. Näähän sanoo mitä vaan. Heti tosta käytöksestä voi melkeen päätellä kaverin syntyperän.

        Ai, minulla oli ihan samanlainen mies joka oli juuriaan myöten suomalainen, länsi-suomesta.


    • Anonyymi

      Voin sano että naiseni on käyttänyt mua kohtaan henkistä vökivaltaa, painostusta tarkemmin sanoen, esiintyy vieläkin tietyissä asioissa. Ja minä kun olen luonteeltani aina pllut liian kilti niin nainen on tietty käyttänyt sitä hyväksi aina kun mahdollista. Näin se elämä kouluttaa.

      • Anonyymi

        Minullakin usein olo, että käyttää kiltteyttäni hyväksi kaikessa mahdollisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin usein olo, että käyttää kiltteyttäni hyväksi kaikessa mahdollisessa.

        Tuo äijä ei ole koskaan tehnyt töitä. Eikä tule tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo äijä ei ole koskaan tehnyt töitä. Eikä tule tekemään.

        Miten työnteko tähän liittyy


    • Anonyymi

      Pakko ko on olla miehen kanssa joka on väkivaltainen. Itse elämästäsi päätät miten sua kohdellaan. Mene itse hoitooon jos aivos ei osaa päättää että sellaisen miehen kanssa ei pidä olla.

      • Anonyymi

        Hän aina välillä lupaa muuttaa tapaansa kohdella minua, ehkä elän toivossa, että niin tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän aina välillä lupaa muuttaa tapaansa kohdella minua, ehkä elän toivossa, että niin tapahtuu.

        Olet aivan liian hyväuskoinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän aina välillä lupaa muuttaa tapaansa kohdella minua, ehkä elän toivossa, että niin tapahtuu.

        Haluaisitko käydä asiallista keskustelua privana? Voisin auttaa kun itsellä on kokemusta narsistisesta henkilöstä yms. Jos siis haluat välttää trollaajat ja todella saada jotain konkreettisia ohjeita niin olen mielelläni avuksi :)


    • Anonyymi

      " kerran ollut väkivaltainen, sanoi ettei toistu"
      tuo on typerintä kun uskoo ettei toistu vaikka se miehes luonne eiole muuttunut mitenkään kuten sanoit. Varmana vielä hakkaa sinua kun tarpeeksi suuttuu. Tuollaisen miehen pää ei kestä.

      • Anonyymi

        Välillä seksin aikana kuristaa todella kovaa (liian kovaa) eikä välttämättä heti lopeta ennen kuin viidennen kerran sanon jo vihaisesti että lopeta jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä seksin aikana kuristaa todella kovaa (liian kovaa) eikä välttämättä heti lopeta ennen kuin viidennen kerran sanon jo vihaisesti että lopeta jo

        Nauttii sun satuttamisesta


    • Anonyymi

      Asutteko yhdessä ja minkä ikäinen poikaystäväsi on?

      • Anonyymi

        Ei asuta yhdessä ja hän on minua vuoden vanhempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asuta yhdessä ja hän on minua vuoden vanhempi.

        Hyvä vaan ettet saman katon alla asu äläkä missään nimessä myöskään muuta hänen kanssaan


    • Anonyymi

      Aloittaja tarvitsee psykologin apua. Kyllä psyko kertoo sinulle loput.

      • Anonyymi

        Eikä sitten mikään koulupsykologi vaan ihan oikea ammattilainen


      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Aloittaja on todella nuori vielä


    • Anonyymi

      Yleensä tuossa vaiheessa tehdään yhteinen lapsi.

    • Anonyymi

      Yleensä aloittajan kaltaiset naiset on päästään yhtä sellaisin kun heidän väkivaltaiset miehensä. Naisille nyt ei kelpaa normaali tervejärkinen mies se on nähty. Jos se on henkistä väkivaltaa, se on myös fyysistä kohta.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat aloittajan kaltaiset? Hän ei itsestään kertonut sen enempää joten et voi sanoa noin mielestäni. Et voi tietää minkä KALTAINEN hän on


    • Anonyymi

      Tuo ap tilanne ei ole henkistä väkivaltaa. Se on ihan silkkaa itsekkyyttä ja hänhän tekee sen ihan suorasti ja selvästi. Jos et pysty ottamaan asioita esille hänen kanssaan, se on ongelma. Voi myös olla, ettei hän tiedä, mitä haluat. Jos pyynnöistä huolimatta käyttäytyy noin, unohda hänet ja vaadi parempaa.

      • Anonyymi

        Usein otan nämä asiat esille, josta hän vain suuttuu. Yritän puhua hänelle avoimesti kaikesta, tuntuu ettei hän kuuntele eikä häntä kiinnosta. Ja hän todellakin tietää mitä haluan kun sen niin selkeästi aina ilmaisen. En ole mikään mykkäkoulun pitäjä vaan suoraan aina pyrin keskustelemaan.


    • Anonyymi

      No öö. Lopetat sen suhteen, tietenkin. Miestä vaivaa kusipäisyys ja se että se ei arvosta sua edes sen vertaa että käyttäytyisi niinku ihmiset normaalisti toisiaan kohtaan käyttäytyy. Se ei oo sun vika, sä et ole huono vaikka se kohteleekin sua huonosti etkä ole omalla toiminnallasi tai olemisellasi tuota kohtelua ansainnut, aiheuttanut tai edesauttanut vaikka se niin yrittäis väittää. Eroon vaan äkkiä semmosesta joka kohtelee noin kehnosti.

      • Anonyymi

        Ei se lähteminen ole niin helppoa ja onnistu tuosta noin vaan ja vielä kun ap on niin nuori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se lähteminen ole niin helppoa ja onnistu tuosta noin vaan ja vielä kun ap on niin nuori

        Ei varmasti olekaan. Tämmösenä nelikymppisenä eroa harkitsevana perheenäitinä vaan niin toivon että 19-vuotias saisi ajoissa lähdettyä huonosta suhteesta, jossa ei toivottavasti vielä asuta yhdessä, ole lapsia tai olla naimisissa. Ei nimittäin muutu lähteminen yhtään helpommaksi siinä vaiheessa 😬


    • Anonyymi

      Miksi V-A-L-I-T-S-E-T viettää aikaasi pahoinpideltävänä? Miksi?
      Miksi sinulle ei kelpaa luotettavat, hellät ja rehelliset miehet? Miksi?

      • Anonyymi

        Tätä kaikkea mainitsemaasi hän oli ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kaikkea mainitsemaasi hän oli ennen.

        Siis:
        Miksi V-A-L-I-T-S-E-T viettää aikaasi pahoinpideltävänä? Miksi?
        Miksi sinulle ei kelpaa luotettavat, hellät ja rehelliset miehet? Miksi?

        Nykyisin? Tänäpäivänä? Miksi Valitset ottaa vastaan pahoinpitelyä?Tiedätko tekeväsi rikollisen teon salliessasi miehen pahopinpidellä toista ihmistä? Sinua!


    • Anonyymi

      Ystävä hyvä!
      Toivottavasti olet jo lopettanut suhteen ja voit paremmin. Ansaitset ehdottomasti parempaa! Pyydä lähimmäisiltä apua irtautumiseen!

      • Anonyymi

        Tätä minäkin niin hartaasti toivon niin nuori nainen vielä että sydämeeni sattuu tämä


    • Anonyymi

      Säälin sinua niin kovasti

    • Anonyymi

      Teet itse valintasi eikä kukaan muu. Ei kukaan voi sua auttaa ellet auta itse itseäsi ensin. Eroa , henkistä väkivaltaa seuraa fyysinen joten se hakkaa sinut vielä joku päivä kunnolla ja voit kuolla.

    • Anonyymi

      Panin merkille että puhut poika etkä miesystävästä, joten kysymyksessä täytyy olla joku keskenkasvuinen kakara. Joten jätä se pentu välittömästi ja vaihda vähintään 10 vuotta vanhempaan ja aikuisempaan.

      • Anonyymi

        Jossain kommentissa taisi sanoa että poikaystävä häntä vuoden vanhempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain kommentissa taisi sanoa että poikaystävä häntä vuoden vanhempi

        Niin vain vuoden joten täys kakara.


      • Anonyymi

        Vähintään kymmen vuotta vanhempaan? Siis täälläkin on teitä epätoivoisia setämiehiä kyttäämässä nuoria nais kirjoittajia..voi vittu..
        Ja tiedoksi, ne 30-40 veet ovat hyvin lapsekkaita nykypäivänä joten ikä ei todellakaan kerro mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintään kymmen vuotta vanhempaan? Siis täälläkin on teitä epätoivoisia setämiehiä kyttäämässä nuoria nais kirjoittajia..voi vittu..
        Ja tiedoksi, ne 30-40 veet ovat hyvin lapsekkaita nykypäivänä joten ikä ei todellakaan kerro mitään.

        Ensinnäkään en ole kyttäämässä nuoria tai vanhempiakaan naisia koska ei vois vähempää kiinnostaa. Vaan kommentoin täysin ulkopuolisena. Mutta itse asiaan. Asia on vain niin että naiset kehittyvät paljon nopeampaa kuin miehet, joten 20 nainen=30 mies. Joten siksi en ymmärrä mitä jotku täysi-ikäiset naiset näkevät jossain keskenkasvuisissa kakaroissa. Eli tämä kyseinen nainen on saanut sitä mitä on tilannutkin. Mutta hänellä on mahdollisuus vielä korjata virhe.


    • Anonyymi

      Mene aluksi koulupsykologille (jos opiskelet) ja hän varmasti osaa neuvoa enshätään ja antaa jatkoa varten ohjeita ja neuvoja Tsemppiä sinulle nuori nainen

    • Anonyymi

      Avioliittoleiri olisi poikaa. Siellä olisi kummallekin evästystä.
      Toimiikohan vielä tuo ME- eteenpäin.

    • Anonyymi

      Poikaystävälläsi on todella huono itsetunto. Jos ei suostu puhumaan ongelmista, niin lähde äkkiä pois suhteesta. Arvosta itseäsi.

      • Anonyymi

        Tämä tuli minullekin mieleen lukiessa


    • Anonyymi

      Ulkomaalainen? Muslimi?
      Kulttuuriero, käyttääkö huumeita?
      Kannattaa pysyä erossa hänestä., ennenkuin tilanne menee pahemmaksi. Ei arvosta, eikä tule koskaan arvostamaan sinua naisena. Muista, pysy erossa hänestä.

      • Anonyymi

        Mainitsi aikaisemmin poikaystävän olevan ortodoksi tästä päättelen kyseessä olevan venäläinen mies, ap ilmeisesti itse suomalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsi aikaisemmin poikaystävän olevan ortodoksi tästä päättelen kyseessä olevan venäläinen mies, ap ilmeisesti itse suomalainen

        Venäläisistä miehistä kuulee pelkkää paskaa kohtelee naisia huonosti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläisistä miehistä kuulee pelkkää paskaa kohtelee naisia huonosti

        Tuskin sillä mistä maasta on kotoisin on tässä tapauksessa merkitystä. Kyseessä selvä narsisti eikä siihen venäläisyyttä tarvita


    • Anonyymi

      Sillä on toinen nainen..

    • Anonyymi

      Se pettää sua

    • Anonyymi

      "Mitä teen? Ja mikä häntä vaivaa , miksi kohtelee minua näin?"

      Vääriä kysymyksiä. Miksi siedät moista poikaystävää, joka kohdistaa sinuun valtaisaa henkistä väkivaltaa, ja suorastaan hyväksikäyttää sinua ("seksi loppuu....""koskee minuun vain silloin kun haluaa seksiä"...)?

      Eroa ihmeessä. Mitä pidemmäksi menee, sitä vaikeampi erosta tulee.

    • Anonyymi

      Yksi lause sulle vaan; jätä se!

    • Anonyymi

      Oot kyllä todella tyhmä jos jatkat suhdetta hänen kanssaan eroa vielä kun voit

    • Anonyymi

      Sinä ilmeisesti olet yksi niistä henkisesti vajavaisista ihmisistä jotka rakastavat tulla pahoinpidellyiksi.
      Tuossa tapauksessa, jatka vain samaan tyyliin "ystäväsi" (pahoinpitelijäsi ) kanssa. Kumpikin pysyy onnellisena.

      Mikäli, jostain ihme syystä, lamppusi syttyy ja huomaat että on toisenlainenkin tapa elää, sinulla on kaikki maailman valta poistua pahoinpitelijän luota ja kerätä ympärillesi ystäviä jotka eivät pahoinpitele muita!

    • Anonyymi

      Toivottavasti olet jo eronnut hänestä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe